Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na faktas, kad 2013 m. vyks rinkimai, viską ir paaiškina. Net nepaaiškino, iš kur pinigus ims tokiam dalykams. Nemamau, kad Talino VT rimtai taps nemokamu. Man šis pasiūlymas yra iš fantastikos srities.

    Negi Estija yra tokia jau turtinga valstybė?
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.11, 16:05.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Čia ne tas pats meras, kuris 2004 m. svaigo apie tunelį iki Helsinkio? Ir bendrą abiejų miestų VT? Ir bendrą bilietą?

      P.S. Jau sužinojau, kad tas pats. Matyt svaigsta panašias nesąmones prieš kiekvienus rinkimus
      Paskutinis taisė Kosovo; 2012.01.11, 22:17.
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        Autobusai paskirstyti dešimčiai miestų

        Jau paaiškėjo, po kiek autobusų gaus kiekvienas iš projekte dalyvaujančių miestų. Vilniaus miesto vežėjai iš viso turėtų gauti 22 (įskaitant hibridinius), Kaunas – 15, Telšiai – 9, Raseiniai – 7, Ukmergė – 6, Klaipėda – 12, Marijampolė – 8, Elektrėnai – 4, Šiauliai ir Panevėžys – po 9 autobusus.

        Šaltinis: http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...iai-miest.html
        Peržvelgiau tas konkurso sąlygas, ir visi autobusai bus 12 m. ilgio, pilnai žemagrindžiai su trimis durimis po dvi varčias, tik sėdynių kiekis pagal parkų pageidavimus bus...
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Na faktas, kad 2013 m. vyks rinkimai, viską ir paaiškina. Net nepaaiškino, iš kur pinigus ims tokiam dalykams. Nemamau, kad Talino VT rimtai taps nemokamu. Man šis pasiūlymas yra iš fantastikos srities.

          Negi Estija yra tokia jau turtinga valstybė?
          Suma visai ne kosminė. Įvertinus naudą, manau net ekonomiškai miestui bus naudinga, beto sumažėtų kamščiai, tarša. Pvz. dabar šimtus litų kas mėnesį išleidžiam degalams ir nemaža dalis jų keliauja iš Lietuvos.
          Flickr

          Comment


            VT nemokamas visur ir turi buti!

            Comment


              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
              VT nemokamas visur ir turi buti!
              Kodėl ? Mano nuomone, tai VT paslaugos turėtu kainuoti, tačiau kainuoti labiau simboliškai. Tarkim 1Lt už 1,5 val. bilietą. Su atitinkamomis esančiomis 50 ir 80 proc. nuolaidomis.
              Turint vien nemokamą VT, tai žiema juo važinėtųsi įvairūs asocialūs asmenys norėdami sušilti ir kitos žmonių grupės, kurios galimai važiuotu be jokio poreikio. Maža kaina padėtu atsijoti tuos, kuriems VT reikalingas kaip susisiekimo priemonė nuo kitų, važiuojančių kitais tikslais.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Suma visai ne kosminė. Įvertinus naudą, manau net ekonomiškai miestui bus naudinga, beto sumažėtų kamščiai, tarša. Pvz. dabar šimtus litų kas mėnesį išleidžiam degalams ir nemaža dalis jų keliauja iš Lietuvos.
                Abejotina ta nauda, juk išlaidos tikrai milžiniškos ir reikėtų labai profesionalios ir nuodugnios analizės, ar tai atsipirktų ir kiek.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Mano nuomone, tai VT paslaugos turėtu kainuoti, tačiau kainuoti labiau simboliškai. Tarkim 1Lt už 1,5 val. bilietą. Su atitinkamomis esančiomis 50 ir 80 proc. nuolaidomis.
                  O kam tos nuolaidos, jeigu kaina simbolinė?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    O kam tos nuolaidos, jeigu kaina simbolinė?
                    Kadangi ta simbolinė kainą yra 1 litas. Jei be nuolaidų, tai tiems, kuriems taikoma 80 proc. nuolaida, tokia kaina būtu didesnė už dabar mokamą. Gauname priešingą efektą, nes tarsi didindami VT patrauklumą, konkurencingumą ir prieinamumą, kainą mažiausiai mokantiems padidinam.

                    Comment


                      Ką būtų galima padaryti Lietuvoje, tai išviso panaikinti 100 proc. kainos nuolatinius bilietus ir leisti visiems žmonėms važinėti su 50 proc. nuolaida bilietais. Didžiąją dalį keleivių sudaro moksleiviai, studentai ir pensininkai, jie ir įneša didžiausią dalį pajamų. Tuo tarpu dirbantys žmonės - jų VT yra tikrai nedaug, o pilna nuolatinio kaina nepagrįstai didelė.
                      VT, suma sumarum, pigiau nei automobilis, bet psichologinis efektas "84 LITAI UŽ TROLEIBUSĄ?" yra triuškinantis. Leidus visiems važinėti su 50 proc. nuolatiniais bilietais, VT keleivių tikrai padidėtų ir pajamų autoparkai surinktų daugiau lėšų, nei dabar.

                      Galbūt šiuo pagrindu iš viso galima keisti visą VT bilietų koncepciją, atpiginant pilnus bilietus ir taip darbo liaudį grąžinant į VT, aišku, nepamirštant skambios reklamos.

                      Jei manote, kad šis siūlymas neargumentuotas, tuomet prisiminkite kokiu dažniu ir kaip užpildyti troleibusai važiuoja vasarą - kuomet jais nesinaudoja moksleiviai ir studentai.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Suma visai ne kosminė. Įvertinus naudą, manau net ekonomiškai miestui bus naudinga, beto sumažėtų kamščiai, tarša. Pvz. dabar šimtus litų kas mėnesį išleidžiam degalams ir nemaža dalis jų keliauja iš Lietuvos.
                        Na, o iš kur tą "ne itin kosminę sumą" bus galima paimti? Įvedant naujus mokesčius kitose srityse, didinant esamus mokesčius ar mažinant algas, pašalpas? Vistiek iš dangaus viešajam transportui pinigai neatsiras, tad greičiausiai mainais už nemokamą VT teks bloginti gyventojų padėtį kitose srityse. Tai gal visgi mokėjimas už naudojimąsi transportu yra mažesnė blogybė? Dėl vieno sutinku- važiavimo VT kaina bent jau Lietuvos didmiesčiuose yra nepagrįstai per didelė. Bet net ir su tokiom bilietų kainom parkai sėdi giliose skolose. Tai kas bus, jei viešasis transportas bus išvis nemokamas?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                          Peržvelgiau tas konkurso sąlygas, ir visi autobusai bus 12 m. ilgio, pilnai žemagrindžiai su trimis durimis po dvi varčias, tik sėdynių kiekis pagal parkų pageidavimus bus...
                          Telšiai tuos autobusus leis į miesto maršrutus. Gal kartais į priemiestį. Bet jei jie sugalvos miesto žemagrindžius leisti į Kauną ar Klaipėda... Be to turės didelį galvos skausmą, iš kokių pinigų įsigyti dujų užpildymo įrangą. Niekas dujinės kolonėlės dėl 9 autobusų nestatys. Tačiau yra mažo pajėgumo dujų užpildymo sistema, kuri neturi didelių suspaustų dujų rezervuarų ir suslegia dujas tiesiai iš vamzdžio į automobilio balioną. Visgi abejoju, ar vieno tokio agregato užteks 9 autobusams užpildyti per naktį. Elektrėnams irgi nereikalingi 4 miesto autobusai. Kur jie juos leis? Tik į Vilnių ar šunkeliais. Bet miesto žemagrindžiai tokiems maršrutams netinka.

                          Tačiau su Raseiniais visiškas šūdas. Raseiniuose nėra gamtinių dujų. Iš kur jie ims kurą??? Varinės maršrutais į Vilnių, Kauną ar Šiaulius tik tam, kad ten užsipildytų dujomis??? Bet juk tokiems maršrutams žemagrindžiai netinka... Ypač į Vilnių... Be to 7 autobusų šiems maršrutams aptarnauti ir nereikia...
                          Vienu žodžiu, mulkiai tie, kas organizuoja konkursą, mulkiai ir kai kurių parkų vadovai.

                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Suma visai ne kosminė. Įvertinus naudą, manau net ekonomiškai miestui bus naudinga, beto sumažėtų kamščiai, tarša. Pvz. dabar šimtus litų kas mėnesį išleidžiam degalams ir nemaža dalis jų keliauja iš Lietuvos.
                          Bet suprask, kad pinigai iškeliauja ne iš savivaldybės kišenės, o iš vairuotojų kišenės. Kaip juos paimti iš žmonių kišenės savivaldybei, kad galėtų dotuoti nemokamą VT??? Ne, visuomenė tam nepribrendo, o ir intersų grupių per daug, kad tam būtų pritarta - dauguma nori važiuoti SAVO mašina. Tai viena, antra, tai stambaus ir organizuoto verslo interesai - naftininkų ir kuro pardavėjų, automobilių pardavėjų ir daugybės autoservisų, kelininkų...

                          Parašė Prodigal Stranger
                          Hmm... Sunkiai tikėtina. Nors... Štai kad ir toje pačioje Rusijoje yra miestų, kuriuose viešasis transportas nemokamas.
                          Kokiam nors mieste, kuriame yra 2 autobusų maršrutai, kuriais autobusai važiuoja kartą per valandą piko metu...


                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                          Ką būtų galima padaryti Lietuvoje, tai išviso panaikinti 100 proc. kainos nuolatinius bilietus ir leisti visiems žmonėms važinėti su 50 proc. nuolaida bilietais. Didžiąją dalį keleivių sudaro moksleiviai, studentai ir pensininkai, jie ir įneša didžiausią dalį pajamų. Tuo tarpu dirbantys žmonės - jų VT yra tikrai nedaug, o pilna nuolatinio kaina nepagrįstai didelė.
                          VT, suma sumarum, pigiau nei automobilis, bet psichologinis efektas "84 LITAI UŽ TROLEIBUSĄ?" yra triuškinantis. Leidus visiems važinėti su 50 proc. nuolatiniais bilietais, VT keleivių tikrai padidėtų ir pajamų autoparkai surinktų daugiau lėšų, nei dabar.

                          Galbūt šiuo pagrindu iš viso galima keisti visą VT bilietų koncepciją, atpiginant pilnus bilietus ir taip darbo liaudį grąžinant į VT, aišku, nepamirštant skambios reklamos.

                          Jei manote, kad šis siūlymas neargumentuotas, tuomet prisiminkite kokiu dažniu ir kaip užpildyti troleibusai važiuoja vasarą - kuomet jais nesinaudoja moksleiviai ir studentai.
                          Taip, mėnesinių bilietų kainos pas mus yra per didelės ir tai neskatina darbingų žmonių naudotis VT. Juk Vakarų Europoje mėnesinių bilieto kainos yra maždaug panašaus dydžio, +/- 30 litų, kai atlyginimai 5-10 kartų didesni, o ir VT kokybė aukštesnė. Užtat vienkartiniai gerokai brangesni.

                          Comment


                            Jeigu jau daryt transportą nemokama, tai kas dengs jo išlaikymo kaštus, miesto savivaldybė? Tai, kad Vilniaus savivaldybė ir taip skolose, vyriausybė, tai kodėl tada tik miestų VT, tada padarom visą transportą nemokamu.

                            Comment


                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Tai, kad Vilniaus savivaldybė ir taip skolose, vyriausybė, tai kodėl tada tik miestų VT, tada padarom visą transportą nemokamu.
                              Kokie argumentai dėl viso transporto padarymo nemokamu. Kodėl nuvažiavimas iš Vilniaus į Palangą išsimaudyti, ar nuvažiavimas iš Kauno į Šiaulius aplankyti draugo turėtu būti nemokamas ?
                              Miestų VT būvimas nemokamu ar labai pigiu turi pakankamai nemažai logikos. Kadangi kuo daugiau žmonių nesinaudoja VT, o važiuoja kitokiu transportu, tuo daugiau kyla transporto problemų mieste. O miestui jas spręsti kainuoja pinigus.
                              Padarius apskritai visą transportą (ne miestų VT) nemokamu nebus išspręsta jokių apčiuopiamų problemų, o bus "prašvilptos" didelės sumos pinigų.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Kokie argumentai dėl viso transporto padarymo nemokamu. Kodėl nuvažiavimas iš Vilniaus į Palangą išsimaudyti, ar nuvažiavimas iš Kauno į Šiaulius aplankyti draugo turėtu būti nemokamas ?
                                Miestų VT būvimas nemokamu ar labai pigiu turi pakankamai nemažai logikos. Kadangi kuo daugiau žmonių nesinaudoja VT, o važiuoja kitokiu transportu, tuo daugiau kyla transporto problemų mieste. O miestui jas spręsti kainuoja pinigus.
                                Padarius apskritai visą transportą (ne miestų VT) nemokamu nebus išspręsta jokių apčiuopiamų problemų, o bus "prašvilptos" didelės sumos pinigų.
                                O kodėl važiavimas 20 km Vilniuje turi būti nemokamas, o pavyzdžiui iš rajono gyvenvietės į rajono centrą toks pats atstumas mokamas ? Tuo labiau jeigu už nemokamo transporto miestuose išlaikymą bus mokama iš visos šalies mokesčių.

                                Comment


                                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                  O kodėl važiavimas 20 km Vilniuje turi būti nemokamas, o pavyzdžiui iš rajono gyvenvietės į rajono centrą toks pats atstumas mokamas ? Tuo labiau jeigu už nemokamo transporto miestuose išlaikymą bus mokama iš visos šalies mokesčių.
                                  O kodėl visur ir visiems turėtu būti viskas lygiai ir vienodai ? Jei Vilniaus miesto savivaldybė sugebėtu įgyvendinti tokią galimybę savo ištekliais, tai kodėl kažkas turėtu to neleisti, nes matai ten kažkur kažkas negali taip pasinaudoti. Miestui transporto problemos kainuoja nemažai. Ir tai nereikia skaičiuoti tik tiesmukai išleistus pinigus. Gali būti prarandama nemažai ir kitokių pajamų ar naudos (investicijos ir pan.). VT yra vienas iš miesto susisiekimo sprendimo variantų. Kokia naudą tam rajonui duotų galimybė iš gyvenvietės į rajono centrą nuvažiuoti nemokamai ?

                                  Comment


                                    Nemokamo VT nebuvo net socializmo metais. Bet pigesnis VT, tegul ir daugiau dotuojamas iš biudžeto duoda didesnę naudą - daugiau žmonių juo naudojasi, mažiau spūsčių, mažiau teršiama aplinka, mažiau kenkiama sveikatai, mažiau reikia parkingų, mažiau užkemšami kiemai, gatvės ir t.t.- juk jų priežiūrai ir plėtrai reikia pinigų. Tai jie gali nueiti ne į asfaltą, bet į VT plėtrą ir kitoms reikmėms. VT besinaudojantys žmonės visgi daugiau juda nei tie, kas važinėja automobiliu. Vidutiniškai imant, nes ne argumentas yra pasakymas, kad kažkas važinėja automobiliu, bet vaikšto į sporto klubą...

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      O kodėl visur ir visiems turėtu būti viskas lygiai ir vienodai ? Jei Vilniaus miesto savivaldybė sugebėtu įgyvendinti tokią galimybę savo ištekliais, tai kodėl kažkas turėtu to neleisti, nes matai ten kažkur kažkas negali taip pasinaudoti. Miestui transporto problemos kainuoja nemažai. Ir tai nereikia skaičiuoti tik tiesmukai išleistus pinigus. Gali būti prarandama nemažai ir kitokių pajamų ar naudos (investicijos ir pan.). VT yra vienas iš miesto susisiekimo sprendimo variantų. Kokia naudą tam rajonui duotų galimybė iš gyvenvietės į rajono centrą nuvažiuoti nemokamai ?
                                      Jeigu savivaldybė galėtų įgyvendinti tai pirmyn, Maksima juk veža nemokamais autobusais, tik nematau kokias susisiekimo problemas išspręstų nemokamas transportas mieste, nes tokias pačias problemas jis spręstų ir priemiestyje.

                                      Comment


                                        Maksima veža pirkėjus. Jie vis tiek susimoka už atvykimą pirkdami prekes. Juk apie viską pagalvota, viskas įskaičiuota į kainą...

                                        Comment


                                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                          Jeigu savivaldybė galėtų įgyvendinti tai pirmyn, Maksima juk veža nemokamais autobusais, tik nematau kokias susisiekimo problemas išspręstų nemokamas transportas mieste, nes tokias pačias problemas jis spręstų ir priemiestyje.
                                          Nemanau, kad kažkas turėjo omenyje vieno miesto transporto padarymą nemokamu visos šalies biudžeto lėšomis.
                                          Elementariausios problemos, tai yra gatvių tiesimas, naujų sankryžų statyba, gatvių platinimas, parkingų statyba ir pan. Mieste visa tai atliekama savivaldybės lėšomis ir tuo rūpinasi savivaldybė. Kai tuo tarpu rajone iš atskirų gyvenviečių, kaimų iki rajono centro dažniausiai važiuojama valstybinės reikšmės keliais, kurių tiesimu, priežiūra ir pan. rūpinasi LAKD. Čia nebent tie atvažiuojantys iš rajono pačiame mieste sudaro problemų. Tačiau miesto pakraščiuose jiems galima įrengti stovėjimo aikšteles prie VT stotelių ir sudaryti galimybę naudotis miesto transportu tokiomis pačiomis sąlygomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X