Šiauliuose man atrodo kad 2008m. Per Vėlines kursavo 17 maršruto autobusai nemokamai. Jei klystu pataisykit.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Nepasakei kokiu tiksluParašė LC. Rodyti pranešimąAlytuje apie 2007 -2008 metus važinėjo nemokamas autobusas iš senosios autobusų stoties į naująją. Apytiksliai pusmetį važinėjo.
Gal pameni, kuriomis gatvėmis?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tikslas - naujos stoties reklama (kartu ir "Maximos") - turbūt tam, kad bobutės nebesikeiksnotų stoties perkėlimu į užmiestį.Parašė amiko Rodyti pranešimąNepasakei kokiu tikslu
Gal pameni, kuriomis gatvėmis?
Važinėjo nuo Jotvingių gatvės iki Naujosios g. galo.
Internete radau straipsnį apie atidarymą:
www.delfi.ltGruodžio 12 d., trečiadienį, Alytuje, Naujojoje gatvėje, atidaryta naujoji miesto autobusų stotis ir šalia jos įsikūrusi parduotuvė “Maxima X”. Į šį objektą bendrovė „Maxima LT“ investavo 13,2 mln. litų. Naujoji stotis veiklą pradės gruodžio 18 d. Iki tol tarpmiestiniai autobusai kursuos į ir iš senosios Alytaus autobusų stoties. Naująją Alytaus autobusų stotį bendrovė pastatė pagal sutartį su miesto savivaldybe.
Nuo gruodžio 18 d. 6 valandos ryto tarp naujosios ir senosios Alytaus autobusų stočių kursuos nemokamas autobusas. Nemokamo autobuso maršrutą finansuos bendrovės „Maxima LT“ ir “Kautra”. Jie kursuos, kol bus atlikta Alytaus miesto visuomeninio keleivių pervežimo studija.
Naujoji parduotuvė ir autobusų stotis buvo pastatytos per 3 mėnesius. Darbus atliko Alytaus statybos bendrovė “Skirnuva”.
Veiksmas vyko nuo 2007 m. gruodžio.Paskutinis taisė LC.; 2010.12.18, 19:25.
Comment
-
Ten - ne Naujosios gatvės galas.Parašė LC. Rodyti pranešimąVažinėjo nuo Jotvingių gatvės iki Naujosios g. galo.
Gyventojai dar reikalavo pratęsti "braškinių" autobusų kursavimo laiką. Deja, tai turbūt buvo paskutinis kartas, kai normalūs autobusai kursavo mieste.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Koks skirtumas, sakykim tada iki sankryžos su Putinų (?) gatve. Esmės nesudaro.Parašė taccido Rodyti pranešimąTen - ne Naujosios gatvės galas.
Gyventojai dar reikalavo pratęsti "braškinių" autobusų kursavimo laiką. Deja, tai turbūt buvo paskutinis kartas, kai normalūs autobusai kursavo mieste.

Tu pesimistas. Galvok, kad bus geriau kada nors.
Gal Alytus bus milijoninis miestas ir turės metro?
Comment
-
Bent jau kol atsiras patrauklus VT, praeis daug laiko. Jeigu atsiras.Parašė LC. Rodyti pranešimąTu pesimistas. Galvok, kad bus geriau kada nors.
Gal Alytus bus milijoninis miestas ir turės metro?
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Ir vėėėėėėėėėl.Parašė taccido Rodyti pranešimąBent jau kol atsiras patrauklus VT, praeis daug laiko. Jeigu atsiras.
Viskas yra normaliai - VT Alytuje yra toks, kokio ir reikia tokiam miestui. Negi blogas?
Comment
-
Blogas!Parašė LC. Rodyti pranešimąIr vėėėėėėėėėl.
Viskas yra normaliai - VT Alytuje yra toks, kokio ir reikia tokiam miestui. Negi blogas?
Dabar nesiplėsiu, bet sakau - reikia normalios talpos, neįgaliesiems pritaikytų autobusų ir midibusų ir bent jau mėnesinių bilietų. Keleivių informavimo srityje dar YRA ką tobulinti.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Vat tu ir šneki kaip šitasParašė taccido Rodyti pranešimąBlogas!
Dabar nesiplėsiu, bet sakau - reikia normalios talpos, neįgaliesiems pritaikytų autobusų ir midibusų ir bent jau mėnesinių bilietų. Keleivių informavimo srityje dar YRA ką tobulinti.
(senis). 
Kam vaikyt po miestą pustuščius autobusus t.y. su 5 keleiviais? Jeigu tokie autobusai jau nevažinėja, vadinasi jų eksploatacija tokio dydžio mieste, kurio ištęstumas maks. 5 km - nereikalingas.
Comment
-
Visų pirma, tai ne dėl keleivių trūkumo autobusai nebevažinėja. Kalti privatininkai ir autobusų parko bankrotas.Parašė LC. Rodyti pranešimąVat tu ir šneki kaip šitas
(senis). 
Kam vaikyt po miestą pustuščius autobusus t.y. su 5 keleiviais? Jeigu tokie autobusai jau nevažinėja, vadinasi jų eksploatacija tokio dydžio mieste, kurio ištęstumas maks. 5 km - nereikalinga.
Kitas dalykas: mikroautobusai nepritaikyti neįgaliesiems, silpnesniems žmonėms. Taip VT praranda dalį (galbūt mažą, bet visgi) populiarumo. Trečias dalykas: autobusai važiuotų tik didžiausią keleivių srautą turinčiais maršrutais. Kitais kursuotų midibusai. Gali būti, kad keliais maršrutais (6, 9) dėl keleivių negausumo taip ir liktų keli mikroautobusai.
O reikia ir galvoti ne tik kaip VT pagerinti, bet ir kaip užtikrinti jo patrauklumą ir skatinti naudotis. Jei žmonės persės iš automobilių į viešąjį transportą - gerai, jei nepersės - VT gerinimas praktiškai nieko vertas. Alytus gan mažas, bet pakankamai didelis, kad turėtų normalią VT sistemą.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąBlogas!
Dabar nesiplėsiu, bet sakau - reikia normalios talpos, neįgaliesiems pritaikytų autobusų ir midibusų ir bent jau mėnesinių bilietų. Keleivių informavimo srityje dar YRA ką tobulinti.O jeigu atsiras 5 keleiviai-invalidai?Parašė LC. Rodyti pranešimąKam vaikyt po miestą pustuščius autobusus t.y. su 5 keleiviais?
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na, na, na.... Jie išsikvies taksi.Parašė Wycka Rodyti pranešimąO jeigu atsiras 5 keleiviai-invalidai?
Vadinasi prie stotelės būtinas taksofonas. Vat ir išeitis.
Comment
-
Matai, pagal taccido ir taksi gali būti invalidams nepritaikytas.Parašė LC. Rodyti pranešimąNa, na, na.... Jie išsikvies taksi.
Vadinasi prie stotelės būtinas taksofonas. Vat ir išeitis. 

Na o rimčiau, tai kažkodėl visada pirmiausia kažkas planuojama ir daroma dėl vaikų, pensininkų ir invalidų. Ir tik paskui likusiai, dirbančiai ir mokančiai mokesčius visuomenės daliai paliekama pačiai pristaikyti prie sukurtos aplinkos. Tarsi pamirštama, kad ta nauja aplinka sukurta iš tų pačių mokesčių mokėtojų, arba dirbančiųjų lėšų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na aišku, aš irgi noriu matyti Alytų gražų, švarų, modernų ir t.t. Bet ar to čia reikia? Kokia bus iš to nauda? Bus jėga, kad dideli griozdai užkimš gatves? Šaunu... Koks garsas nuo jų sklinda? Juk aplinkui daugiabučiai?
Nesuprantu aš, dievaži. Taccido, būk geras, paaiškink (sudaryk sarašą pavyzdžiui) tų savo griozdų teikiamą naudą ir jeigu įžvelgi - žalą. Gal aš šitoj srity ir nesiorientuoju, bet čia ir durnam aišku, kad jau nebe sovietmetis ir niekas už dyką niekur neveš. Populiarumas praėjo taip pačiai kaip praeina ir mados. Tokia taisyklė - nieko amžino nebūna.
Comment
-
Kažkodėl net daug labiau autmomobilizuotuose Europos šalyse panašaus dydžio miestai turi normalų VT, o ne nupezusius mikrobus. Net Latvijoje ar Lenkijoje tokio bespredelo VT nėra, koks pas mus yra nuo 1990-ųjų. Autobusai Alytuje galėjo ir po šiai dienai važinėti (kaip beje ir dar ne viename didesniame Lietuvos mieste), jei VT nebūtų buvęs paliktas likimo valiai nepriklausomybės pradžioje, o transporto politika nukreipta tik automobilizacijos linkme. Savivaldybės tik rėkia apie didesnių savivaldos galių joms suteikimą, bet jos nesugeba pasirūpinti tuo, ką turi. VT yra labai apleistas. Netgi Vilniuje ar Kaune, Klaipėdoje, lyginant su kitų ES šalių panašaus dydžio miestais.Parašė LC. Rodyti pranešimąNa aišku, aš irgi noriu matyti Alytų gražų, švarų, modernų ir t.t. Bet ar to čia reikia? Kokia bus iš to nauda? Bus jėga, kad dideli griozdai užkimš gatves? Šaunu... Koks garsas nuo jų sklinda? Juk aplinkui daugiabučiai?
Nesuprantu aš, dievaži. Taccido, būk geras, paaiškink (sudaryk sarašą pavyzdžiui) tų savo griozdų teikiamą naudą ir jeigu įžvelgi - žalą. Gal aš šitoj srity ir nesiorientuoju, bet čia ir durnam aišku, kad jau nebe sovietmetis ir niekas už dyką niekur neveš. Populiarumas praėjo taip pačiai kaip praeina ir mados. Tokia taisyklė - nieko amžino nebūna. 
Comment
-
Tai aš vistiek nesuprantu jų pliusų. Kokio galo čia jie reikalingi? Latvija, Lenkija... Mums šitos šalys neturi būti pavyzdys, nes jos taip pačiai kaip ir mes buvo sovietų lageryje. Imkim Daniją - tai tikrai europinio lygio pavyzdys. O kas ten? Dviratis! Taip, dviratis. Puiki transporto priemonė, su kuria važiuoja ir jaunas ir senas. Imkime tokį pavyzdį, juk tai ekologiška, greita ir pigu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKažkodėl net daug labiau autmomobilizuotuose Europos šalyse panašaus dydžio miestai turi normalų VT, o ne nupezusius mikrobus. Net Latvijoje ar Lenkijoje tokio bespredelo VT nėra, koks pas mus yra nuo 1990-ųjų. Autobusai Alytuje galėjo ir po šiai dienai važinėti (kaip beje ir dar ne viename didesniame Lietuvos mieste), jei VT nebūtų buvęs paliktas likimo valiai nepriklausomybės pradžioje, o transporto politika nukreipta tik automobilizacijos linkme. Savivaldybės tik rėkia apie didesnių savivaldos galių joms suteikimą, bet jos nesugeba pasirūpinti tuo, ką turi. VT yra labai apleistas. Netgi Vilniuje ar Kaune, Klaipėdoje, lyginant su kitų ES šalių panašaus dydžio miestais.
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąNa aišku, aš irgi noriu matyti Alytų gražų, švarų, modernų ir t.t. Bet ar to čia reikia? Kokia bus iš to nauda? Bus jėga, kad dideli griozdai užkimš gatves? Šaunu... Koks garsas nuo jų sklinda? Juk aplinkui daugiabučiai?
Nesuprantu aš, dievaži. Taccido, būk geras, paaiškink (sudaryk sarašą pavyzdžiui) tų savo griozdų teikiamą naudą ir jeigu įžvelgi - žalą. Gal aš šitoj srity ir nesiorientuoju, bet čia ir durnam aišku, kad jau nebe sovietmetis ir niekas už dyką niekur neveš. Populiarumas praėjo taip pačiai kaip praeina ir mados. Tokia taisyklė - nieko amžino nebūna. 
Čia midibusas.
1. Ar jis tau griozdas?
2. Neužkimš gatvių, nes nevažiuos vienas paskui kitą.
3. Garsas - nemanau, kad toks apynaujis autobusėlis plerptų taip, kad užgožtų visą likusį gatvės triukšmą.
Nauda:
1. Pritaikyta neįgaliesiems, silpnesniems žmonėms.
2. Labiau pritaikytas keleivių vežimui nei mikroautobusas.
3. Ir t. t.
Tai prieš rašydamas savo komentarą, tikiuosi, negalvojai, kad siūlau sugrąžinti ikarusus
Jei rimčiau, tai reikia skatinti naudotis VT (prieš tai jį pagerinus). Kitaip po 20 metų turėsime kelis mikriukus ir užkimštas gatves automobilių. Tai ar įsitikinai?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
O ką tu laikai griozdais?Parašė LC. Rodyti pranešimąNa aišku, aš irgi noriu matyti Alytų gražų, švarų, modernų ir t.t. Bet ar to čia reikia? Kokia bus iš to nauda? Bus jėga, kad dideli griozdai užkimš gatves? Šaunu... Koks garsas nuo jų sklinda? Juk aplinkui daugiabučiai?
Nesuprantu aš, dievaži. Taccido, būk geras, paaiškink (sudaryk sarašą pavyzdžiui) tų savo griozdų teikiamą naudą ir jeigu įžvelgi - žalą. Gal aš šitoj srity ir nesiorientuoju, bet čia ir durnam aišku, kad jau nebe sovietmetis ir niekas už dyką niekur neveš. Populiarumas praėjo taip pačiai kaip praeina ir mados. Tokia taisyklė - nieko amžino nebūna. 
Juk niekas nesiūlo į Alytaus gatves išleisti kokių Ikarusų ar PAZikų, ginkdie nuo jų. Negi tu prieš, kad labiau apkrautais maršrutais važinėtų ne kažkokie sutręšę mikrobai, o talpūs, šiuolaikiški, netriukšmingi ir ekologiški autobusai?
Jei už Alytų gerokai mažesni Druskininkai ar Jonavą turi normalų VT (o Druskininkai netgi e.bilietą įvedė greičiau už vilniečius), tai kodėl Alytus negali jo turėti?
Comment
-
No way. Nesąmonė. Aš pasisakau už eko transportą, o ne už kažkokius trantus išklerusius. Kas tau pirks naujus autobusus? Nebent labdaringa organizacija vardu ES. Nereikia iš viso ar tokio ar kitokio autobuso, kur apsisisioję valkatukės ant sėdynių savo užpakalius deda ir palieka gaivų aromatą išeidami. Važiuoji dviračiu - matai gamtą, propaguoji sveiką gyvenseną, sportuoji, rodai pavyzdį kitiems, neužgrūdi eismo savo senu "golfu" ir dar daugiau priežasčių.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ką tu laikai griozdais?
Juk niekas nesiūlo į Alytaus gatves išleisti kokių Ikarusų ar PAZikų, ginkdie nuo jų. Negi tu prieš, kad labiau apkrautais maršrutais važinėtų ne kažkokie sutręšę mikrobai, o talpūs, šiuolaikiški, netriukšmingi ir ekologiški autobusai?
Jei už Alytų gerokai mažesni Druskininkai ar Jonavą turi normalų VT (o Druskininkai netgi e.bilietą įvedė greičiau už vilniečius), tai kodėl Alytus negali jo turėti?
Comment
-
Nesuprantu tavo nuomonės.Parašė LC. Rodyti pranešimąNo way. Nesąmonė. Aš pasisakau už eko transportą, o ne už kažkokius trantus išklerusius. Kas tau pirks naujus autobusus? Nebent labdaringa organizacija vardu ES. Nereikia iš viso ar tokio ar kitokio autobuso, kur apsisisioję valkatukės ant sėdynių savo užpakalius deda ir palieka gaivų aromatą išeidami. Važiuoji dviračiu - matai gamtą, propaguoji sveiką gyvenseną, sportuoji, rodai pavyzdį kitiems, neužgrūdi eismo savo senu "golfu" ir dar daugiau priežasčių.
Jeigu kalbėjom teoriškai apie Alytaus VT pagerinimą, tai kodėl jau iškart "kas pirks autobusus"?
Valkatas lengviausiai galima išvyti (tuo labiau, kad Alytaus VT aš beveik nematęs valkatų).
Dviračiais nevažinėsi visus metus, o ir ne visiems tas tinka. Bet aš visiškai sutinku, kad reikia tiesti dviračių takus, daryti stovėjimo vietas, gal net įdiegti "viešojo dviračio" sistemą lygiagrečiai gerinant VT. Tuomet dar daugiau keleivių paliktų automobilius.
Papildymas. Man atrodo, kad tu manai, jog nereikia vystyti VT. Kodėl?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
Comment