Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na, jau na. Priemiestiniai autobusai ir mikroautobusai tarp Kuršėnų ir Šiaulių kursuoja kas 8 minutes nuo ryto iki vakaro. Dar yra tarpmiestiniai autobusai, kurie stoja Kuršėnuose ir keli netiesiai, bet per kaimus važiuojantys priemiestiniai. Taip kad transporto pakanka ir tvarkaraščių sklaida nereikalinga, nes visada atėjęs į stotį rasi stovinti autobusą ar mikroautobusą. Kuršėnų AP dar ir mėnesinius parduoda. Taip, į privatininkų maršrutus mėnesinių nėra, lengvatų tikriausiai irgi (nes visi privatininkai veža mikroautobusais, kurie tikriausiai yra maršrutiniai taksi), bet kas taupo, tas alternatyvą turi. Kas dėl autobusų ir mikroautobusų amžiaus. Taip, jis galėtų būti mažesnis.
    Visgi manau, kad yra visiškai neracionalu tiek daug daugiausia mikroautobusų, važiuojančių kas 8 min. Žymiai geriau būtų kas 15-20 kietu grafiku kursuojantys normalūs autobusai, kuriuose visuose galiuotų lengvatos ir mėnesiniai bilietai. Masto ekonomija duotų savo ir kelionės kaina galėtų būti netgi mažesnė. Bet tam reikia didelių investicijų į AP ir išmesti privatininkus iš rinkos.
    Aš irgi kažkaip atkreipiau dėmesį į tą tvarkaraštį...
    Gali susidaryti įspūdis, kad tarp Šiaulių ir Kuršėnų reikia greitojo tramvajaus
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Na, jau na. Priemiestiniai autobusai ir mikroautobusai tarp Kuršėnų ir Šiaulių kursuoja kas 8 minutes nuo ryto iki vakaro. Dar yra tarpmiestiniai autobusai, kurie stoja Kuršėnuose ir keli netiesiai, bet per kaimus važiuojantys priemiestiniai. Taip kad transporto pakanka ir tvarkaraščių sklaida nereikalinga, nes visada atėjęs į stotį rasi stovinti autobusą ar mikroautobusą. Kuršėnų AP dar ir mėnesinius parduoda. Taip, į privatininkų maršrutus mėnesinių nėra, lengvatų tikriausiai irgi (nes visi privatininkai veža mikroautobusais, kurie tikriausiai yra maršrutiniai taksi), bet kas taupo, tas alternatyvą turi. Kas dėl autobusų ir mikroautobusų amžiaus. Taip, jis galėtų būti mažesnis.
      Visgi manau, kad yra visiškai neracionalu tiek daug daugiausia mikroautobusų, važiuojančių kas 8 min. Žymiai geriau būtų kas 15-20 kietu grafiku kursuojantys normalūs autobusai, kuriuose visuose galiuotų lengvatos ir mėnesiniai bilietai. Masto ekonomija duotų savo ir kelionės kaina galėtų būti netgi mažesnė. Bet tam reikia didelių investicijų į AP ir išmesti privatininkus iš rinkos.
      Menesiniai bilietai parduodami tik važiuoti miesto autobusais.Priemiestyje to tai tikrai nėra buve. MIROAUTOBUSAI aptarnaujantys maršrutą KURŠĖNAI -ŠIAULIAI(nėra maršrutiniai taksi nes veža visus keleivius kurie turi .valstybės suteiktas lenvatas.Dažnumas 5-20min.O kaina turbūt mažiausia respublikoje 27,5km tik 4 litai.Seniausias privatininko mikras 99m.

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Tikrina vairuotojus ir dokumentus.
        http://www.vkti.gov.lt/go.php/lit/Kontrole_/1189
        Čia ko gero saugos tarnybos''DORSIMUS'' keleivių kontrolės automobilis.Ne VKTI auto tai tikrai.

        Comment


          "Kautra" keleivių dviračius tarpmiestiniais autobusais vėl gabens nemokamai

          Keleivių vežimo bendrovė "Kautra" tęsia pernai sėkmingai startavusią akciją "Važiuok "Kautros" tarpmiestiniu autobusu ir savo dviratį vežkis nemokamai".

          Praėjusiais metais keleivių vežimo bendrovė parodė išskirtinį dėmesį dviratininkams ir iš jų susilaukė gero įvertinimo.

          Reklama
          "Mūsų idėja pasiteisino, todėl šį sezoną pradedame dar labiau pasirengę patenkinti dviratininkų lūkesčius. Šiemet tarpmiestiniuose maršrutuose važinės dvigubai daugiau autobusų, turinčių specialią dviračių vežiojimo įrangą", - sakė "Kautros" marketingo direktorius Gintautas Pakusas.

          Keleiviai savo dviračius pernai labiausiai mėgo vežtis į Nidą ir Palangą. Artimiausiu metu "Kautra" pasiūlys dviratininkams specialius maršrutus autobusas-dviratis-autobusas arba atvirkščiai. Pavyzdžiui, keleivis važiuoja autobusu į Nidą, o dviračiu - iš Nidos iki Klaipėdos ar Palangos, o atgal grįžta autobusu.

          Susipažinti su šiomis naujienomis ir nusipirkti bilietus jau greitai bus galima portale www.autobusubilietai.lt. Čia dviratininkai galės išsirinkti dviratuko simboliu pažymėtą maršrutą ir keliauti juo kartu su savo dviračiu.

          "Kautros" autobusais dviračius gali gabenti ir keliaujantys asmeniniu transportu. Jų dviračiai už mokestį bus nuvežti į pageidaujamą stotį ar stotelę, naudojantis siuntų autobusais terminalais (www.siuntosautobusais.lt). Dviračio gabenimo kaina priklauso nuo atstumo ir svyruoja nuo 12 iki 25 Lt.

          Šaltinis:http://www.verslobanga.lt/lt/spaudai.full/4db12248b478b
          Šiandien iš Vilniaus į Skuodą taip pat važiavo autobusas su laikikliais dviračiams.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Transporto kontrolė Trakų autobusų stotyje.
            Čia keleivių kontrolė. Jos funkcijas parkai perleidžia privačioms firmoms. Panevėžio AP samdo "Dorsimus". Tai ši firma tikrina ir Kupiškio AP autobusus (parkų, kurie yra sudarę sutarti su Panavėžio AP dėl keleivių kontrolės".

            Comment


              Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
              Čia ko gero saugos tarnybos''DORSIMUS'' keleivių kontrolės automobilis.Ne VKTI auto tai tikrai.
              Panašus logotipas ant durelių, tai pamaniau VKTI.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė sknts Rodyti pranešimą
                Čia keleivių kontrolė. Jos funkcijas parkai perleidžia privačioms firmoms. Panevėžio AP samdo "Dorsimus". Tai ši firma tikrina ir Kupiškio AP autobusus (parkų, kurie yra sudarę sutarti su Panavėžio AP dėl keleivių kontrolės".
                Kokia iš to nauda, ypač tarpmiesčio ar priemiesčio maršrutuose? Bausti vis tiek negali. Mieste tai policijai perduoti problemų nėra, o užmiestyje... Ar tikrina tik miesto ribose?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kokia iš to nauda, ypač tarpmiesčio ar priemiesčio maršrutuose? Bausti vis tiek negali. Mieste tai policijai perduoti problemų nėra, o užmiestyje... Ar tikrina tik miesto ribose?
                  Ši kontrolė labiau skirta vairuotojams, o ne keleiviams. Atvejų, kai keleiviai tarpmiestyje ar priemiestyje neturėtų bilieto, būna labai retai, nebent jų neduoda vairuotojas.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Vežėjai kelia kainas

                    Per Velykas kelionės tarpmiestiniais maršrutais Lietuvoje kainavo brangiau. Kelti teikiamų paslaugų įkainius vežėjus verčia ne tik brangstantys degalai, bet ir sumažėjęs keleivių skaičius.

                    Tolimojo keleivinio transporto kompanija (TOKS) prieš Velykas, kai autobusais keliauja daugiausia žmonių, visų maršrutų autobusų bilietus pabrangino vidutiniškai 5 procentais. Šis procesas, pasak generalinio �direktoriaus Arūno Indrašiaus, užtruko dvi savaites, mat įvairių maršrutų autobusų kainos kilo nevienodai. Pavyzdžiui, kelionė iš Vilniaus į Kauną TOKS autobusu pabrango 1 litu, iš Vilniaus į Klaipėdą - 2 litais. „Tolesnių maršrutų bilietai brango mažiau, artimesnių - daugiau“, - patikslino A.Indrašius.

                    Pasak TOKS vadovo, bendrovės bilietų kainos buvo stabilios daugiau kaip dvejus metus, nors degalai per šį laiką pabrango 1,7 lito už litrą. „Daugiau laikyti kainų nebegalėjome, nes degalai toliau brangsta“, - tvirtino A.Indrašius.

                    Vien per paskutinius penkis mėnesius dyzelinas Lietuvoje pabrango maždaug 20 procentų. Todėl 5 proc. pakeltos bilietų kainos tik iš dalies padengs padidėjusias vežėjų išlaidas. A.Indrašius atsisakė įvardyti, kiek turėtų brangti bilietai, kad būtų kompensuotos išaugusios vežėjų išlaidos. „Nenoriu gąsdinti žmonių“, - atsakė TOKS vadovas.

                    Balandžio mėnesį iki 5 proc. bilietų kainas pakėlė ir didžiausia šalyje tarpmiestinio keleivių vežimo bendrovė „Kautra“. „Degalų kainos intensyviai kyla jau pusę metų, ypač degalai pabrango prieš Naujuosius metus. Neliko jokių iliuzijų, kad galėtume toliau dotuoti keleivių vežimą. Mūsų pelno maržos nėra tokios didelės, kad galėtų kompensuoti degalų kainas“, - LŽ aiškino „Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

                    Tačiau net ir pakeltos bilietų kainos nekompensuos išaugusių „Kautros“ išlaidų. „Šiokios tokios kompensacijos tikimės, bet vis tiek toliau dotuosime keleivių vežimą, nes brangindami vežimą tiek, kiek diktuoja rinka, išgąsdintume keleivius ir rezultatas būtų dar blogesnis. Renkamės kompromisą: degalų brangimą draugiškai dalijamės su keleiviais. Dabar dirbame nuostolingai, tikimės, ateityje padėtis pagerės“, - aiškino „Kautros“ vadovas.

                    Abi bendrovės paskutinį kartą kėlė kainas prieš dvejus su puse metų, kai nuo 5 iki 18 proc., o vėliau iki 21 proc. padidėjo keleivių vežimo pridėtinės vertės mokestis (PVM). 2009 metų pradžioje keleivių vežimas tarpmiestiniais maršrutais vidutiniškai pabrango 14 procentų.


                    Sunkmetis pavertė žmones namisėdomis

                    Vežėjus prispaudė ne tik 16 proc. išaugęs PVM, bet ir per krizę sumažėjęs keleivių srautas. Vežėjų darbas - sezoninis. Daugiausia keleivių sulaukiama penktadieniais-sekmadieniais, kitomis dienomis autobusai rieda �pytuščiai, kai kuriais maršrutais tevažiuoja 2-10 keleivių.

                    Nepasiteisino vežėjų viltys, kad sunkmečio ištikti lietuviai iš automobilių persės į autobusus. Priešingai, nuo 2008-ųjų pabaigos tarpmiestinių maršrutų keleivių (atitinkamai ir pajamų) sumažėjo apie 30-40 procentų. „Anksčiau Vilniuje virė statybos, žmonės keliavo į darbus. Dabar jie darbų neturi. Į svečius, kaip pirmiau, žmonės nebevažiuoja, neatsisako tik kelionių į ligonines lankyti artimųjų“, - pasakojo TOKS vadovas A.Indrašius.

                    „Pinigus uždirbame vasarą, per Kalėdas ir Velykas. Be to, vasara vasarai nelygi. Jeigu oras blogas, - keleivių mažiau. Jeigu šviečia saulė, žmonės keliauja. Atlyginimą gavo laiku - važiuoja. Negavo - sėdi namuose. Daug niuansų. Mes pinigus skaičiuojame metų gale ir tada žiūrime, ar sueina galai“, - aiškino A.Indrašius.

                    Jis tikėtųsi lūžio nebent tuomet, jeigu degalai pabrangtų tiek, kad žmonėms važiuoti automobiliais taptų nepakeliama našta. TOKS veža keleivius ir į Estiją, Latviją, Ukrainą, Rusiją ir kitas Europos šalis. Šiuo metu daugiau keleivių pradėjo vykti į Vokietiją. Čia nuo gegužės 1 dienos Rytų europiečiams atveriama darbo rinka.

                    „Tarptautinė rinka labai svyruoja. Kažkada Londono maršrutas buvo lyg Klondaikas. Pirmyn ir atgal pilni autobusai važiuodavo. O šiandien į Londoną niekas autobusais nebevažiuoja. Visi skrenda lėktuvais, rinka perpildyta, bilietų kainos nedidelės. Daugiau žmonių į artimąjį užsienį važiuoja tik vasarą ir prieš šventes“, - pasakojo „Kautros“ vadovas L.Skardžiukas.

                    Keleri metai nuostolingi

                    Sukdamiesi iš sunkios padėties vežėjai bando optimizuoti išlaidas. Balandžio pradžioje „Kautra“ paskelbė planuojanti imtis naujos veiklos - teikti krovinių vežimo paslaugas. Pasak L.Skardžiuko, tai iš dalies susiję su nuostolingu keleivių vežimu. „Bendrovė privalo dirbti pelningai. Esame diversifikavę verslą ir užsiimame įvairia papildoma veikla, ji šiek tiek kompensuoja nuostolius. Tačiau keleivių vežimo tendencijos neteikia optimizmo, todėl nusprendėme kiek išskaidyti riziką ir pradėti vežti krovinius“, - LŽ teigė L.Skardžiukas.

                    Pastaraisiais metais „Kautra“ įsigijo Vilkaviškio ir Prienų autobusų parkus. Tai bendrovei padėjo sumažinti sąnaudas. „Pajamas išlaikėme tokias pačias, o sąnaudas sumažinome, - sakė S.Skardžiukas. - Turint didesnį maršrutų tinklą pavyko dirbti racionaliau. Šiuo atveju keleiviai nenukentėjo, tiesiog mažiau pinigų paleidome dūmais“, - sakė L.Skardžiukas.

                    „Kol kas svajoti ką nors uždirbti - tuščias reikalas. Dirbame tik tam, kad išsilaikytume ir suteiktume reikalingas paslaugas. Apie pelną nekalbame. Paskutinį kartą jį skaičiavome 2008 metais - prieš krizę“, - LŽ teigė TOKS vadovas A.Indrašius.

                    „Kautra“ praėjusiais metais vidaus rinkoje minimaliai gavo pelno, o tarptautiniai maršrutai nuostolingi jau treti metai. „Keleivių daugėja, pajamos pamažu didėja, bet tą didėjimą aplenkia augančios degalų kainos, mat padidėjusios pajamos kompensuoja tik trečdalį degalų brangimo. Tad viskas priklausys nuo to, kaip klostysis padėtis naftos produktų rinkoje“, - sakė „Kautros“ vadovas L.Skardžiukas.

                    Šviesos tunelio gale nemato ir A.Indrašius. „Mes - dugne. Kol kas dugne. Meldžiame Dievulį, kad tik nereikėtų kastis giliau“, - liūdnai konstatavo TOKS generalinis direktorius.

                    Šaltinis: http://www.alfa.lt/straipsnis/111651...1-04-27_13-17/
                    Na, štai kokia ta situacija...
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Bloga situacija. Jei be pokyčių - metai kiti ir užsilenks daug tarpmiestinių maršrutų. mikroautobusai net nepadės. Kas iš mikroautobuso, jei ir juo važiuoja 5 keleiviai. Nuostolinga.

                      Comment


                        Na va, kol Kaunas ar Vilnius planavo kažką surinkinėti, Naujoji Akmenė nesnaudė ir tikriausiai pradės pirmoji
                        Lietuvos rytas štai ką rašo
                        www.autobusas.4l.lt +
                        www.facebook.com/Autobusas4l

                        Comment


                          Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                          Siūlau visiems pabandyti sudaryti mažesniųjų Lietuvos miestų, kuriuose yra miesto visuomeninio transporto maršrutai, sąrašą.
                          ...Pasvalys, Kupiškis - nėra;....
                          Na bent kiek aš žinau, Kupiškyje turėjo būti viešasis transportas. Mieste išties gausu VT stotelių, kai kur yra išlikę ženklai, pvz.: P. Matulionio, P. Mažylio, Jaunimo, Gedimino gatvėse.
                          Čia parodau kuriose vietose yra stotelės:

                          (Žinau, atsakau į labai seną post'ą)
                          Spune-mi dacă-i între noi iubire

                          Comment


                            Parašė Kiaune Rodyti pranešimą
                            Na bent kiek aš žinau, Kupiškyje turėjo būti viešasis transportas. Mieste išties gausu VT stotelių, kai kur yra išlikę ženklai, pvz.: P. Matulionio, P. Mažylio, Jaunimo, Gedimino gatvėse.<...>
                            Kupiškyje tarybiniais laikais buvo miesto maršrutai. Jie važiuodavo kas 30-60 min. Neatsimenu kokia kaina buvo už pravažiavimą. Kaip juokėsi mama, 30 min laukdavo žmonės autobuso, kad nuvažiuotu atstumą, kurį pėsčiomis galima įveikti per 20 min.

                            Comment


                              kaina kaip ir visoje Lietuvoje - 4 kapeikos

                              Comment


                                Tarybiniais laikais iš Kauno pilies į Domeikavą (Kauno raj.) važiuodavo 93 maršruto autobusai ir kas 15-20 minučių intervalu. Kainuodavo visas maršrutas 15 kapeikų, o viena stotelė 5 kapeikos. Bilietus pardavinėdavo konduktorės. Specialiai joms autobusu gale buvo įrengtos vietos.

                                Comment


                                  Kauno oro uoste įrengta tarpmiestinių autobusų stotelė

                                  http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...stotele-355709

                                  http://entuziastai.marsrutai.lt/ - Viešojo transporto entuziastai!

                                  Comment


                                    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                    Kauno oro uoste įrengta tarpmiestinių autobusų stotelė

                                    http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...stotele-355709

                                    http://entuziastai.marsrutai.lt/ - Viešojo transporto entuziastai!
                                    O kodėl tarptautiniai autobusai į oro uostą neužsuka?

                                    P.S. Galėtų dar ir priemiestinius pro ten nukreipti.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      O kodėl tarptautiniai autobusai į oro uostą neužsuka?
                                      Užsuka tik tie tarpmiestiniai autobusai, kurių įprastinė trasa eina pro Karmėlavą. Nei vienas tarptautinis autobusas pro ten nevažiuoja. Bene vienas Shuttle bus'o reisas yra priderintas, kad keleiviai atvykę į Kauno AS spėtų į didžiąją dalį tarptautinių maršrutų.

                                      P.S. Galėtų dar ir priemiestinius pro ten nukreipti.
                                      Seniau kažkas minėjo, kad Merulos, Jonovas AP bei kitų Jonavos vežėjų autobusai yra labai prastos būklės ir daro gėdą miestui.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Užtenka ir tarpmiestinių. Priemiestiniai tik gaištų laiką ir tiesiog tiek keleivių nėra.

                                        Comment


                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          Užsuka tik tie tarpmiestiniai autobusai, kurių įprastinė trasa eina pro Karmėlavą. Nei vienas tarptautinis autobusas pro ten nevažiuoja. Bene vienas Shuttle bus'o reisas yra priderintas, kad keleiviai atvykę į Kauno AS spėtų į didžiąją dalį tarptautinių maršrutų.



                                          Seniau kažkas minėjo, kad Merulos, Jonovas AP bei kitų Jonavos vežėjų autobusai yra labai prastos būklės ir daro gėdą miestui.
                                          Nelabai sutikčiau, kad Merulos prasti autobusai. Aišku, seniau važinėjo prancūzų nurašyti Renault autobusai, bet dabar jau naujesni jų pirkiniai ir tikrai gėdos nedarantis autobusai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X