Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Variklis tame autobuse viduryje yra. Tada autobusas sugedo ir vairuotojas atsidaręs priekyje atsuko kamštelį ir išsiveržė tepalas... A, bet prisiminiau, kad ten atsuko ne tepalo pylimo bakelį suklydau. Ten buvo gedimas. Į aušinimo skystį pateko tepalas.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Autobusų vairuotojų darbo grafikai yra maždaug tokie: 4 dienas dirba, 2 ilsisi arba 5 piko metu dirba 2 dienas ilsisi. Kiek Lietuvoje tokie grafikai paplitę - nežinau, bet Rusijoje, Baltarusijoje yra panašiai. Beje yra toks autobusas Karosa B741 nr. 365, tai jis dirba darbo dienomis (ar piko metu ar kasdinen - nežinau) ir šeštadieniais 19 maršrutu 1 dieninę pamainą (~ 9-16 val.)

      Na tie kurie dirba piko valandomis,tai pastoviai pazeidzia darbo ir poilsio rezima. Kaip matau nors ir esame EU ,bet situ istatymu laikosi tik vilkiku vairuotojai,kai isvaziuoja is lietuvos i kitas salis:-)

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Na tie kurie dirba piko valandomis,tai pastoviai pazeidzia darbo ir poilsio rezima. Kaip matau nors ir esame EU ,bet situ istatymu laikosi tik vilkiku vairuotojai,kai isvaziuoja is lietuvos i kitas salis:-)
        Tokioms diskusijoms yra skirtos temos "Viešasis transportas" arba "Hobis: planai, žemėlapiai", kur glaudžiau kalbama apie transporto darbą. Ši tema vadinasi "Viešojo transporto fotogalerija", tai prašau ir nenukrypti nuo temos.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.13, 10:58.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Be to, kaip sakė sleader, aš sunkiai įsivaizduoju autobusą, kurio visokius skysčius reikėtų pilti iš salono. Tai jau būtų konstrukcijos trūkumas. Išimtis galbūt durys, prie kurių nėra priėjimo iš lauko, bet ir ten greičiausiai tik tepalus pakesti reikia (kaip sakiau - galius klysti, nes čia nenusimanau, Wanderer arba Lincas tikrai žino geriau).
          Na jei tepalus keistumeme duru cilindre, tai savaime aisku,jog ziema duris darinetumete patys, t.y. keleiviai Siaip ten jokie tepalai nesipila, duris darineja oro cilindrai, taip kad ten jokiu skysciu negali buti. O dalys,kurios turi buti tepamos,tai jos sutepamos is bendros sistemos, paprasciausiai yra suvedzioti vamzdeliai kuriais teka tepalas.
          www.autobusas.4l.lt +
          www.facebook.com/Autobusas4l

          Comment


            Parašė Lincas Rodyti pranešimą
            Na jei tepalus keistumeme duru cilindre, tai savaime aisku,jog ziema duris darinetumete patys, t.y. keleiviai Siaip ten jokie tepalai nesipila, duris darineja oro cilindrai, taip kad ten jokiu skysciu negali buti. O dalys,kurios turi buti tepamos,tai jos sutepamos is bendros sistemos, paprasciausiai yra suvedzioti vamzdeliai kuriais teka tepalas.
            Tą ir turėjau omeyje . Bent tai, kad durys uždaromos oru, esančiu balionuose, žinau . Kartais durys mėgsta "pakvailioti" ir atsidaro automatiškai jas vos uždarius (Volvo 7700A), arba neužsidaro (Man SL202)(ir rankomis jų neuždarysi - pats bandžiau ). Tada belieka vairuotojui nuleisti orą, uždaryti duris avarinio atidarymo rankenėle, nusikeikti, kai vėl durys atsidaro, išsitraukti raktus, pasukti rankenėlę, prispausti koja duris ir jas užrakinti. Keleivius laipinti per priekines ir priekaboje esančias duris. Arba 5 kartus spaudyti durų uždarymo mygtuką, bandyti uždaryti rankomis 3 žmonėms, vėl spaudyti 10 kartų mygtuką, kol "sukibs" kontaktas ir durys užsidarys
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Na eGZpertai , kas atspės, kas čia yra? Dėmesio į ekraną:

              gera gyventi gerai

              Comment


                Parašė Kema Rodyti pranešimą
                Na eGZpertai , kas atspės, kas čia yra? Dėmesio į ekraną:

                Atvaizdas
                Bilietu automatas.

                Comment


                  Parašė Kema Rodyti pranešimą
                  Na eGZpertai , kas atspės, kas čia yra? Dėmesio į ekraną:

                  Atvaizdas

                  kazkoks senovinis bilietu pardavimo aparatas:-)

                  Comment


                    Tikri ekspertai . Rašo, kad surastas Vilniaus autobusų stotyje.
                    gera gyventi gerai

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Tą ir turėjau omeyje . Bent tai, kad durys uždaromos oru, esančiu balionuose, žinau . Kartais durys mėgsta "pakvailioti" ir atsidaro automatiškai jas vos uždarius (Volvo 7700A), arba neužsidaro (Man SL202)(ir rankomis jų neuždarysi - pats bandžiau ). Tada belieka vairuotojui nuleisti orą, uždaryti duris avarinio atidarymo rankenėle, nusikeikti, kai vėl durys atsidaro, išsitraukti raktus, pasukti rankenėlę, prispausti koja duris ir jas užrakinti. Keleivius laipinti per priekines ir priekaboje esančias duris. Arba 5 kartus spaudyti durų uždarymo mygtuką, bandyti uždaryti rankomis 3 žmonėms, vėl spaudyti 10 kartų mygtuką, kol "sukibs" kontaktas ir durys užsidarys


                      senuose autobusuose pavyzdziui karosa durys jei jau suspaude keleivi,tai ir laiko suspaudusios.Naujuose autobusuose jau kitokia sistema,jei durys prispaudzia keleivi ir padideja pasipriesinimas ju uzsidarymui,jos automatiskai vel atsidaro. Kai sitos sistemos nesugeba sureguliuoti,tai ir buna taip,kad 10 kartu duris uzdarineja.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Bilietu automatas.
                        Šiaip tą prietaisą bilietų automatu sunku pavadinti. Šis bilietu kasos aparatas arba masinele (taip ja vadino vairuotojai) turejo labai paprasta mechanika ir buvo naudojamas tik Vilniaus AP priemiesčio maršrutuose, kuriuose nebuvo atskiro konduktoriaus, iki 1992 m. Ant bugno surenkama kapeiku suma, o svirtelemis nustatomi rubliai ir 0 arba 5 kapeikos. Ir belikdavo tik vienasyk pasukti rankena. Taip pat buvo kontroliniai besisukantys pinigu sumos ir eiles numerio indikatoriai, o taip pat plombos. Be to vairuotojai turejo gudrybiu, kaip su juo elgtis

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Tą ir turėjau omeyje . Bent tai, kad durys uždaromos oru, esančiu balionuose, žinau . Kartais durys mėgsta "pakvailioti" ir atsidaro automatiškai jas vos uždarius (Volvo 7700A), arba neužsidaro (Man SL202)(ir rankomis jų neuždarysi - pats bandžiau ). Tada belieka vairuotojui nuleisti orą, uždaryti duris avarinio atidarymo rankenėle, nusikeikti, kai vėl durys atsidaro, išsitraukti raktus, pasukti rankenėlę, prispausti koja duris ir jas užrakinti. Keleivius laipinti per priekines ir priekaboje esančias duris. Arba 5 kartus spaudyti durų uždarymo mygtuką, bandyti uždaryti rankomis 3 žmonėms, vėl spaudyti 10 kartų mygtuką, kol "sukibs" kontaktas ir durys užsidarys
                          Zinant kaip Svedai diegia naujausias apsaugos priemones, tai kad durys atsidarineja pacios tai naturalu. Man zinomos yra dvi apsaugos priemones, tai lazerine ir dar viena, t.y. judesio (jei neklystu). Paprasciausiai visi autobusai nera pritaikyti vaziuoti sausakimsi. Svedijoje keleiviu nebuna tiek, kad autobusas plystu, o sios sistemos neleidzia uzsidaryti durims. Todel jos ir atsidarineja,bet daznai nervuoja vairuotojus si sistema ir savo, bei mechaniku pagalba ja apeina (nupjaudami laidus) ir tada ziuri ar viskas graziai uzsidarineja be jokiu priekaistu, aisku jei tik koks valdymo blokas nesudega Bet kaip bebutu, apsauga nuo prispaudimo veikia nepaisant judesio ar lazerines sistemos atjungimo. Sios sistemos daugiausiai budingos Volvo bei Scania autobusuose.
                          www.autobusas.4l.lt +
                          www.facebook.com/Autobusas4l

                          Comment


                            Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                            Zinant kaip Svedai diegia naujausias apsaugos priemones, tai kad durys atsidarineja pacios tai naturalu. Man zinomos yra dvi apsaugos priemones, tai lazerine ir dar viena, t.y. judesio (jei neklystu). Paprasciausiai visi autobusai nera pritaikyti vaziuoti sausakimsi. Svedijoje keleiviu nebuna tiek, kad autobusas plystu, o sios sistemos neleidzia uzsidaryti durims. Todel jos ir atsidarineja,bet daznai nervuoja vairuotojus si sistema ir savo, bei mechaniku pagalba ja apeina (nupjaudami laidus) ir tada ziuri ar viskas graziai uzsidarineja be jokiu priekaistu, aisku jei tik koks valdymo blokas nesudega Bet kaip bebutu, apsauga nuo prispaudimo veikia nepaisant judesio ar lazerines sistemos atjungimo. Sios sistemos daugiausiai budingos Volvo bei Scania autobusuose.
                            Aprašytu atveju su Volvo, jis buvo užpildytas vidutiniškai, t.y. užimtos sėdimos vietos ir keletas žmonių stovi. Greičiausiai tai sistemos klaida, kai dėl kažkokių priežasčių ji įsijungia. Šiaip švedus ir jų autobusų kokybę galiu tik pagirti .
                            Parašė Norbert Rodyti pranešimą
                            2009-01-11 10 val. autobuso nr 499 Girdejau ir mačiau kad sena moteris klausė vairuotojo kada dirbs 2 vairuotojas. O jis pasake kad dirba vienas visą dieną. Keista kažkaip.
                            Jis tada ir dirbo vienas, bet jie visa diena vadina laiką nuo ~9-17 val. kai gali dirbti vienas vairuotojas. Toks grafikas yra būdingas poilsio dienų "pikui". Ryškus toks pavyzdys - 52A kasdien ir 52 poilsio d. grafikas.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                              Zinant kaip Svedai diegia naujausias apsaugos priemones, tai kad durys atsidarineja pacios tai naturalu. Man zinomos yra dvi apsaugos priemones, tai lazerine ir dar viena, t.y. judesio (jei neklystu). Paprasciausiai visi autobusai nera pritaikyti vaziuoti sausakimsi. Svedijoje keleiviu nebuna tiek, kad autobusas plystu, o sios sistemos neleidzia uzsidaryti durims. Todel jos ir atsidarineja,bet daznai nervuoja vairuotojus si sistema ir savo, bei mechaniku pagalba ja apeina (nupjaudami laidus) ir tada ziuri ar viskas graziai uzsidarineja be jokiu priekaistu, aisku jei tik koks valdymo blokas nesudega Bet kaip bebutu, apsauga nuo prispaudimo veikia nepaisant judesio ar lazerines sistemos atjungimo. Sios sistemos daugiausiai budingos Volvo bei Scania autobusuose.

                              Nedarykit is autobuso kosminio laivo su ateiviu technologijomis. nera ten jokiu nei nei lazeriniu,nei judesio davikliu. durys paprasciausiai reaguoja i padidejusi pasipriesinima uzsidarymui( padidejusi oro slegi). gali buti ant grindu prisalusio purvo ar dar ko nors ir durys reaguos panasiai: yra pasipriesinimas ir jos vel atsidaro.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Nedarykit is autobuso kosminio laivo su ateiviu technologijomis. nera ten jokiu nei nei lazeriniu,nei judesio davikliu. durys paprasciausiai reaguoja i padidejusi pasipriesinima uzsidarymui( padidejusi oro slegi). gali buti ant grindu prisalusio purvo ar dar ko nors ir durys reaguos panasiai: yra pasipriesinimas ir jos vel atsidaro.
                                Nenori netikek. Cia jau tavo reikalas. O jei atsidarytum el. skyriu, tikrai mazai nepasirodytu.
                                www.autobusas.4l.lt +
                                www.facebook.com/Autobusas4l

                                Comment


                                  Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                  Nenori netikek. Cia jau tavo reikalas. O jei atsidarytum el. skyriu, tikrai mazai nepasirodytu.
                                  taip,ten tikrai nemazai elektronikos, tik jokiu lazeriu ir judesio davikliu deja nera.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    taip,ten tikrai nemazai elektronikos, tik jokiu lazeriu ir judesio davikliu deja nera.
                                    Na matai, ziurint i koki autobusa paziuresi. As kalbu apie skandinaviskus. Nes pas mus t.y. Siauliuose ju daugiausia.
                                    www.autobusas.4l.lt +
                                    www.facebook.com/Autobusas4l

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Nedarykit is autobuso kosminio laivo su ateiviu technologijomis. nera ten jokiu nei nei lazeriniu,nei judesio davikliu. durys paprasciausiai reaguoja i padidejusi pasipriesinima uzsidarymui( padidejusi oro slegi). gali buti ant grindu prisalusio purvo ar dar ko nors ir durys reaguos panasiai: yra pasipriesinimas ir jos vel atsidaro.
                                      Kai kuriuose Volvo autobusuose, kuriuos turi ir "Kauno autobusai" iš autobuso vidaus prie pirmojo laiptelio yra lazeris, kuris reaguoja ar nėra kliūčių uždaryti duris. Jis reikalingas, nes aukštos sėdynės užstoja ir nesimato kaip sakykim žemas žmogus bando išlipti iš autobuso. Vairuotojas per veidrodėlį nežino kada uždaryti duris.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Kai kuriuose Volvo autobusuose, kuriuos turi ir "Kauno autobusai" iš autobuso vidaus prie pirmojo laiptelio yra lazeris, kuris reaguoja ar nėra kliūčių uždaryti duris. Jis reikalingas, nes aukštos sėdynės užstoja ir nesimato kaip sakykim žemas žmogus bando išlipti iš autobuso. Vairuotojas per veidrodėlį nežino kada uždaryti duris.

                                        Vilniaus autobusu parke nauji volvo ir jokiu ten lazeriu nera. Kaip gi vaziuotu tuomet sausakimsas autobusas ,kai ant laipteliu stovi zmones?:-))) jis niekada negaletu uzdaryti duru. ar apie tai pagalvojai? kazka tu ten aiskiai maisai su savo tais lazeriais:-)

                                        Comment


                                          Ir man teko matyti kažkuriam nesenai įsigytame devėtam autobuse daviklius prie durų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X