Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė toshys Rodyti pranešimą
    Kaip užsakovo, man rūpi už kiek būtų įmanoma mikroautobusu nuvažiuoti 1400 km
    Tai ir kreipkis į vežėjus, sakyk kiek km reikia nuvažiuot. Paklaus, ar su vairuotoju, ar be nori nuomotis ir pasakys kainą Abejoju ar forumiečiai žinos geriau už vežėjus.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė toshys Rodyti pranešimą
      Kaip užsakovo, man rūpi už kiek būtų įmanoma mikroautobusu nuvažiuoti 1400 km
      Tokiu atveju klausk, kiek uz reisa. Kaina, kur pasakei reali,gal dar kazkur rastum uz 2lt, bet vargiai..

      Comment






        Šaunu, kad TOKS'as plečia savo paslaugas keleiviams, visgi sunku suprasti, kodėl Minskas-Palanga keleiviai vežami ir Lietuvos ribose... Taip pat, tai jau antras jų susigalvotas maršrutas, negavus jokių leidimų, per ganėtinai trumpą laiką - prisižais
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Tai ir į "Akropolį" nelegaliai veža?

          Jei niekas neįskųs, tai ir neprisižais. Visagine visiškas bardakas daugybę metų ir nieko. Valdžiai nerūpi.
          Tuos maršrutus į oro uostą (bet irgi mat rašo, net nenurodydami, kad Vilniaus), jei pasiteisins, tikriausiai įteisins (jei niekas neįskųs anksčiau). Gali Ollex'as tą padaryti.

          Comment


            Taip, veža kaip ir nelegaliai, nėra gavę jokių leidimų šiam maršrutui. Jau yra keletas skundų iš miesto vežėjų, tad pažiūrėsim kaip viskas baigsis...
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Į Brazilijos miesto gatves išvažiavo ilgiausias autobusas pasaulyje (nuotraukos)

              Comment


                2 kartus mačiau TOKS`o maršruto "Autobusų Stotis-Akropolis" mikroautobusą, ties Spartos stotele, važiuojantį link Stoties. Abu kartus važiavo visiškai tuščias. jei taip ir toliau tęsis, tai neprireiks turbūt ir valdžios įsikišimo- pats TOKS`as palauks dar kelias savaites ir uždarys šį maršrutą.



                Šiame tvarkaraštyje, kaip supratau, autobusas, kuris iš Vilniaus išvyksta 15:10, yra naujasis ekspresas iš oro uosto, o tas kuris išvyksta 23:00 - Palanga-minskas maršruto?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  2 kartus mačiau TOKS`o maršruto "Autobusų Stotis-Akropolis" mikroautobusą, ties Spartos stotele, važiuojantį link Stoties. Abu kartus važiavo visiškai tuščias. jei taip ir toliau tęsis, tai neprireiks turbūt ir valdžios įsikišimo- pats TOKS`as palauks dar kelias savaites ir uždarys šį maršrutą.
                  Taigi, neseniai tik pradėjo važinėti... Niekas po kelių savaičių maršruto neuždarinėja.

                  Šiame tvarkaraštyje, kaip supratau, autobusas, kuris iš Vilniaus išvyksta 15:10, yra naujasis ekspresas iš oro uosto, o tas kuris išvyksta 23:00 - Palanga-minskas maršruto?
                  Ekspreso čia nei vieno nėra. 15:10 iš oro uosto tai tas pats, kur 14:50 išvažiuoja iš stoties.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Kelionės garantija

                    Prisiminiau gana svarbų, tačiau mažai aptartą kelionės garantijos rodiklį. Kartais būna, jog viešojo transporto arba traukinio tenka laukti ilgai ir pavėluoti į darbą arba svarbų susitikimą bei patirti nemenkų nuostolių. Jeigu dėl nenumatytų priežasčių sutrinka transporto sistemos funkcionavimas, atsakingos transporto kompanijos turėtų kompensuoti patirtus nuosotlius.
                    Pavyzdžiui, Švedijoje laiku nepasiekus kelionės tikslo (ypač kelyje užtrukus ilgiau negu 20 min.) vietinės, regioninės arba valstybinės kompanijos, kurios aptarnauja atitinkamus transporto ruožus, privalomai kompensuoja patirtą materialinį nuostolį (nuo 800 SEK (~ 130$)) ir pasirūpina taksi, automobilio nuoma tam, kad pasiektumėte kelionės tikslą arba kitą stotelę, stotį arba traukinio bilietu ir pan.
                    Tokia priemonė skatina kompanijas užtikrinti gerą transporto sistemos funkcionavimą, gerina jų įvaizdį.
                    Įdomu, kokios kelionių garantijos egzistuoja kitose valstybėse?

                    Comment


                      Gal kas turite informacijos, zinote,pamenate ar esate mate, girdeje apie vezeju tiek tarpmiestiniais,tarptautiniais ar vietinio susisiekimo marsrutais aptarnaujanciu masinu (garaz.nr.) tragiskus,kurioziskus ar nekasdienius ivykius,situacijas. Pasidalinkite

                      Comment


                        Buvo reikalas kažkur 1999, kai netoli Rygos avariją patyrė TOKS`o mašina, žuvo ekipažas.

                        Kažkur apie 2000-uosius Latvijos pasienyje susidūrė Panevėžio autobusų parko MERCEDES 05:25 ex-Panevėžys-Bauska-Riga, ir Latvijos pasienietės vairuojamas VW Golf, žuvo 4 važiavę Golf`u

                        Taip pat čia kažkada trasoje Vilnius-Kijevas avariją patyrė TOKS`o Setra S317HDH gar. nr. 166, ir kažkoks baltarusių mikroautobusas, žuvo visi mikroautobusu važiavę žmonės, Setros vairuotojas kitą dieną mirė ligoninėje.

                        Kas liečia nekasdieniškus atvejus, prisimenu kažkur prieš penkis metus Busturo reiso Šiauliai-Ryga metu, autobusui stovint Šiaulių AS, vairuotojas susiginčyjo su keleive, ši jam skėlė antausį, o jis jai atgal kumščiu. Savaime aišku, tą dieną į Rygą jis neišvažiavo :-)

                        Čia tik tiek kiek aš prisimenu. Kiti, manau, daugiau galėtų papasakoti.
                        Paskutinis taisė ArtEGO; 2011.04.10, 11:25.

                        Comment


                          Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                          Buvo reikalas kažkur 1999, kai netoli Rygos avariją patyrė TOKS`o mašina, žuvo ekipažas.

                          Kažkur apie 2000-uosius Latvijos pasienyje susidūrė Panevėžio autobusų parko MERCEDES 05:25 ex-Panevėžys-Bauska-Riga, ir Latvijos pasienietės vairuojamas VW Golf, žuvo 4 važiavę Golf`u

                          Taip pat čia kažkada trasoje Vilnius-Kijevas avariją patyrė TOKS`o Setra S317HDH gar. nr. 166, ir kažkoks baltarusių mikroautobusas, žuvo visi mikroautobusu važiavę žmonės, Setros vairuotojas kitą dieną mirė ligoninėje.

                          Kas liečia nekasdieniškus atvejus, prisimenu kažkur prieš penkis metus Busturo reiso Šiauliai-Ryga metu, autobusui stovint Šiaulių AS, vairuotojas susiginčyjo su keleive, ši jam skėlė antausį, o jis jai atgal kumščiu. Savaime aišku, tą dieną į Rygą jis neišvažiavo :-)

                          Čia tik tiek kiek aš prisimenu. Kiti, manau, daugiau galėtų papasakoti.
                          dekui kad parasei gal kas zino tos 1999-uju m. "Toks'o" avarijoje dalyvavusios masinos garazini nr. nes nelabai galiu atsekti..? Beje-gal dar kas kokiu ivykiu pamenate?

                          Comment


                            Viešojo transporto kompanija Stokholmo metropolyje, 'Storstkockholms Lokaltrafiken' (SL), pristatė žamelapį su planuojamais atlikti darbais Stokholmo mieste iki 2030 metų (koncepcija). Žemėlapyje pažymėtos egzistuojančios ir būsimos tramvajų - projekto spårväg city, būsimos metro ir lengvojo geležinkelio linijos. Plane numatomas kelių metro, tunnelbana, linijų prailginimas iki naujos Karolinska ligoninės, Hagastaden, naujoje Solnos stotyje sujungiant metro liniją su priemiestinių traukinių (pendeltåg) linija. Taip pat numatoma pratęsti metro liniją iki Nack'os, per Hammarby Sjöstad bei atnaujinti lengvojo geležinkelio (tvärbanana) liniją iki Lidingö salos. Kiti planai šiame žemėlapyje nepavaizudoti, tačiau kompanijos planus iki 2020 galite rasti šiame pranešime.

                            (c) SL.se
                            Paskutinis taisė Silber418; 2011.04.19, 20:38.

                            Comment


                              Naujiena apie kiek alternatyvią, tačiau sparčiai populiarėjančią transporto rūšį (supraskite: neradau temos apie dviračių kultūrą ):

                              Malmės ir Lundo miestai bendradarbiauja įrengiant naujos kartos dviračių trasas (oficialiame pavadinime minimas greitkelis (šv. cykelmotorväg)) tarp šių miestų ir plečiant jų tinklą Skonės regione. Viena didžiausių tvarių projektų kūrimo ir rengimo kompanijų 'Sweco' pristatė projekto koncepciją, kuri apima ne tik kelio ruožus, bet ir 'protingus' punktus - stoteles su reikiama įranga dviračių priežiūrai bei informacinėmis panelėmis. Taip pat projekte numatomi ir informaciniai stendai, kuriuose bus pažymėti svarbiausi punktai maršrutuose, o kai kuriuose punktuose bus nuomojami elektra įkraunami dviračiai.

                              (c) sweco.se


                              Dviračių trasos atkarpos pavyzdys

                              (c) sweco.se


                              Stotelė:

                              (c) sweco.se

                              Comment


                                Transporto kontrolė Trakų autobusų stotyje.

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Transporto kontrolė Trakų autobusų stotyje.
                                  Atvaizdas
                                  Kokios Transporto kontrolės funkcijos? Tikrina keleivius, vairuotojus, ar abu?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Kokios Transporto kontrolės funkcijos? Tikrina keleivius, vairuotojus, ar abu?
                                    Tikrina vairuotojus ir dokumentus.
                                    http://www.vkti.gov.lt/go.php/lit/Kontrole_/1189
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Va taip va, atsargiau, tranzuotojai...


                                      Pareigūnai Šiauliuose ir Kuršėnuose griebėsi dar neregėtos akcijos – ėmė krėsti pakeleivius vežančius lengvuosius automobilius, rašo „Lietuvos rytas”. Žmonės nustebę: nejaugi nebegalima į darbą pavėžėti net kaimyno?
                                      Kuršėnų gyventojas tikino, kad visada į darbą Šiauliuose vyksta su keliais pakeleiviais: „Elgiamės taip, kaip ir generalinis prokuroras Darius Valys su savo vairuotoju, – susimetame degalams ir važiuojame. Argi tai neleistina?”
                                      Tuo tarpu Šiaulių apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos atstovai tikino, kad besiskundžiantieji nėra teisūs. „Įspėjamoji akcija surengta gavus ne vieną skundą iš legaliai keleivius vežančių įmonių. Jos iš Kuršėnų į Šiaulius keleivius veža po 4 litus, o nelegalūs vežėjai – perpus pigiau”, – sakė ŠAVMI viešųjų ryšių skyriaus vadovė Elona Limantienė.
                                      Mokesčių inspektoriai į reidą pasikvietė policijos ir Kelių transporto inspekcijos pareigūnus.Rytą Kuršėnuose buvo sustabdyta 16 įtartinų ekipažų, vakare per reidą Šiauliuose – dar 21. Kontrolieriai visus įspėjo apie atsakomybę dėl nelegalios veiklos ir paragino įsigyti patentą.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Va taip va, atsargiau, tranzuotojai...


                                        Pareigūnai Šiauliuose ir Kuršėnuose griebėsi dar neregėtos akcijos – ėmė krėsti pakeleivius vežančius lengvuosius automobilius, rašo „Lietuvos rytas”. Žmonės nustebę: nejaugi nebegalima į darbą pavėžėti net kaimyno?
                                        Kuršėnų gyventojas tikino, kad visada į darbą Šiauliuose vyksta su keliais pakeleiviais: „Elgiamės taip, kaip ir generalinis prokuroras Darius Valys su savo vairuotoju, – susimetame degalams ir važiuojame. Argi tai neleistina?”
                                        Tuo tarpu Šiaulių apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos atstovai tikino, kad besiskundžiantieji nėra teisūs. „Įspėjamoji akcija surengta gavus ne vieną skundą iš legaliai keleivius vežančių įmonių. Jos iš Kuršėnų į Šiaulius keleivius veža po 4 litus, o nelegalūs vežėjai – perpus pigiau”, – sakė ŠAVMI viešųjų ryšių skyriaus vadovė Elona Limantienė.
                                        Mokesčių inspektoriai į reidą pasikvietė policijos ir Kelių transporto inspekcijos pareigūnus.Rytą Kuršėnuose buvo sustabdyta 16 įtartinų ekipažų, vakare per reidą Šiauliuose – dar 21. Kontrolieriai visus įspėjo apie atsakomybę dėl nelegalios veiklos ir paragino įsigyti patentą.
                                        Vietoj to vežėjai geriau tegul pasirūpina tinkamu keleivių aptarnavimu, normalia kainodara ir tinkama tvarkaraščių sklaida.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Na, jau na. Priemiestiniai autobusai ir mikroautobusai tarp Kuršėnų ir Šiaulių kursuoja kas 8 minutes nuo ryto iki vakaro. Dar yra tarpmiestiniai autobusai, kurie stoja Kuršėnuose ir keli netiesiai, bet per kaimus važiuojantys priemiestiniai. Taip kad transporto pakanka ir tvarkaraščių sklaida nereikalinga, nes visada atėjęs į stotį rasi stovinti autobusą ar mikroautobusą. Kuršėnų AP dar ir mėnesinius parduoda. Taip, į privatininkų maršrutus mėnesinių nėra, lengvatų tikriausiai irgi (nes visi privatininkai veža mikroautobusais, kurie tikriausiai yra maršrutiniai taksi), bet kas taupo, tas alternatyvą turi. Kas dėl autobusų ir mikroautobusų amžiaus. Taip, jis galėtų būti mažesnis.
                                          Visgi manau, kad yra visiškai neracionalu tiek daug daugiausia mikroautobusų, važiuojančių kas 8 min. Žymiai geriau būtų kas 15-20 kietu grafiku kursuojantys normalūs autobusai, kuriuose visuose galiotų lengvatos ir mėnesiniai bilietai. Masto ekonomija duotų savo ir kelionės kaina galėtų būti netgi mažesnė. Bet tam reikia didelių investicijų į AP ir išmesti privatininkus iš rinkos.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2011.04.22, 21:03.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X