Dar viena diena, kai meras ir savivaldybė miega https://www.facebook.com/photo/?fbid...34105598829911
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomiausia tai, kad situacija pateikiama kaip visiškai normali. Džiaukitės, miesto gyventojai! Puikus menedžmentas.Parašė transit Rodyti pranešimąDar viena diena, kai meras ir savivaldybė miega https://www.facebook.com/photo/?fbid...34105598829911
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Administravimo titanas su fejerverkais galynėjasi, o mes plebsai kažkokiom smulkmenom kaip VT užsiėmę.
 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...isu-56-2107808
 
 Viskas čiki.Jau kelias dienas skelbiama, kad kai kuriuose Vilniaus autobusų maršrutuose nebus dalies planuotų reisų, koreguojami tvarkaraščiai. Taip yra dėl to, kad dalį sostinės maršrutų aptarnaujanti UAB „Transrevis“ pritrūko vairuotojų. Sankcijomis dėl to miestas kol kas negrasina, tariamasi, kaip su tuo susitvarkyti. Bendrovės vadovas viliasi, kad sprendimų turės jau kitą savaitę.
 - 14 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Cia toks pats fake'as tyrimas kaip:Parašė VLR Rodyti pranešimąAtsimenu Šimašius viename interviu prieš baigiant kadenciją teigė, kad Vilniaus VT yra ‘aukštumoje’ (ar kažkaip panašiai). Kam dar kyla abejonių, kad tas žmogus yra visiškas asilas?
 
 https://www.govilnius.lt/lifestyle-a...ed%20in%202020.98% of residents are happy with life in Vilnius, making us the happiest capital in the EU! In the meantime, Lithuania was ranked the happiest among neighbouring countries, according to a UN report published in 2020.
 
 
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Per LRT pas Miliūtę atrodo šitą kliedesį paleido, dar su savo durna šypsenėle viską paskanino.Parašė VLR Rodyti pranešimąAtsimenu Šimašius viename interviu prieš baigiant kadenciją teigė, kad Vilniaus VT yra ‘aukštumoje’ (ar kažkaip panašiai). Kam dar kyla abejonių, kad tas žmogus yra visiškas asilas?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mačiau ir važinėju per kamščius ir galiu pasakyti, kad A juostos būdavo tuščios. "Premijas" dalina ir labai dosniai, ne tik inkilai, bet ir nežymėti policijos automobiliai. Ir kad daromi pažeidimai kai kurių individų, jokiu būdų nėra ir negali būti pateisinama kaip normalus dalykas.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 Turbūt piko metu nematėte, kas darosi A juostose Ozo g.(iki ir už radaro), Kalvarijų g. ir Konstitucijos pr.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje ir Kaune bus bandomas vandeniliu varomas autobusas
 
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...omas-autobusasVandeniliu varomas autobusas Kaune riedės nuo šeštadienio iki pirmadienio, o Vilniuje - nuo antradienio iki penktadienio
 
 Vilniaus savivaldybė rugpjūčio pabaigoje pranešė planuojanti įsigyti 16 vandeniliu varomų autobusų, kurie pakeis dyzelinius – miesto taryba pritarė žaliojo vandenilio gamybos ir panaudojimo tiek viešajame, tiek miestiečių transporte vystymui. Viso projekto vertė viršys 8 mln. eurų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VLR, labai lietuviška - nespręsti jokių problemų, atvirai nenagrinėti gerųjų pavyzdžių, neieškoti geriausios sprendimo, o tiesiog šlangą įmesti ir problemą perduoti ateities kartoms, kai jau bus ne tik prieš kitus gėda, bet ir prieš save. JAu man nebeaišku, į kokią šalį orientuojamės viešojo transporto srityje.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Puikus pastebėjimas. Ne tik VT srityje, bet ir kitose su infrastruktūra susijusiose srityse. Dar būdamas studentu siūliau panagrinėti gerąsias praktikas ir tai nesudomino nė vienos organizacijos (Kam to reikia? Mes patys viską žinome. Visvien brangu bus įgyvendinti ir t.t.). Žinau žmogų, kuris pasiūlė konkretų sprendimą vienai aktualių problemų ir atsakymai buvo tokie patys. Geriau nieko neveikti.Parašė R.D. Rodyti pranešimąVLR, labai lietuviška - nespręsti jokių problemų, atvirai nenagrinėti gerųjų pavyzdžių, neieškoti geriausios sprendimo, o tiesiog šlangą įmesti ir problemą perduoti ateities kartoms, kai jau bus ne tik prieš kitus gėda, bet ir prieš save. JAu man nebeaišku, į kokią šalį orientuojamės viešojo transporto srityje.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai taip. Ir tas 'per brangu', aišku, galioja viskam, išskyrus kelių tiesimą. Koks vakarinis aplinkkelis nebuvo 'per brangu', nors kainavo ketvirtadalį milijardo eurų (šių laikų eurais, turbūt, jau ir apie pusę milijardo). Jokių klausimų apie atsipirkimą ar 'per brangumą' niekam nekilo, kaip ir nekilo dėl visokių automobiliams skirtų tunelių (kaip pvz. Liepkalnio sankryžos tunelis), estakadų (net ir visiškai nereikalingų, kaip Goštauto gatvės estakada) ir kitų panašių projektų. Benkunsko penki (ar kiek ten) planuojami tuneliai automobiliams irgi nebus 'per brangu', kaip 'per brangus' nebuvo ir šis jo kelių lopymo ir sovietinių gatvių standartų įamžinimo vajus. Įrengti kokius du trečdalius planuojamų A juostų buvo galima per tiek pat laiko ir su mažesnėmis lėšomis, bet tai būtų 'per brangu', nerealistiška, kosmosas ir Naujieji vasiukai. 'Per brangumas' Lietuvoje negalioja automobilių infrastruktūrai, jis magiškai atsiranda tik kai šitame Dievo užmirštame rytų Europos užkampyje pasisuka kalba apie bet kokias investicijas į VT. Lygiai taip pat, kaip ir daugumoje atsilikusių pasaulio šiknaskylių.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
 Puikus pastebėjimas. Ne tik VT srityje, bet ir kitose su infrastruktūra susijusiose srityse. Dar būdamas studentu siūliau panagrinėti gerąsias praktikas ir tai nesudomino nė vienos organizacijos (Kam to reikia? Mes patys viską žinome. Visvien brangu bus įgyvendinti ir t.t.). Žinau žmogų, kuris pasiūlė konkretų sprendimą vienai aktualių problemų ir atsakymai buvo tokie patys. Geriau nieko neveikti.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kur siūlei, jei galiu paklausti?Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPuikus pastebėjimas. Ne tik VT srityje, bet ir kitose su infrastruktūra susijusiose srityse. Dar būdamas studentu siūliau panagrinėti gerąsias praktikas ir tai nesudomino nė vienos organizacijos (Kam to reikia? Mes patys viską žinome. Visvien brangu bus įgyvendinti ir t.t.). Žinau žmogų, kuris pasiūlė konkretų sprendimą vienai aktualių problemų ir atsakymai buvo tokie patys. Geriau nieko neveikti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas apie vairuotojų algas nekalba, o dėl vairuotojų trūkumo motyvuoja, jog D kategorija galima nuo 24 metų o ne 18. APGAILĖTINAS pasiteisinimas! Pirmiausia vežami žmonės, o ne bulvės piemenų, o antra ir svarbiausia manau valdžiažmogiai dar vis "tarybiškai" mąsto, kad lengviausia naudoti/išnaudoti/versti vergauti būtent jaunus žmones. Jauni gal būt dirba iš idėjos, dėl motyvacijos, dėl patinkančio darbo jau nekalbant apie pinigus. Tokius idėjinius žmones lengviausia šlykščiai ir sakyčiau netgi brutaliai išnaudoti, priversti iki nualinimo vergauti, ir tokių pavyzdžių Lietuvoje yra tikrai ne vienas ir kas keisčiausia netgi valstybinėse įstaigose. Pridedu nuorodą į video: https://fb.watch/m-f-_dFej6/ pagrindinė mintis nuo 2:09 min. p.s. jaunime, užtenka užsimerkti ir vergauti, bijoti žodžio pasakyti darbdaviui vien dėl idėjos dirbant tą darbą ar ir baimės būti išgrūstam. Aš kalbu apskritai apie visas sritis, ne vien tik VT. Pradėkime vertinti patys save, kelkime karteles ir neleiskime būti išnaudojamiems. Vergovės laikai seniai jau pasibaigė, nors panašu LT nusikalstamai korumpuoti valdžiažmogiai to nesupranta, jie tik tuo ir naudojasi. Yra idėjinių vergų-valio, naudokimės jais ir laikykimės ant jų, numesdami kaip šuniui, dar apgraužtą smirdantį kaulą.Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.09.12, 00:46.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...asti-uzsienyje
 Na sakyčiau neblogai žurnalistas surašė, nes šiaip didelis skandalas, kad vežėjas negali įvykdyti to ką žada, bet savivaldybė į problemą nusispjauna, ir dar turbūt kaip nors susiveiks sutarties pratęsimą su Transreviu. Kita vertus jei ne Transrevis, tai kas bus naujasis vežėjas, aptarnaujantis tuos maršrutus?  
 Tai žodžiu reikėtų kad daugiau panašių straipsnių eitų, nes kitaip Kenkunskui neatrodo, kad čia yra "problema", nes vandeniliniais autobusais viską išspręs  
 - 14 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 vo mldc vyras, nupiepę lietuviai nesugeba Vilniuje išvairuoti, gal atveš kirgizų autobusų barankas sukiot.V. Dapkus patikino, kad įmonė stengiasi surasti naujų darbuotojų ir taip įgyvendinti įsipareigojimus dėl keleivių vežimo. Kaip vieną galimų išeičių „Transrevis“ atstovas įvardijo vairuotojus iš užsienio, taip pat nuolat palaikomas ryšys su Užimtumo tarnyba.
 
 „Šiuo metu kalbame su Migracijos tarnyba ir bandome atsivežti piliečius iš trečiųjų šalių įdarbinti. Su Užimtumo tarnyba jau seniai vyksta darbas. Tiesiog vietinėje rinkoje jau nelabai yra tų vairuotojų, kurie norėtų dirbti. Mes bandėme atsivežti vairuotojus iš kitų rajonų, bet jiems per sunku Vilniuje.
 
 Gordijaus mazgas.Tenka pripažinti, kad sudaryti maršrutų grafikai yra tam tikrose vietose „paspausti“. <...> Bet mes kiekvieną rudenį susiduriame su šia problema ir ji kiekvienais metais sprendžiama“, – aiškino V. Dapkus.
 
 
 Keistas dėdė.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O man atrodo, kad problema yra atskleista čia:panašu, kad vadovaujamasi ne sutartimi, bet paniatkėmis. Per pandemiją savivaldybė nevykdė sutarties, o dabar nepatogu jos vykdymo reikalauti iš Transrevio.<...> Iki pandemijos problemų neturėjome. Bet kai buvo smarkiai sumažinti maršrutų išleidimai, atsirado problemų, nes vairuotojai keitė savo darbo specifiką, vieni tapo tolimųjų reisų vairuotojais, kiti statybininkais ir panašiai“, – portalui dėstė V. Dapkus.
 „Krugovaja poruka“ visame gražume.
 
 O gal kas netingi pažiūrėti kokios baudos buvo numatytos vežėjo konkurse? Numanau, kad jos vis tik buvo numatytos, bet „žurnalistai“ apie tai paklausti nedrįsta.
 - 5 patinka
 Comment









Comment