Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas liečia monopolijų - geriau jau tokio lygio monopolija, nei atskiros regioninio AP lygio įmonėlės, kurių vairai visai dienai savo "mandagumu" sugeba sugadinti nuotaiką. Bent jau man negaila sumokėti keliais litais brangiau už paslaugą, kuri bus suteikta tinkamai.

    Comment


      O konkurencijos tarybos leidimo šioje srityje nereikia? Rinkos dalis tikrai turėtų būti didesnė nei leidžiama.

      Comment


        Leidimas jau seniai duotas: "LIETUVOS RESPUBLIKOS KONKURENCIJOS TARYBA
        NUTARIMAS
        DĖL LEIDIMO UAB „KAUTRA” VYKDYTI KONCENTRACIJĄ ĮSIGYJANT 100 PROC. UAB „TOLIMOJO KELEIVINIO TRANSPORTO KOMPANIJA” AKCIJŲ
        2006 m. rugsėjo 21 d. Nr. 1S-100
        Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 14 str. 1 d. 1 p.,
        Konkurencijos taryba n u t a r i a:
        Leisti UAB “Kautra” vykdyti koncentraciją įsigyjant 100 proc. UAB “Tolimojo keleivinio transporto kompanija” akcijų pagal pateiktą pranešimą."
        http://kt.gov.lt/index.php?show=nut_view&nut_id=375

        Comment


          2006 m.
          Negali būti, kad per 8 metus rįmonių užimamos rinkos dalys pasikeitė?

          Comment


            Klauskite p. Paleičiko
            Vykstant sandoriui, būtinas Konkurencijos tarybos leidimas, o p. Paleičikas primena, kad kartą tokį leidimą taryba jau suteikė. „Kautra“ dar 2006 m. gavo leidimą vykdyti koncentraciją įsigyjant 100% TOKS akcijų.

            Plačiau: http://vz.lt/article/2014/1/9/bresta...#ixzz2pw9yHTMG

            Comment


              O kaip su esama Toks'o technika? Bus pernumeruota ir pakeistas įmonės logotipas, ar Kautra naują techniką pirks?
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Na, TOKS`e pilna geros technikos. Iš laužų gal tik S215, pirmosios S315, Sprinteriai ir visi Neoplanai belikę.

                Comment


                  Netiketa naujiena, verta metu pirkinio vardo. Nors tokius gandus jau esu girdejes is vieno "Kautros" vairuotojo jau 2008m. Tuo metu buvo sunku patiketi.
                  Reziume-monopolininkai toliau valdo, Kaunieciai jau pereme Vilniu.
                  Bus kaip tarybiniais laikais, viena imone su atskiru miestu ATI kolonomis.

                  Comment


                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                    Netiketa naujiena, verta metu pirkinio vardo. Nors tokius gandus jau esu girdejes is vieno "Kautros" vairuotojo jau 2008m. Tuo metu buvo sunku patiketi.
                    Reziume-monopolininkai toliau valdo, Kaunieciai jau pereme Vilniu.
                    Bus kaip tarybiniais laikais, viena imone su atskiru miestu ATI kolonomis.
                    IMHO keleiviui turėtu labiau rupėt ne kas ant autobuso šono parašyta, o servisas ir kainos. Tai yra visiškai normalu, kad didesnis prarijo mažesnį ir nėra ko čia gasdint raudonom vėliavom. Taip pat vidaus pervežimo rinkoje visdar lieka gana rimtų žaidėjų.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Lieka tik KLAP'as normalus, visi kiti shrot total.

                      Comment


                        Tai Vilniaus autobusų stotis priklausys Kautrai? O kam priklausė prieš tai, TOKS'ui?

                        Comment


                          Taip, Vilniaus AS priklausė TOKS'ui.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                            Tai Vilniaus autobusų stotis priklausys Kautrai? O kam priklausė prieš tai, TOKS'ui?
                            Dabar Vilniaus autobusų stotį valdo TOKS, o po sandėrio tai yra po pirkimo Vilniaus autobusų stotį valdys Kautra. Kautra perima viską ką turėjo ir valdė TOKS.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                              Dabar Vilniaus autobusų stotį valdo TOKS, o po sandėrio tai yra po pirkimo Vilniaus autobusų stotį valdys Kautra. Kautra perima viską ką turėjo ir valdė TOKS.
                              Idomu kaip "Kautra" spres garazines numeracijos problema, atsiradusia peremus "TOKS'a" ir ju masinas.
                              Juk vien dubliai.

                              Comment


                                O tai kokios gali kilti problemos su garažiniais numeriais? Jie ne kokie nors etalonai, kad jų nebūtų galima pakeisti. Per kelias dienas pernumeruos iš naujo jei iš viso pernumeruos.

                                Comment


                                  Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                  O tai kokios gali kilti problemos su garažiniais numeriais? Jie ne kokie nors etalonai, kad jų nebūtų galima pakeisti. Per kelias dienas pernumeruos iš naujo jei iš viso pernumeruos.
                                  Ka reiskia jei is viso pernumeruos?
                                  Juk pagal visus reglamentus, vezeju tikrinimo inspekcijas ir tarnybas, ju dokumentus nustatyta, jog masinos, aptarnaujancius tarpmiestinius reisus, privalo tureti garazinius numerius.
                                  Anktesniame mano pranesime jau parasyta, kodel jie turetu buti pernumeruojami. Viena is pagrindiniu priezasciu-dubliai.

                                  Comment


                                    Toks gali būti kaip Kautros filialas. Tada būtų kaip atskira įmonė, kurios savininkė Kautra. Jei tai bus atskira įmonė, tai garažinė numeracija nesikartos. Todėl ir nebus poreikio pernumeruoti.

                                    Comment


                                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                      Toks gali būti kaip Kautros filialas. Tada būtų kaip atskira įmonė, kurios savininkė Kautra. Jei tai bus atskira įmonė, tai garažinė numeracija nesikartos. Todėl ir nebus poreikio pernumeruoti.
                                      O kodel turetu buti kaip atskira imone? Su kitais savo filialais taip juk nepadare.
                                      Juk ir logotipus manau "Kautra" tikrai uzdes savo, o tuomet jau ir GN tures buti pernumeruojami, nes bus is vien dubliai.

                                      Comment


                                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                        O kodel turetu buti kaip atskira imone? Su kitais savo filialais taip juk nepadare.
                                        Juk ir logotipus manau "Kautra" tikrai uzdes savo, o tuomet jau ir GN tures buti pernumeruojami, nes bus is vien dubliai.
                                        Nu tai ims ir pernumeruos. Ar čia kažkoks be galo sudėtingas procesas, reikalaujantis naujų priemonių registracijų kur nors?

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Nu tai ims ir pernumeruos. Ar čia kažkoks be galo sudėtingas procesas, reikalaujantis naujų priemonių registracijų kur nors?
                                          Atsakingas, kruopstus pernumeravimas-nelengvas procesas. Jei numeruoti ne "bet kaip" reikia ir i masinu klases atsizvelgti, ju talpa, galinguma ir daug kitu kriteriju. Del kuriu abejoju ar jau bus taip atsizvelgta, greiciausiai galiu pasakyti, jog ne. Bet ne tame esme. Esme-idomu kaip "Kautra" numeruos buvusias "Toks'o" masinas ir kokius jiems GN suteiks ir kada.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X