Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ar taip išeina, kad nupirkti troleibusai bus išvaidos prasme IŠ KARTO senesni nei autobusai? Taip ar ne?

    Paskutinis sakinys tai juokingas. Kitais metais baltieji jau bus metų senumo
    O tai metų senumo - jau senas? Kabinėjiesi čia jau prie nieko.

    Galima prisikabinti prie procentų - aš jų nesuprantu. Čia gal turėta omenyje ir troleibusus?

    Comment


      ...tokiu viešojo transporto atnaujinimu tikriausiai negali pasigirti jokia kita Europos sostinė.
      Tai gal šita dalimi. Kitų šalių sostinės tiesiog reguliariai atnaujina VT parką, o ne nustekeną, 10 ar daugiau metų rimtai neatnaujindamos parko. Be to troleibusų parkas vis tiek liks menkai atnaujintas, net jei ir bus nupirkti tie 40 troleibusų.

      Comment


        Kaip supratau autobusai bus dyzeliniai? Kodėl visgi nebuvo pereita prie CNG?
        Paskutinis taisė Perfect; 2017.11.13, 17:09.

        Comment


          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          Kaip supratau autobusai bus dyzeliniai? Kodėl visgi nebuvo pereita prie LNG?
          Taip, dabar masiškai stumia visur dyzelius.
          O pilna šifruotė LNG kaip būtų?
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Liquefied natural gas

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

              Taip, dabar masiškai stumia visur dyzelius.
              O pilna šifruotė LNG kaip būtų?
              Blogai užrašiau. Turėtų būti CNG (Compresed natural gas). LNG - reiškia liquid natural gas.

              Nejau nepasiteisino ekonomiškai? Ar eksploatacija per sudėtinga? Ekologiniu aspektu CNG lyg ir yra švaresni už dyzelį.
              Paskutinis taisė Perfect; 2017.11.13, 17:12.

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                Kaip supratau autobusai bus dyzeliniai? Kodėl visgi nebuvo pereita prie CNG?
                Tas pats iškastinis kuras, geriau galėjo pirkti elektrinius autobusus.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Be to troleibusų parkas vis tiek liks menkai atnaujintas, net jei ir bus nupirkti tie 40 troleibusų.
                  Tai dalį troleibusų ko gero keis autobusais.

                  Comment


                    Geriau troleibusus, o ne elektrinius autobusus. Jei dujiniai autobusai nepasiteisino, tai elektobusai, kurie dar normaliai neišdirbti, tai tik pasižaidimui. Vilniuje ir taip tragiška padėtis su VT, todėl geriau pigesni autobusai bet daugia, nei brangus žaislai.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tas pats iškastinis kuras, geriau galėjo pirkti elektrinius autobusus.
                      Emisijos maženės, o svarbiausia CNG degdamas neišskiria kietųjų dalelių. Kas yra smogo pagrindas.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Tai dalį troleibusų ko gero keis autobusais.
                        Nebėra ką pakeisti - su mažesniu tinklu troleibusai praras masto ekonomiją.

                        Troleibusas - tarša diversifikuota laiko ir erdvės atžvilgiu.
                        Autobusas - tarša čia ir dabar. Centre, kur žmonės ir pan.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Tai dalį troleibusų ko gero keis autobusais.
                          Nes valdžioje mulkiai ir kenkėjai. Ten, kur normaliai vystomas VT, visur stengiamasi vystyti elektrinį transportą, tik pas mus viskas per kitą galą. Nes valdžia be smegenų. Tarpukaryje irgi ne kitokia buvo, nes sunaikino tramvajus Klaipėdoje, Kaune galėjo pilnai nutiesti tramvajų, bet pakeitė konkę ir siauruką autobusais. Vilniuje lenkai irgi ne kitokie buvo. Ale Lenkijoje tai visgi tramvajus plėtojo, tik kresuose juos biški naikino... Visgi tą darė vietinė valdžia, kurios mentalitetas buvo ne kitoks nei Didžiojoje Lietuvoje.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Geriau troleibusus, o ne elektrinius autobusus. Jei dujiniai autobusai nepasiteisino, tai elektobusai, kurie dar normaliai neišdirbti, tai tik pasižaidimui. Vilniuje ir taip tragiška padėtis su VT, todėl geriau pigesni autobusai bet daugia, nei brangus žaislai.
                            Neseniai skaičiau, jog berods Berlyne į patvorį pastatė elektrinius autobusus, kurie pagaminti 2015 metais. Taigi, tikrai galima sakyt, kad artimiausią penkmetį ir bus elektrobusai didelio žaisliuko pavidalu
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Košicėje užpernai uždarė du troleibusų maršrutus (tik du jie ir tebuvo) ir pernai pakeitė juos elektrobusais SOR. Įdomu, kiek ilgai jie temps?

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Galima prisikabinti prie procentų - aš jų nesuprantu. Čia gal turėta omenyje ir troleibusus?
                                Man šita vieta irgi mistika. Viso mieste važinėja 345 autobusai, tai 250 naujų autobusų būtų 72%, o ne 53%.
                                Dar jeigu pridėtumėm prieš porą metų gautus 60 naujų Solaris/MAN/Castrosua, tai viso būtų 310 autobusų, kas kaip ir turėtų reikšti, jog lieka tik 35 nenauji. O tai turėtų reikšti, kad bus nurašinėjami ir kažkada nauji pirkti Volvo, berods 2005-2007 gamybos, o mieste turėtų likti MAN'ai, kaip suprantu neperseniausiai įsigyti padėvėti, ~2008 metų gamybos?

                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Jeigu tai būtų tiesa ir gatvėse nebeliktų senųjų Volvo, tai reikštų ir dar vieną kokybinį šuolį - visi autobusai nudažyti vienoda spalva (raudonai). Dabartinė situacija, kada miesto gatvėmis važinėja ne tik seni, bet dar ir skirtingų gamintojų, skirtingi modeliai, nudažyti skirtingomis spalvomis, yra išties pasibaisėtina.

                                Nebent ištiesų naujieji autobusai keis ir troleibusus, tada gal ir būtų galima gauti tuos mistinius 53%. Man kažkaip atrodo, kad to nebus, bet jeigu būtų - būtų labai gerai. Aš kur kas labiau norėčiau, kad miesto gatvėse liktų 10 metų senumo Volvo, negu kad 30 metų senumo troleibusai. Kadangi tokio viešojo transporto atnaujinimo Vilnius dar niekada nematė, tai tikriausiai neverta tikėtis, kad kelių metų perspektyvoje sulauksime dar vieno atnaujinimo. O per tuos kelis metus ateis ir elektrobusai į rinką. O visos tos kalbos apie troleibusų ekologiškumą tėra mitas, visų pirma dėl to, kad autobusai pigesni, už tuos pačius pinigus jų galima daug daugiau nusipirkti, negu troleibusų, o naujam autobusui pakeitus seną, iš esmės pagerėja ir ekologija, t.y. miesto ekologiją labiau pageriną 20 metų senumo autobusų nurašymas, negu kad kažkiek naujų troleibusų įsigyjimas. Be to troleibusai yra labai lėti, dėl savo lėtumo, nerangumo, 'ūsų pametimo' ir iki minimumo sulėtinto greičio ties kontaktinio tinklo susikirtimais, jie mieste didina kamščius, o kaip žinia dauguma kamščiuose dalyvaujančių transporto priemonių ne elektrinės ir teršia aplinką. Norint, kad troleibusai būtų greitesni, iš esmės reiktų keisti kontaktinį tinklą įį greitaeigį, o tai milžiniškos investicijos. Bet kaip suprantu kai kurie forumo dalyviai nori mums rekomenduoti palaukti kelis metus, kada miestas vėl galės investuoti į viešojo transporto atnaujinimą, bet investuoti ne į transportą, o į troleibusų tinką. Tada dar kelis metus palaukti trečiojo viešojo transporto atnaujinimo etapo ir nusipirkti limituotą skaičių brangių troleibusų. Tik kol to sulauksim, elektrobusai bus tiek pažengę, kad investuoti į troleibusus neapsimokės net turint nuliovą kontaktinį tinklą.

                                Comment


                                  palyginus autobusų ir troleibusų tvarkaraščius tai jų greitis identiškas

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis
                                    Aš kur kas labiau norėčiau, kad miesto gatvėse liktų 10 metų senumo Volvo, negu kad 30 metų senumo troleibusai.
                                    Yra tekę pastebėt, kad tarp tų Volvo yra ne ką mažiau sukiužusių už Škodas

                                    Parašė Eidvis
                                    autobusai pigesni, už tuos pačius pinigus jų galima daug daugiau nusipirkti, negu troleibusų,
                                    Ką reiškia "daug daugiau"? pagal paskutinius savivaldybės pirkimus (~40mln už 150 autobusų, ~15mln už 40 Labai Overpriced troleibusų), kaina už troleibuso vienetą išeina mažiau nei 1.5 karto didesnė.

                                    Parašė Eidvis
                                    Be to troleibusai yra labai lėti, dėl savo lėtumo, nerangumo, 'ūsų pametimo' ir iki minimumo sulėtinto greičio ties kontaktinio tinklo susikirtimais, jie mieste didina kamščius, o kaip žinia dauguma kamščiuose dalyvaujančių transporto priemonių ne elektrinės ir teršia aplinką. Norint, kad troleibusai būtų greitesni, iš esmės reiktų keisti kontaktinį tinklą įį greitaeigį, o tai milžiniškos investicijos.
                                    Ar galite konkrečiau apie tas milžiniškas sumas? Pvz, tinklo susikirtimų pakeitimo?

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                      Man šita vieta irgi mistika. Viso mieste važinėja 345 autobusai, tai 250 naujų autobusų būtų 72%, o ne 53%.
                                      Dar jeigu pridėtumėm prieš porą metų gautus 60 naujų Solaris/MAN/Castrosua, tai viso būtų 310 autobusų, kas kaip ir turėtų reikšti, jog lieka tik 35 nenauji. O tai turėtų reikšti, kad bus nurašinėjami ir kažkada nauji pirkti Volvo, berods 2005-2007 gamybos, o mieste turėtų likti MAN'ai, kaip suprantu neperseniausiai įsigyti padėvėti, ~2008 metų gamybos?



                                      Jeigu tai būtų tiesa ir gatvėse nebeliktų senųjų Volvo, tai reikštų ir dar vieną kokybinį šuolį - visi autobusai nudažyti vienoda spalva (raudonai). Dabartinė situacija, kada miesto gatvėmis važinėja ne tik seni, bet dar ir skirtingų gamintojų, skirtingi modeliai, nudažyti skirtingomis spalvomis, yra išties pasibaisėtina.

                                      Nebent ištiesų naujieji autobusai keis ir troleibusus, tada gal ir būtų galima gauti tuos mistinius 53%. Man kažkaip atrodo, kad to nebus, bet jeigu būtų - būtų labai gerai. Aš kur kas labiau norėčiau, kad miesto gatvėse liktų 10 metų senumo Volvo, negu kad 30 metų senumo troleibusai. Kadangi tokio viešojo transporto atnaujinimo Vilnius dar niekada nematė, tai tikriausiai neverta tikėtis, kad kelių metų perspektyvoje sulauksime dar vieno atnaujinimo. O per tuos kelis metus ateis ir elektrobusai į rinką. O visos tos kalbos apie troleibusų ekologiškumą tėra mitas, visų pirma dėl to, kad autobusai pigesni, už tuos pačius pinigus jų galima daug daugiau nusipirkti, negu troleibusų, o naujam autobusui pakeitus seną, iš esmės pagerėja ir ekologija, t.y. miesto ekologiją labiau pageriną 20 metų senumo autobusų nurašymas, negu kad kažkiek naujų troleibusų įsigyjimas. Be to troleibusai yra labai lėti, dėl savo lėtumo, nerangumo, 'ūsų pametimo' ir iki minimumo sulėtinto greičio ties kontaktinio tinklo susikirtimais, jie mieste didina kamščius, o kaip žinia dauguma kamščiuose dalyvaujančių transporto priemonių ne elektrinės ir teršia aplinką. Norint, kad troleibusai būtų greitesni, iš esmės reiktų keisti kontaktinį tinklą įį greitaeigį, o tai milžiniškos investicijos. Bet kaip suprantu kai kurie forumo dalyviai nori mums rekomenduoti palaukti kelis metus, kada miestas vėl galės investuoti į viešojo transporto atnaujinimą, bet investuoti ne į transportą, o į troleibusų tinką. Tada dar kelis metus palaukti trečiojo viešojo transporto atnaujinimo etapo ir nusipirkti limituotą skaičių brangių troleibusų. Tik kol to sulauksim, elektrobusai bus tiek pažengę, kad investuoti į troleibusus neapsimokės net turint nuliovą kontaktinį tinklą.
                                      Pirma, tai nereikia maišyti valdiškos ir privačios kišenės. Iš 250 autobusų apie 100 bus privatūs. Niekas jokių Volvo kol kas nenurašinės, nes pirma, autobusų parkas dalį autobusų nuomoja. Tai nuomojamų pirmiausiai ir reikės atsikratyti. Antra, autobusų parkas kelis maršrutus yra išnuomavęs privatininkams ir jų irgi reikės atsikratyti. Vadinasi tie 150 naujų autobusų pakeis likusias Karosas, visus tuos dujinius skandinavus, visus MB, MAN ir pan. geltonai mėlynus ir nuomo jamusautobusus bei išnuomotus maršrutus.

                                      Dėl troleibusų tai visiška nesąmonė. Seniai pan eigta. O tai, kad perkami troleibusai yra brangesni, tai ne todėl kad savivaldybė kreivus konkursus rengia ir dar reikėtų išsiaiškinti, ar ne specialiai taip daroma, ar kas iš to naudos neturi.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2017.11.13, 19:06.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Pirma, tai nereikia maišyti valdiškos ir privačios kišenės. Iš 250 autobusų apie 100 bus privatūs. Niekas jokių Volvo kol kas nenurašinės, nes pirma, autobusų parkas dalį autobusų nuomoja. Tai nuomojamų pirmiausiai ir reikės atsikratyti. Antra, autobusų parkas kelis maršrutus yra išnuomavęs privatininkams ir jų irgi reikės atsikratyti. Vadinasi tie 150 naujų autobusų pakeis likusias Karosas, visus tuos dujinius skandinavus, visus MB, MAN ir pan. geltonai mėlynus ir nuomo jamusautobusus bei išnuomotus maršrutus.
                                        Karosos dar važinėja? Galvojau, Oslo MAN'ai jas išsiųs amžinojo poilsio.
                                        Privatininkais niekas neatsikratinės bent jau artimiausius 7 metus (ar keliems ten metams sutartys). Jei Volvo nenurašinės, vadinasi, bus naikinami troleibusai. Galima pradėti spėlioti, kurie maršrutai kris pirmieji. 6, 10?

                                        Comment


                                          Yra dar keletas jų, pagal fotobusą 5, bet realybėje gal 2 važinėja. Dėl privatininkų turėta omeny Meteoritturą, aptarnaujantį 40, 49, 56 ir 69 maršrutus.
                                          Ilgi Volvo tai 100% liks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X