Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąKažin, ar jau „dėjo“ ir ant amžinai remontuojamo 2665? Bendrai, tai turbūt vien tų, kur įmontuoti komposteriai, užtektų iki dvigubų troleibusų.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
nelabai. troleibusas numatytas jau yra.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąNeseniai VVT paskelbtą trumpų autobusų nuomos konkursą laimėjo kažkokia MB „Milmanta“, kurių veiklos sritis (ir aš nejuokauju) – sulčių spaudimo įrangos gamyba... Bus 15 autobusų (sutartyje atskirai po 7 ir 8), įdomu, iš kur juos ištraukė?
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąNeseniai VVT paskelbtą trumpų autobusų nuomos konkursą laimėjo kažkokia MB „Milmanta“, kurių veiklos sritis (ir aš nejuokauju) – sulčių spaudimo įrangos gamyba... Bus 15 autobusų (sutartyje atskirai po 7 ir 8), įdomu, iš kur juos ištraukė?
https://www.youtube.com/@mantasveckys9179?app=desktop
Įmonė priklausanti Via Lietuva projektų vadovui. O apyvartos įspūdingos - nuo įmonės įkūrimo 2020 apyvarta siekia NET 41 tūkst. Eurų. Na ok, neskaičiuojant 2024, gal tiek pasididins apyvartą, kad pagaliau atmuš 42 tūkst. gautą paramą: https://www.dvvg.lt/milmanta/ . O VVT, tai dosnūs - pirkimas už beveik 2.2 mln. Eur. https://rekvizitai.vz.lt/imone/milmanta/konkursai/ iš kur čiuvakas gavo tiek kapitalo? Panašu 2024 apyvarta kalė daugiamilijoninę. Įspūdingas verslininkas.
- 8 patinka
Comment
-
https://www.instagram.com/reel/DJJSe...VxMDB3a3B5Nw==
Sveikiname Valdą Benkunską. Jis per savo kadenciją 4 kartą važiuoja VT. Pirmą kartą važiavo su raritetine Škoda 14Tr į Šiauries Miestelį. Antrą kartą važiavo muziejiniu Škoda 9Tr kartu su Škoda atstovais. Trečias kartas naujų troleibusų pristatymas. O dabar jau ketvirtas kartas ir važiuoja su 3G į Šeškinę.
Įdomu ar už bilietą susimokėjo
- 7 patinka
Comment
-
Visi čia viešojo erdvėje vis dažniau skundžiasi, kad VT Vilniuje prastėja. Taip, nieko nepadarysi, kai seni vairuotojai išeina į pensiją, o jaunimo šis darbas nevilioja. Tuomet teks priprasti, kad daugės užsieniečių. Tiesa, miesto transporte bendravimas su vairuotoju nėra taip svarbu kaip priemiestyje ar tarpmiestyje (dėl bilietų kainos, prašymo išleisti anksčiau ar pan.).
Daug diskutuojama apie metro/tramvajų. Man atrodo, kad dar geresnė, bet per daug nediskutuota ateitis mieste galėtų būti vienbėgis. Koks 1 ar 2 maršrutai pvz. Pašilaičiai-Naujininkai (Kirtimai), ar, jei Geležinio Vilko g. iš tiesų miesto VT kursuoti negali, kur nors palei ją paleisti monorail maršrutą iš Riešės į centrą ar per Žirmūnus į kokios Nemenčinės pusę. Ties Žirmūnais būtų kaip tarpinis punktas persėsti į žemės transportą. Bet deja jau vėloka, pvz. geras žemės sklypas vienbėgio stočiai prie Kareivių-Žirmūnų sankryžos jau užstatomas daugiabučiais.
Dar vienas dalykas, ką galėtume integruoti - tai Tolimojo keleivinio transporto kompanijos reisus iš garažo Žvalgų g. į autobusų stotį ir atgal. Prie komposterių, kortelių skaitytuvų įrengimo privati bendrovė kažin ar prisidės, bet kaip papildomas ekspresinis susisiekimas į stotį/iš stoties būtų neblogai. Išvažiavę iš parko ir užsipylę kuro Baltic Petroleum degalinėje Kalvarijų 161A jie važiuoja Kalvarijų, A. Goštauto, Vasario 16-osios, Tauro, Mindaugo, Panerių gatvėmis. Nulinė trasa į parką - Panerių-Švitrigailos-Kauno-Žemaitės-V. Pietario-Geležinio Vilko-J. Kazlausko-Kalvarijų-Žvalgų g. Galėtų būti kokia nors simbolinė kaina, bet reiktų sutvarkyti jų sistemą, nes dabar vairuotojai kasos aparatą bilietų spausdinimui gauna tik atvykę į stotį ir ten pat jį palieka grįžę po tarpmiestinės kelionės.
Galėtų būti visai puiki alternatyva miesto autobusams, greitam nusigavimui į stoties pusę iš palei Kalvarijų g. esančių vietų. Tiesa, kadangi mano pabrauktomis gatvėmis eismas yra vienpusis, greitas susisiekimas būtų tik viena kryptimi. Galėtų būti stojama tam tikrose Kalvarijų g. stotelėse ir tuomet nuo Operos ir baleto teatro iki pat autobusų stoties - teoriškai niekur, nes likusioje atkarpoje miesto transporto stotelių nėra. Bet kaip suprantu, ten nebūna kamščių. Atgal būtų puikus pravažiavimas sustojant Vienaragių st., Statybininkų, tuomet Gedimino pr., Studentų st. ir pvz. prie degalinės GV-Ozo mazgo, paskui prie degalinės "Skulas" GV-J. Kazlausko g. Gal kai kam tai atrodys nesąmonė, bet tie, kas rytais laukia miesto transporto Kalvarijų g. ar vakarais automobiliu važinėja Geležinio Vilko gatve, turėjo atkreipti dėmesį į kas kelias minutes pravažiuojančius TOKS logotipais ženklintus autobusus. Negi žmonės nė karto nesusimąstydavo, kur jie visi viens po kito važiuoja iš ryto ir kur taip lyg susitarę grįžinėja vakare? Kai pats gyvenau šalia Žalgirio gatvės, tai grįžus į Vilnių iš kokio nors reiso, jei pažįstamas ar draugiškas vairuotojas, tai paprašius visuomet paveždavo iki Saltoniškių st. (po Ukmergės g. estakada šalia degalinės). Galėtų tokia kelionė būti įteisinta oficialiai. Tiesa, tvarkaraščiai nebūtų skelbiami minučių tikslumu, tiesiog nurodoma, kokiomis gatvėmis autobusas vyksta ir kad vairuotojai apmokyti priimti visus norinčius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąhttps://www.instagram.com/reel/DJJSe...VxMDB3a3B5Nw==
Sveikiname Valdą Benkunską. Jis per savo kadenciją 4 kartą važiuoja VT. Pirmą kartą važiavo su raritetine Škoda 14Tr į Šiauries Miestelį. Antrą kartą važiavo muziejiniu Škoda 9Tr kartu su Škoda atstovais. Trečias kartas naujų troleibusų pristatymas. O dabar jau ketvirtas kartas ir važiuoja su 3G į Šeškinę.
Įdomu ar už bilietą susimokėjo
Radau tai M.K. Čiurlionio st. link S. Konarskio
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąGerai, kad Vilniuje stotelės nelabai prižiūrimos, galima tokius bajerius pamatyti.
Radau tai M.K. Čiurlionio st. link S. Konarskio
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Parašyta .uoko krauju ?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBuvo kažkur patvirtinimas, kad Transrevis pratęsė sutartį?
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Comment
Comment