Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    na nezinau, idealiai sistemos nepadarysi. bet, pvz., Dubline man patinka sistema - perkantys bilieta, i tam skirta irengini imeta pinigus (netinka popieriniai, graza neatiduodama), vairuotojas ekranely mato kiek imesta ir duoda bilieta, viskas vyksta greitai ir patogiai. keleiviai seniai prate pries ilipant jau saujoj turet pinigus ir nebludyt autobuse po pinigine. del grazos irgi visi iprate ir supranta, kad graza dalinant, gaisintu vairuotoja.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Kadangi Dublinas nera Lietuvoje, tai galima tik pagalvot apie tokia praktika. Visu pirma atstumai visiskai kitokie, kad vairuotojui pasakai iki kur vaziuoji ir jis is akies ismusa bilieta. Cia is akies taip nepadarysi, nes visi skaiciuoja centus. Apie tuos bilietelius, tas pats ir su graza, ja privalai duoti. Sakykim lengvatinis bilietas kainuoja 75cnt, tai duoda lita ir ka, 25cnt pasiimi sau? Nu jau ne, vairuotojui reikia ieskoti 25cnt, kad zmogelis tingejo nusipirkt bilieta spaudos kioske. O kad taip kapeikinetis galetum, tada turetu buti suletinti grafikai.
      www.autobusas.4l.lt +
      www.facebook.com/Autobusas4l

      Comment


        Nelabai suprantu, kodėl yra dvi atskiros temos:

        Viešasis transportas Lietuvoje
        ir
        Viešasis transportas

        Dedu čia, jei netinka, perkelkit kur tinka:

        gera gyventi gerai

        Comment


          O buvo taip: tik uzsiregistraves i si foruma, pasigedau temos apie viesaji transporta. pravertes keliolika puslapiu, tokios temos neradau. dar budamas naujoku, nepastebejau paieskos funkcijos, su ja buciau rades ta tema. taigi sukuriau tema Viesasis transportas Lietuvoje, nors jau buvo panasi tema, tik pats to nezinojau. mano sukurtoji tema igavo populiaruma. bet visai neseniai kazkas atkase senaja tema ir joje pradejo rasyt. taip gavosi dvi temos. ilga laika maniau, kad antros tokios nera.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Miesto autobusų eisme – permainos

            Giedrė Balčiūtė

            Klaipėdos miesto maršrutiniai autobusai nuo šiandienos važinės kitaip. Populiariais maršrutais važiuojančių autobusų klaipėdiečiai sulauks dažniau, o nepopuliariais – rečiau.

            Nuo šiandien į Mažąjį Kaimelį pro naująjį Šiaurės prospektą pradės kursuoti 18-o maršruto autobusai, anksčiau važiavę tik iki Klaipėdos autobusų parko Liepų gatvėje.

            Dabar šio maršruto autobusai važinės nuo prekybos centro BIG Taikos prospektu, Sausio 15-osios, Tilžės, Mokyklos, Joniškės, Liepų gatvėmis, Šiaurės prospektu, Kretingos ir Panevėžio gatvėmis iki Senosios Panevėžio stotelės.

            Kai kurių autobusų klaipėdiečiai sulauks dažniau nei iki šiol. Populiariausiais maršrutais – 3, 6, 8 ir 14 – važinės daugiau autobusų.

            „Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis pažadėjo, kad atidarius Tiltų gatvę autobusai mažiau nukryps nuo grafiko. Esą anksčiau autobusai eismo tvarkaraščio laikydavosi 65-70 procentų, o dabar turėtų važinėti 85-90 procentų tikslumu.

            „Kol kai kuriose gatvėse tinkamai nesureguliuoti šviesoforai, autobusai priversti važiuoti pagal juos, o ne pagal tvarkaraštį. Kai šviesoforai bus perreguliuoti, autobusai nuo grafiko nukryps dar rečiau“, - žadėjo G.Neniškis.

            Nuo šiandienos autobusų keleivių laukia ir daugiau permainų.

            Nepopuliarūs ar net nuostolingi 5A, 19 ir 10 maršruto autobusai pradės važinėti gerokai rečiau.

            5A maršruto autobusai kursuos tik po kartą darbo dienomis – 7.49 val. rytais jie pajudės nuo Jaunystės stotelės.

            Savaitgaliais nebevažinės ir 19-o maršruto autobusai, kursuojantys nuo Vingio gatvės Šilutės plentu iki Klaipėdos autobusų parko.

            Rečiau savaitgaliais važinės ir 10-o maršruto autobusai, kadangi uždarius „Klaipėdos medienos“ faneros cechą gerokai sumažėjo Klaipėdos autobusų parko link važiuojančių keleivių.

            www.klaipeda.daily.lt
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Nuo balandžio brangs kelionės po Klaipėdą

              Jau nuo balandžio 1-osios klaipėdiečiams teks daugiau mokėti už naudojimąsi viešuoju miesto transportu. Labiausiai tai pajus perkantieji vienkartinius autobuso bilietus, kurie turėtų brangti nuo 1 iki 1,5 lito.

              Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis pasakojo, kad būtent dėl vienkartiniais bilietėliais besinaudojančių keleivių vežėjai patiria daugiausiai nuostolių. Taip yra todėl, kad išlipdami keleiviai perduoda bilietėlius kitiems. Be to, yra vadinamieji gudrieji zuikiai, kurie stovi prie komposterio ir stebi, ar neįlips kontrolieriai.

              Taip pat yra tų, kurie, šiems įlipus, bilietus pasižymi savadarbiais komposteriais. „Už kylančias kainas keleiviai gali padėkoti ir perduodantiems bilietus“, – teigė direktorius.

              Daugiau – iki dviejų litų – norima pabranginti autobusuose, o ne kioskuose ar „Klaipėdos keleiviniame transporte“ parduodamus vienkartinius bilietus. Kol kas autobusuose jie parduodami už 1,2 lito.

              Sprendimą autobusuose parduodamus bilietus branginti lemia siekis, kad vairuotojai daugiau dėmesio skirtų saugiam ir kultūringam vairavimui, o ne prekybai. Esą dabar susiklosčiusi padėtis, kai autobusuose parduodama iki 25 proc. vienkartinių bilietų, yra nenormali.

              Terminuotų bilietų kainos keisis ne taip žymiai. G.Neniškis vardijo, kad studentams mėnesinis bilietas turėtų pabrangti 1,2, pensininkams – 3, kitiems – 6 litais.

              Nuo balandžio, jeigu miesto taryba pritars, brangs ir maršrutinių taksi bilietai. Jų kaina dienomis turėtų padidėti nuo 1,7 iki 2,5 lito, o nuo 23 iki 6 valandos – nuo 2 iki 3 litų. Su tuo nesutinka maršrutinių taksi vežėjai.

              „Mums primeta kainą iki 2,5 lito, nors buvome susitarę, kad mūsų kaina maksimaliai gali pakilti iki 2,2 lito. Klaipėdos gyventojams tiek mokėti būtų šokas. Mes prarastume keleivius“, – motyvavo maršrutinių taksi vežėjų atstovas Albertas Beniušis.

              Maršrutinių taksi vairuotojai priminė, kad buvo tartasi autobusų ir maršrutinių taksi bilietų kainas didinti proporcingai. Tačiau esą atskaitos tašku pasirinktas ne iš visų bilietų išvestas kainos vidurkis, o tik labiausiai pabrangęs vienkartinis bilietas.

              G.Neniškis aiškino, kad didinti bilietų kainas teks dėl gerokai išaugusių sąnaudų.

              „50 procentų pakilo kuro kainos, 100 procentų – darbo užmokestis. Tai pagrindinės priežastys, dėl kurių pakils bilietų kainos“, – pokyčius aiškino G.Neniškis.

              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16040631
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Keleivinis transportas – savivaldybių skolų įkaitas

                Keleivių vežimo sektoriuje atsirado naujas problemų židinys, kurio greitai
                užgesinti nelinkę rinkimams besiruošiantys politikai. Pagal Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymą vežėjų išlaidos arba negautos pajamos, susijusios su lengvatų taikymu vežant keleivius vietos susisiekimo autobusais, turi būti kompensuojamos iš savivaldybių biudžeto.

                Tačiau yra nemažai savivaldybių, kurios nevykdo įstatymo ir nevisiškai vežėjams kompensuoja patirtas išlaidas.



                Dėl keleivių vežimo visuomenei būtinais maršrutais patirti nuostoliai visiškai nekompensuojami Panevėžio mieste, Panevėžio, Druskininkų, Raseinių, Šalčininkų, Širvintų, Trakų ir Prienų rajonuose.

                Nevisiškai nuostolius kompensuoja Ignalinos, Kauno, Kretingos, Kupiškio, Jonavos, Naujosios Akmenės, Kaišiadorių, Prienų, Radviliškio, Marijampolės, Šiaulių, Rokiškio ir kai kurių kitų rajonų savivaldybės.

                „Savivaldybių skolos blogina ekonominę autobusų parkų padėtį, vežėjai neturi pakankamai lėšų sąnaudoms padengti ir gerinti paslaugų kokybei. Maža to, draudžiama didinti paslaugų įkainius“, – teigė vežėjų asociacijos „Linava“ viceprezidentas Mindaugas Grigelis.

                Asociacijos vadovų teigimu, vežėjams itin įsiskolinusi Vilniaus miesto savivaldybė. Sostinėje dirbančių vežėjų nuostoliai pradėti kompensuoti nuo 2004-ųjų, tačiau 2007-ųjų pabaigoje transportininkai dar buvo negavę 33 mln. litų.

                Nepaisant to, praėjusiais metais Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu buvo suteikta papildoma 50 proc. nuolaida važiuoti miesto autobusais ir troleibusais asmenims iki 70 metų, kuriems sukako senatvės pensijos amžius. Tokiu būdu kompensacijų už lengvatas poreikis dar labiau padidėjo, taip pat ir savivaldybės įsiskolinimas. Didinti paslaugų įkainius artėjant rinkimams į Seimą sostinės vadovai griežtai atsisako.

                „Jeigu savivaldybės nekompensuos visų vežėjų nuostolių, dėl infliacijos ir sunkios ekonominės padėties keleivinio transporto įmonių padėtis dar pablogės ir tuomet tikrai neliks kitos išeities, kaip tik padidinti keleivių vežimo tarifus. O tai skatins infliacijos didėjimą šalyje“, – sakė M. Grigelis.

                „Linavos“ Keleivinio transporto skyriaus vadovas Eugenijus Stolovickis atkreipė dėmesį, kad savivaldybių biudžetuose nebeliko tikslinės paskirties lėšų iš valstybės biudžeto.

                „Savivaldybės numato mažiau lėšų kompensacijoms už vežėjų suteiktas transporto lengvatas, neretai šias lėšas leidžia kitiems poreikiams. Tokiu būdu savivaldybės nevykdo valstybės joms paskirtų funkcijų“, – sakė E. Stolovickis.

                DELFI

                Comment


                  Nieko keisto.. Visuomeninis transportas buvo, yra ir bus nuostolingas..

                  Comment


                    Uostamiestyje bilietai jau tapo brangesni

                    Giedrė Balčiūtė, "Klaipėda"
                    2008 kovo mėn. 15 d.

                    Jau šeštadienį terminuoti miesto autobusų bilietai bus papildomi brangiau. Nuo balandžio 1 dienos brangiau kainuos ir vienkartiniai viešojo transporto bilietai. Dienraštis „Klaipėda“ jau rašė, kad miesto taryba leido nuo balandžio pradžios pabranginti keliones viešuoju transportu.

                    Labiausiai – nuo 1 iki 1,5 lito – brangs vienkartiniai miesto maršrutinių autobusų bilietai.

                    Pačiuose autobusuose jie bus parduodami po 2 litus. Terminuoti bilietai turėtų pabrangti apie 9 proc.

                    Kadangi jie papildomi nuo mėnesio vidurio, jau šiandien papildymas balandžiui kainuos brangiau.

                    Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis žadėjo, kad vienkartiniai bilietai anksčiau laiko brangiau pardavinėjami nebus.

                    Iki pat kovo 31 dienos jų bus galima įsigyti už seną kainą: kioskuose – po litą, o įstaigoje „Klaipėdos keleivinis transportas“ – po 80 centų.

                    Šie bilietai, oficialiai pabranginus keliones viešuoju miesto transportu, galios neribotą laiką.Kol kas brangesniųjų vienkartinių bilietų dar apskritai nėra pagaminta. Juos Vilniaus spaustuvė „Gracija“ žada išspausdinti tik kitą savaitę.

                    G.Neniškis spėjo, kad šiemet, kaip ir užpernai, kai taip pat buvo pabranginti viešojo transporto bilietai, žmonės skubės įsigyti kuo daugiau pigesniųjų. Prieš dvejus metus irgi buvo leista senomis kainomis įsigytus vienkartinius autobusų bilietus naudoti neribotą laiką ir po pabrangimo. G.Neniškis prisiminė, kad tada daugiausiai pigesnių bilietų buvo išpirkta likus savaitei iki pabrangimo. „Klaipėdos keleivinio transporto“ patalpose tuo metu jų buvo parduota dvigubai daugiau negu įprastai.

                    Informacijos, ar dar tebėra žmonių, kurie naudojasi prieš dvejus metus įsigytais pigesniais autobusų bilietais, nėra.

                    Pasidomėjus, kodėl senaisiais autobusų bilietais bus leidžiama naudotis neribotą laiką ir po pabrangimo, G.Neniškis aiškino, kad taip bus daug pigiau, negu keisti šiuos bilietus naujais.

                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16321295
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Na va pamačiau paskaičiau apie transportą. Beje apie Klaipėdą niekas neiko ne rašo. Ar kas žinote informacija apie Klaipėdos miesto maršrutus, bet senus. Atsimenu 1988 metai ar anksčiau prie vaikų pasaulio buvo stotelėje nurodytas 20 maršrutas gal kas žino kas čia per... idomu... Apie Vilniu radau info ir Kauno inforacijos irgi yra. Gal kas apie Klaipėda žino. Na bent nuoroda. Ačiū.

                      Comment


                        Zinau viena svetaine, bet tik apie naujus Klaipedos autobusu marsrutus.
                        www.autobusai.narod.ru tik sioje svetaineje yra klaidu del lietuvisku raidziu,mat serveris rusiskas.

                        Comment


                          Neblogas saitas, padirbėjo vyrukai. Entuziastai ir savojo miesto istorijos mylėtojai.

                          Comment


                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16388497

                            Comment


                              Negi Siaulieciai liks be viesojo transporto

                              Comment


                                Pagal LR įstatymus, tokiame mieste kaip Šiauliai, privalo būti miesto visuomeninis transportas, suteikiantis teisę į lengvatas, tad jei bankrutuos Busturas, jo veiklą perims kita įmonė. Aš šventai tikiu, kad kita firma susitvarkytų geriau, Busturas Lietuvoj iš visų 5 didmiesčių prasčiausiai tvarkosi miesto viešojo transporto paslaugų teikime, Busturas labiausiai atsilikęs ir mažiausiai investavęs į viešąjį transportą, Busturas vienintelis taip žiauriai neūkiškai vykdo savo veiklą. Man išvis keista kaip Busturas dar gyvas. Manau jo merdėjimą palaiko tik tarpmiestiniai reisai, kurie yra gerokai pelningesni, lyginant su miesto (kurie yra nuostolingi).
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Nera sansu, kad Busturas bankrutuos. Nes nori nenori viesasis transportas turi buti kiekviename mieste. I privatininku rankas abejoju ar perleis, nes jie tada netaikys jokiu nuolaidu ir kazi ar miestieciai apsidziaugs. O kad Busturas blogiausiai laikosi is visu miestu, tai tikrai drisciau suabejoti. Imone atnaujina miesto, uzmiescio autobusus. Neseniai nupirko padeveta 5 metu Setra, tikekimes ne uz ilgo dar koki autobusa miestui nupirks ir pan. O savivaldybe nesuinteresuota didint kainas pries rinkimus, nori buti labai gera rinkejams. Ir siaip ji niekam neturi pinigu, net medziams geneti neuztenka lesu. Tikriausiai viska reiketu keist nuo savivaldybes ir t.t.
                                  www.autobusas.4l.lt +
                                  www.facebook.com/Autobusas4l

                                  Comment


                                    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                    Nera sansu, kad Busturas bankrutuos. Nes nori nenori viesasis transportas turi buti kiekviename mieste. I privatininku rankas abejoju ar perleis, nes jie tada netaikys jokiu nuolaidu ir kazi ar miestieciai apsidziaugs. O kad Busturas blogiausiai laikosi is visu miestu, tai tikrai drisciau suabejoti. Imone atnaujina miesto, uzmiescio autobusus. Neseniai nupirko padeveta 5 metu Setra, tikekimes ne uz ilgo dar koki autobusa miestui nupirks ir pan. O savivaldybe nesuinteresuota didint kainas pries rinkimus, nori buti labai gera rinkejams. Ir siaip ji niekam neturi pinigu, net medziams geneti neuztenka lesu. Tikriausiai viska reiketu keist nuo savivaldybes ir t.t.
                                    Busturas gali bankrutuoti, tuomet jo veiklą perimtų kitas privatininkas (juk ir Busturas yra privatininkas, tik nežinau kiek procentų jo akcijų turi savivaldybė). To naujojo privatininko irgi dalis akcijų būtų savivaldybės. Nesvarbu kiek procentų akcijų savivaldybė turetų, nuolaidos keleiviams vis tiek būtų taikomos, nes jas taiko ne įmone, o valstybė, juk savivaldybė grąžina įmonei lėšas, prarastas dėl nuolaidų taikymo. Savivaldybė gali inicijuoti vieną iš variantų: atimti iš Busturo galimybę jam teikti miesto viešojo transporto paslaugas ir ją atiduoti kitam vežėjui (ilgas ir daug ginčų sukeltų šitas pasirinkimas) arba savivaldybė kartu su Busturu kartu bandytų išspręsti esamą problemą. Kad atnaujina savo parką, tai žinau, bet vis tiek esu prie tos pačios nuomonės, kad Busturas su savo ūkiu tvarkosi apgailėtinai prastai.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Busturas gali bankrutuoti, tuomet jo veiklą perimtų kitas privatininkas (juk ir Busturas yra privatininkas, tik nežinau kiek procentų jo akcijų turi savivaldybė). To naujojo privatininko irgi dalis akcijų būtų savivaldybės. Nesvarbu kiek procentų akcijų savivaldybė turetų, nuolaidos keleiviams vis tiek būtų taikomos, nes jas taiko ne įmone, o valstybė, juk savivaldybė grąžina įmonei lėšas, prarastas dėl nuolaidų taikymo. Savivaldybė gali inicijuoti vieną iš variantų: atimti iš Busturo galimybę jam teikti miesto viešojo transporto paslaugas ir ją atiduoti kitam vežėjui (ilgas ir daug ginčų sukeltų šitas pasirinkimas) arba savivaldybė kartu su Busturu kartu bandytų išspręsti esamą problemą. Kad atnaujina savo parką, tai žinau, bet vis tiek esu prie tos pačios nuomonės, kad Busturas su savo ūkiu tvarkosi apgailėtinai prastai.

                                      Va tame ir esme, jog visos problemos prasideda nuo savivaldybes, kuri neatiduoda pinigu del nuolaidu taikymo. Jei atiduotu lesas, niekas ir nekalbetu apie bankrota ir pan. Koks privatininkas imsis tokios veiklos, kur jai priklauso lesos is savivaldybes, o ji ju neatiduoda. Kaip minejau savivaldybe yra prisiskolinus milijonus, kuriuos investuoja kur nereikia. Dabar Busturui reikia tu pinigu, bet kadangi savivaldybe ju neturi, tai pradeda smaugti pacia imone ir jai paciai ieskotis vidiniu rezervu. 0 logikos. O Busturas yra savivaldybes imone. Ir jei neklystu visu 100%
                                      www.autobusas.4l.lt +
                                      www.facebook.com/Autobusas4l

                                      Comment


                                        Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                        Va tame ir esme, jog visos problemos prasideda nuo savivaldybes, kuri neatiduoda pinigu del nuolaidu taikymo. Jei atiduotu lesas, niekas ir nekalbetu apie bankrota ir pan. Koks privatininkas imsis tokios veiklos, kur jai priklauso lesos is savivaldybes, o ji ju neatiduoda. Kaip minejau savivaldybe yra prisiskolinus milijonus, kuriuos investuoja kur nereikia. Dabar Busturui reikia tu pinigu, bet kadangi savivaldybe ju neturi, tai pradeda smaugti pacia imone ir jai paciai ieskotis vidiniu rezervu. 0 logikos. O Busturas yra savivaldybes imone. Ir jei neklystu visu 100%
                                        Bet pasižiūrėjus į Busturo miesto autobusų tvarkraštį, susidaro įspūdis, kad jie visai nemąsto: nuo pat ankstyvo ryto jau paleidžiami 5h ryto 4 autobusai ir kursuoja net vėliau nei iki 22h. Net Kaune ir Vilniuje to nėra. Tikiu, kad autobusai važiuoja tušti, nebent paneigs kurie šiauliečiai, čia besilankantys ir geriau žinantys realią situaciją. Atrodo, lyg tvarkaraštis daromas "iš lempos":

                                        http://www.busturas.lt/article/archive/144/
                                        http://www.busturas.lt/article/archive/69/
                                        http://www.busturas.lt/article/archive/154/
                                        http://www.busturas.lt/article/archive/277/

                                        visi maršrutai: http://www.busturas.lt/article/archive/14/
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Bet pasižiūrėjus į Busturo miesto autobusų tvarkraštį, susidaro įspūdis, kad jie visai nemąsto: nuo pat ankstyvo ryto jau paleidžiami 5h ryto 4 autobusai ir kursuoja net vėliau nei iki 22h. Net Kaune ir Vilniuje to nėra. Tikiu, kad autobusai važiuoja tušti, nebent paneigs kurie šiauliečiai, čia besilankantys ir geriau žinantys realią situaciją. Atrodo, lyg tvarkaraštis daromas "iš lempos":

                                          http://www.busturas.lt/article/archive/144/
                                          http://www.busturas.lt/article/archive/69/
                                          http://www.busturas.lt/article/archive/154/
                                          http://www.busturas.lt/article/archive/277/

                                          visi maršrutai: http://www.busturas.lt/article/archive/14/
                                          Visi marsrutai, kuriuos tu nurodei, vaziuoja pro gamybinius rajonus. Imones ten dirba 3 pamainomis. Taigi reikia darbuotojams kazkaip pasiekti darbo viena, o kitiems vaziuoti namo. Tu galvoji, jog visi tie grafikai padarytu siaip sau? Tikrai ne, jei paziuretum i 16, 4.49 tai jis taipogi vaziuoja pro Siauliu televizoriu gamykla, kuri taip pat dirba keliomis pamainomis. Taigi be reikalo autobusai nevazineja. O jei nutraukia, koki reisa, tai viena ar dvi bobulkos paraso didziausia rasta savivaldybei, tada ji ant kilimo Bustura ir liepia jiems padaryti reisa tokiu ar anokiu laiku.
                                          www.autobusas.4l.lt +
                                          www.facebook.com/Autobusas4l

                                          Comment

                                          Working...
                                          X