Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ir man teko matyti kažkuriam nesenai įsigytame devėtam autobuse daviklius prie durų.

    tai gal ten kokie nors paprasciausi davikliai ,kad isijungtu laipteliu apsvietimas,jei kas ant ju lipa ar stovi, ne tik tada kai atsidaro durys.

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      tai gal ten kokie nors paprasciausi davikliai ,kad isijungtu laipteliu apsvietimas,jei kas ant ju lipa ar stovi, ne tik tada kai atsidaro durys.
      A visai pabludai, daviklis kad apsvietimas issijungtu. Apsvietimas duru isijungia, kai atsidaro durys. Tai vadinas, jei durys uzdarytas, o tu ant laiptelio stovi, tai apsvietimas turi veikt? Juokus kalbi
      www.autobusas.4l.lt +
      www.facebook.com/Autobusas4l

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Vilniaus autobusu parke nauji volvo ir jokiu ten lazeriu nera. Kaip gi vaziuotu tuomet sausakimsas autobusas ,kai ant laipteliu stovi zmones?:-))) jis niekada negaletu uzdaryti duru. ar apie tai pagalvojai? kazka tu ten aiskiai maisai su savo tais lazeriais:-)
        Jei tamsta atkreiptum dėmesį į Šiauliuose važinėjančius autobusus, tai pamatytum, kad jie yra panaudoti, daugiausia Scania markės autobusai, gaminti pagal kitus standartus ir reikalavimus. Volvo 7700/A buvo gaminti specialiai Vilniui. Ir iš viso - juk nebūtinai KIEKVIENAS švediškas autobusas yra su ta pačia įranga. O mūsiškiai Volvo "švediški" yra tik savo pavadinimu ir, galbūt, detalėmis, bet ne surinkimo kokybe (lenkiška).
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Jei tamsta atkreiptum dėmesį į Šiauliuose važinėjančius autobusus, tai pamatytum, kad jie yra panaudoti, daugiausia Scania markės autobusai, gaminti pagal kitus standartus ir reikalavimus. Volvo 7700/A buvo gaminti specialiai Vilniui. Ir iš viso - juk nebūtinai KIEKVIENAS švediškas autobusas yra su ta pačia įranga. O mūsiškiai Volvo "švediški" yra tik savo pavadinimu ir, galbūt, detalėmis, bet ne surinkimo kokybe (lenkiška).

          nesigincysiu,nezinau. bet niekur negirdejau ir nemaciau,kad nebutu galima uzdarineti autobuso duru,jei tarp ju stovi zmogus. tik tiek sistemos suveikia ,kad to zmogaus nesuspaudzia ir vel atsoka. o kazkokiu lazeriniu sistemu,kad zmogui stovint tarpduryje neveiktu vairuotojo duru uzdarymo mygtukai-neteko girdeti.

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            nesigincysiu,nezinau. bet niekur negirdejau ir nemaciau,kad nebutu galima uzdarineti autobuso duru,jei tarp ju stovi zmogus. tik tiek sistemos suveikia ,kad to zmogaus nesuspaudzia ir vel atsoka. o kazkokiu lazeriniu sistemu,kad zmogui stovint tarpduryje neveiktu vairuotojo duru uzdarymo mygtukai-neteko girdeti.
            Pavyzdziui:

            Va tokie lazeriniai detektoriai, kitoje puseje yra atsvaitai ir kai nebeatsispindi, durys neuzsidaro, taciau visa ta sistema atjungta:


            El. skyrius, Volvo autobusuose visko daugiau


            Prie progos, is technines puses:


            O cia siaip:




            www.autobusas.4l.lt +
            www.facebook.com/Autobusas4l

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              nesigincysiu,nezinau. bet niekur negirdejau ir nemaciau,kad nebutu galima uzdarineti autobuso duru,jei tarp ju stovi zmogus. tik tiek sistemos suveikia ,kad to zmogaus nesuspaudzia ir vel atsoka. o kazkokiu lazeriniu sistemu,kad zmogui stovint tarpduryje neveiktu vairuotojo duru uzdarymo mygtukai-neteko girdeti.
              Bet tai nėra pretekstas netikėti tuo, ką sako žmogus matęs šitą sistemą iš arčiau.

              Comment


                Švedijoje į autobusa įlipama pro priekines duris. Tas duris vairuotojas valdo savarankiškai. Bet kitos durys užsidaro automatiškai, kai nebėra išlipančiųjų. Važiuojantieji pvz. su vaikų vežimėliais gali vietoj paprasto "STOP" mygtuko spausti specialų "invalidų" mygtuką. Šiuo atveju durys laukia ilgiau ir išlipimas yra saugus irgi tiems, kuriems reikia ilgesnio laiko. Jei keleivis, norintis išlipti, yra spaudęs "STOP" mygtuką, stotelėje vairuotojui atidarant priekines duris, automatiškai išlipantiesiems atsidaro ir kitos autobuso durys.

                Švedijoje durų automatika jau sena sistema. Manau, nežinau, kad senuose švedų autobusuose Lietuvoje sistema yra, bet ji išjungta. Čia Suomijoje yra gana daug senų švedų autobusų, bet durų automatika beveik visada išjungta. Vairuotojai pripratę dirbti be durų automatikos ir manau, kad dėl saugumo nėra tokios sistemos tik kai kuriuose autobusuose.

                Comment


                  Uzpraeitais metais kai buvau Stokholme, tai jau buvo privesta prie to, kad keleivis pats gali atsidaryt duris sustojime. Paprasciausiai jei vairuotojas uzmirstu ir pan. Prie viduriniu ir galiniu duru yra mygtukai,kuriuos paspaudus, stoteleje atsidaro durys. Aisku,jei pradesi spaudinet viduryje sankryzos jos neatsidarys. Kaip minejo Latez matomai jos yra sujungtos su priekiniu duru sistema.
                  www.autobusas.4l.lt +
                  www.facebook.com/Autobusas4l

                  Comment


                    [QUOTE=Lincas;316564]Pavyzdziui:

                    Va tokie lazeriniai detektoriai, kitoje puseje yra atsvaitai ir kai nebeatsispindi, durys neuzsidaro, taciau visa ta sistema atjungta:
                    Atvaizdas





                    tu sakai ,tu zinai.cia tarpmiestinis autobusas ir jo durys atsidaro i lauka ir pasislenka i sali. as kalbejau konkreciai apie naujus vilniaus miesto autobusus volvo. ju durys atsidaro ne i isore ,o atsilenkia i sonus ir i vidu (nemoku paaiskinti) ir uzstotu bet kokius daviklius. truputi keista jei tarpmiestiniuose autobusuose montuoja kazka tokio kur retai laipinami keleiviai ,o miesto autobusuose to nera.

                    Comment


                      [QUOTE=praeivis;316845]
                      Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                      Pavyzdziui:

                      Va tokie lazeriniai detektoriai, kitoje puseje yra atsvaitai ir kai nebeatsispindi, durys neuzsidaro, taciau visa ta sistema atjungta:
                      Atvaizdas





                      tu sakai ,tu zinai.cia tarpmiestinis autobusas ir jo durys atsidaro i lauka ir pasislenka i sali. as kalbejau konkreciai apie naujus vilniaus miesto autobusus volvo. ju durys atsidaro ne i isore ,o atsilenkia i sonus ir i vidu (nemoku paaiskinti) ir uzstotu bet kokius daviklius. truputi keista jei tarpmiestiniuose autobusuose montuoja kazka tokio kur retai laipinami keleiviai ,o miesto autobusuose to nera.
                      Lazeriniai jutikliai gali būti įmontuoti ir ant atslenkančių durų. Klaipėdoje prieš 4-5 metus buvo miesto autobusas su į vidų atsilenkiančiomis durimis ir ant durų buvo sumontuotais atšvaitais, jutiklis ir pats lazeris ant pakopų esančio turėklo apatinės dalies, kurį laiką jutiklis buvo naudojamas, bet vėliau jį demontavo.
                      Kadangi autobusas priklausė ne "Klaipėdos autobusų parkui" , bet "Pajūrio autobusams" , tai nenuostabu, kad tą jutiklį išmontavo, ko tik ta privati kompanija savo autobusuose neprigalvodavo.
                      Tarkim, kad konduktorės renkančios pinigus už važiavimą žiemą nešaltų sumontuodavo tepalinį radiatorių....
                      Autobusą su automatine pavarų dėže perdaryti į autobusą su mechanine.... Karts nuo karto kažkas atsitikdavo su sankaba, įdomiausia buvo vairuotojo salone grindyse esanti skylė ir iš jos kyšanti savadarbė pavarų svirtis.
                      Ir t.t.

                      Comment


                        [QUOTE=Vytautas_LT;303950]Įtariu, kad vienas Karosa beliko, MAN ir Renault turbūt jau nurašyti.
                        Beje, Panevėžyje autobusai dažniausiai važinėja laisva pavara. Įsibėgėja iki kokių 40 km/h ir rieda...



                        Panevezyje vairuotojai vagia is autobusu dyzelini kura ,kuri sutaupo sitaip vaziuodami. todel jie taip ir velkasi . Vilniuje pavyzdziui visu autobusu kuro bakai uzplombuoti , ten kuro nera kaip pavogti nepastebetam,todel ir vilniuje niekas taip nenormaliai nevazineja. laksto taip,kad kartais nauji volvo ir su lengvosiomis lenktyniauja:-)))

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Panevezyje vairuotojai vagia is autobusu dyzelini kura ,kuri sutaupo sitaip vaziuodami. todel jie taip ir velkasi . Vilniuje pavyzdziui visu autobusu kuro bakai uzplombuoti , ten kuro nera kaip pavogti nepastebetam,todel ir vilniuje niekas taip nenormaliai nevazineja. laksto taip,kad kartais nauji volvo ir su lengvosiomis lenktyniauja:-)))
                          Tai va, Vilniuj yra tvarka bent šiuo požiūriu, ačiūdie.

                          Kažkada kalbėjau su TOKS vairuotoju, tai sako jiems kuro įpila tiksliai suskaičiuotą kiekį iki mililitrų. Jeigu neužtenka - verskis kaip nori, iš fūristų pirk, ką nori daryk, bet taip būna labai retai. Jeigu lieka didesnis nei tam tikras kiekis - gauni premiją. Žinoma, tada perskaičiuojamos ir autobuso kuro sąnaudos.

                          Atsiprašau už nukrypimą nuo temos, tikiuosi moderatoriai perkels visus susijusius pranešimus į atitinkamą temą.

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Tai va, Vilniuj yra tvarka bent šiuo požiūriu, ačiūdie.

                            Kažkada kalbėjau su TOKS vairuotoju, tai sako jiems kuro įpila tiksliai suskaičiuotą kiekį iki mililitrų. Jeigu neužtenka - verskis kaip nori, iš fūristų pirk, ką nori daryk, bet taip būna labai retai. Jeigu lieka didesnis nei tam tikras kiekis - gauni premiją. Žinoma, tada perskaičiuojamos ir autobuso kuro sąnaudos.

                            Atsiprašau už nukrypimą nuo temos, tikiuosi moderatoriai perkels visus susijusius pranešimus į atitinkamą temą.

                            tai truputi nenormalu,kai nustatineja kazkokias normas. gal is dalies ir galima pateisinti tai tarpmiestiniams marsrutams,bet tada prasideda kiti namalonus dalykai: gali pasibaigti kuras neprivaziavus iki reikiamo tasko, vairuotojai buna pikti ir nesustos bet kur paprasius,nes taupo kura ir kitos nesamones. Na o jei bandytu nustatyti norma miesto marsrutui....tai jau is viso.
                            Vilniaus Autobusai daro taip; grizta autobusas is reiso, pripilamas pilnas bakas ir uzplombuojama. tas ,kas pradeda darba ryte,apsiziuri ,kad butu sveikos plombos ir isvaziuoja. grizus vakare vel pilnas bakas ir naujos plombos. Jie mato tiksliai kiek autobusas sunaudojo kuro,bet juk tai ir yra ju biznis-tobulinkit marsrutus,dar kazka keiskit,prie ko cia vairuotojai. O kai valdzia pradeda uzsiimineti nesamonem,nustatineti normas-tada gaunasi toks vazinejimo stilius kaip panevezyje:kuro parkas maziau nesunaudoja,nes jis pavagiamas ir be to toks vaziavimas tik nervina keleivius.

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              ..... Vilniuje pavyzdziui visu autobusu kuro bakai uzplombuoti , ten kuro nera kaip pavogti nepastebetam,...............)))
                              kuro bako plombavimas yra neproblema. yra daugybė kitų vietų pro kur kurą nupilti. kiek žinau problema sprendžiama statant specialius daviklius, kurie skaičiuoja tikrajį kuro suvartojimą
                              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                              Comment


                                Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                kuro bako plombavimas yra neproblema. yra daugybė kitų vietų pro kur kurą nupilti. kiek žinau problema sprendžiama statant specialius daviklius, kurie skaičiuoja tikrajį kuro suvartojimą

                                tuos daviklius stato i furu bakus ( beje jie kartais parodo tokias nesamones), o autobusu parkas sia problema sprendzia plombuodamas bakus. ir nera skirtumo,jei tu kazkaip ilysi i baka pro kitur , vis tiek is karto matysis ,kad to autobuso kuro sunaudojimas zymiai didesnis nei visu kitu. ir manau ,kad parko vadovybe nesiaiskintu,kuris butent pavoge kura ,o abu tos pamainos vairuotojus perkeltu dirbti su dujiniais autobusais ir viskas:-)))

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  tuos daviklius stato i furu bakus ( beje jie kartais parodo tokias nesamones), o autobusu parkas sia problema sprendzia plombuodamas bakus. ir nera skirtumo,jei tu kazkaip ilysi i baka pro kitur , vis tiek is karto matysis ,kad to autobuso kuro sunaudojimas zymiai didesnis nei visu kitu. ir manau ,kad parko vadovybe nesiaiskintu,kuris butent pavoge kura ,o abu tos pamainos vairuotojus perkeltu dirbti su dujiniais autobusais ir viskas:-)))
                                  Dujas baisu vogt. Ir dar labai sunku jas "nupilti". O kad ir pavogus - nėra jų kur dėti.

                                  Comment


                                    [QUOTE=praeivis;317395]
                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Įtariu, kad vienas Karosa beliko, MAN ir Renault turbūt jau nurašyti.
                                    Beje, Panevėžyje autobusai dažniausiai važinėja laisva pavara. Įsibėgėja iki kokių 40 km/h ir rieda...



                                    Panevezyje vairuotojai vagia is autobusu dyzelini kura ,kuri sutaupo sitaip vaziuodami. todel jie taip ir velkasi . Vilniuje pavyzdziui visu autobusu kuro bakai uzplombuoti , ten kuro nera kaip pavogti nepastebetam,todel ir vilniuje niekas taip nenormaliai nevazineja. laksto taip,kad kartais nauji volvo ir su lengvosiomis lenktyniauja:-)))
                                    naivuolis

                                    Comment


                                      [QUOTE=Pauliukas;317665]
                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą

                                      naivuolis

                                      naivuolis esi tu. turiu pazistamu tiek panevezio tiek vilniaus autobusu parkuose ir deja tai yra tiesa ,nors tu tuo ir netiki:-)

                                      Comment


                                        [QUOTE=praeivis;317715]
                                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą


                                        naivuolis esi tu. turiu pazistamu tiek panevezio tiek vilniaus autobusu parkuose ir deja tai yra tiesa ,nors tu tuo ir netiki:-)
                                        Kura voge net ir tarybiniais laikais. Net ir dyzelini. Nors tuomet visiskai nebuvo lengvuju su dyzelinias varikliais, bet vogta dyz. kura naudojo nuosavu namu apsildymui.

                                        Comment


                                          Sveiki, ketinu padaryti gan neįprastą dalyką ir prašau man atleisti tuos, kuriems tai nepatiks. Taigi publikuoju savo esė, skirtą "Ikarusų" atminimui. Beje, supraskite, kad tai yra meninis tekstas ir nesikabinėkite prie techninių detalių. Atsirado ši esė paprastai: mokykloje uždavė parašyti esė remiantis kokiu nors tai senu nenaudojamu daiktu. Nežinia, ką turėjo minty vadovėlio autoriai, bet man šarai susisuko štai taip:

                                          Nežūstantis Ikaras

                                          Man retai tenka važinėtis autobusais ir šiaip troleibusai labiau patinka. Jie ne tokie pilni, ne tokie smirdantys, švaresni, dažniau važiuoja, bet, va, ne visur. Stoviu prie Taubučių, laukiu ilgai, nesvarbu ar tai būtų penkiolika minučių ar valanda – man nuo penkių minučių pasidaro ilgai, o jei nejudu ilgiau kaip tris minutes, tai man ir šalta pasidaro.
                                          Atvažiuoja „Ikarusas“. Įlipu. Sėsti netraukia. Vairuotojas įjungia pirmą bėgį, pajuda, į saloną įsiveržia mėlynai pilkų dūmų kamuolys. Tik tada uždaro duris. Langai dreba. Bobutės klepečkojasi.
                                          Šitie vaizdai visiems gerai pažįstami. Man jie liūdni, tragiški tarsi pasaulis paskutiniojo teismo dieną. Žinau, kad tokie autobusai evakavo žmones iš radioaktyvaus Černobylio po avarijos. Aš dėmesingas detalėms nuotraukose. Taip pat žinau, kad visuose miestuose tolyn į rytus nuo Kauno, tebevažinėja tokie autobusai. Tai paseka to, kas prasidėjo labai seniai, kai manęs nebuvo nė padujų.
                                          Priežasčių, kodėl Kaune turime „Ikarusus“, gali matyti daug. Ar tai kalta Lietuvos, ar tai kalta Sovietų valdžia, ar galų gale ta keista revoliucija, apie kurią tiek mokėsi mano tėvai. Tai nėra taip jau ir svarbu.
                                          Juodi dūmai ir drebantys langai taip pat neturėti būti per daug sureikšminti, nors daug kas būtent jais matuoja geografinius atstumus Europoje ir už jos ribų. Didelis drebančių langų kiekis gali taip lemti, jog jau nebebūsi Europoje, nors gimei, rodos, netoli jos centro. Kaip Ikaras neperskrido jūros, taip „Ikarusas“ nenuveš į Europą.
                                          Sakyčiau, svarbūs turėtų būti žmonės, kuriuos „Ikarusais“ išvežė iš Černobylio, tačiau vairuotojas taip ir neatidarė durų net galinėje stotelėje. Jie ir toliau važinėja tais pačiais „Ikarusais“ Kauno, Vilniaus, Šiaulių, Kijevo, Lvovo, Rygos, Minsko gatvėmis. Radioaktyvūs kaip pasaulio pabaiga. Tačiau niekaip neskylantys į naujus izotopus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X