Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tikiuosi ne tik forume rašote, bet ir reportinate kam reikia į JUDU?

    O kalbant apie švieslentes, tai čia yra vairuotojų bbd mentaliteto problema. Kol jie jausis galingi, nes jų trūksta, tol ir tęsis visos tos problemos dėl švieslenčių, neatidaromų priekinių durų ir t.t.

    Comment


      O tai vairuotojai turi kažką pareguliuot? Kaip tai veikia?
      Aš nepamenu kada mačiau, kad švieslentė rodytų kažką panašaus į realybę

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
        O tai vairuotojai turi kažką pareguliuot? Kaip tai veikia?
        Aš nepamenu kada mačiau, kad švieslentė rodytų kažką panašaus į realybę
        Taip, Transrevio ir senesnėse VVT transporto priemonėse kryptį reikia perjungti rankiniu būdu. Vidinės stotelės ekranuose rodomos pagal GPS, bet sistema nėra surišta su ebilietu, kuris duoda koordinates į realaus laiko sistemą ir skelbia stoteles (2009 ''inovatyvumo Vilniuje'' pasekmės''), todėl kartais viskas išsiderina. Neturiu žinių, ar tai bus išspręsta su naujos sistemos įjungimu.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Tikiuosi ne tik forume rašote, bet ir reportinate kam reikia į JUDU?

          O kalbant apie švieslentes, tai čia yra vairuotojų bbd mentaliteto problema. Kol jie jausis galingi, nes jų trūksta, tol ir tęsis visos tos problemos dėl švieslenčių, neatidaromų priekinių durų ir t.t.
          Reportiname

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Kas dar liūdniau, tai, panašu, Benkunskas iki pat kadencijos galo jos ant "nupirkome 150 naujų troleibusų" arkliuko, pateikdamas tai kaip "wow kosmosas" pavyzdį, kaip buvo sutvarkytas Vilniaus VT. O šiaip tai ką čia bepasakysi. Esam visiškai lygiaverčiai Kišiniovo ir Skopjės/Tiranos/Prištinos draugai VT srityje be jokios šviesos tunelio gale anytime soon.
            Ir aišku jis užmirš paminėti, kad tie 150 (o iš tikro ir daugiau sename konkurse) turėjo būti nupirkti 2018 jeigu VMS nebūtų atšaukusi konkurso. Beje, kol pristatys tuos 150 jau turėsime virš 20 metų senumo soliarius kuriuos irgi reikia keisti. Su mūsų pirkimo greičiu, juos keisti konkurso reikėjo kokius 3 metus atgal
            Parašė Košutas Rodyti pranešimą

            Emm, o tai kaip čia taip gaunasi? Perki 159 naujų, nurašai 160 Škodų - gerai, vidutinis jų amžius siekia 0 metų. O kur likę 90 troleibusų, kurie tuo metu bus 10-20 metų amžiaus?
            VVT atrado troleibusų jaunystės fontaną?
            Likusius 90 palieki parke, pasakai kad "trūksta vairuotojų" ir tada aiškini kad vidutinis amžius gatvėse 0 metų. Su autobusais taip jau darė.

            Comment


              Kur Strazdauskas, ten iškart nusišnekėjimai. Turbūt 10 kartų esu rašęs, kad dabar yra didžiulis rezervas, kurio nereikia, todėl bendras troleibusų kiekis sumažės.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Kur Strazdauskas, ten iškart nusišnekėjimai. Turbūt 10 kartų esu rašęs, kad dabar yra didžiulis rezervas, kurio nereikia, todėl bendras troleibusų kiekis sumažės.
                Pagal logiką, nupirkus troleibusus su AE (o perka lyg tuos, kur yra ne 5 km, o normalus), turi būti plečiami esami/kuriami nauji maršrutai. Tuomet bendras troleibusų kiekis turi ne mažėti, o didėti. Rezervas, be abejo, mažėti. Čia aišku nekalbant apie Sobianino stiliaus "strategiją", kurį susideda iš KT karpymo ir "Eto Elektrobusų" paleidimo.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Kur Strazdauskas, ten iškart nusišnekėjimai. Turbūt 10 kartų esu rašęs, kad dabar yra didžiulis rezervas, kurio nereikia, todėl bendras troleibusų kiekis sumažės.
                  Na tai dar 10 kartų gausi tą patį atsakymą - jeigu keleiviai nesugeba įlipti stotelėje nes troleibusas yra pilnas, tai reikia leisti daugiau troleibusų į trasą, o ne laikyti rezerve. Reikia plėsti tinklą, į pilaitę, į perkūnkiemį ir t.t. Troleibusų reikės daugiau, o ne mažiau.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Na tai dar 10 kartų gausi tą patį atsakymą - jeigu keleiviai nesugeba įlipti stotelėje nes troleibusas yra pilnas, tai reikia leisti daugiau troleibusų į trasą, o ne laikyti rezerve. Reikia plėsti tinklą, į pilaitę, į perkūnkiemį ir t.t. Troleibusų reikės daugiau, o ne mažiau.
                    Arba didinti talpą, kas ir bus daroma perkant 68 dvigubus (18 metrų ilgio) troleibusus vietoj dabar esančių 45 tiesiog prailgintų (15 metrų ilgio). O troleibusai į Perkūnkiemį iš esmės jau yra, net jeigu pratęsti T7 iki hipotetinio žiedo Ukmergės/VA sankryžoje - troleibusų kiekis padidės 1-2 vienetais, kas labai nieko nesugadins.

                    Comment


                      Ir dabar tikėti 4G vaiduokliu ar tiesiog šokti į CityBee pamačius tokį laiką...Click image for larger version

Name:	PXL_20230519_161102187.jpg
Views:	509
Size:	638,3 kB
ID:	2052182

                      Comment


                        Negali būti taip, kad 19:13 turėjęs būti autobusas tiesiog nuvyko ankščiau? (turi teisę išvažiuoti 2 minutėmis anksčiau)

                        Kitas turėjo būti 19:27, tai lyg ir sutampa.

                        O šiaip gi kažkas čia rašė, kad jei nutiestų tramvajų ir jis važinėtų kas 15 minučių, tai žmonės vis tiek važinėtų, nes nūūū giii tranvajus1!!!1

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Negali būti taip, kad 19:13 turėjęs būti autobusas tiesiog nuvyko ankščiau? (turi teisę išvažiuoti 2 minutėmis anksčiau)

                          Kitas turėjo būti 19:27, tai lyg ir sutampa.

                          O šiaip gi kažkas čia rašė, kad jei nutiestų tramvajų ir jis važinėtų kas 15 minučių, tai žmonės vis tiek važinėtų, nes nūūū giii tranvajus1!!!1
                          Kodėl Vilniaus dydžio mieste tramvajus turėtų važinėti kas 15 minučių? Mažesnėje Tamperėje nuo pat pradžių važinėja kas 7.5 minučių, čia prieš induced demand, po to be abejonės dažnės. Jei jau pradėjai - gal dar paminėsi ir netinkamą reljefą ir istorines aplinkybes?

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą

                            Kodėl Vilniaus dydžio mieste tramvajus turėtų važinėti kas 15 minučių? Mažesnėje Tamperėje nuo pat pradžių važinėja kas 7.5 minučių, čia prieš induced demand, po to be abejonės dažnės. Jei jau pradėjai - gal dar paminėsi ir netinkamą reljefą ir istorines aplinkybes?
                            "Troleibusas ir yra modernus tramvajus" ©

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Negali būti taip, kad 19:13 turėjęs būti autobusas tiesiog nuvyko ankščiau? (turi teisę išvažiuoti 2 minutėmis anksčiau)

                              Kitas turėjo būti 19:27, tai lyg ir sutampa.

                              O šiaip gi kažkas čia rašė, kad jei nutiestų tramvajų ir jis važinėtų kas 15 minučių, tai žmonės vis tiek važinėtų, nes nūūū giii tranvajus1!!!1
                              Po kelių minučių atvažiavo tas 19:13, pasirodo tikėti vaiduokliais reikia. Bet jei skubėčiau, tai iškart šokčiau į carshare'ą, nes atėjus ir pamačius tokį laukimo laiką nerizikuosi spėliojant, kad gal be GPSo važiuoja autobusas.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Kodėl Vilniaus dydžio mieste tramvajus turėtų važinėti kas 15 minučių? Mažesnėje Tamperėje nuo pat pradžių važinėja kas 7.5 minučių, čia prieš induced demand, po to be abejonės dažnės. Jei jau pradėjai - gal dar paminėsi ir netinkamą reljefą ir istorines aplinkybes?
                                Cituoju:

                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Deja, kad ir kiek būtų galima kalbėti apie nelabai geras VT planuotojų kompetencijas, čia jie - bejėgiai. Su vairuotojų trūkumu susiduria visas pasaulis (...)

                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                +1 rimtas argumentas tramo statybom. Vairuotojų trūkumo probelma niekur nedings, o ir algų niekas neskubės jiem kelt.
                                Parašė evil Rodyti pranešimą

                                Nes tramvajam tai vairuotojų nebereik? Ar jų vairuotojai pigesni? Ar tiesiog jis važiuotų kartą į dvi valandas ir užtektų ženkliai mažiau vairuotojų? Kažkaip visai ne argumentas.
                                Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                Argumentas. Tramvajaus talpa didesne, todel vietoj keliu greituju autobusu butu galima siusti viena tramvajaus sastata. Bendrai tramvajus kursuotu reciau piko valandom, bet didesnes talpos, bei didesniu greiciu, del didesnio prioriteto gatvese ir sankryzose. (...) O del vaziavimo tankio, kas 10-15-20 min gali vaziuoti ir daug kur taip ir yra.
                                Tai tas mažo šrifto tekstas ir buvo skirtas paskutinio posto autoriui

                                Ir šiaip VLR siūlyčiau pagaliau nustoti mane kaltinti nesąmonėm apie reljefą, nes man atrodo pakankamai kartu buvau rašęs, kad tramvajų palaikau (ir apie techniką nusimanom mažiausiai panašiu lygiu), bet ne dabartinėje situacijoje

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                  Arba didinti talpą, kas ir bus daroma perkant 68 dvigubus (18 metrų ilgio) troleibusus vietoj dabar esančių 45 tiesiog prailgintų (15 metrų ilgio). O troleibusai į Perkūnkiemį iš esmės jau yra, net jeigu pratęsti T7 iki hipotetinio žiedo Ukmergės/VA sankryžoje - troleibusų kiekis padidės 1-2 vienetais, kas labai nieko nesugadins.
                                  Aha. Apie dvigubus (lol, reikia trigubus pirkti) troleibusus kalba visus 8 metus, bet kol kas pirkimai vyksta tik trumpų, o seni ilgieji nurašomi. Ne, skalvių žiedu naudojasi perkūnkiemis, bet troliebusą reikia pratęstį ten kur 5 autobusas važiuoja ir galima būtų arba tiesiai pro depą iki fabijoniškių, arba šiaurėn pasukti per jau esamą tiltą į Tarandę, kur yra pilna laukų taigi nesunku įrengti žiedą. Bet čia buvo tik vienas iš pavyzdžių, tęsti tinklą reikia daug kur. Visur kur važiuoja autobusai bet nėra tinklo.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Negali būti taip, kad 19:13 turėjęs būti autobusas tiesiog nuvyko ankščiau? (turi teisę išvažiuoti 2 minutėmis anksčiau)
                                    Įdomi teisė.
                                    Tuomet aš, kaip VT naudotojas, turiu teisę nemokėti atlyginimo vairuotojui, kuris išvažiuoja 2 minutėmis anksčiau.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Įdomi teisė.
                                      Tuomet aš, kaip VT naudotojas, turiu teisę nemokėti atlyginimo vairuotojui, kuris išvažiuoja 2 minutėmis anksčiau.
                                      Tai kad ne jūs ir mokat, moka VVT

                                      O jei rimtai, tai neišsikalinėkit, tos 2 minutės atsiranda dėl natūralių priežasčių. Pvz. vieną dieną atvažiavus prie šviesoforo dega raudonas signalas ir stovi 2 minutes, kitą dieną pravažiuoji iškart ant žalio. Dažnai būna, kad tame pačiame reise į vieną stotelę atvažiuojama dviem minutėmis anksčiau, bet pvz.: po kurio laiko važiavimo trukmė jau išsilygina, ir kitos stotelės jau yra pasiekiamos tiksliai pagal tvarkaraštį.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                        Tai kad ne jūs ir mokat, moka VVT

                                        O jei rimtai, tai neišsikalinėkit, tos 2 minutės atsiranda dėl natūralių priežasčių. Pvz. vieną dieną atvažiavus prie šviesoforo dega raudonas signalas ir stovi 2 minutes, kitą dieną pravažiuoji iškart ant žalio. Dažnai būna, kad tame pačiame reise į vieną stotelę atvažiuojama dviem minutėmis anksčiau, bet pvz.: po kurio laiko važiavimo trukmė jau išsilygina, ir kitos stotelės jau yra pasiekiamos tiksliai pagal tvarkaraštį.
                                        Man žymiai geriau būtų, jei autobusas 2 minutes vėluotų, o ne 2 minutes per anksti išvažiuotų. Atvažiavus į stotelę anksčiau gi visada galima pastovėti, palaukti ir išvažiuoti pagal tvarkaraštį.

                                        Comment


                                          Gal jau ir buvo diskutuota, bet žiauriai nervina, kai vt sustoja praktiškai už stotelės ribų, net kai tam visiškai nėra pagrindo ( pvz kito autobuso, važiuojančio iš paskos ). Kiekvieną kartą reikia spėlioti, kur sustos, dažnai ir bėgti, vytis.
                                          Video, teilen, Kamerahandy, Videohandy, kostenlos, hochladen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X