Gailą autobusų į kuriuos bus įvažiuota "17 metų vairuojančių ekspertų" kurie KET pakeitimų neseka.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl į juos turėtų kažkas įvažiuoti dėl šitų pakeitimų?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGailą autobusų į kuriuos bus įvažiuota "17 metų vairuojančių ekspertų" kurie KET pakeitimų neseka.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes tipinis "ekspertas" užsidegus raudonai pagazuoja kad "spėtu pralysti" o autobusas pajudės ankščiau ir bus bum.Parašė abruo Rodyti pranešimą
 O kodėl į juos turėtų kažkas įvažiuoti dėl šitų pakeitimų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau yra paskelbti tvarkaraščiai nuo 09-01 !
 Straipsnis >>> https://judu.lt/i-sostine-grizta-rud...svarbu-zinoti/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Abu troleibusai nuo Saulėtekio atitinkamai persidengia su 4G ir 5G, tačiau T19 važiuodamas iš Saulėtekio persidengia dar ir su T2 (vėliau ir su T4), o kai baigia persidengti su šiais, iškart persidengia su 4G. Iš Saulėtekio savitumas tik Šeimyniškių ir Rinktinės st., o link Saulėtekio tai naujai padaryta jungtis per Žirmūnų tiltą, bet ją atlikus telieka T2 persidengimas ligi Saulėtekio. Taip pat paantrinčiau, kad dažnai T19 Saulėtekio atkarpoje matosi tuštokas  
 
 Na o T10 iškart atsišakoja nuo T2 bei nuo T19 ir važiuotų sau, iš Saulėtekio troleibusais aprėpiant abi kryptis nuo Antakalnio žiedo ir atstatant tiesioginę jungtį su Žirmūnų krantinės taku (aktualiau vasarą), greitu patekimu pėsčiomis į Šiaurės miestelio prekybos erdvę nuo Verkių st., visa Kalvarijų atkarpa.
 
 Žinoma, šis palyginimas vertingas tik jeigu reikia kažkurį maršrutą kažkodėl būtinai aukoti, nes paliekant abu tebelieka tos pačios visada iki š.m. vasaros (+ T19 per Žirmūnų tiltą) turėtos jungtys.
 Abrikosai mus išgelbės. ~
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš pamenu tuos laikus, kai nei vienas troleibusas nevažiavo į Seilėtekį ir Mamutų takas (Žirgo g pietinė pusė, jei kas pamiršote ) buvo ypač populiarusParašė Mantas95 Rodyti pranešimąIšties labai keistas ir prastas sprendimas negrąžint 10 troleibuso iki Saulėtekio, daug studentų šia atkarpa naudojasi pvz. iki pat Čiurlionio stotelės.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 FB komentaruose po SĮSP postu apie rudens tvarkaraščius rašoma, kad T14 negrįžimas yra dėl vairuotojų trūkumo (atseit, pats SĮSP norėtų šį maršrutą grąžint, tačiau aplinkybės yra aplinkybės), tai galbūt Saulėtekio problema laikui bėgant išsispręs.
 
 Beje, keista tai, kad nėra jokių žinių dėl naktinių autobusų - juk kai grąžino, tai sakė kad kol kas laikinai, iki rugsėjo 1, o po to pagal šių maršrutų rezultatus spręs, ar palikti visam laikui. Tai kadangi nėra jokių naujienų, tai reikia suprasti jog naktiniai autobusai lieka ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai nemanau, kad čia dėl elektros taupymo 
 
 Šiaip, 89 yra gana įdomus maršrutas, nes juo bandyta sujungti viską per visur. Dėl to yra gana populiarių jungčių (pvz. Maironio - Konstitucijos pr.), bet yra ir visiškų oro vežiojimo lankstų (pvz. Rasų kapinės, Stotis - Rotušė). Geriausia, jeigu būtų įgyvendinti siūlymai senamiestyje 89 paleisti skersai - dabar tiksliai neprisimenu, bet viena kryptimi jis turėjo kursuoti Vokiečių, Dominikonų, Universiteto gatvėmis, kita kryptimi - Latako, Didžiąja ir t.t. iki stoties. Dar neprošal jį būtų paleisti Kernavės gatve iki Linkmenų stotelės.
 
 Dar iš neskelbtų naujienų - savaitgaliais 4G nestos st. Pilaitė (prie Outleto). Prasideda nelabai gera praktika, kai greitieji stotelėje stoja, bet ne visada. Dar manau sulauksime ir 3G sustojimo Saltoniškėse.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tai galvoju, kad būtų logiška 89 maršrutą panaudoti Paupio gyventojų susisiekimui, ir nukreipti Aukštaičių, Paupio, Manufaktūrų gatvėmis. Tik klausimas, kur jį nukreipti po to. Padaryti maršruto pabaigą Markučiuose ? Tuo tarpu 11 važiuodamas link Žvėryno, galėtų važiuoti Subačiaus, Didžiąja, Vokiečių gatvėmis (taip kaip važiavo prieš kokius 10-20 metųParašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąRealiai 89 ir taip buvo mažai kam reikalingas maršrutas (turbūt daugiausiai 8 žmones jame matęs esu), būčiau linkęs net aukoti šį maršrutą vietoje 14 troleibuso, tik tada kur tuos autobusus dėti elektrinius? ) )
 
 Hm, kažkoks keistas sprendimas. Ne tik dėl to, kad visiškai neanonsuojamas (juk apie 2G sustojimą prie LITEXPO tai pranešime spaudai paminėta), bet ir dėl to, kad kažkoks nelogiškas - juk savaitgaliais prekybcentriai sulaukia daugiau klientų negu darbo dienomisParašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Dar iš neskelbtų naujienų - savaitgaliais 4G nestos st. Pilaitė (prie Outleto). Prasideda nelabai gera praktika, kai greitieji stotelėje stoja, bet ne visada. Dar manau sulauksime ir 3G sustojimo Saltoniškėse.Paskutinis taisė 10.000; 2022.08.28, 18:38.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keista, kodėl nuo rudens galiosiančiame tvarkaraštyje nebuvo sutrumpintas maršrutų įveikimo laikas piko metu bei dieną tarp Žaliojo tilto ir Pramogų Arenos stotelių įrengus papildomas A juostas. Šioje laidoje (A juostų tinklo plėtra Vilniuje: kodėl tai yra svarbu? - DELFI TV) minima, kad kelionė sutrumpės 4-7 min, tačiau tai neatsispindi tvarkaraščiuose. Nebent yra manoma, kad rudeninis eismo intensyvėjimas visiškai atsvers įrengtų A juostų naudą. Pateikiu kelis pavyzdžius:
 
 Bus gaila, jei autobusai stoviniuos stotelėse dėl ištęsto grafiko ir realiai nepaspartės kelionės.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiavau 104N, tai mažasis Isuzu prisikimšo jau Vinco Kudirkos aikštėje, o Žaliajam Tilte laukiantys žmonės jau nebetilpo. Šiaip totalus savivaldybės feilas, gal vistik vienai nakčiai buvo įmanoma suorganizuoti normalaus 12m ilgio autobusus ? Nes dabar neįsivaizduoju kaip turi jaustis žmonės, kai lieka stotelėje vidury nakties, nes nebeįlipa į autobusą (o ir nėra garantijų, kad po pusvalandžio atvažiavęs sekantis bus tuštesnis), kai ir Bolto šią naktį nelabai išsikviesi... 102N irgi mačiau kad Isuzu dirbo, o 101N ir 103N mačiau važiuojančias didžiąsias ScaniaParašė Mantas95 Rodyti pranešimąNaktiniai kursuos iki rugsėjo 4d., kaip tik per Sostinės dienų festivalį dar sėkmingai vilniečius veš namo, bet reikalingas maršrutų padažninimas, nes jei atvažiuos Isuzu, tai daug netilps, kai jau į 12 m normalius autikus anksčiau netilpdavo ... O Scania dirba tik 102 ir 103 N maršrutuose. ... O Scania dirba tik 102 ir 103 N maršrutuose.
 - 1 patinka
 Comment






Comment