Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Pirma sulaukime jungties, o tada matysim, ar leis
    Įdomu ar yra bent kokios informacijos apie tai.

    Comment


      Kelionė viešuoju transportu rateliais judantiems – iššūkis
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
        Ar žadama per naująją jungtį su oro uostu leisti kažkokį viešąjį transportą?
        A13 gal ir būtų logiška bent iki IKEA paleisti. Vis vien šalia apsisuka.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          A13 gal ir būtų logiška bent iki IKEA paleisti. Vis vien šalia apsisuka.
          Nepakenktu jei ir šalia oro uosto kur nors sustotų.

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą
            Ar žadama per naująją jungtį su oro uostu leisti kažkokį viešąjį transportą?
            Jei pavyko IKEA susitarti su LG tai gal ir automotrisė stos.
            Iš nuotraukos (2012-09-09) matoma, kad supiltas pylimas platformai.



            Žinoma gali naudoti ir tik kroviniams.
            Dear Sir,

            Comment


              Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
              Jei pavyko IKEA susitarti su LG tai gal ir automotrisė stos.
              Iš nuotraukos (2012-09-09) matoma, kad supiltas pylimas platformai.

              Atvaizdas


              Žinoma gali naudoti ir tik kroviniams.
              Ten pamatai viadukui, nebus jokių plaformų

              Comment


                Tai jau tikrai nebus? O gaila, dar vasarą mačiau tą pylimą iš arti, buvo pailgai supiltas ir išlygintas palei bėgius. Bet kokiu atveju, jei ateityyje geležinkeliai bus integruoti į miesto VT, stotelei atsirasti niekada nevėlu.
                Dear Sir,

                Comment


                  Matomai tokia galimybė suteikiama, bet kompanija spręs ar apsimoka.

                  Vakarinėje planuojamos teritorijos dalyje praeina magistralinio geležinkelio linija „Vilnius-Lyda“. Magistralinio geležinkelio linijoje ties planuojama teritorija, esant ekonominiam pagrindimui, galėtų atsirasti keleivių stotelė.
                  http://www.vilnius.lt/vaktai/default...DocId=30198511

                  Comment


                    Maščiau, kaip galima pagreitinti troleibusus, skiriant kuo mažiausiai pinigų. Gavosi štai kas:
                    1. Nereikalingų iešmų, linijų ir kryžmių panaikinimas, dėl kurių suletėja eismas, o VVT ir VMS prisidengia tuo, kad jie tarsi avariniai... Nereikia jų. Išmontuotas linijas galima būtų parduoti metalui, o gal kitiems miestamas parduoti ...

                    2. Normaliai sudeliojant tvarkaraščius, dėl kurių ištempimo troleibusai važiuoja itin lėtai. Man asmeniškai atrodo, kad tai padaryta specialiai, kad sumažinti troleibusų patrauklumą ir juos panaikinti.

                    3. Panaikinti kelis nereikalingus troleibusų maršrutus : 1, 12, gal 13, 14, 15. Jų kilometražas leistų sutaupyti gerą tūkstantį litų per dieną (Škoda kilometrui sunaudoja 0,87 centų).

                    4. Viską planingai darant, sujungiant SĮSP su VVT, susijungusių įmonių pelnas per metus skiektų milijonus. Sutaupus keturis milionus, galima būtų surinkti penkis AMBER vilnis (1 vnt. - 620 000 litų), kurie pakeistu labiausiai nusteckintas Škodas.

                    5. Rekonstruotį KT, ETK (elektros traukos pastotė), troleibusų parką (pastatus, remzoną, kt.). Šiek tiek išleidus kapitaliniam, galima sutaupyti kitiems remontamas, pastatų šildymui. 85 % pinigų galima būtų gauti iš ES.

                    6. Troleibusų parkuose, ant troleibusų stogo įrengti saulės baterijas, kondensatorius. Taip troleibusai galėtų šiek tiek pavažiuoti be KT.

                    7. Kadangi VVT susijungė su SĮSP, bilietų pelnas eina jam.


                    Šiems dalykams reikėtų apie trečią dalį miliardo, BET TAI BŪTŲ SKIRTA VISAI TROLEIBUSŲ SISTEMAI, O NE 0,8 MILIARDO VIENAI TRAMVAJŲ LINIJAI.

                    Tikiuosiu, kad neatsibodo skaityti tokio ilgo teksto.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      2. Normaliai sudeliojant tvarkaraščius, dėl kurių ištempimo troleibusai važiuoja itin lėtai. Man asmeniškai atrodo, kad tai padaryta specialiai, kad sumažinti troleibusų patrauklumą ir juos panaikinti.
                      Jeigu nepastebėjote, tvarkaraščių ištempimas daromas ne tik troleibusams.

                      Comment


                        Bet troleibusams jis didesnis.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Bet troleibusams jis didesnis.
                          Bet didesnis "šiaip sau" ar dėl to, kad troleibusai naudoja seną KT arba dėl to, kad jų varikliai yra ne tokie pajėgūs?

                          Comment


                            Priežastis yra punkte nr.2.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Bet troleibusams jis didesnis.
                              Panagrinėkite autobusų tvarkaraščius atidžiau.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Maščiau, kaip galima pagreitinti troleibusus, skiriant kuo mažiausiai pinigų. Gavosi štai kas:
                                1. Nereikalingų iešmų, linijų ir kryžmių panaikinimas, dėl kurių suletėja eismas, o VVT ir VMS prisidengia tuo, kad jie tarsi avariniai... Nereikia jų. Išmontuotas linijas galima būtų parduoti metalui, o gal kitiems miestamas parduoti ...

                                2. Normaliai sudeliojant tvarkaraščius, dėl kurių ištempimo troleibusai važiuoja itin lėtai. Man asmeniškai atrodo, kad tai padaryta specialiai, kad sumažinti troleibusų patrauklumą ir juos panaikinti.

                                3. Panaikinti kelis nereikalingus troleibusų maršrutus : 1, 12, gal 13, 14, 15. Jų kilometražas leistų sutaupyti gerą tūkstantį litų per dieną (Škoda kilometrui sunaudoja 0,87 centų).

                                4. Viską planingai darant, sujungiant SĮSP su VVT, susijungusių įmonių pelnas per metus skiektų milijonus. Sutaupus keturis milionus, galima būtų surinkti penkis AMBER vilnis (1 vnt. - 620 000 litų), kurie pakeistu labiausiai nusteckintas Škodas.

                                5. Rekonstruotį KT, ETK (elektros traukos pastotė), troleibusų parką (pastatus, remzoną, kt.). Šiek tiek išleidus kapitaliniam, galima sutaupyti kitiems remontamas, pastatų šildymui. 85 % pinigų galima būtų gauti iš ES.

                                6. Troleibusų parkuose, ant troleibusų stogo įrengti saulės baterijas, kondensatorius. Taip troleibusai galėtų šiek tiek pavažiuoti be KT.

                                7. Kadangi VVT susijungė su SĮSP, bilietų pelnas eina jam.


                                Šiems dalykams reikėtų apie trečią dalį miliardo, BET TAI BŪTŲ SKIRTA VISAI TROLEIBUSŲ SISTEMAI, O NE 0,8 MILIARDO VIENAI TRAMVAJŲ LINIJAI.

                                Tikiuosiu, kad neatsibodo skaityti tokio ilgo teksto.
                                Taip, nereikalingų niekada nenaudojamų iešmų yra ir juos demontuoti būtina. tikėtis iš to kažkokio pelno pridavus į metalo laužą neverta. Galiausiai jie ir laidai, tvirtinimo detalės dar gali būti panaudotos KT remontui.

                                Tvarkaraščiai visi ištempti, autobusų taip pat.

                                Kas dėl troleibusų linijų naikinimo, tai 12 maršrutas tikrai reikalingas. 14 taip pat, nes jis talkina 2 maršrutui. Verčiau naikinti 11. 13, 15 naikinti, taip pat ir 18A. Iš esmės tai ir KT Titnago gatvėje nereikia. Nes pramonės ten jau nėra, o keleiviai būna tik piko metu. Vadinasi, pakaktų 24 autobusą pratęst.

                                "Susisiekimo paslaugos" renka mokestį už parkavimą. Ir tai nemaža suma. Savivaldybė kiauram biudžetui lopyti tų lėšų nenorėsi atiduoti. Todėl vargu ar atsiras politinis sprendimas sujungti šias įmones. O jei atsiras, tai mokesčio už parkavimą rinkimą gali atiduoti kitai naujai įsteigtai įmonei ar netgi privatininkams, jei užsimanys valdžiažmogiai otkatų, kas būtų dar blogiau miestui.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Bet didesnis "šiaip sau" ar dėl to, kad troleibusai naudoja seną KT arba dėl to, kad jų varikliai yra ne tokie pajėgūs?
                                  Skaičiuojant galios santykį, atsižvelgiant į naudingumo koeficientą ir masę, troleibusų parametrai geresni.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    3. Panaikinti kelis nereikalingus troleibusų maršrutus : 1, 12, gal 13, 14, 15. Jų kilometražas leistų sutaupyti gerą tūkstantį litų per dieną (Škoda kilometrui sunaudoja 0,87 centų).
                                    Savikainą sudaro ne vien kuro sąnaudos, bet ir atlyginimai, amortizacija, administracijos išlaikymas, infrastruktūros išlaikymas ir daugelis kitų išlaidų. Vilniuje VT 1 km savikaina yra tarp 5-7 Lt. Tiksliai negaliu pasakyti, nes savikaina kinta priklausomai nuo perkamo kilometražo, kuro kainų, atlyginimo dydžių. O mano turima informacija kiek pasenusi.
                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    4. Viską planingai darant, sujungiant SĮSP su VVT, susijungusių įmonių pelnas per metus skiektų milijonus. Sutaupus keturis milionus, galima būtų surinkti penkis AMBER vilnis (1 vnt. - 620 000 litų), kurie pakeistu labiausiai nusteckintas Škodas.
                                    Kvailas siūlymas. SĮSP perka paslaugas iš VVT. Sujungus neliktų vidinės kontrolės, veiklos sritys yra skirtingos. SĮSP reikėtų restruktūrizuoti ir darbuotojus perkelti į savivaldybę (kaip yra Kaune), o ne prijungti prie vežėjo.
                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    7. Kadangi VVT susijungė su SĮSP, bilietų pelnas eina jam.
                                    Ką turi omenyje?
                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Tikiuosiu, kad neatsibodo skaityti tokio ilgo teksto.
                                    Neatsibodo, nes tekstas yra ne ilgas, bet labai trumpas. Per trumpas - neargumentuoti siūlymai, išplėtota mintis.
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.24, 17:09.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Nepatenkintų gyventojų citatos
                                      Šių gyventojų skundai, kaip matote yra pagrįsti, nes jiems nesuteikiama jokia alternatyva naudotis viešuoju transportu. Nes tiesiog jiems iki artimiausios stotelės esančios Žaliųjų ežerų g. yra 2 km., kai kam ir daugiau.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Kas dėl troleibusų linijų naikinimo, tai 12 maršrutas tikrai reikalingas. 14 taip pat, nes jis talkina 2 maršrutui. Verčiau naikinti 11. 13, 15 naikinti, taip pat ir 18A. Iš esmės tai ir KT Titnago gatvėje nereikia. Nes pramonės ten jau nėra, o keleiviai būna tik piko metu. Vadinasi, pakaktų 24 autobusą pratęst.
                                        14 maršrutas realiai nėra nei rentabilus, nei labai reikalingas (dubliuoja kitus maršrutus). Jį galima naikinti, pakaktų pridėti po 1-2 troleibusus į 2 ir 4 maršrutus.
                                        18A maršrutas nėra naikintinas, nes, priminsiu, jis nebuvo atidarytas kaip atskiras maršrutas. Dalis tuometinio 18 maršruto troleibusų buvo paleisti sutrumpinta iki Valkininkų st. trasa ir pažymėti 18A numeriu, kad būtų mažiau painiavos. Tai buvo teisingas ir logiškas sprendimas, nes leisti visus 9 (berods, būtent tiek troleibusų sudėjus kursuoja 18 ir 18A maršrutais) troleibusus iki Titnago gatvės nėra reikalinga. Tuo tarpu atkarpoje Pašilaičiai - Vaduvos st. yra poreikis kursuoti tokiu dažniu, koks dabar išeina sudėjus 18 ir 18A grafikus.
                                        Dėl šios priežasties 18A maršrutą nesiūlyčiau naikinti.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Visi maršrutai nerentabilūs. 14 kur kas labiau papildo 2-ą nei du papildomi troleibusai 2-ame maršrute. O į 4 maršrutą leisti daugiau troleibusų irgi nėra poreikio, nes nuo Gerosios Vilties iki Žemųjų Panerių ir taip per dažnai kursuoja pustuštis VT. Panaikinus 14 maršrutą, nukentėtų ir J. Basanavičiaus bei Savanorių pr. 18A reikėtų naikinti tik tuomet, kai būtų naikinamas KT Titnago gatvėje. O jo ten gailėti tikrai nėra jokio reikalo, nes pramonė žlugusi ir tokio poreikio susisiekimui, koks kažkada buvo, jau nebebus. Ten pakaktų 24 autobuso.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X