Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ne, nebandymai. Serijinis Audi A8 iš salono galės važiuoti autonomiškai greitkeliuose. Kol kas teisinė bazė tik Vokietijoje sutvarkyta. Bus geografiškai apribota funkcija. T.y. veiks tik Vokietijos teritorijoje, nesvarbu kur mašina registruota/parduota. Dėl to kas atsakingas gaila niekur neradau. Kiek supratau pradės pardavinėti kitais metais, tada turbūt ir paaiškės kaip viskas realiai veiks.
    Jei vairuotojas sėdės už vairo ir įjungs autonominį rėžimą, atsakys vairuotojas už avariją bet kokiu atveju. Aš turėjau omenyje autonominį (bandymus) kaip tokį, kur vairuotojas iš viso nenumatytas.

    Comment


      Mane tai truputį juokina argumentai, kad tipo 20+ metų transporto priemonės neprideda miestui statuso ir t.t. Tai pasižiūrėkit į lietuvių pamėgta Londoną (ypač tegu John atkreipia dėmėsį) - daugelyje metro linijų važinėja traukiniai kuriems po 20-40 metų, ir nieko, niekas nesako "atsisakykim metro, nes jis ilgaamžiškas ir seni vagonai keleiviams pabosta". Tai būtų absurdo viršūnė. Užtat autobusus ten perka kasmet šimtais, nes Euro 6 po kelių metų tampa Euro 5, ir taip toliau. Aš jau net nekalbu, kad autobusas daug daugiau vibruoja ir tai silpnina kėbulą ir karkasą, dėl ko greitai autobusas tampa netinkamas važiavimui. Baterijos tuo labiau, po kelių metų reikia pirkti naujas, senas utilizuoti. Manot pigu?
      Paryžiuje iki šiol galima pamatyti 1967 metų metro traukinius, ir niekas nesako, kad jie neprideda miestui statuso ar kad jie pabodo keleiviams.
      Prieš kelis metus į Vilnių buvo atvykęs elektrinis AMZ autobusas. Išdirbo jis 6 valandas vasarą ir išsikrovė. Dar kart jį buvo atvežę žiemai, tai vieną reisą vos vos išstenėjo ir viskas. Šiemet buvo atvežę elektrinį Solarį pasibandymui. Tai jis galėjo dirbti tik pertraukiamu grafiku (6.30-9.30 ir 14.30-18), o naktį ir per dienos pertrauką jis turėjo važiuoti į parką krautis. Tai bemt pažanga, ir į šitą mes turim iškeisti troleibusus, paliekant dyzelinius autobusus. Nu ekologiška, ypač žmogui gyvenanusiam n metų per tūkstantį kilometrų nuo čia ir bandančiam dabar įvedinėti savo tvarkas ir požiūrius.
      Kalbos apie autonomines transporto priemones išvis yra kol kas absurdas. Taip, tikrai sutinku, kad ateityje jie tikrai išstums žmogų nuo vairo. Bet ne dabar ir tai nereiškia kad jau nebereikia pirkti autobusų ar troleibusų. 60-aisiais Vokietijoje buvo bandymai su elektrobusais. Tuomet tai buvo labai pažangu, bet nelabai patikima, todėl juos pamiršo. Jie grįžo tik po 40 metų ir vis dar nelabai patikimi, nors ir geresni. Kur garantija kad taip nebus su autonominiais?
      Eidvis, sakot Solaris autobusai bus su nauju dizainu, o troleibusai su senu? Atseit naujo dizaino troleibusų nėra? Pasižiūrėkit internete, netgi dvigubi naujo dizaino troleibusai jau metus važinėja Slovakijoje. Čia tik Vilnius sugeba užsakyti senesnio dizaino troleibusus, siekiant juos diskretituoti. Ir tik nevispročiai gali užsakyti troleibusus be autonominės eigos 2017 metais. Vilnius šiuo aspektu tikrai labai negatyviai išsiskiria, ypač kai kai kurių labai atsilikusia vadinamoje Rusijoje tokie troleibusai masiškai važinėja nuo pat 2006.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        Ir šiaip, toks pastebėjimas - Vilnius perka ne kažkokius baltarusiškus, o turbūt moderniausius galimus Solaris troleibusus, tik nauji Solaris autobusai bus modernaus dizaino, o troleibusai bus tokio dizaino, kaip pirkti prieš 12+ metų, jų dizainas jau dabar moraliai pasenęs, o su visokiais baltarusiškais dar prasčiau.
        Ne moderniausius, o turbūt pačius papraščiausius, kokius galima gauti - seno dizaino, be autonominės eigos, be automatinių "ūsų" ir pan.

        O čia keli pavyzdžiai, kokie troleibusai šiemet pasiekė (pasieks) įvairius Europos miestus:
        Žilina, Slovakija, naujo dizaino Škoda/Solaris: http://transphoto.ru/vehicle/446425/
        Lincas, Austrija, 24 metrų ilgio (ne dviašis, ir net ne triašis) Van Hool: http://transphoto.ru/vehicle/446841/
        Česke Budejovicai, Čekija, 18 metrų ilgio Škoda/Solaris su autonomine eiga: http://transphoto.ru/vehicle/449287/
        Arnhemas, Nyderlandai, 18 metrų ilgio Hess su autonomine eiga: http://transphoto.ru/vehicle/433573/
        Bernas, Šveicarija, 18 metrų ilgio Hess su autonomine eiga: https://www.facebook.com/bernmobil/p...93672040658697
        Pilzenas, Čekija, Škoda/Solaris su autonomine eiga: http://transphoto.ru/vehicle/444902/
        Ryga, Latvija, Solaris su autonomine eiga (vandenilio generatorius): http://transphoto.ru/vehicle/451982/

        Įvairių Baltarusijos, Ukrainos ir Rusijos miestų net neminėsiu. Juk "ne lygis".

        Comment


          Briedis, ačiū už vaizdinį mano žodžių patvirtinimą tik dar pridėsiu prie savo posto (negaliu surasti taisymo mygtuko telefone), kad Vilnius ko gero vienas paskutiniu miestu, perkančių III generacijos troleibusus ir ko gero paskutinis perkantis troleibusus be autonominės eigos.

          Comment


            88 maršrutas stos daugiau stotelių - Žaliajam tilte ir Trakų st. Kol kas neaišku nuo kada, bet gali visko būt, kad nuo kitos savaitės.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Briedis, ačiū už vaizdinį mano žodžių patvirtinimą tik dar pridėsiu prie savo posto (negaliu surasti taisymo mygtuko telefone), kad Vilnius ko gero vienas paskutiniu miestu, perkančių III generacijos troleibusus ir ko gero paskutinis perkantis troleibusus be autonominės eigos.
              Gal ir ne paskutinis. Yra dar biedna Rumunija, Bulgarija, buv. Jugoslavija, kur tikrai gali taupyti. Dar neaišku, ką pirks Kaunas.

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Ne moderniausius, o turbūt pačius papraščiausius, kokius galima gauti - seno dizaino, be autonominės eigos, be automatinių "ūsų" ir pan.

                O čia keli pavyzdžiai, kokie troleibusai šiemet pasiekė (pasieks) įvairius Europos miestus:
                Žilina, Slovakija, naujo dizaino Škoda/Solaris: http://transphoto.ru/vehicle/446425/
                Lincas, Austrija, 24 metrų ilgio (ne dviašis, ir net ne triašis) Van Hool: http://transphoto.ru/vehicle/446841/
                Česke Budejovicai, Čekija, 18 metrų ilgio Škoda/Solaris su autonomine eiga: http://transphoto.ru/vehicle/449287/
                Arnhemas, Nyderlandai, 18 metrų ilgio Hess su autonomine eiga: http://transphoto.ru/vehicle/433573/
                Bernas, Šveicarija, 18 metrų ilgio Hess su autonomine eiga: https://www.facebook.com/bernmobil/p...93672040658697
                Pilzenas, Čekija, Škoda/Solaris su autonomine eiga: http://transphoto.ru/vehicle/444902/
                Ryga, Latvija, Solaris su autonomine eiga (vandenilio generatorius): http://transphoto.ru/vehicle/451982/

                Įvairių Baltarusijos, Ukrainos ir Rusijos miestų net neminėsiu. Juk "ne lygis".
                Dėkui už sąrašą. Vilniaus troleibusų pirkimas apaugęs tam tikrais mitais - neva tai perkami bene prasčiausios komplektacijos troleibusai, be autonominės eigos, bet kartu už juos neva labai brangiai mokama ir kad neva troleibusai vos ne tiek pat kiek autobusai kainuoja. Nors Vilnius iš Solaris perka ir troleibusus ir autobusus, bet aferos įžvelgiamos tik troleibusų pirkime, norint įrodyti, kad neva stipriai permokama. Ant greitųjų pagooglinus pavyko rasti kelių iš sąrašo pateiktų troleibusų kainas, vieno troleibuso kaina:

                Ryga: 1,6 mln. eur/vnt
                Žilina, Slovakija: 448K eur už paprastą, 584K eur už ilgajį troleibusą.
                Lincas, Autstija: 1 mln. eur už ilgąjį troleibusą.
                Kaunas planuoja mokėti po 464K eur už troleibusą.

                Tuo tarpu Vilnius troleibusus perka pigiausiai iš viso sąrašo, po 365K eur ir tai vadinama didele afera, kad Vilnius žiauriai permokėjo ir kad galėjo 20% pigiau troleibusus nusipirkti. Taip, Vilniaus perkami troleibusai išties nepasižymi gera komplektacija, tačiau už gerą komplektaciją atitinkamai ir kainą gerai išaugus būtų.

                Ir dabar palyginam su nusipirktų autobusų kainomis, kurių komplektacijai berods niekas jokių priekaištų neturėjo. Vieno autobuso kaina gaunasi 270K eurų, bet čia kartu įskaičiavus ir triašius autobusus, trumpieji autobusai žinoma pigiau kainuoja, tikriausiai kokius 230K eur. Ir tai reiškia, kad Vilniaus perkami troleibusai kainuoja net dvigubai pigiau, nei Kauno ar Slovakijos perkami troleibusai, o jeigu lyginsime su Ryga, tai skirtumas išvis kosminis - net septynis kartus pigesni. Tas pats ir su Linco, Austrijoje perkamais ilgaisiais troleibusais - daugiau nei trigubai brangesni už Vilniaus ilguosius autobusus. Taigi kad troleibusai tėra 'truputi brangesni' yra visiškas mitas. Džiaugiuosi, kad bent jau nebesistengiama įrodyti, kad jie tiek pat kiek autobusai kainuoja, bet kaip matome realybė kita - troleibusai yra ne 'truputi', o dvigubai brangesni už autobusus, Vilniaus atveju jie yra 'tik' 60% brangesni, bet tik dėl prastos komplektacijos.

                Taigi kai kalbame apie naujų troleibusų ir autobusų pirkimą, visada reikėtų įvertinti tai, kad klausimas nėra ką geriau nusipirkti - troleibusą ar autobusą. Klausimas yra kas geriau - vienas troleibusas ar du nauji autobusai.
                Paskutinis taisė Eidvis; 2017.11.19, 12:39.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Gal ir ne paskutinis. Yra dar biedna Rumunija, Bulgarija, buv. Jugoslavija, kur tikrai gali taupyti. Dar neaišku, ką pirks Kaunas.
                  Šiek tiek ne į temą, bet pažymėsiu, kad ekonomiškai kur kas silpnesnės už Lietuvą Bulgarijos sostinė Sofija plečia savo metro sistemos tinklą ir perka visiškai naujus traukinius http://www.transport-publiczny.pl/wi...fii-56899.html

                  Ne, čia nenoriu pradėti jau daug kartų diskutuotos temos apie metro (ne)reikalingumą Vilniuje, tik noriu pažymėti, kad VT būklė ir jo vystymasis priklauso labiau net ne nuo valstybių ekonominės padėties, o nuo prioritetų. Lietuvoje, kiek žinoma, prioritetas yra asfaltas, naujų kelių tiesimas, ten kišami didžiausi pinigai, o VT nustumtas į antrąjį planą. Dėl to ir galime nusipirkti tik "biudžetinės" kompektacijos troleibusus, o ne dėl to, kad iš tiesų trūksta pinigų geresniems.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    88 maršrutas stos daugiau stotelių - Žaliajam tilte ir Trakų st. Kol kas neaišku nuo kada, bet gali visko būt, kad nuo kitos savaitės.
                    Iš kur tokios naujienos ?

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                      Dėkui už sąrašą. Vilniaus troleibusų pirkimas apaugęs tam tikrais mitais - neva tai perkami bene prasčiausios komplektacijos troleibusai, be autonominės eigos, bet kartu už juos neva labai brangiai mokama ir kad neva troleibusai vos ne tiek pat kiek autobusai kainuoja. Nors Vilnius iš Solaris perka ir troleibusus ir autobusus, bet aferos įžvelgiamos tik troleibusų pirkime, norint įrodyti, kad neva stipriai permokama. Ant greitųjų pagooglinus pavyko rasti kelių iš sąrašo pateiktų troleibusų kainas, vieno troleibuso kaina:

                      Ryga: 1,6 mln. eur/vnt
                      Žilina, Slovakija: 448K eur už paprastą, 584K eur už ilgajį troleibusą.
                      Lincas, Autstija: 1 mln. eur už ilgąjį troleibusą.
                      Kaunas planuoja mokėti po 464K eur už troleibusą.

                      Tuo tarpu Vilnius troleibusus perka pigiausiai iš viso sąrašo, po 365K eur ir tai vadinama didele afera, kad Vilnius žiauriai permokėjo ir kad galėjo 20% pigiau troleibusus nusipirkti. Taip, Vilniaus perkami troleibusai išties nepasižymi gera komplektacija, tačiau už gerą komplektaciją atitinkamai ir kainą gerai išaugus būtų.

                      Ir dabar palyginam su nusipirktų autobusų kainomis, kurių komplektacijai berods niekas jokių priekaištų neturėjo. Vieno autobuso kaina gaunasi 270K eurų, bet čia kartu įskaičiavus ir triašius autobusus, trumpieji autobusai žinoma pigiau kainuoja, tikriausiai kokius 230K eur. Ir tai reiškia, kad Vilniaus perkami troleibusai kainuoja net dvigubai pigiau, nei Kauno ar Slovakijos perkami troleibusai, o jeigu lyginsime su Ryga, tai skirtumas išvis kosminis - net septynis kartus pigesni. Tas pats ir su Linco, Austrijoje perkamais ilgaisiais troleibusais - daugiau nei trigubai brangesni už Vilniaus ilguosius autobusus. Taigi kad troleibusai tėra 'truputi brangesni' yra visiškas mitas. Džiaugiuosi, kad bent jau nebesistengiama įrodyti, kad jie tiek pat kiek autobusai kainuoja, bet kaip matome realybė kita - troleibusai yra ne 'truputi', o dvigubai brangesni už autobusus, Vilniaus atveju jie yra 'tik' 60% brangesni, bet tik dėl prastos komplektacijos.

                      Taigi kai kalbame apie naujų troleibusų ir autobusų pirkimą, visada reikėtų įvertinti tai, kad klausimas nėra ką geriau nusipirkti - troleibusą ar autobusą. Klausimas yra kas geriau - vienas troleibusas ar du nauji autobusai.
                      Pirma, neaisku, kokios komplektacijos nori Kaunas ir kad jie planuoja tokia suma, nereiskia, kad tiek ir kainuos. Antra, pas mus su viesais pirkimais yra visiskai neskaidru ir jei kreivai surasytos salygos, tai reikes pirkti ta, ka pasiulo arba nutraukti konkursa. Jei pirkejas planuoja isleisti tam tikra suma tam tikram kiekiui prekiu ir tai paskelbia, tai aisku, kad tiekejais daug maz jai ir pasiulys prekiu. Kazkiek tenka dalyvauti pirkimuose, tai gerai zinau kaip yra, ypac jei prekes retos, vienetines ar Lietuvoje ju nera kam parduoti, todel reikia prasyti, kad kazkokia firma perparduotu ir, deja, atskleisti, uz kiek mazdaug nori, kad butu perparduota. Vilniaus troleibusu pirkimo atveju tiekejas buvo tik vienas. Kodel? Kodel? Aisku, kad tokiu atveju, buvo nupirka neoptimaliai ir permoketa. Dar vienas momemntas, kad laikas spaude ir jei jei troleibusu konkursas butu nukeltas, pinigai plauktu. Zodziu, arba tai tycine afera, is kurios konkurso organizatoriai gaus otkata, kad padejo laimeti vienam tiekejui, arba tiesiog visikos kompetencijos planuojant viesuosius pirkimus nebuvimas. Kodel reikejo tempti iki paskutiniu pinigu isisavinimo terminu?

                      Su visokais austrais ar sveicarais lygintis neverta, jie perka kitos kategorijos troleibusu, be to surenkamjus pas save, tai, atitinkamai, ir kaina didesne. Bet gal (ir tikriausiai) jie skaiciuoja kitaip - taip bus didesne nauda salies ekonomikai, nes bus sukurtos darbo vietos (ar jos palaikomos) troleibusu surinkime, mokesciai, vietines firmos ir komplektuojanciu tiekejai ar gamintojai tures darbo. Pas mus gi bukai perkama, nors irgi troleibus butu galima gerokai atpiginti surenkant Lietuvoje.

                      Dar vienas momentas - uzsakymo kiekis. Jei perkama mazai, tai kaina gaunasi didesne. Jei perkama daug, vieneto kaina mazesne. Su autobusais kiek kita situacija. Ten nuo kiekio nelabai priklauso, jei standartine komplektacija be per daug imantriu reikalavimu, nes autobusu gaminama daug.

                      Geriau troleibusas, nes reikia skaiciuoti viso eksploatacijos ciklo islaidas, o ne tik konkretaus autobuso ar troleibuso kaina. Troleibusai tarnauja ilgiau (ir nereikia cia pseudoargumentu apie moraliskai pasenusi VT; 30 metu, aisku, ne is gero gyvenimo, todel tai ne rodiklis), elektra kaip kuras yra pigesne. Netersia lokaliai. Kadangi Lietuva ir taip mazai elektros gamina, o ja perka, tai per tarsos mokescius valstybe islosia ir gali juos parduoti, vel investuodama kad ir i VT.
                      Paskutinis taisė Al1; 2017.11.20, 00:10.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Dėkui už sąrašą. Vilniaus troleibusų pirkimas apaugęs tam tikrais mitais - neva tai perkami bene prasčiausios komplektacijos troleibusai, be autonominės eigos, bet kartu už juos neva labai brangiai mokama ir kad neva troleibusai vos ne tiek pat kiek autobusai kainuoja. Nors Vilnius iš Solaris perka ir troleibusus ir autobusus, bet aferos įžvelgiamos tik troleibusų pirkime, norint įrodyti, kad neva stipriai permokama. Ant greitųjų pagooglinus pavyko rasti kelių iš sąrašo pateiktų troleibusų kainas, vieno troleibuso kaina:

                        Ryga: 1,6 mln. eur/vnt
                        Žilina, Slovakija: 448K eur už paprastą, 584K eur už ilgajį troleibusą.
                        Lincas, Autstija: 1 mln. eur už ilgąjį troleibusą.
                        Kaunas planuoja mokėti po 464K eur už troleibusą.

                        Tuo tarpu Vilnius troleibusus perka pigiausiai iš viso sąrašo, po 365K eur ir tai vadinama didele afera, kad Vilnius žiauriai permokėjo ir kad galėjo 20% pigiau troleibusus nusipirkti. Taip, Vilniaus perkami troleibusai išties nepasižymi gera komplektacija, tačiau už gerą komplektaciją atitinkamai ir kainą gerai išaugus būtų.
                        Per daug neva viename sakinyje.

                        Į Rygos perkamų troleibusų kaina įeina ir vandenilio kuro pakrovimo stotelė, tad vieno troleibuso kaina tikrai tokia nėra. Dar priminsiu, kad Rygos perkami troleibusai yra 18,75 metrų ilgio, turi vandenilio generatorius, kurių pagalba "be ūsų" galės nuvažiuoti 100 km. Apskritai tai pirmieji pasaulyje tokio tipo troleibusai.

                        Žilinos naujųjų troleibusų kaina mažesnė už Vilniaus. Ir jie bus ne tik naujo dizaino, bet ir turės autonominę eigą.

                        Linco troleibusai yra 24 metrų ilgio ir taip pat turi autonominę eigą. Jų dizainas tiesiog fantastiškas. Klausimas, kas geriau - trumpas, nemodernus, pasenusio dizaino troleibusas už beveik 0,5 mln. eurų, ar 24 metrų ilgio modernus gražuolis už 1 mln.

                        Vilnius perka 41 troleibusą už 19 mln. 153 tūkst. Vieneto kaina gaunasi 467 tūkst. eurų. Iš kur ištraukta 365k suma?
                        Paskutinis taisė Briedis; 2017.11.20, 10:55.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Vilnius perka 41 troleibusą už 19 mln. 153 tūkst. Vieneto kaina gaunasi 467 tūkst. eurų. Iš kur ištraukta 365k suma?
                          Įtariu, viešojoj komunikacijoje dažniausiai "vaikšto" skaičiai su nepridėtu PVM? Bet kokiu atveju atsiprašau, čia buvo mano klaida

                          (Pvz.: https://www.15min.lt/verslas/naujien...tus-667-837332 )

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            Iš kur tokios naujienos ?
                            Įkeltos stotelės į švieslentes ir informacija iš vairuotojo.

                            Comment


                              Nuo 11-24 bus nemažai pakeitimų tvarkaraščiuose, bet 88 maršruto ten nėra. Transrevis perims 1, 14, 26, 51, 57, 65 maršrutus bei oficialiai - 13 su 61 (pastaraisiais senu grafiku jau nuo šiandien kursuoja nauji autobusai).
                              26 maršrutas vietoje Bajorų nukreipiamas į Didžiuosius Gulbinus per Did. Riešę. Beveik taip pat važiavo senasis 87. 51 maršrute sumažės "spalvotų" reisų skaičius - dauguma reisų bus trasa Ž. Paneriai - Trakų Vokė - Daniliškės - Ž. Paneriai. Atstovos bus Daniliškėse, o ne E. Andrė st.
                              Darbo dienomis važiuos daugiau autobusų: 34 maršrute 1 pertraukiamas bus pamaininiu, 5 pridedami 2, o 52 ir 87 po 1 pamaininį autobusą.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Nuo 11-24 bus nemažai pakeitimų tvarkaraščiuose, bet 88 maršruto ten nėra. Transrevis perims 1, 14, 26, 51, 57, 65 maršrutus bei oficialiai - 13 su 61 (pastaraisiais senu grafiku jau nuo šiandien kursuoja nauji autobusai).
                                26 maršrutas vietoje Bajorų nukreipiamas į Didžiuosius Gulbinus per Did. Riešę. Beveik taip pat važiavo senasis 87. 51 maršrute sumažės "spalvotų" reisų skaičius - dauguma reisų bus trasa Ž. Paneriai - Trakų Vokė - Daniliškės - Ž. Paneriai. Atstovos bus Daniliškėse, o ne E. Andrė st.
                                Darbo dienomis važiuos daugiau autobusų: 34 maršrute 1 pertraukiamas bus pamaininiu, 5 pridedami 2, o 52 ir 87 po 1 pamaininį autobusą.
                                Oficialiai jau yra paskelbta, kad 88 maršrutui pridedamos Trakų ir Žaliojo tilto stotelės.
                                http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1067
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  VVT midibusams lieka tik 9 ir 115 maršrutai, ar tikėtina, jog dalis Neoplanų mažų arba (ir) Noge bus nurašyti?

                                  Comment


                                    Dar 2, savaitgaliams gal ir 21, 37 išskyrus Vėlines. Greičiausiai, Noge ir Fiatai liks, o Neoplanams jau po 17 metų, tai pastaruosius nurašys turbūt.
                                    Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.11.20, 19:26.

                                    Comment


                                      2 ir 21 maršrutuose tikrai ne tokie maži keleivių srautai, kad ten galėtų važiuoti Noge mikroautobusai ar tuo labiau fiatai. Neaišku netgi, kaip vienas midibusas susitvarkys 1-ame maršrute. Kur tikrai užtektų net ir Fiat Ducato - tai savaitgalį 8 ir 25 maršrutuose.

                                      Neoplanai, manau, ir toliau bus maksimaliai išnaudojami 115 maršrute, kur jų tikrai reikia, kartu su Noge.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.20, 19:35.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Suskaičiavau, kad dabar darbo dienomis į gatves turės išvažiuoti 49 Isuzu autobusai. Pagal konkurso sąlygas, šiuos 17 maršrutų vežėjas turi aptarnauti 52 autobusais, įskaitant ne mažesnį kaip 10 % rezervą. Konkurso sąlygose autobusų skaičius kai kuriuose maršrutuose skyrėsi nuo dabartinio, tuomet jų suma buvo 47. Todėl įdomu, kiek iš viso Isuzu autobusų turės Transrevis su latviais. Sakyčiau, kad 3 rezerviniai autobusai būtų per mažai, nors kol jie nauji, tai didelio rezervo nereikia. Bet logiška būtų, jei turėtų visgi kokius 55. Kažin, kokį procentą sudaro VVT autobusų rezervas? Dėl troleibusų - kiek žinau, jų į gatves darbo dienomis išvažiuoja 188, o eksploatuojama 252 (jei šis skaičius nesumažėjo), taigi rezervas yra net 25,4 % (čia, ko gero, 2013 m. pertvarkos pasekmė).

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          (...) Neaišku netgi, kaip vienas midibusas susitvarkys 1-ame maršrute. (...)
                                          Sakyčiau, jog visai naudinga būtų vieną privatininkų autobusą perkelti iš 88 maršruto į 1-ą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X