Parašė Rijikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tame pačiame straipsnyje sako, kad ieškos kitus finansavimo šaltinius arba blogiausių atveju iš savo kišenės (VMS)Parašė Horn Rodyti pranešimą
Reik tikėtis, jog nenutrauks pirkimo.
Comment
-
Gaila, bet jei ieškot privalumų, jei nutrūks šia reikalas, tai bent jau bus perkami europiniai dujiniai ar net dyzeliai, kas bus keliskart pigiau, ekonomiškiau, protingiau ir t.t. nei kokie kiniški elektriniai pastoviai keliantys problemas. Apie KT tinklo plėtrą irgi pasvajot galima
- 5 patinka
Comment
-
Nelabai apie ką galime pasvajoti su 192 laisvais troleibusais (po rezervo, pagal naujas taisykles, išskaitymo). Aišku, kad kelis maršrutus visgi pratęs, bet bijau to, kad su ilgų troleibusų atvykimu apkarpys dažnius nes “nu didesnis troleibusas gi”. O pvz kokiam 10 troleibuse savaitgalį ir taip troleibusai beveik kas 30 min važiuoja.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGaila, bet jei ieškot privalumų, jei nutrūks šia reikalas, tai bent jau bus perkami europiniai dujiniai ar net dyzeliai, kas bus keliskart pigiau, ekonomiškiau, protingiau ir t.t. nei kokie kiniški elektriniai pastoviai keliantys problemas. Apie KT tinklo plėtrą irgi pasvajot galima
Comment
-
Manyčiau savaitgalį labiau groja ne transporto priemonių trūkumas bet vairuotojų ir DU jiems.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Nelabai apie ką galime pasvajoti su 192 laisvais troleibusais (po rezervo, pagal naujas taisykles, išskaitymo). Aišku, kad kelis maršrutus visgi pratęs, bet bijau to, kad su ilgų troleibusų atvykimu apkarpys dažnius nes “nu didesnis troleibusas gi”. O pvz kokiam 10 troleibuse savaitgalį ir taip troleibusai beveik kas 30 min važiuoja.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kiek žinau dažniausiai savaitgaliais dirba 0,5 etato vairuotojai.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąManyčiau savaitgalį labiau groja ne transporto priemonių trūkumas bet vairuotojų ir DU jiems.
Comment
-
Tai logiška. Tikrai ne transporto trūksta tada ir nematau priežasčių kodėl turėtų dar labiau retėti kaip teigei jei bus naujiParašė Vinecko Rodyti pranešimąKiek žinau dažniausiai savaitgaliais dirba 0,5 etato vairuotojai.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Aš kalbu apie d.d. Vairuotojų ir TP kiekis tikrai ne problema, bet gali atsitikti taip, kad sakys “žiūrėkit kam jums T7 kas 5 minutes piko metu jeigu ten važiuoja tik ilgi”.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTai logiška. Tikrai ne transporto trūksta tada ir nematau priežasčių kodėl turėtų dar labiau retėti kaip teigei jei bus nauji
Comment
-
Straipsnyje minima, kad VMS nelabai nori kiniškų autobusų (ačiū dievui sveikas protas šioje situacijoje), bet minima, kad jeigu VMS pretenduos į SuMin 10 mln tai kiniškį tiekėjai galės dalyvauti.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGaila, bet jei ieškot privalumų, jei nutrūks šia reikalas, tai bent jau bus perkami europiniai dujiniai ar net dyzeliai, kas bus keliskart pigiau, ekonomiškiau, protingiau ir t.t. nei kokie kiniški elektriniai pastoviai keliantys problemas. Apie KT tinklo plėtrą irgi pasvajot galima
Tikrai įdomu ką darys VMS, pirks kiniškus su SuMin parama ar pirks europiečius sava sąskaita.
Comment
-
Turėjhau tokį įtarimą. Jei tai tiesa, tai dėl VMS glušumo ir durno einamųjų miesto reikalų ideologizavimo, susimokėsim gražiai visi. Ir pirksim tuos pačius kiniškuks autobusus ar bent jau krūvą jų komponentų, su kitokiu ženkliukuParašė Vinecko Rodyti pranešimą
Straipsnyje minima, kad VMS nelabai nori kiniškų autobusų (ačiū dievui sveikas protas šioje situacijoje), bet minima, kad jeigu VMS pretenduos į SuMin 10 mln tai kiniškį tiekėjai galės dalyvauti.
Tikrai įdomu ką darys VMS, pirks kiniškus su SuMin parama ar pirks europiečius sava sąskaita.
Comment
-
Na kadangi miestas kainą neišskiria kaip pagrindinį kriterijų, tai kinams nelabai ir įdomu čia dalyvauti, nes vistiek pralaimės su trenksmu.Parašė John Rodyti pranešimą
Turėjhau tokį įtarimą. Jei tai tiesa, tai dėl VMS glušumo ir durno einamųjų miesto reikalų ideologizavimo, susimokėsim gražiai visi. Ir pirksim tuos pačius kiniškuks autobusus ar bent jau krūvą jų komponentų, su kitokiu ženkliuku
Statau ant to, kad pirkimo dalyviai: Solaris, Man, Sor (mažiau tikėtina, bet variantas galimas dėl to, kad turi beveik visus reikiamus modelius).
Comment
-
Na, pagal nutekintą planą 1 troleibusas važiuos iki Pilaitės, kas duos patogiausią jungtį su Stotimi, nereikės važiuoti ratais kvadratais su 54. Na ir taip pat senamiestis labiau prieinamas. Manau visgi tai atsitiks kitais metais ir spėčiau, kad arba nuo rugsėjo 1, arba labiau link gruodžio, nors, labai norint, tai galima padaryti ir dabar, permetus AE troleibusus į 1 ir pakeitus jo trasą.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Išsprendė 7:00 - 8:30 problematiką patekti iki A juostos - dabar principe atskira juosta nuo pat Įsruties g. ir išsukant nuo Vydūno g. Blogesnėm dienom prisidėdavo papildomos 15-20min. Atskyrimas leidžia važiuoti ženkliai greičiau šalia stovinčių automobilių. Papildoma nauda - dvirtakis (bendras takas) atskirtas toliau nuo bendro eismo, tai ženkliai maloniau važiuoti, ypač kai telkšo balos. Išlieka problematika ties vakariniu aplinkkeliu, ten be papildomo viaduko nepagerės, bet dažniausiai iki 5min spūstis. Kai keliavau, nebuvo aišku kaip subraižys patekimą iš senojo pilaitės kelio (ar padarė greitėjimo juostą kaip Ukmergės g. ties Šeškinės g. ar ne), nes principe ir ten problematiška dėl pastoviai užstatomos A juostos. Chaosėlio nemažai buvo, daug kas pasimetę - patamsyje gan ryškiai šviečia senos juostos, automobiliams eismas vingiuoja - didelė dalis lėčiau nei įprastai važiavo. Nemažai kuriozinių važiuojančių A juosta (A ženklinimo lyg ir nebuvo dar).
Važiuojant iki 7:00 skirtumo esminio nėra, gal tik greičiau važiuoti galės, bet turėtų koreaguoti laikus tarp stotelių.
Labai tikiuosi, kad pradės per metus grįžimą nuo centro Narbuto g. A juostą, šiuo metu ten sugaištama iki 30min, kas galėtų būti 4-5min. intensyviausio piko metu. Tada jau sakyčiau, kad 4G maršrute bus ženkliai greičiau bus keliauti viešuoju piko metu.
Dėl keleivių srautų tai autobusai kas 5min, bet vietos įlipti ties outlet (kas turėjo būti park and ride vieta) yra labai rizikingas variantas, dažnu atveju gali tik pasistūmėjęs įsigrūsti. Arba jei vairuotojai geranoriškai įsileidžia priekyje. Atitinkamai grįžtant autobusas pralaisvėja tik ties pačia Pilaite. Komforto važiuojant piko metu nedaug, ypač šildymo ir kaitros metu. Papildomai ir miesto renginių metu autobusai gan perpildyti. Jeigu augs keleivių srautai be tankesnio alternatyvaus VT eismo su ilgesniais autobusais ar papildomais maršrutais kaip 1 troleibuso nukreipimas iki Pilaitės, išliks diskomfortas keliauti VT. 4G praktiškai siekia limitą, belieka gerinti 30,54 autobusus ir pridėti papildomus maršrutus.
O dėl A juostos džiugu!
Comment
-
Kiek pastebėjau nemažai troleibusų važiuoja senamiesčio prieigose be "ūsų" - testuoja galimybes/kilometražą ar dėl remontų atjungta dalis kontaktinio tinklo? Su tuo teoriniu 30km (nors galutinės specifijacijos nežinau), neaišku ar pakaks nuo Laisvės pr. iki Pilaitės ir atgal be papildomos infrastruktūros žiede ties bitėnų g.
Turbūt pasiteisino esami dėl nenutrūkstamo eismo, matyt vis vien teks laukti, kol visus pakeis, kad galėtų tęsti darbus jų maršrutuose (kaip dabar Tauro gatve apvažiuoja Basanvičiaus gatvę)Paskutinis taisė Riedis; 2025.12.11, 06:17.
Comment
-
Tai tik 10kmParašė Riedis Rodyti pranešimąKiek pastebėjau nemažai troleibusų važiuoja senamiesčio prieigose be "ūsų" - testuoja galimybes/kilometražą ar dėl remontų atjungta dalis kontaktinio tinklo? Su tuo teoriniu 30km (nors galutinės specifijacijos nežinau), neaišku ar pakaks nuo Laisvės pr. iki Pilaitės ir atgal be papildomos infrastruktūros žiede ties bitėnų g.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Na kai važiuoja per Liubarto tilto remontą be ūsų, tai sėkmingai juos prisikabina pervažiavę automatiškai, tai matyt svarbiausi balsai būvo rėkiančių apie "laidų taršą".
Man tai idomu kaip jie su baterijomis važiuos po 10 ar 20 metų. Nes reikia prisiminti kad dabar dar važiuoja 30 metų senumo, remontuojami medvaščiais.
- 4 patinka
Comment
-
Šiaip tai Pilaitės pr. apskritai galėtų būti nutiestas kontaktinis tinklas - atstumas nėra didelis, o apie vizualinę laidų taršą irgi nereiktų kalbėti. Tuomet ir 4G galėtų būti paverstas troleibusu, ir 30 autobusas. O troleibusų baterijas palikim mažesnėms atkarpoms arba kamščių apvažiavimui - vieša paslaptis, kad baterijos naudojamos dėvisi. Esu beveik įsitikinęs, kad KT nutiesimo nuo Spaudos rūmų iki Pilaitės kaštai laisvai atsveria tą dėvėjimąsi.
- 2 patinka
Comment
-
Gal dėl to, kad šioje gatvėje važiuoja greitieji autobusai, o lėti troleibusai labai stabdytų jų eismą? Plius šiose gatvėse potencialiai numatytos tramvajaus linijos, tai turbūt irgi nėra tikslo viską rausti, statyti infrastruktūrą troleibusams, jei ateityje reiks viską perstatyti tramvajui.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKuo greičiau reikia tempt laidus Pilaitės pr, Ukmergės, Kalvarijų gatvėse. Man keista, kodėl šitas nėra daroma, o laukiama brangių ir neefektyvių elektrobusų.
Comment
Comment