Kai keleivių vežimo asociacija vienoje Facebook grupėje pasiskundė, kad vairuotojai pasisavino priekines duris, tai vairuotojai parašė komentarus, kad galėtų dar ir priekinės keleivių kėdės būti išluptos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nu, nes po to nufilmuoja ir deda į internetus kaip TikToką važiuodami scrollina. Vairuotojai nori laisvai scrollinti TikToką ar tampyti žąsį ir būti nematomi. O jeigu kažką reikia keleiviui mandagiai pasakyti, tai panašu jog po tokios komunikacijos vairuotojas lieka nedarbingas kelias dienas, todėl to irgi neįmanoma atlikti.Parašė sindiktas Rodyti pranešimąKai keleivių vežimo asociacija vienoje Facebook grupėje pasiskundė, kad vairuotojai pasisavino priekines duris, tai vairuotojai parašė komentarus, kad galėtų dar ir priekinės keleivių kėdės būti išluptos.
- 4 patinka
Comment
-
Kažkada, kai vairuotojas atidarė priekines duris (gal 1 iš 50 atveju), įlipdamas iš pagarbos pasisveikinau "Labas rytas", liko apšalęs ir nieko neatsakė.Parašė sindiktas Rodyti pranešimąKai keleivių vežimo asociacija vienoje Facebook grupėje pasiskundė, kad vairuotojai pasisavino priekines duris, tai vairuotojai parašė komentarus, kad galėtų dar ir priekinės keleivių kėdės būti išluptos.
Matomai, tikrai nenori jie jokių kontaktų ir net small talk'ų arba yra tikri lietuviai, nori atsiriboti nuo viso pasaulio
- 4 patinka
Comment
-
Čia turbūt tas užsibarikadavimas taip psichologiškai skatina atsiriboti. Nors taip būna ne visada ir tikrai yra mandagiai bendraujančių vairuotojų. Kažkada visai neseniai teko važiuoti tuo mažu iš mikrautobuso padarytu autobusiuku, kur vairuojas neužsibarikadavęs, tai pasisveikinus irgi pasisveikino ir net atsisveikinant palinkėjo geros dienos. Nors iš pradžių irgi atrodė kiek nustebęs, kad kažkas su juo sveikinasiParašė Kaid Rodyti pranešimą
Kažkada, kai vairuotojas atidarė priekines duris (gal 1 iš 50 atveju), įlipdamas iš pagarbos pasisveikinau "Labas rytas", liko apšalęs ir nieko neatsakė.
Matomai, tikrai nenori jie jokių kontaktų ir net small talk'ų arba yra tikri lietuviai, nori atsiriboti nuo viso pasaulio
- 5 patinka
Comment
-
Dar egzituoja skirtumas tarp vežėju. Sutinku, Kautros žymiai geresnė kultūra, nei VVT (manau neegzistuoja iš vis šioje įmonėje).Parašė sleader Rodyti pranešimą
Čia turbūt tas užsibarikadavimas taip psichologiškai skatina atsiriboti. Nors taip būna ne visada ir tikrai yra mandagiai bendraujančių vairuotojų. Kažkada visai neseniai teko važiuoti tuo mažu iš mikrautobuso padarytu autobusiuku, kur vairuojas neužsibarikadavęs, tai pasisveikinus irgi pasisveikino ir net atsisveikinant palinkėjo geros dienos. Nors iš pradžių irgi atrodė kiek nustebęs, kad kažkas su juo sveikinasi
- 3 patinka
Comment
-
Antradienį dar 4g dirbo.Parašė Sula Rodyti pranešimąJuodaodžiai vairuotojai dar važinėja? Kažkaip nebepastebiu.
- 1 patinka
Comment
-
33, 87 maršrutai dabar pilna.Parašė Sula Rodyti pranešimąJuodaodžiai vairuotojai dar važinėja? Kažkaip nebepastebiu.
Comment
-
Dabar visi vežėjai turi įsidarbinę. Net ir Kautroje dirba.Parašė Sula Rodyti pranešimąJuodaodžiai vairuotojai dar važinėja? Kažkaip nebepastebiu.
Comment
-
Jau kažkada rašiau, kad Vilniaus VT turėtų priimti ryžtingą sprendimą: arba versti vairuotojus atidarinėti priekines duris, arba aiškiai pasakyti, kad Lietuvoje tam netinkamas klimatas ir reljefas, per masinę renovaciją sudėti estetiškai atrodančias sienas (kaip Škodose) ir uždėti STOP ženklus prie priekinių durų.
- 8 patinka
Comment
-
Geriau būtų jei visos “Janinos” būtų pakeisti vairuotojais iš Ganos. Kas ką kalbėtų, bet jie yra žymiai atsakingesni ir malonesni negu visi tie ruzzkij mir saugotojai.Parašė eigh Rodyti pranešimąJau kažkada rašiau, kad Vilniaus VT turėtų priimti ryžtingą sprendimą: arba versti vairuotojus atidarinėti priekines duris, arba aiškiai pasakyti, kad Lietuvoje tam netinkamas klimatas ir reljefas, per masinę renovaciją sudėti estetiškai atrodančias sienas (kaip Škodose) ir uždėti STOP ženklus prie priekinių durų.
- 11 patinka
Comment
-
Drastiškas siūlymas, bet mintį suprantu. Šiaip situacija rodo tai, kad JUDU ir kitokios kontoros nekontroliuoja situacijos ir, nors oficialiai sako, kad priekinės durys turi būti atidaromos, darbuotojai to piktybiškai nedaro ir netgi atsitveria tvoromis. Siūlyčiau kitą išeitį - didinti VT vairuotojų darbo užmokestį, kad darbuotojai nebūtų deficitu. Dabar gi logika, matyt, paprasta - negalime nurodinėti, nes vairuotojai mes darbą ir apskritai nebus kam vairuoti.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Geriau būtų jei visos “Janinos” būtų pakeisti vairuotojais iš Ganos. Kas ką kalbėtų, bet jie yra žymiai atsakingesni ir malonesni negu visi tie ruzzkij mir saugotojai.
- 3 patinka
Comment
-
Atlyginimus reikia kelti, tačiau vistiek manau, kad vairuotojai iš Ganos žymiai geresni negu VVT ruzzkij mir saugotojai, kuriems normalu keleivį nx pasiųstiParašė eigh Rodyti pranešimą
Drastiškas siūlymas, bet mintį suprantu. Šiaip situacija rodo tai, kad JUDU ir kitokios kontoros nekontroliuoja situacijos ir, nors oficialiai sako, kad priekinės durys turi būti atidaromos, darbuotojai to piktybiškai nedaro ir netgi atsitveria tvoromis. Siūlyčiau kitą išeitį - didinti VT vairuotojų darbo užmokestį, kad darbuotojai nebūtų deficitu. Dabar gi logika, matyt, paprasta - negalime nurodinėti, nes vairuotojai mes darbą ir apskritai nebus kam vairuoti.
- 3 patinka
Comment
Comment