Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia reikia vairuotojui paspausti specialią knopkę kabinoje, kad būtų galima atidaryti vidurines arba galines duris iš lauko. Pats savom akim mačiau, kaip vairuotojas paspaudžia tą knopkę ir priekinės durys užsidaro be to pypsėjimo. Kol durys užsidaro, jis spėja pro jas iššokti.
    Nelabai žinau apie tokią perjunginėjimą iš automatinio į manualinį durų reguliavimą. Bet tie mygtukai iš tikrųjų Vilniuje būtų nepatogūs. Visų pirma žiemą transportas nėra toks švarus iš išorės, kad būtų labai malonu tuos mygtukus spaudinėti, antra jeigu ir diegti tokią sistemą, tai visuose transporto priemonėse, trečia duryse turėtų būti įmontuotas jutiklis, kuris leidžia joms užsidaryti tik kai tarp jų nėra kokios nors kliūties (keleivio). Piko metu durys neužsidarinės, nes keleiviai stovės galimai jutiklio matomumo ribose.
    Be to ar tikrai ten vairuotojas iš tų durų šokinėja? Nes šeip visose naujose transporto priemonėse durys uždaromos iš išorės teisiog rakto pasukimu arba mygtuko paspaudimu.
    Kas tikrai nepakenktu, tai stop mygtukai. Bet nemanau kad juos įvės, nes jie pagreitins transporto greitį, o Vilniuje kaip tik stengiamąsi ištempti grafikus (gal kas žino, kodėl taip yra daroma??)

    Comment


      Parašė Petr Rodyti pranešimą
      Nelabai žinau apie tokią perjunginėjimą iš automatinio į manualinį durų reguliavimą. Bet tie mygtukai iš tikrųjų Vilniuje būtų nepatogūs. Visų pirma žiemą transportas nėra toks švarus iš išorės, kad būtų labai malonu tuos mygtukus spaudinėti, antra jeigu ir diegti tokią sistemą, tai visuose transporto priemonėse, trečia duryse turėtų būti įmontuotas jutiklis, kuris leidžia joms užsidaryti tik kai tarp jų nėra kokios nors kliūties (keleivio). Piko metu durys neužsidarinės, nes keleiviai stovės galimai jutiklio matomumo ribose.
      Be to ar tikrai ten vairuotojas iš tų durų šokinėja? Nes šeip visose naujose transporto priemonėse durys uždaromos iš išorės teisiog rakto pasukimu arba mygtuko paspaudimu.
      Kas tikrai nepakenktu, tai stop mygtukai. Bet nemanau kad juos įvės, nes jie pagreitins transporto greitį, o Vilniuje kaip tik stengiamąsi ištempti grafikus (gal kas žino, kodėl taip yra daroma??)
      skaičiuojama kad vidutinis greitis yra apie 25km/h taip ir paskaičiuojamas laikas tarp sustojimų + kiekvienas šviesoforas dadeda po vieną minutę.

      Comment


        Parašė Petr Rodyti pranešimą
        Nelabai žinau apie tokią perjunginėjimą iš automatinio į manualinį durų reguliavimą. Bet tie mygtukai iš tikrųjų Vilniuje būtų nepatogūs. Visų pirma žiemą transportas nėra toks švarus iš išorės, kad būtų labai malonu tuos mygtukus spaudinėti,
        Na siaip jau ne tik Lietuvoje ziema ir purvas buna - ir Varsuvoje yra ir Vokietijoje yra ir veikia tie mygtukai puikiausiai - aisku reiktu tada dazniau plauti transporta - bet tai puikus sprendimas tiek ziema (neisleisti silumos) tiek vasara del AC (kurio musu naujuose autobusuose nera )
        Paskutinis taisė k0fis; 2016.01.07, 07:34.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą
          <...>
          Be to ar tikrai ten vairuotojas iš tų durų šokinėja? <...>
          Taip, šokinėja, pats netgi mačiau. Jei netikite, nuvažiuokite bent į Saulėtekio žiedą (kai troleibusai pietauja) ir pamatysit kaip Solario troleibusų vairuotojai per priekį išskrenda, kol užsidarinėja durys.

          Rygoje tas pats purvas ant troleibusų - tai kaip ten žmonės spaudinėja mygtukus?
          Paskutinis taisė ssnaiperis; 2016.01.07, 10:06.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Dabar tai sukals VVT

            Galbūt norite išsakyti savo nuomonę apie viešąjį transportą Vilniuje? Jos laukiame el.paštu pilieciai@delfi.lt. Taip pat rašinius galite siųsti naudodamiesi žemiau esančia nuoroda:

            Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/pilietis/naujien....d?id=70030896

            Comment


              Na siaip jau ne tik Lietuvoje ziema ir purvas buna - ir Varsuvoje yra ir Vokietijoje yra ir veikia tie mygtukai puikiausiaRygoje tas pats purvas ant troleibusų - tai kaip ten žmonės spaudinėja mygtukus?
              Varšuvoje transportu nesu važiavęs, tik mačiau iš išorės, kad jis lyg ir švarus yra.
              Pats mokausi Vokietijoje, tai autobusai VISADA švarūs, dar nebuvau purvino matęs.
              Okey, tai tiegul Lietuvoje dažniau plauna, bet jie gi to nedarys.

              Rygoje tas pats purvas ant troleibusų - tai kaip ten žmonės spaudinėja mygtukus?
              Rygoje spėju transporto priemonės irgi dažniau plaunamos.

              Ir jeigu tie mygtukai yra Vokietijoje, tai nereiškia, kad tai būtinai geras sprendimas. Piko valandomis jie labai trukdo. Ir vairuotojas man atrodo pats yra ne aklas, tad gali pažiūrėti, ar yra įlipančių/išlipančių keleivių. Mano nuomone didmiesčiuose tie mygtukai tik trukdys.

              Comment


                „Vilniaus viešojo transporto“ valdyboje – Šikšta ir Karlavičius

                Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...ir-karlavicius

                Comment


                  Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                  „Vilniaus viešojo transporto“ valdyboje – Šikšta ir Karlavičius

                  Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...ir-karlavicius
                  Būkite geri bent vieną sakinį pacituokite esminį.

                  Žadama, kad artimiausiu metu naujoji „Vilniaus viešojo transporto“ valdyba išsirinks pirmininką ir suformuos strateginius uždavinius įmonės administracijai. Plačiau
                  Mano nuomone, šitie uždaviniai apims paskaičiavimus kiek kainuoja remontai ir senų TP išlaikymas, kiek naujų lizingavimas. Tuomet prasidės darbuotojų atleidimai ir naujų autobusų pirkimas.

                  Comment


                    Šimašius pakalbėjo prieš rinkimus apie mikriukų grąžinimą ir vėl nieko apie tai negirdėti. Gal kas ką nors žino apie tai, kažkaip įdomu pasidarė?

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      Šimašius pakalbėjo prieš rinkimus apie mikriukų grąžinimą ir vėl nieko apie tai negirdėti. Gal kas ką nors žino apie tai, kažkaip įdomu pasidarė?
                      Ką konkrečiai jis apie tai kalbėjo? Žmonės būna linkę girdėti "bus", nors sako "planuojame, svarstome, ieškome galimybių". Kur konkrečiai rašė jo pasisakymą apie tai?
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Būkite geri bent vieną sakinį pacituokite esminį.



                        Mano nuomone, šitie uždaviniai apims paskaičiavimus kiek kainuoja remontai ir senų TP išlaikymas, kiek naujų lizingavimas. Tuomet prasidės darbuotojų atleidimai ir naujų autobusų pirkimas.
                        Gražios svajonės Žinant realią situaciją, tai administracijoje sulindę giminės ir partiniai nebus išmesti, nebent apmažins kokių paprastų darbuotojų gretas. Detalėms dabar ir taip taupymas griežtas, o išeina, kad jas tenka dar dažniau keisti, nes perka pačias prasčiausias. O naujų autobusų pirkimui stebuklingai nesuras pinigų. Jų nors rasti ir galima, bet bus daug pasipriešinimo. Nepamirškime, kad daug kur transporte iki šiol likę Zuoko prievaizdai, kurie specialiai kiša Šimašiui pagalius.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą
                          Šimašius pakalbėjo prieš rinkimus apie mikriukų grąžinimą ir vėl nieko apie tai negirdėti. Gal kas ką nors žino apie tai, kažkaip įdomu pasidarė?
                          Ar tikrai buvo kalbama apie maršrutinius taksi? Daug kam sąvokos maršrutinis taksi ir mikroautobusas (dirbantis autobuso režimu) yra vienas ir tas pats.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Ar tikrai buvo kalbama apie maršrutinius taksi? Daug kam sąvokos maršrutinis taksi ir mikroautobusas (dirbantis autobuso režimu) yra vienas ir tas pats.
                            Aš manau, kad atvėso Šimašiui mintys pradėjus miestą valdyti. Kaip ne kaip, greitieji generuoja tokias pajamas, kurių bilietų neišduodantys mikriukai niekada nerodydavo. Ir tokia forma jie negrįš. O dirbti "vienos stotelės maršrute" (kaip 114) - su vieningais bilietais - prašome. Konkursiukas ir dirbi.

                            Comment


                              Didžiųjų šalies viešojo transporto įmonių vadovai – už galimybę rinktis

                              (...)
                              „Už ES lėšas norėtume įsigyti naujų troleibusų su autonomine eiga. Tačiau akivaizdu, kad kitų miestų įmonėms tokių transporto priemonių nereikia. Sostinės troleibusų parką atnaujinti būtina, o naujų autobusų žadame pirkti už savo lėšas“, – sako laikinai einantis bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinio direktoriaus pareigas Rimantas Markauskas.

                              Pasak jo, didžiųjų miestų įmonių reikalavimai naujoms transporto priemonėms gali būti labai skirtingi. „Vieniems reikės kondicionierių, keleivių skaičiavimo įrangos, vienokios ar kitokios elektroninio bilieto sistemos. Mes, pavyzdžiui, norėtume triašių transporto priemonių, mažesniems parkams galbūt užtektų mažesnių. (...)

                              Comment


                                nauja valdžia- nauji planai. Troleibusų tikrai reikia,o ne teršalų bačkų važinėjančiu

                                Comment


                                  ne gana tų europinių pinigėlių naujiems troleibusams, dar galima skatinti privatu stambų verslą investuot į papildomai įsigyt troleibusus. Mainais į amžiną reklamą ant jų, ar dar kaip kitaip.
                                  Nes Vilniuj reikia atnaujint troleibusus ne po 5 vienetus į metus. o bent jau per porą metų visą parką, vien jų taisymai kiek kainuoja, o jau nekalbant apie autobusus. Pirkti reikia centralizuotai iš vieno konkurse laimėtojo, kad autobusų ir troleibusų detalės būtų dauguma identiškos ir sudarytu mažesnius kaštus juos užsakant ir vežant ir vieno gamintojo,nei iš skirtingų. Buvo gera pradžia MAZ troleibusus rinkti Vilniuje. Deja tai ne prigijo dėl kai kurių kitų priežasčių. Kodėl pvz negalima butų užsakyt iš Ukrainos gamintojo? Lietuvai dabar labai naudinga būtų Grivnio ir Euro kurso atžvilgiu. O ir padėtume ukrainiečiams truputuką ekonomiškai .
                                  Paskutinis taisė trolyno; 2016.01.20, 20:30.

                                  Comment


                                    Nes matai Lietuva gi nenori pirkti "sovietinės" technikos, nes ji yra suprantote Europoje. Nors tie Bogdanai, MAZ'ai, BKM'ai ar Trolzos žymiai geresnės kokybės dabar yra, negu anksčiau. Bet geriau dvigubai brangėsni Soliariai aišku, kai pinigų išvis nėra.

                                    Comment


                                      Išgirdau gandus, kad VVT šiemet papildys 20 naujų troleibusų, yra tame nors kiek tiesos?
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Išgirdau gandus, kad VVT šiemet papildys 20 naujų troleibusų, yra tame nors kiek tiesos?
                                        Mane pasiekė gandai (esą du troleibusų vairuotojai tarpusavyje apie tai kalbėjo), kad kažkuris miestas nurašo naudotus troleibusus, kurie esą turėtų būti geresni (ta prasme, su geresniu varikliu, ar pan.) už Vilniaus turimus "Solaris" (apie tų troleibusų amžių nieko nežinau). Ir VVT esą juos norėtų pirkti. Čia man prieš porą mėnesių taip sakė.

                                        Comment


                                          Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                                          Mane pasiekė gandai (esą du troleibusų vairuotojai tarpusavyje apie tai kalbėjo), kad kažkuris miestas nurašo naudotus troleibusus, kurie esą turėtų būti geresni (ta prasme, su geresniu varikliu, ar pan.) už Vilniaus turimus "Solaris" (apie tų troleibusų amžių nieko nežinau). Ir VVT esą juos norėtų pirkti. Čia man prieš porą mėnesių taip sakė.
                                          kažkodėl pagalvojau apie šveicariškus troleibusus, pvz. Sankt Galleno 1966 metų gamybos nuo 1985 tarnavo Varšuvoje iki 1995, kai uždarė sistemą (1 maršrutas buvo). Kai troleibusai atvyko, lenkai juos įvardijo kaip esančius "įdealioje, ką tik nuo konvejerių nuriedėjusioje būklėje". Žinant, kad Šveicarijos sistemos dabar keičia troleibusus naujais, galima tikėtis ko nors panašaus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X