Manau, kad mersiukas turėjo galvoje, kad Kautra bus viena iš vežėjų. Vienam parkui tai būtų didelė našta, todėl tikriausiai prisijungs TOKS'as, gal kas iš užsakomųjų vežėjų. Šaunu, kad Kautra perka naujas transporto priemones, taip pat prieš krepšinio čempionatą bus nupirkta ir didesnės talpos autobusų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Ir iš kur tokios žinios, nes konkurso rezultatai paaiškės tik kitų metų pradžioje? Viena iš konkurso sąlygų yra, jog visi autobusai turi būti vienos markės, pagaminimo metų ir bent panašios spalvos. Kautra tokių autobusų neturi pakankamai.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąVisas krepšinio komandas aptarnaus tik ''KAUTRA''čia tai 100 proc. garantuoju.Ir ''KAUTRA'' turi patirties tokiam darbe,nes ji aptarnavo Europos jaunių čempionatą iki 18 metų.
Jaunius jie aptarnavo su baltais Temsa Opalinais, kurie "didiesiems" krepšininkams bus per maži.
Kad ir kaip būtų, panašu, jog čempionato metu tarpmiestyje teks važinėti su senais, galbūt iš Alytaus atvarytais laužais.
Comment
-
Jaunių ir vyrų ūgiai tai vienodi tik gal svoris vyrų kiek didesnis.Kai pelnas nusimato didelis atsiras ir autobusų ,o jie dės visas pastangas tam tikslui pasiekti.Na 24 vienodus autobusus tikriausiai Kautra turi ,na jei ji neturės tai kas belieka batiuška su MAZAIS.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąIr iš kur tokios žinios, nes konkurso rezultatai paaiškės tik kitų metų pradžioje? Viena iš konkurso sąlygų yra, jog visi autobusai turi būti vienos markės, pagaminimo metų ir bent panašios spalvos. Kautra tokių autobusų neturi pakankamai.
Jaunius jie aptarnavo su baltais Temsa Opalinais, kurie "didiesiems" krepšininkams bus per maži.
Kad ir kaip būtų, panašu, jog čempionato metu tarpmiestyje teks važinėti su senais, galbūt iš Alytaus atvarytais laužais.
Comment
-
Nemažas pelnas nusimato ir vežant į užsienio atvykusius sirgalius užsakomaisiais reisais, todėl nemaža dalis vežėjų net nedalyvaus konkurse. Visgi, manau, realiausia būtų kooperuotis su TOKS'u ir vežti juos 3xx serijos Setromis. Žinoma, galimas daiktas, kad jie iš kažkur gaus daugiau Opalinų, nors asmeniškai man kiek juokingai atrodytų krepšininkai lipantys į šiuos autobususParašė mersiukas Rodyti pranešimąJaunių ir vyrų ūgiai tai vienodi tik gal svoris vyrų kiek didesnis.Kai pelnas nusimato didelis atsiras ir autobusų ,o jie dės visas pastangas tam tikslui pasiekti.Na 24 vienodus autobusus tikriausiai Kautra turi ,na jei ji neturės tai kas belieka batiuška su MAZAIS.
Comment
-
Kas per nesąmonė, jog visi autobusai turi būti vienos markės? Tai absurdiškos sąlygos. Jokia kompanija Lietuvoje neturi 24 vnt. vieno modelio minkštųjų autobusų, išskyrus "Kautrą". Bet juk "Temsos" visiškai netinkamos vežti aukštaūgius krepšininkus, jei net ir vidutinio ūgio ir kūno sudėjimo keleiviams vietos ne per daugiausia. Na, yra variantas pamažinti sėdimų vietų skaičių ir perstumdyti sėdynes. Bet tuomet iškils problemų su kondicionierių ir apšvietimo blokais virš sėdynių. Ar juos galima paprastai perstumti?Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąIr iš kur tokios žinios, nes konkurso rezultatai paaiškės tik kitų metų pradžioje? Viena iš konkurso sąlygų yra, jog visi autobusai turi būti vienos markės, pagaminimo metų ir bent panašios spalvos. Kautra tokių autobusų neturi pakankamai.
Jaunius jie aptarnavo su baltais Temsa Opalinais, kurie "didiesiems" krepšininkams bus per maži.
Kad ir kaip būtų, panašu, jog čempionato metu tarpmiestyje teks važinėti su senais, galbūt iš Alytaus atvarytais laužais.
Nemanau, kad už krepšininkų vežiojimą bus taškomasi pinigais, todėl tikėti, kad konkurso nugalėtojas įsigytų tiek reikiamų autobusų nerealu. Išsinuomoti tiek vieno modelio autobusų irgi yra nerealu. Jei tokios sąlygos bus, tai konkursas paprasčiausiai neįvyks ir teks sklebti naują su mažesniais reikalavimais.Paskutinis taisė Al1; 2010.11.13, 20:51.
Comment
-
Taigi niekas ir nesako, kad vežioti turi vienas vežėjas. Man atrodo, kad suderinti būtų sunkiausiai transporto priemonių amžių, kuris taip pat turi būti vienodas. Konkursas turi įvykti, nes tokie reikalavimai ne lietuvių, o tarptautinė asociacija. Jei Lietuvoje vežėjų neatsiras (kuo abejoju), visada lieka sėkmingai čempionatą surengusios Lenkijos autobusai, bei Latvių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas per nesąmonė, jog visi autobusai turi būti vienos markės? Tai absurdiškos sąlygos. Jokia kompanija Lietuvoje neturi 24 vnt. vieno modelio minkštųjų autobusų, išskyrus "Kautrą". Bet juk "Temsos" visiškai netinkamos vežti aukštaūgius krepšininkus, jei net ir vidutinio ūgio ir kūno sudėjimo keleiviams vietos ne per daugiausia. Na, yra variantas pamažinti sėdimų vietų skaičių ir perstumdyti sėdynes. Bet tuomet iškils problemų su kondicionierių ir apšvietimo blokais virš sėdynių. Ar juos galima paprastai perstumti?
Nemanau, kad už krepšininkų vežiojimą bus taškomasi pinigais, todėl tikėti, kad konkurso nugalėtojas įsigytų tiek reikiamų autobusų nerealu. Išsinuomoti tiek vieno modelio autobusų irgi yra nerealu. Jei tokios sąlygos bus, tai konkursas paprasčiausiai neįvyks ir teks sklebti naują su mažesniais reikalavimais.
Deja, bet Temsose kondicionierių perstumdyti neišeis.
Comment
-
Man atrodo, kad šis straipsnis parašytas žmogaus, kuris arba nesigėdija viešai demonstruoti savo "išprusimo lygį", arba visiškai neskaito žinių ir nežino, kokia yra dabartinė VT situacija iš tikrųjų. Tegul autorius nepyksta, bet tai yra tiesiog bereikalingas siekis išgalvoti problemą ten, kur jos nėra, įvaryti naują panikos "porciją" visuomenėje. Atpažįstu natūralųjį lietuvį- pikitintis viskuo, kuo tik įmanoma.
Taip, nesu priekinių durų tvarkos šalininkas, bet jau nesąmonių nesąmonė yra bandyti įžvelgti žmogaus teisių pažeidimą visiškai pagrįstam prašyme paeiti į salono galą, lyginti turniketą su vamzdžiu, jau nekalbu apie išgalvojimą, kad vienkartiniai bilietai bus perkami tik pas vairuotoją
Comment
-
Aš ir be papildomu pranešimu visada ėjau į salono galą nes dauguma stumdosi priekyje.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMan atrodo, kad šis straipsnis parašytas žmogaus, kuris arba nesigėdija viešai demonstruoti savo "išprusimo lygį", arba visiškai neskaito žinių ir nežino, kokia yra dabartinė VT situacija iš tikrųjų. Tegul autorius nepyksta, bet tai yra tiesiog bereikalingas siekis išgalvoti problemą ten, kur jos nėra, įvaryti naują panikos "porciją" visuomenėje. Atpažįstu natūralųjį lietuvį- pikitintis viskuo, kuo tik įmanoma.
Taip, nesu priekinių durų tvarkos šalininkas, bet jau nesąmonių nesąmonė yra bandyti įžvelgti žmogaus teisių pažeidimą visiškai pagrįstam prašyme paeiti į salono galą, lyginti turniketą su vamzdžiu, jau nekalbu apie išgalvojimą, kad vienkartiniai bilietai bus perkami tik pas vairuotoją

"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Prisimenu vaikystei, jeigu 2 troleibusai vienas po kito važiuoja viena kryptimi reikia lipti į 2 nes bus laisvesnis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe visada lengvai pavyksta eiti į galą net ir norint, nes priekyje būna prisigrūdę, o galas beveik laisvas.
"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Nelengva, bet nėra neįmanoma. Tiesiog pasakome „atsiprašau", jei nereaguoja - šuktelime garsiau ir nepatenkintais veidais pasislenka, praeini ir toliau keliauji laisvai stovėdamas nesiliesdamas į kitus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe visada lengvai pavyksta eiti į galą net ir norint, nes priekyje būna prisigrūdę, o galas beveik laisvas.
Labiausiai nekenčiu tik tokių žmonių, kurie, sėdėdami prie lango, nė neatsiprašę, nė nemurmptelėję kelia kojas virš manųjų ir bando mane peržengti. Arba atsisukę žiūri į mane, lyg aš turėjau iš žvilgsnio suprasti jį praleisti (aš tą suprantu, bet specialiai nepraleidžiu, o jei dar kelia kojas, tai savas pakišu, kad tik sunkiau būtų išlįsti). Žmonių nekultūra tiesiog stebina.
Kitas atvejis - stumdosi, grūdasi irgi net neatsiprašę, nepaprašę praleisti.
Arba dar kartais esant prikimštam troleibusui, atitekus stovimai vietai šalia komposterio, tenka kentėti kitų žmonių stumdymąsi ir burbėjimą, neva specialiai čia atsistojęs trukdau mat. Tai nejaugi tokiu atveju sunku paprašyti pažymėti bilietą??? Na, čia atvejis Kaune.
Trumpai tariant - žmonės yra nekultūringi... Nors tai neturėtų ypatingai stebinti, juk VT daugiausia naudojasi vidutines (sakyčiau, net labai pakenčiami) ir žemesnes arba žemiausiausias pajamas gaunantys žmonės. Nenoriu diskriminuoti ar įžeidinėti, bet daugeliu atvejų žemas pajamas gaunantys iš tiesų yra mažiausiai išsilavinę tiek mokslo, tiek kultūringumo prasmėmis.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.16, 23:20.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Galima ir visiškai pilname autobuse ar troleibuse bandyti plaukti grūstis per žmones. Lygiai taip pat tankiai susištabeliavę žmonės būna Vilniaus troleibusuose ir autobusuose tarp priekinių durų ir vidurinių durų. Ir pabandyk brautis, jei dar kokį maišą pirkinių nešiesi. O jei žmogus važiuoja su mažu vaiku. Priekinių durų tvarka Vilniuje yra nepavykęs eksperimentas ir tik dėl jos iniciatorių buko užsispyrimo vis dar neatšauktas.
Comment
-
Kad jau ir vairuotuojai atlaidesni pasidarė. Iš pradžių atidarydavo tik priekeines duris, o po to likusias. Dabar atidaro visas vienu metu.Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąPaprasčiausias būdas lipi pro gala kaip aš ir darau jei matau kad kamštis priekyje....
Comment
-
Piko valandomis galima įlipti per visas duris jei prie maršruto autobuso buriuojasi daugiau nei 10 žmonių atidaro visas duris. Mano pastebėjimai yra važiuojant nuo St. Balsiai iki pat Žalgirio St., atidaro visas duris įlaipinimui, ir tai būna kiekvieną rytą nuo 5:33 val., iki 8:00 val.Parašė Gnoss Rodyti pranešimąKad jau ir vairuotuojai atlaidesni pasidarė. Iš pradžių atidarydavo tik priekeines duris, o po to likusias. Dabar atidaro visas vienu metu.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąKad jau ir vairuotuojai atlaidesni pasidarė. Iš pradžių atidarydavo tik priekeines duris, o po to likusias. Dabar atidaro visas vienu metu.Ne visi vairuotojai. Kiti net piko metu atidaro duris išlipimui tik tuomet, kai dalis sulipa pro priekines ir sulaiko išlipančius keleivius iki 10-20 sekundžių... Dar kiti tik išleidžia keleivius ir iškart uždaro duris Bet bendrai paėmus vairuotojai dažniausiai nežiūri, ką keleiviai rodo, kai kurie įleidžia pro visas duris net ir ne piko metu. Todėl bomžai vis tiek važinėja. Bomžai drąsiai braunasi pro išlipančius keleivius, o vairuotojams į tai nusispjauti. Tai kiek gi gali tęstis šis cirkas? Priekinių durų tvarka visiškai nepasiteisino, išskyrus ansktų rytą (iki 6 val., bet tuomet dauguma maršrutų VT dar tik pradeda kursuoti) ar vakarą po 19 val. Net ir poilsio dienomis kai kuriuose maršrutuose dienos metu ji netinkama.Parašė centras85 Rodyti pranešimąPiko valandomis galima įlipti per visas duris jei prie maršruto autobuso buriuojasi daugiau nei 10 žmonių atidaro visas duris.
O jei žmogus važiuoja su vienkartiniu ir yra sąžiningas?Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąPaprasčiausias būdas lipi pro gala kaip aš ir darau jei matau kad kamštis priekyje....
Comment
-
Mačiau tokį atvejį sažiningų žmonių kai įlipa pro gala, paprašo žmonių kad pažymėtų jei jie neprasibrauna link priekioParašė Al1 Rodyti pranešimą
O jei žmogus važiuoja su vienkartiniu ir yra sąžiningas?Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
Comment