Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mano esminis argumentas būtų - keleiviui reikia aiškiai žinoti - ta kryptis iš ten, ta iš ten, ta iš ten.
    Dabar ta pati kryptis gali būti iš čia, gali būti iš va čia = nepatogumas. Žinoma, primetus, kad vakarų turistai nesinaudoja stotimi, čia labiau sodininkų ir grybautojų vieta, gal ir gerai. Visi įpratę viską rasti ir nieko nekeisti. Bet tai XXa. Jei aš noriu nenaujo 5 kg svarmens, aš irgi žinau 5 taškus Kalvarijų turgaus skirtinguose kampuose, kur galiu rasti bet užsienietis, ar kitas pirmą kart atvykes niekaip neras.

    Dėl bilietų. Taip vairuotojui pajamos. Bet jei vėluojama "nes reikėjo parduoti daug bilietų" yra netvarka nes sugriūna persėdimai. O jei "neveluojama, nes grafike didesni tarpai stočiai", tai reiškia, kad skiria daugiau autobusų nei reikėtų. Vadinasi Miestas perka autobusus, moka lizingą, "kad vairuotojas parduotų bilietus". Visi žinome naujo autobuso kainą. Lizinguoti bilietų pardavimo automatą pigiau.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2015.08.06, 10:06.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      82 maršrutas yra kaip savotiška miesto dotacija rajonui t.y. dau žmonių moka miestui mokesčius, nes jame dirba, tačiau gyvena rajone. Tai manau tiems asmenims ir padarytas šitas maršrutas, kad "vaikai iš muzikos mokyklos namo galėtų parvažiuoti".
      Maršrutas oficialiai skirtas Miškinių sodų aptarnavimui (t.y. ten Vilniaus miestas). O realybėje tai labiau juo Juodšiliai naudojasi. Be to, jis nusigriebia ir 19-o keleivius, nes veža ir į Salininkus. Tiesa, tai nėra blogai - kaip tik dažnesnis kursavimas.
      Beje, ne kartą esu girdėjęs kalbant žmones, kad tuo ar anuo laiku bus autobusas į Valčiūnus ar Prūdiškes, t.y. jie bando taupyti važiuodami iki Juodšilių zuikiais, o toliau jau "kapeikas" sumoka priemiestiniame, kad pavažiuotų 3-4 stoteles.

      VRAP 118, 130 ir kt. važiuoja. Bet ten kita tvarka ir kiti apmokėjimo principai.
      Čia man vienam tai iškrenta iš konteksto?

      Beje, dėl laisvų numerių. Ar nesikertama su rajonu?
      Jeigu imti didžiausią miesto numerį 116 ir mažiausią Vilniaus rajono 101, tai nesikerta, ir artimiausiu metu neturėtų kirstis.

      Galima palyginti tai, kas dabar yra rajone: http://www.marsrutai.lt/#!tvarkarasciai/vilnius ir kas buvo http://tinklarastis.nvtka.lt/3243.aspx

      Jeigu jau užvedėm kalbą apie kirtimąsi, tai yra 2 konfliktai tarp skirtingų rajonų maršrutų, kurie atvažiuoja į Vilnių: du 150-i bei Vilniaus m. ir Šalčininkų rajono - du 63-i.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        87 turėjo vietoje 82. Didelis atsiprašymas

        Comment


          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
          Juk pats rašei klausia žmonės ar važiuoja pro Salininkus ar ne A82. Tai gal geriau tada atskirti tuos reisus, kurie į Juodšilius važiuoja per Salininkus ir tuos kurie nevažiuoja ir suteikti jiems atskirą numerį.
          A58 atstovos vietą grafike nurodo Šv. Stepono gatvėje net tarp reisų.
          Taip, skaidyti reikia. Bet ne į 3, o į 2. Kaip tu išvis siūlai skaidyti maršrutą, kuriame dirba 2 autobusai į 3 maršrutus? Šiame maršrute, kaip ir 115, nereikia išradinėti jokių dviračių: "mėlyniems" reisams duoti kitą numerį, o "juodiems" - palikti senąjį. Nesikeistų nei grafikas, nei važiavimo trasos.

          Visiems stoties maršrutams rašoma, kad atstova Šv. Stepono g. Tu pats pagalvok ir prisimink savo frazę, jog vairuotojas nėra vergas. Kai tau atstova 5 minutės, tu važiuosi ten, kad pastovėtum 1 minutę? Nei 2, nei 23 ten nevažiuoja. Važiuoja tik 53 tam tikrais reisais, kai atstova yra daugiau nei 10 min. ir tas yra specialiai išskirta grafike.

          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Mano esminis argumentas būtų - keleiviui reikia aiškiai žinoti - ta kryptis iš ten, ta iš ten, ta iš ten.
          Dabar ta pati kryptis gali būti iš čia, gali būti iš va čia = nepatogumas. Žinoma, primetus, kad vakarų turistai nesinaudoja stotimi, čia labiau sodininkų ir grybautojų vieta, gal ir gerai. Visi įpratę viską rasti ir nieko nekeisti. Bet tai XXa.
          XXI amžius nereiškia, kad reikia keisti patogią nusistovėjusią tvarką. Jeigu stoties aikštė būtų pertvarkyta iš esmės, pakeičiant visą gatvių tinklą ir išgriaunant kioskus su barais, tuomet jau galima svarstyti apie optimizacijas.
          Šiuo metu kryptys yra paskirstytos optimaliai, o Naujaneriai siūlomas variantas 53/1G nukelti vietoje 58 ir yra jūsų minimas krypčių maišymas, kai ten pat važiuojama iš kelių vietų.


          Kaip čia galima dar kažką prioptimizuoti? T16/2G stotelė ir taip jau įrengta pažeidžiant KET - per arti pėsčiųjų perėjos. Tarp 1G/53 ir 1/2/7 stotelių naujos irgi neįrengsi dėl ten esančios perėjos. 1G/53 grūsti į troleibusų stotelę yra tolygu antrojo Žaliojo tilto centro kryptimi sukūrimui.

          Bet jei vėluojama "nes reikėjo parduoti daug bilietų" yra netvarka nes sugriūna persėdimai.
          Dėl tos priežasties autobusai atvažiuoja į įlaipinimo stotelę anksčiau. Jau dabar kartais 1G su 53 "pjaunasi" dėl vietos, tai kas būtų, jeigu juos iškeltų kitur?

          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          87 turėjo vietoje 82. Didelis atsiprašymas
          A, dabar jau viskas atsistoja į savo vietas
          87 paleistas bendru rajono ir miesto sutarimu. Neturiu informacijos, kiek ten kas prisideda su finansavimu, tačiau gyventojams tai labai didelis susisiekimo pagerinimas. Per Bendorius autobusai praktiškai tik piko metu važiavo (tik vienintelis reisas apie 13 val. būdavo sausakimšas dėl moksleivių), o per D. Riešę, Riešę - vos iki 19:50.
          Paskutinis taisė Mettal; 2015.08.06, 12:26.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Jei nesunku, papildyk schemą su maršrutų numeriais (dabar tik kryptys). Tada ji duos daugiau aiškumo

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Taip, skaidyti reikia. Bet ne į 3, o į 2. Kaip tu išvis siūlai skaidyti maršrutą, kuriame dirba 2 autobusai į 3 maršrutus? Šiame maršrute, kaip ir 115, nereikia išradinėti jokių dviračių: "mėlyniems" reisams duoti kitą numerį, o "juodiems" - palikti senąjį. Nesikeistų nei grafikas, nei važiavimo trasos.
              Nieks to dviračio ir neišradinėja, o tik tobulina.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Visiems stoties maršrutams rašoma, kad atstova Šv. Stepono g. Tu pats pagalvok ir prisimink savo frazę, jog vairuotojas nėra vergas. Kai tau atstova 5 minutės, tu važiuosi ten, kad pastovėtum 1 minutę? Nei 2, nei 23 ten nevažiuoja. Važiuoja tik 53 tam tikrais reisais, kai atstova yra daugiau nei 10 min. ir tas yra specialiai išskirta grafike.
              Ne visiems pvz. A23 grafike to nerašo, tik pietauja Šv. Stepono gatvėje.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              XXI amžius nereiškia, kad reikia keisti patogią nusistovėjusią tvarką. Jeigu stoties aikštė būtų pertvarkyt a iš esmės, pakeičiant visą gatvių tinklą ir išgriaunant kioskus su barais, tuomet jau galima svarstyti apie optimizacijas.
              Šiuo metu kryptys yra paskirstytos optimaliai, o Naujaneriai siūlomas variantas 53/1G nukelti vietoje 58 ir yra jūsų minimas krypčių maišymas, kai ten pat važiuojama iš kelių vietų.
              Kioskių ateityje priešais autobusų stotyje neliks, nes priešais autobusų stotį bus formuojamas viešojo transporto žiedas (kažkas forume rašė, kad lygtais vms puslapyje buvo radęs info, jeigu kas esate ją radę prašyčiau įdėti nuorodą). O priešais geležinkelio stotį esantis žiedukas (skveriukas) bus panaikintas.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Atvaizdas
              Kaip čia galima dar kažką prioptimizuoti? T16/2G stotelė ir taip jau įrengta pažeidžiant KET - per arti pėsčiųjų perėjos. Tarp 1G/53 ir 1/2/7 stotelių naujos irgi neįrengsi dėl ten esančios perėjos. 1G/53 grūsti į troleibusų stotelę yra tolygu antrojo Žaliojo tilto centro kryptimi sukūrimui.
              Ir kas blogai, Žaliojo tilto stotelė yra didelė visiems vietos užtenka, ir čia užtektų.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Dėl tos priežasties autobusai atvažiuoja į įlaipinimo stotelę anksčiau. Jau dabar kartais 1G su 53 "pjaunasi" dėl vietos, tai kas būtų, jeigu juos iškeltų kitur?
              Nė karto neteko sulaukti autobuso stotyje anksčiau, dažniau jie vėluoja.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              A, dabar jau viskas atsistoja į savo vietas
              87 paleistas bendru rajono ir miesto sutarimu. Neturiu informacijos, kiek ten kas prisideda su finansavimu, tačiau gyventojams tai labai didelis susisiekimo pagerinimas. Per Bendorius autobusai praktiškai tik piko metu važiavo (tik vienintelis reisas apie 13 val. būdavo sausakimšas dėl moksleivių), o per D. Riešę, Riešę - vos iki 19:50.
              Į Bendorius gali, o į turistų traukos centrą Europos parką negali, diskriminaciją.
              Attached Files
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Jei nesunku, papildyk schemą su maršrutų numeriais (dabar tik kryptys). Tada ji duos daugiau aiškumo
                Papildysiu. Nors abejoju, kad aiškumo tai duos - vis tiek visi maršrutai turi bendrą trasos dalį.

                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                Nieks to dviračio ir neišradinėja, o tik tobulina.
                Išradinėja, ir dar kaip. Su 83-u...


                Kioskių ateityje priešais autobusų stotyje neliks, nes priešais autobusų stotį bus formuojamas viešojo transporto žiedas (kažkas forume rašė, kad lygtais vms puslapyje buvo radęs info, jeigu kas esate ją radę prašyčiau įdėti nuorodą). O priešais geležinkelio stotį esantis žiedukas (skveriukas) bus panaikintas.
                Ten tik preliminari vizualizacija. Yra temoje apie Senamiesčio pietinį aplinkkelį.

                Ir kas blogai, Žaliojo tilto stotelė yra didelė visiems vietos užtenka, ir čia užtektų.
                Perskaitei žodį "Žaliasis tiltas" ir jau suskubai parašyti nesamonę, nusižengdamas savo paties taisyklei, kad niekada niekur neskubi. Kur tau vietos užtenka centro kryptimi? Sustoja ilgi 1G su 3G, už jų dar prisispaudžia troleibusas, o jau ketvirtas, penktas ir šeštas - turi laukti savo eilės.

                Nė karto neteko sulaukti autobuso stotyje anksčiau, dažniau jie vėluoja.
                Stebėk dažniau 53.

                Į Bendorius gali, o į turistų traukos centrą Europos parką negali, diskriminaciją.
                Bendoriuose žmonės gyvena ir važinėja pastoviai. Į Europos parką nėra pastovaus srauto. Jei ten kas ir važiuos, tai su didele grupe užsakytu autobusu. Kiek ten buvęs, ten niekada nebuvo daugiau 5-10 lengvųjų mašinų.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                  ne visi dar supranta, kad galima važiuoti su tuo pačiu bilietu su persėdimu neribotai per tam tikrą laiką
                  Jau pakankamai laiko praėjo nuo dabartinės bilietų sistemos įvedimo, nereikia taikytis prie nežinančių.
                  Klysti info iš Wikipedios Šeškinė
                  Neklystu. Žr. http://www.maps.lt/map/default.aspx#...n%C4%97s%20sen. ar kokį oficialesnį žemėlapį (nerandu ant greitųjų), bet maps.lt yra pakankamai tikslus. Wikipedijoj elementariai klaida, jei turi noro, pataisyk.

                  Comment


                    Europos parkas yra jau už Vilniaus ribų. Geriausia, ką galima padaryti- tai 146 priemiestiniam ten užsukti dalimi reisų.
                    Atskiras maršrutas ten būtų vienas didelis nuostolis.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Europos parkas yra jau už Vilniaus ribų. Geriausia, ką galima padaryti- tai 146 priemiestiniam ten užsukti dalimi reisų.
                      Atskiras maršrutas ten būtų vienas didelis nuostolis.
                      146-to kursavimas netenkina Turistų poreikių, o Turistų norinčių aplankyti Europos parką yra daug, o jeigu paklausia vairuotojų dirbančių 36, 66, 76, tai jie atsako, kad nevažiuoja ir ten neveža joks VT tai jiems būna šokas tai sužinojųs.

                      Taip pat turėtų būti aptarnaujama Juozapiškių st. (jį yra Vilniaus miesto ribose), o šiuo metu jį yra neaptarnaujama ir toloka eiti, o į statų kalną įkopti yra sunku.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                        Taip pat turėtų būti aptarnaujama Juozapiškių st. (jį yra Vilniaus miesto ribose), o šiuo metu jį yra neaptarnaujama ir toloka eiti, o į statų kalną įkopti yra sunku.
                        Kodėl būtent ši stotelė turi būti aptarnaujama? Juk Vilniuje daug nebenaudojamų stotelių.

                        Comment


                          Važiuoja į Europos parką 146 autobusas, net to pavadinimo stotelė yra. Grafikas - http://www.marsrutai.lt/#!tvarkarasc...20parkas%20vln

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Važiuoja į Europos parką 146 autobusas, net to pavadinimo stotelė yra. Grafikas - http://www.marsrutai.lt/#!tvarkarasc...20parkas%20vln
                            Važiuoja tik pagal popierių, o realybėje nevažiuoja pvz. Turistai į Europos parką nori nuvažiuoti 12 val. Kaip jam nuvažiuoti? Nes savaitgaliais visai jo nėra, o darbo diena tik ryte, o po tik vakare. Turėtų važiuoti darbo dienomis dažniau tai yra nuo 5:30 val., iki 23:00 val., o savaitgaliais iki 0:30 val., nes Europos parkas dirba iki vidurnakčio.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Dėl 115:

                              Šiuo metu tiesiog reikia duoti atskirus maršrutų numerius skirtingom atkarpom. Ateityje reikia rimtai apsvarstyti 67 maršruto trumpinimą iki Naujosios Vilnios žiedo (perfect būtų iki Genių g.) ir 115 maršruto kursavimą visais reisais iki Naujosios Vilnios žiedo. Šiuo metu 67 beveik visais reisais į Kalno g. važiuoja su max 5 keleiviais. Maršrutu dirba 12 metrų autobusas, todėl tai yra ekonomiškai nenaudinga.

                              Comment


                                Jeigu jau prakalbom apie viešojo transporto stotelių išsidėstymą Vilniaus stotyje, galbūt gana logiška būtų perkelti 2 maršruto autobuso stotelę ? Nes jis važiuoja "Liepkalnio - pietryčių" kryptimi, o stoja tai kartu su "Naujininkų-pietvakarių" krypties autobusais. Taip gal ir keleivių atsirastų daugiau (važiuojančių iki kokios Žirnių st.), nes dabar tai kiek bematau, keleiviais 2-asis pasigirti negali

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  Dėl 115:

                                  Šiuo metu tiesiog reikia duoti atskirus maršrutų numerius skirtingom atkarpom. Ateityje reikia rimtai apsvarstyti 67 maršruto trumpinimą iki Naujosios Vilnios žiedo (perfect būtų iki Genių g.) ir 115 maršruto kursavimą visais reisais iki Naujosios Vilnios žiedo. Šiuo metu 67 beveik visais reisais į Kalno g. važiuoja su max 5 keleiviais. Maršrutu dirba 12 metrų autobusas, todėl tai yra ekonomiškai nenaudinga.
                                  Manau 37 turėtų būti pratėstas iki Kalno g. žiedo.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Manau 37 turėtų būti pratėstas iki Kalno g. žiedo.
                                    Kodėl taip manai?
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                      Važiuoja tik pagal popierių, o realybėje nevažiuoja pvz. Turistai į Europos parką nori nuvažiuoti 12 val. Kaip jam nuvažiuoti? Nes savaitgaliais visai jo nėra, o darbo diena tik ryte, o po tik vakare. Turėtų važiuoti darbo dienomis dažniau tai yra nuo 5:30 val., iki 23:00 val., o savaitgaliais iki 0:30 val., nes Europos parkas dirba iki vidurnakčio.
                                      146 važiuoja tiek dažnai, kiek jo ten ir reikia. Pagrindinis srautas yra iki Skirgiškių, Juozapiškių st. turbūt vienetai lipa. Juk jau bandyta ten leisti seną 76 maršrutą- tuščias dažniausiai važinėjo. Europos parkas tikrai nėra populiariausių Vilniaus lankytinų vietų sąraše- tą puikiai įrodė ir praktiškai nuliniai 76 maršruto srautai. Atskiro maršruto ten tikrai nereikia, pakaktų, kad 146 keliais reisais arba pagal pageidavimą ten užsuktų. Ir miesto terminuoti bilietai čia niekuo dėti- tam, kas tikrai norės nuvykti į Europos parką, ne problema papildomai už priemiestinį susimokėti.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Kol 37 važiuoja dideli autobusai, apie pratęsimą iki Kalno gatvės negali būti nė kalbos- Rokantiškių g. už autobusų žiedo yra tokia siaura, kad kartais ir midibusui su lengvuoju automobiliu sunku prasilenkti. Ką jau kalbėti apie 12m autobusą.
                                        Be to, kam to reikia? 115 važiuoja itin dažnai- ne problema persėsti.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                          Jeigu jau prakalbom apie viešojo transporto stotelių išsidėstymą Vilniaus stotyje, galbūt gana logiška būtų perkelti 2 maršruto autobuso stotelę ?
                                          2-as stoja kartu su 1 neatsitiktinai. Juk abu maršrutai važiuoja į oro uostą. Taip yra patogiau tiek vietiniams, tiek atvykėliams iš kitų miestų ir šalių. Sutinku, kad keleivių srautais jis labai nepasižymi, bet Liepkalnio kryptimi visai nemažai transporto yra. O šiaip tai logiška būtų ne perkėlinėti, o įvesti papildomą stotelę. Stotų pirma 16,61 arba 19,82 stotelėje, ir senoje vietoje kartu su 1. 12 stotelė netinka, nes ten ji dažnai užimta priemiestinių.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X