Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jeigu mikrobai dubliuos esamus periferinius maršrutus ir juose galios bendras bilietas, tai nieko gero. Visi ims grūstis į mikrobus. O tie, aišku, veš perkrauti...
    Maršrutiniai taksi keleivius veš tik iš ten kur neapsimoka siųsti didelių autobusų tai yra dviašių ir triašių autobusų bei troleibusų, ir kaip žadama jie nedubliuos nei vieno autobuso ir troleibuso maršruto.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Pažadai ir lieka pažadais. Abonentas yra abonentas: mikrobistai, susimokėkite, ir konkurso sąlygose atsiras maršrutai ne vien tik į periferiją...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Pažadai ir lieka pažadais. Abonentas yra abonentas: mikrobistai, susimokėkite, ir konkurso sąlygose atsiras maršrutai ne vien tik į periferiją...
        Įrodymai?

        Comment


          Rožinė „namo su sodu“ svajonė gyventojus pavertė miestiečiais kaime

          http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...iais-kaime.htm

          Straipsnis puikiai iliustruoja miestų plėtros situaciją ir iš to iškylančias VT problemas.

          Citata:
          "- Kaip vertinate Lietuvos miestų plėtrą?

          - Mes paveldėjome gana kompaktiškus miestus, tačiau per paskutinius dešimtmečius juos išskaidėme, vaizdžiai tariant - „išdrabstėme“.

          Tai lėmė valstybės mąstu nekoordinuota aktyvi priemiesčių plėtra, nepamatuotas žemės ūkio teritorijų vertimas gyvenamosios statybvietėmis.

          Žmonės tapo miestiečiais kaime - tikro kaimo gyvenimo jie negyvena, nes kasryt vyksta į darbą mieste, bet ir tikrais miestiečiais jau nebėra, kadangi priemiesčiuose nėra sukurta miesto infrastruktūra, nėra reikiamų paslaugų bei pramogų.

          Juokaudama sakau, kad Lietuvoje buvo vadovaujamasi „taškiniu“ planavimu - kur žmogui ar NT vystytojui pavykdavo pigiau įsigyti žemės sklypą, ten ir buvo suprojektuotas namas ar jų grupės (tokių darinių pilnavertėmis teritorijomis nepavadinsi).

          Žmonės tarsi vaikėsi rožinę „namo su sodu“ viziją, statėsi dažnai ženkliai per didelius namus, nesvarstydami apie gyvenimo kokybę priemiesčiuose, apie tai, kaip reikės gyventi po kelerių metų, kai įkurtuvių euforija nuslūgs.

          Vertinant viešąjį interesą, sparti priemiesčių plėtra yra žalinga ir labai brangi, nes reikalauja daug investicijų į infrastruktūrą - reikia nutiesti kelius, kitas komunikacijas, užtikrinti policijos, gaisrininkų, medikų darbą, steigti naujas mokyklas ir vaikų darželius. Tam neekonomiškai naudojami visų mokesčių mokėtojų pinigai."

          O paskui piliečiai tikisi kad savivaldybė organizuos VT sistemą su Žirmūnų ar Antakalnio lygio VT intensyvumu į visus Ožkinius, Birelius, Balsius ir t.t.
          Tai gal laikas kraustytis į miestą arba patiems spręsti vaikų vežiojimo į būrelius klausimą?

          Comment


            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
            Rožinė „namo su sodu“ svajonė gyventojus pavertė miestiečiais kaime

            http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...iais-kaime.htm

            Straipsnis puikiai iliustruoja miestų plėtros situaciją ir iš to iškylančias VT problemas.

            Citata:
            "- Kaip vertinate Lietuvos miestų plėtrą?

            - Mes paveldėjome gana kompaktiškus miestus, tačiau per paskutinius dešimtmečius juos išskaidėme, vaizdžiai tariant - „išdrabstėme“.

            Tai lėmė valstybės mąstu nekoordinuota aktyvi priemiesčių plėtra, nepamatuotas žemės ūkio teritorijų vertimas gyvenamosios statybvietėmis.

            Žmonės tapo miestiečiais kaime - tikro kaimo gyvenimo jie negyvena, nes kasryt vyksta į darbą mieste, bet ir tikrais miestiečiais jau nebėra, kadangi priemiesčiuose nėra sukurta miesto infrastruktūra, nėra reikiamų paslaugų bei pramogų.

            Juokaudama sakau, kad Lietuvoje buvo vadovaujamasi „taškiniu“ planavimu - kur žmogui ar NT vystytojui pavykdavo pigiau įsigyti žemės sklypą, ten ir buvo suprojektuotas namas ar jų grupės (tokių darinių pilnavertėmis teritorijomis nepavadinsi).

            Žmonės tarsi vaikėsi rožinę „namo su sodu“ viziją, statėsi dažnai ženkliai per didelius namus, nesvarstydami apie gyvenimo kokybę priemiesčiuose, apie tai, kaip reikės gyventi po kelerių metų, kai įkurtuvių euforija nuslūgs.

            Vertinant viešąjį interesą, sparti priemiesčių plėtra yra žalinga ir labai brangi, nes reikalauja daug investicijų į infrastruktūrą - reikia nutiesti kelius, kitas komunikacijas, užtikrinti policijos, gaisrininkų, medikų darbą, steigti naujas mokyklas ir vaikų darželius. Tam neekonomiškai naudojami visų mokesčių mokėtojų pinigai."

            O paskui piliečiai tikisi kad savivaldybė organizuos VT sistemą su Žirmūnų ar Antakalnio lygio VT intensyvumu į visus Ožkinius, Birelius, Balsius ir t.t.
            Tai gal laikas kraustytis į miestą arba patiems spręsti vaikų vežiojimo į būrelius klausimą?
            Visa iš miesto bėga dėl didelių mokesčių ir užteršto oro. O mokyklos ir vaikų darželiai turi būti kiekviename normaliame mikrorajone. Ir susisiekimas su darbu irgi turi būti. O jeigu jie nenori, kad būtų susisiekimas tai tegul išvardintiems mikrorajonams peržiūri ir panaikina mokesčius, o teritorijos tvarkymą mes galime ir patys perimti. Vasara bandėme tai padaryti ir buvo savivaldybėje išsiuntę prašymą, kad leistų mums perimti teritorijos tvarkymą tai savivaldybės biurokratai pasišiaušė ir atrašė, kad jie patys viską sutvarkys ir t.t. bet mokesčiai yra mokami ir turi važiuoti VT nebūtinai iki pat centro užtektų iki Pramogų Arenos, kur galima persėsti į troleibusus. O kas važiuos ar privatūs vežėjai ar VVT mums visai neįdomu, mums svarbu, kad būtų susisiekimas iki persėdimo taško į kitą VT.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
              Rožinė „namo su sodu“ svajonė gyventojus pavertė miestiečiais kaime

              Žmonės tarsi vaikėsi rožinę „namo su sodu“ viziją, statėsi dažnai ženkliai per didelius namus, nesvarstydami apie gyvenimo kokybę priemiesčiuose, apie tai, kaip reikės gyventi po kelerių metų, kai įkurtuvių euforija nuslūgs.
              Del per dideliu namu sutinku - seimai pilnai pakanka 100-150kv.m. namuko. Deja, rinkoje tokiu rasti sunku, pagrinde parduodamos "pilys" ~200-250kv.m.
              Bet pats persikelimo i priemiescius faktas rodo visai ne tai, jog gyventojai nori gyventi kaime. Tiesiog mokesciai tikrai per dideli gyvenant mieste. Kur dar galima matyti toki fenomena, kai centralizuotas sildymas, kuriam naudojamos gamtines dujos, kainuoja brangiau nei sildytis ta pacia patalpa gamtinem dujom paciam?! Visiskas absurdas. Jau nekalbu apie kitus nesuprantamus ir nepaaiskinamus mokescius... Vat visi ir beja is "dezuciu" - juk nuosavame name pats sau seimininkas... Ir nereik sakyt, jog visada gali ir bute pakeist sildyma kitokiu ir pan. - tam sudarytos pakankamai sunkios kliutys, kad monopolininkas visada turetu pelna ir nuo jo klientai nepabegtu.

              Kas del VT aptarnavimo tokiu rajonu - nu tai nereikejo miesto ribu perkelti i tas naujas "gyvenvietes". Tegu liktu rajone. O ten ir viesojo transporto vaidmuo visai kitoks. Gali kursuoti priemiestinis VT su visai kitom kainom ir privezti prie miesto, kur zmones perses i miesto VT. Tiesiog zmogus persikeles i kaima neturetu iliuziju gyventi kaip mieste. Taip pat reiktu miesto pakrastyje stovejimo aiksteliu ir "Park and ride" sistemos. Tarkim, pasistatai auto toje aiksteleje, sumoki tarkim 3.5Lt uz val. ir turi tai valandai nemokama bilieta VT, kiek valandu sumoki tiek ir vazinek - vat ir butu stimulas naudotis sia sistema. Na ar 1-2Lt/val ir imant tarkim 12val. gauni 2 valandinius bilietus VT, kad privaziuoti prie reikiamos vietos ir sugrizti atgal... Cia jau kainodara galima paskaiciuot...
              O dabar mes integruojame kaimus i miesto sistema, del ko ir gaunasi betvarke, kai tipo "miestieciai" negauna jiems reikiamu paslaugu...
              Paskutinis taisė ZuluDrag; 2013.01.05, 13:04.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Beje, pasirodo 55A išliks

                Dėl GRA4 - toks pasiūlymas. GRA važiuoja Pilaitės pr., sustodamas Bitėnų, Pajautos, Įsrūties, Smalinės, Sietyno, T. Narbuto, ...
                75 važiuoja: apsisuka Įsrūties g. sankryžoje, Karaliaučiaus g., Gilužio g., Smalinės g., Senasis Pilaitės kelias, Pilaitės pr., ...
                Nelabai supratau koks tikslas paleist GRA Pilaitės pr. būtent pro Įsrūties, Smalinės stoteles, paliekant Vydūno gatvę tuščią.. Juk didžioji gyventojų dalis vis dar koncentruota aplink Vydūno gatvę. Nebent žvelgiant į labai tolimą perspektyvą. Patraukliau daryti 4 GRA (važiuojantį pro Vydūno gatvę) ir 4A GRA (važiuojantį Pilaitės prospektu). Bet čia jau ieškant kompromiso su tavim :]

                Šiaip aš, kaip pilaitiškis, tikrai pritarčiau ir 30, ir 47, ir 54, ir net 75 naikinimui, jei padaroma naujoji 4 (4A) GRA trąsa, su sąlyga, kad jis kursuos išties dažnai! Nematau problemos Sietyno st. persėsti į 2GRA, važiuojantį ir į Stotį, ir į Santariškes.. Nematau problemos, kad vežtų autobusas mus tik iki Europos st ar Lvovo st - pasivaikščiojimas..

                Žinoma, čia žiūriu TIK kaip iš Pilaitės gyventojo pusės..
                Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2013.01.05, 14:01.

                Comment


                  Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
                  Kas del VT aptarnavimo tokiu rajonu - nu tai nereikejo miesto ribu perkelti i tas naujas "gyvenvietes". Tegu liktu rajone. O ten ir viesojo transporto vaidmuo visai kitoks. Gali kursuoti priemiestinis VT su visai kitom kainom ir privezti prie miesto, kur zmones perses i miesto VT. Tiesiog zmogus persikeles i kaima neturetu iliuziju gyventi kaip mieste. Taip pat reiktu miesto pakrastyje stovejimo aiksteliu ir "Park and ride" sistemos. Tarkim, pasistatai auto toje aiksteleje, sumoki tarkim 3.5Lt uz val. ir turi tai valandai nemokama bilieta VT, kiek valandu sumoki tiek ir vazinek - vat ir butu stimulas naudotis sia sistema. Na ar 1-2Lt/val ir imant tarkim 12val. gauni 2 valandinius bilietus VT, kad privaziuoti prie reikiamos vietos ir sugrizti atgal... Cia jau kainodara galima paskaiciuot...
                  O dabar mes integruojame kaimus i miesto sistema, del ko ir gaunasi betvarke, kai tipo "miestieciai" negauna jiems reikiamu paslaugu...
                  Tokia jau pas mus sistema, kad mokesčiai mokami tai savivaldybei, kurioje gyveni. Į priemiesčius kėlėsi ir keliasi ne patys skurdžiausi gyventojai, o tie, kurie gauna vidutines ar didesnes pajamas. Taigi norint išlaikyti miesto biudžeto pajamas buvo prijungiamos įvairios teritorijos prie miesto.
                  Ne veltui ir Talinas padarė nemokamą VT, kurio vienas tikslų yra pritraukti daugiau registruotų gyventojų į miestą.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Įrodymai?
                    Įdomu, iš kur pas valdišką postus daugiau nei 10 metų užimantį ir atitinkamą atlyginimą gaunantį asmenį toks kapitalas??? Tik nereikia aiškinti apie žmoną - ji iš viso ne vienus metus sėdėjo namie ir vaikus augino...
                    http://www.vrk.lt/rinkimai/416_lt/Ka...laracijos.html

                    Be to jis yra "Rotary" narys (o tai masonų atšaka).

                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                    Rožinė „namo su sodu“ svajonė gyventojus pavertė miestiečiais kaime

                    http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...iais-kaime.htm

                    Straipsnis puikiai iliustruoja miestų plėtros situaciją ir iš to iškylančias VT problemas.

                    Citata:
                    "- Kaip vertinate Lietuvos miestų plėtrą?

                    - Mes paveldėjome gana kompaktiškus miestus, tačiau per paskutinius dešimtmečius juos išskaidėme, vaizdžiai tariant - „išdrabstėme“.

                    Tai lėmė valstybės mąstu nekoordinuota aktyvi priemiesčių plėtra, nepamatuotas žemės ūkio teritorijų vertimas gyvenamosios statybvietėmis.

                    Žmonės tapo miestiečiais kaime - tikro kaimo gyvenimo jie negyvena, nes kasryt vyksta į darbą mieste, bet ir tikrais miestiečiais jau nebėra, kadangi priemiesčiuose nėra sukurta miesto infrastruktūra, nėra reikiamų paslaugų bei pramogų.

                    Juokaudama sakau, kad Lietuvoje buvo vadovaujamasi „taškiniu“ planavimu - kur žmogui ar NT vystytojui pavykdavo pigiau įsigyti žemės sklypą, ten ir buvo suprojektuotas namas ar jų grupės (tokių darinių pilnavertėmis teritorijomis nepavadinsi).

                    Žmonės tarsi vaikėsi rožinę „namo su sodu“ viziją, statėsi dažnai ženkliai per didelius namus, nesvarstydami apie gyvenimo kokybę priemiesčiuose, apie tai, kaip reikės gyventi po kelerių metų, kai įkurtuvių euforija nuslūgs.

                    Vertinant viešąjį interesą, sparti priemiesčių plėtra yra žalinga ir labai brangi, nes reikalauja daug investicijų į infrastruktūrą - reikia nutiesti kelius, kitas komunikacijas, užtikrinti policijos, gaisrininkų, medikų darbą, steigti naujas mokyklas ir vaikų darželius. Tam neekonomiškai naudojami visų mokesčių mokėtojų pinigai."

                    O paskui piliečiai tikisi kad savivaldybė organizuos VT sistemą su Žirmūnų ar Antakalnio lygio VT intensyvumu į visus Ožkinius, Birelius, Balsius ir t.t.
                    Tai gal laikas kraustytis į miestą arba patiems spręsti vaikų vežiojimo į būrelius klausimą?
                    Taip, straipsnis geras

                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                    Visa iš miesto bėga dėl didelių mokesčių ir užteršto oro. O mokyklos ir vaikų darželiai turi būti kiekviename normaliame mikrorajone. Ir susisiekimas su darbu irgi turi būti. O jeigu jie nenori, kad būtų susisiekimas tai tegul išvardintiems mikrorajonams peržiūri ir panaikina mokesčius, o teritorijos tvarkymą mes galime ir patys perimti. Vasara bandėme tai padaryti ir buvo savivaldybėje išsiuntę prašymą, kad leistų mums perimti teritorijos tvarkymą tai savivaldybės biurokratai pasišiaušė ir atrašė, kad jie patys viską sutvarkys ir t.t. bet mokesčiai yra mokami ir turi važiuoti VT nebūtinai iki pat centro užtektų iki Pramogų Arenos, kur galima persėsti į troleibusus. O kas važiuos ar privatūs vežėjai ar VVT mums visai neįdomu, mums svarbu, kad būtų susisiekimas iki persėdimo taško į kitą VT.
                    O ar ne tie patys priemiesčių gyventojai ir prisideda labiausiai (vertinant vienam žmogui) prie oro taršos??? Ar ne jie sudegina daugiau sąlyginio kuro kelionei į miestą važiuodami automobiliu, nei tas pats miestietis, važiuodamas mieste automobiliu???
                    Galiausiai tų priemiesčių gyventojai dar ir išleidžia daugiau pinigų, nes kelionės į miestą automobiliu (o neretai kiekvienas šeimos narys vyksta savo automobiliu), nei kainuoja šildymas mieste.
                    Žinoma, dėl visko kalta valstybinė politika miestų planavimo srityje, leidusi miestų išskydimą. Ir kuo toliau, tuo brangiau už tai reikės visiems mokesčių mokėtojams mokėti. Tačiau neatrodo, kad būtų svarstoma radikaliai keisti esamą padėtį.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Tokia jau pas mus sistema, kad mokesčiai mokami tai savivaldybei, kurioje gyveni. Į priemiesčius kėlėsi ir keliasi ne patys skurdžiausi gyventojai, o tie, kurie gauna vidutines ar didesnes pajamas. Taigi norint išlaikyti miesto biudžeto pajamas buvo prijungiamos įvairios teritorijos prie miesto.
                      Nepaisant to, vis tiek į miesto teritoriją nepatenka nemažai naujai užstatytų teritorijų. Ir tokia politika yra ydinga, nes galima plėsti miestą ir toliau... O tam ketinimų yra.

                      Comment


                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                        Nelabai supratau koks tikslas paleist GRA Pilaitės pr. būtent pro Įsrūties, Smalinės stoteles, paliekant Vydūno gatvę tuščią.. Juk didžioji gyventojų dalis vis dar koncentruota aplink Vydūno gatvę. Nebent žvelgiant į labai tolimą perspektyvą. Patraukliau daryti 4 GRA (važiuojantį pro Vydūno gatvę) ir 4A GRA (važiuojantį Pilaitės prospektu). Bet čia jau ieškant kompromiso su tavim :]

                        Šiaip aš, kaip pilaitiškis, tikrai pritarčiau ir 30, ir 47, ir 54, ir net 75 naikinimui, jei padaroma naujoji 4 (4A) GRA trąsa, su sąlyga, kad jis kursuos išties dažnai! Nematau problemos Sietyno st. persėsti į 2GRA, važiuojantį ir į Stotį, ir į Santariškes.. Nematau problemos, kad vežtų autobusas mus tik iki Europos st ar Lvovo st - pasivaikščiojimas..

                        Žinoma, čia žiūriu TIK kaip iš Pilaitės gyventojo pusės..
                        Nesutiksiu. Jeigu yra VT Smalinės g. ir Pilaitės pr., Vydūno gatvėje VT papraščiausiai tampa nereikalingas. O vat 4A GRA nebus, niekas nenorės jo taip leisti, nes jis dubliuos 4 GRA. O vat aš matau - autobusas tegul važiuoja iki Antakalnio. Būtų malonu pasižiūrėti, kaip per pūga bėgtum į kas 15min važiuojanti 19.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Nesutiksiu. Jeigu yra VT Smalinės g. ir Pilaitės pr., Vydūno gatvėje VT papraščiausiai tampa nereikalingas. O vat 4A GRA nebus, niekas nenorės jo taip leisti, nes jis dubliuos 4 GRA. O vat aš matau - autobusas tegul važiuoja iki Antakalnio. Būtų malonu pasižiūrėti, kaip per pūga bėgtum į kas 15min važiuojanti 19.
                          O jeigu bent jau 4A greitąjį paleist iki Spaudos rūmų (Sietyno st.) per visą Pilaitės pr., kaip kadaise buvusį 82-ą?
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Grįžtant prie mikroautobusų integravimo į bendrąją bilietų sistemą, manau, kad išliktų šie mikroautobusų maršrutai: 27, 38, 73, 99, 115. Kažkiek pasikeistų 16A, 17, 32, 71 maršrutų trasos. Galbūt liktų 067.

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              O jeigu bent jau 4A greitąjį paleist iki Spaudos rūmų (Sietyno st.) per visą Pilaitės pr., kaip kadaise buvusį 82-ą?
                              Jeigu išliks 75 - liuks.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nepaisant to, vis tiek į miesto teritoriją nepatenka nemažai naujai užstatytų teritorijų. Ir tokia politika yra ydinga, nes galima plėsti miestą ir toliau... O tam ketinimų yra.
                                Tai labai ydinga. Tačiau tokia realybė pagal dabartinius įstatymus. Reikia keisti visą savivaldybių biudžetų finansavimo modelį. Juk miesto teritoriją sumažinus iki tokios, kurioje būtų grynai tikrai pats miestas, nemaža dalis GPM ir kitų mokesčių nuplauktų į rajono savivaldybę.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Tai labai ydinga. Tačiau tokia realybė pagal dabartinius įstatymus. Reikia keisti visą savivaldybių biudžetų finansavimo modelį. Juk miesto teritoriją sumažinus iki tokios, kurioje būtų grynai tikrai pats miestas, nemaža dalis GPM ir kitų mokesčių nuplauktų į rajono savivaldybę.
                                  Užtektų to, kad GPM dalis, tenkanti Vilniui, būtų padidinta. Tad viso modelio keisti nereikia, užtenka tik pakoreguoti vieną dalį. Tačiau žinant dabartinę Vilniaus situacija, tikrai abejoju ar būtų imtasi mažinti miesto ribas (nebent gerai paskaičiavus kiek būtų sutaupoma ir kiek būtų prarandama tuo pačiu).

                                  Comment


                                    Ne vien tik mokesčiuose reikalas. Aplamai, miestų planavime, žemėtvarkoje ir visoje ekonomikoje.
                                    Jei Lietuvoje būtų stipriai išvystytas žemės ūkis, tai niekas nešvaistytų vertingų žemės plotų taip, kaip yra pas mus, užstatymas nebūtų esktensyvus. Na nuvažiuoji kur nors į V. Europą - dirbama žemė iki pat miesto, iki pat kelių. Net ir miesto pakraščiuose ji yra dirbama. Pas mus gi tik lopinėliai apdirbami, visa kita dirvonuoja. Keičiama žemės paskirtis - kiek tarybiniais metais buvusių žemės ūkio teritorijų aplink miestus ir miestuose dabar dirvonuoja. O žiūrėk, po kurio laiko atsiranda koks kotedžų kvartaliukas, beveik autonominis nuo miesto (t.y. be komunikacijų ir laukuose ar pamiškėje), bet miesto teritorijoje... Miestai išskydo, ypač didieji. Ir vien tik mokesčiais ar miesto ribų kaitaliojimu čia nieko nepakeisi. Turi būti išgyvendintas principas - mano žemė, kur noriu ir ką noriu, tą ir statau. O tai visas kompleksas priemonių ir tam kiltų milžiniškas pasipriešinimas. Todėl bent jau kol kas ir nesant stiprios politinės valios tai neįmanoma.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2013.01.05, 17:52.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Nesutiksiu. Jeigu yra VT Smalinės g. ir Pilaitės pr., Vydūno gatvėje VT papraščiausiai tampa nereikalingas. O vat 4A GRA nebus, niekas nenorės jo taip leisti, nes jis dubliuos 4 GRA. O vat aš matau - autobusas tegul važiuoja iki Antakalnio. Būtų malonu pasižiūrėti, kaip per pūga bėgtum į kas 15min važiuojanti 19.
                                      Na taip, kiekvienas turime savo nuomonę.. :] Nemanau, kad Pilaitėje būtų tikslinga 75 leisti Smalinės gatve - pradedant tuo, kad 5 min pėstute spinduliu gyvena tikrai mažiau gyventojų nei 5 min spinduliu nuo Vydūno ar Pilaitės pr. Jau geriau Vydūno gatvėje padaryti 4 GRA, o 75 paleisti Pilaitės pr. Srautas vis dar yra aplink Vydūno gatvę didžiausias.

                                      Ir nelabai supratau, kodėl Įsrūties sankryžoje 75 siūlai apsisukti?

                                      "75 važiuoja: apsisuka Įsrūties g. sankryžoje, Karaliaučiaus g., Gilužio g., Smalinės g., Senasis Pilaitės kelias, Pilaitės pr., ..."

                                      Dėl to 4 GRA ir 4A GRA tai esmė ir būtų, kad maršrutas tas pats iki Pilaitės - o Pilaitėj važiuoja skirtingai. Laikai nesidubliuotų, o papildytų vienas kitą

                                      Dėl 15min - nieko prieš, ne kartą per pūgą ~19h esu laukęs bet kokio autobuso išvykti iš Pilaitės..

                                      Comment


                                        Kokia kaina Vilniaus viešasis transportas bandys aplenkti bankrotą

                                        Comment


                                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                          Na taip, kiekvienas turime savo nuomonę.. :] Nemanau, kad Pilaitėje būtų tikslinga 75 leisti Smalinės gatve - pradedant tuo, kad 5 min pėstute spinduliu gyvena tikrai mažiau gyventojų nei 5 min spinduliu nuo Vydūno ar Pilaitės pr. Jau geriau Vydūno gatvėje padaryti 4 GRA, o 75 paleisti Pilaitės pr. Srautas vis dar yra aplink Vydūno gatvę didžiausias.

                                          Ir nelabai supratau, kodėl Įsrūties sankryžoje 75 siūlai apsisukti?

                                          "75 važiuoja: apsisuka Įsrūties g. sankryžoje, Karaliaučiaus g., Gilužio g., Smalinės g., Senasis Pilaitės kelias, Pilaitės pr., ..."

                                          Dėl to 4 GRA ir 4A GRA tai esmė ir būtų, kad maršrutas tas pats iki Pilaitės - o Pilaitėj važiuoja skirtingai. Laikai nesidubliuotų, o papildytų vienas kitą

                                          Dėl 15min - nieko prieš, ne kartą per pūgą ~19h esu laukęs bet kokio autobuso išvykti iš Pilaitės..
                                          Tai būtų ta pati vieta. Ne tik apie Vydūno gatvę. Gal gyveni prie Tominkiemio st.? Paeiti kiek sveika. Pačiam reikia beveik kasdien pėdinti gerus 500 m iki 47/75/54 stotelės, 30 kiek arčiau. Be to, tiems, kurie gyvena prie Smalinės g. labai toli iki pvz. 30 maršruto stotelės.
                                          O kur dar paleisti apsisukti 75? Iki Karaliaučiaus? Bet mano siūlomų atveju atvejų galesi įsėst Tominkiemio st. ir pavažiuoti iki Įsrūties st. Pereiti gatvę ir viskas.
                                          Būtų skylės grafikuse. Be to, niekas neleistų 4A GRA, mat šis surytų daug autobusų ir dubliuotų 4 GRA ir 75. 75 negalima naikinti-nelieka jokio susisiekimo su Šeškine ir Santariškėmis.

                                          Su maršrutų karpymu šiek tiek jau per daug.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X