Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Niekad Vilniuje nebus įlipimo vien pro priekines. Patys pagalvokit, kiek žmonių ryte lipa vienoj stotelėj. Palangoj, pavyzdžiui, lipau pro priekines
    Ir realiai jie visi lipa per vienas duris pro vidurines.

    Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

    --------------------------------------------------

    Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

    Comment


      Tai tuomet reiktu išmontuot prie vairuotojų įrengtus spausdintuvus ir išmest šiukšlynan ?
      Arba kaip turėtu elgtis tarkim žmogus atvykes iš Utenos ir norintis važiuot autobusu. Ieškot interneto kavinės, kad galėtu kažkaip mistiniu budu apmokėt kelionę; eit į kioską ir pirkt vienkartini bilietėlį, kurio ten nieks neparduoda (nebent siūlai žmonėm pirkt e.bilietą už 8lt ir papildyt jį keliais litais, vien tam kad nuvažiuot nuo stoties iki kokios pvz ligoninės); ar siųst sms, kuomet žmogus gal net mobilaus telefono neturi ?
      Visgi autobuse bilietus turėtu pardavinėt vairuotojas (ir pardavinės) arba pastatyt bilietų automatus. Tačiau tada kokia prasmė iš to įlipimo, jei žmogus nepirks bilieto iš to automato ir nieks jo nekontroliuos. Nebent aišku statyt automatą prie durų, bet tai ta pati situacija, kad kol žmogelis nusipirks bilieta - kiti turės laukt.

      Comment


        Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
        Vairuotojas nepardavinėtu bilietu. Nesugebi jo nusipirkti SMS, internetu, kioske rinkis super greitus mikroautobusus.
        Taip tik zmones atbaidysi nuo visuomeninio transporto ir skatinsi naudotis automobiliu. Bilietus vairuotojai parduoda ir Vakaru miestuose. Kitas dalykas, kad ju pirkeju skaiciu galima sumazinti padidinus autobuse parduodamu bilietu kainas.
        Mikroautobusus reikia is viso naikinti, nes tai tarybinis reliktas.
        Be to jie perveza mazai zmoniu, o gatves uzkemsa, nuolat grubiai pazeidzia KET ir trukdo kitiems eismo dalyviams.
        Nieko panasaus nera Vakaru (i kuriuos mes taip lygiuojames) miestuose.

        Comment


          Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
          Man nusispjauti į gramatiką kaip aš rašau forumuose Jeigu ketini būti mano mokytoju pasiieškok perspektyvesnio užsiėmimo
          Tavo toks rašymo "stilius" ir gramatikos nepaisymas traktuojamas kaip lietuvių kalbos, o kartu ir tautos, negerbimas, negerbimas forumo ir jo dalyvių. Ir šiaip, kalbėsena (o forumuose - rašysena) reprezentuoja asmenį ir apie tave dėl gausybės padaromų klaidų žmonės gali susidaryti prastą įvaizdį. O jei tau tai nerūpi, vadinasi, esi neatsakingas už save asmuo, nenorintis ir nemokantis kaip reikia tobulėti. Dar prie to pridėjus kai kuriuos tave komentarus kai kuriomis temomis, tampa išvis aišku, koks esi žmogus
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Tavo toks rašymo "stilius" ir gramatikos nepaisymas traktuojamas kaip lietuvių kalbos, o kartu ir tautos, negerbimas, negerbimas forumo ir jo dalyvių. Ir šiaip, kalbėsena (o forumuose - rašysena) reprezentuoja asmenį ir apie tave dėl gausybės padaromų klaidų žmonės gali susidaryti prastą įvaizdį. O jei tau tai nerūpi, vadinasi, esi neatsakingas už save asmuo, nenorintis ir nemokantis kaip reikia tobulėti. Dar prie to pridėjus kai kuriuos tave komentarus kai kuriomis temomis, tampa išvis aišku, koks esi žmogus
            Studijuoji psichologija? Jeigu ne tau manau ten visai neprastai sektusi

            Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

            --------------------------------------------------

            Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Vilniuje darbo d. autobusais ir troleibusais pervezama apie 700 000 keleiviu.
              Dabar del Vakaru miestu. JAV didmiesciuose viesuoju transportu kasdien naudojasi apie 15 proc. keleiviu skaiciuojant nuo gyventoju skaiciaus. Tai labai didelis skaicius ir ne visuose didmiesciuose net tiek naudojasi. Cia iskaitomos visos transporto rusys - taigi ir metro. Europoje ne karta yra teke matyti tokius skaicius - viesuoju transportu pervezama apie 25-30 proc. keleiviu skaiciuojant nuo miesto gyventoju skaiciaus.

              Kas turi konkreciu skaiciu - rasykit.
              Konkretus skaičiai yra tokie, kad Vilniuje vienam viešo transporto autobusui/troleibusui tenka ~1428 keliaiviai per diena, Londone vienam autobusui tenka ~750 keleivių per dieną. Čikagoje autobusui tenka ~500 keleivių per dieną. Kitaip sakant santykis yra dvigubai didesnis Vilniaus pusėje. Išvada, kad kaip ir būvo sakyta seniau reikia didinti autobusų aptarnaujančių "karštasias" trasas skaičių.
              Paskutinis taisė Ežiukas; 2008.11.15, 10:40.

              Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

              --------------------------------------------------

              Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

              Comment


                Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                Konkretus skaičiai yra tokie, kad Vilniuje vienam viešo transporto autobusui/troleibusui tenka ~1428 keliaiviai per diena, Londone vienam autobusui tenka ~750 keleivių per dieną. Čikagoje autobusui tenka ~500 keleivių per dieną. Kitaip sakant santykis yra dvigubai didesnis Vilniaus pusėje. Išvada, kad kaip ir būvo sakyta seniau reikia didinti autobusų aptarnaujančių "karštasias" trasas skaičių.
                Esmė ta, kad karštąsias trasas piko metu ir taip aptarnauja daugiau transporto priemonių. Pažiūrėk, kaip piko metu sumažėja tarpai tvarkaraščiuose. O jeigu siūlai dar didint, tai iš kur traukt papildomų autobusų ir (ypač) vairuotojų? Nuimti piko metu iš jokio "šaltesnio" maršruto negalima, nes jie piko metu irgi paprastai būna užpildyti.

                Čia daug kas iškritikavo įlipimą pro priekines duris, kad tai būtų didžiulė gaišatis. Sutinku, siūlydamas pats tai numačiau. Bet gal galima būtų tą gaišatį stotelėje bent iš dalies atsverti greitesniu važiavimu (A juostos, šviesoforų valdymas)? Ir visokiom informacinėm priemonėm. Apie besikeičiančią įlipimo tvarką galėtų parašyti laikraščiuose, interneto portaluose, paleist mėnesiui reklaminių klipukų per tv, radiją. Visur akcentuot to teigiamas puses (to dar nebuvo! švarus, be bomžų viešasis transportas!), ir kaip padaryt, jog mažiau gaištųsi: į autiką lipt jau laikant rankose elektroninį bilietą, bobutėm dar paaiškint, kad jį laikytų ne piniginėse, ir jų nesitrauktų. Tose naujose švieslentėse, kur rodo, kada bus artimiausi troleibusai, galėtų irgi užsidegt perspėjimas atvažiuojant troleibusui: išsitraukite bilietus. Juokais net pagalvojau, kad ant troleibuso priekio galėtų būt didelėm raidėm toks pat perspėjimas Tiems keleiviams, kurie neturi el. bilieto (pvz. svečiai iš kitų miestų), padaryt galimybę užsimokėt SMS, jei tai įmanoma. Arba bent jau taip suapvalint vairuotojo pardavinėjamo bilieto kainą, kad nereiktų ilgai su centais vargti.

                Comment


                  Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                  Konkretus skaičiai yra tokie, kad Vilniuje vienam viešo transporto autobusui/troleibusui tenka ~1428 keliaiviai per diena, Londone vienam autobusui tenka ~750 keleivių per dieną. Čikagoje autobusui tenka ~500 keleivių per dieną. Kitaip sakant santykis yra dvigubai didesnis Vilniaus pusėje. Išvada, kad kaip ir būvo sakyta seniau reikia didinti autobusų aptarnaujančių "karštasias" trasas skaičių.
                  Esmė ta, kad karštąsias trasas piko metu ir taip aptarnauja daugiau transporto priemonių. Pažiūrėk, kaip piko metu sumažėja tarpai tvarkaraščiuose. O jeigu siūlai dar didint, tai iš kur traukt papildomų autobusų ir (ypač) vairuotojų? Nuimti piko metu iš jokio "šaltesnio" maršruto negalima, nes jie piko metu irgi paprastai būna užpildyti.

                  Čia daug kas iškritikavo įlipimą pro priekines duris, kad tai būtų didžiulė gaišatis. Sutinku, siūlydamas pats tai numačiau. Bet gal galima būtų tą gaišatį stotelėje bent iš dalies atsverti greitesniu važiavimu (A juostos, šviesoforų valdymas)? Ir visokiom informacinėm priemonėm. Apie besikeičiančią įlipimo tvarką galėtų parašyti laikraščiuose, interneto portaluose, paleist mėnesiui reklaminių klipukų per tv, radiją, net lankstinukų. Visur akcentuot to teigiamas puses, ir kaip padaryt, jog mažiau gaištųsi: į autiką lipt jau laikant rankose elektroninį bilietą, bobutėm dar paaiškint, kad jį laikytų ne piniginėse, ir jų nesitrauktų. Tose naujose švieslentėse, kur rodo, kada bus artimiausi troleibusai, galėtų irgi užsidegt perspėjimas atvažiuojant troleibusui: išsitraukite bilietus. Juokais net pagalvojau, kad ant troleibuso priekio galėtų būt didelėm raidėm toks pat perspėjimas Tiems keleiviams, kurie neturi el. bilieto (pvz. svečiai iš kitų miestų), padaryt galimybę užsimokėt SMS, jei tai įmanoma. Arba bent jau taip suapvalint vairuotojo pardavinėjamo bilieto kainą, kad nereiktų ilgai su centais vargti.

                  Comment


                    Klaipėdoj mačiau net parašyta, kad smulkių vairuotojai nepriima. Tik litais arba po du.

                    Comment


                      Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                      Studijuoji psichologija? Jeigu ne tau manau ten visai neprastai sektusi
                      Norėjau psichologiją studijuoti, bet man prastai sekėsi matematika, todėl reikėjo atsisakyti psichologijos studijų ir rinkausi kitką... Bet juk tai netrukdo toliau ugdyti psichoanalitinio mąstymo
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                        Arba bent jau taip suapvalint vairuotojo pardavinėjamo bilieto kainą, kad nereiktų ilgai su centais vargti.
                        Dubline tai vairuotojai tiesiog neduoda grąžos. Prie vairuotojo yra aparatas, į kurį įmeti monetas (popieriniai nepriimami) ir vairuotojas ekrane pamato kiek įmesta pinigų, tada pasakai į kur važiuoji, o jis spusti tam tikrą klavišą pagal zonas ir duoda bilietą. Norint gauti grąžą, reikia važiuoti į autobusų parką
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          .... bet man prastai sekėsi matematika, todėl...
                          Nesistebiu tada kodėl kabinėjies prie žmonių dėl gramatikos Trūksta realizavimosi būdų ?

                          Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                          --------------------------------------------------

                          Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                          Comment


                            Oi ne, veiklos man netruksta. Kabinuosi tik prie, mano manymu, piktybiskai su klaidom rasanciuju
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                              Konkretus skaičiai yra tokie, kad Vilniuje vienam viešo transporto autobusui/troleibusui tenka ~1428 keliaiviai per diena, Londone vienam autobusui tenka ~750 keleivių per dieną. Čikagoje autobusui tenka ~500 keleivių per dieną. Kitaip sakant santykis yra dvigubai didesnis Vilniaus pusėje. Išvada, kad kaip ir būvo sakyta seniau reikia didinti autobusų aptarnaujančių "karštasias" trasas skaičių.
                              Na va. Suradai informacija. Tie skaiciai ir parodo, kad Vilniuje negalima ileisti keleiviu tik pro priekines duris.
                              Beje, Vilniuje jau buvo bandymu leisti ilipti tik pro priekines duris. Berods 1997 ar 1998. Nieko gero neisejo.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Beje, Vilniuje jau buvo bandymu leisti ilipti tik pro priekines duris. Berods 1997 ar 1998. Nieko gero neisejo.
                                Būtų labai įdomu išgirsti plačiau, kaip ten buvo, ir kas išėjo. Visgi sąlygos buvo kitos, negu dabar - apie elektroninius bilietus dar niekas nesvajojo, ir internetizacijos lygis buvo kitas (mažiau būdų informuoti žmones su grįžtamuoju ryšiu). Ir kažin ar kamščiai labai panašūs į dabartinius buvo, žmonės kažin ar tiek mašinų turėjo ir ar taip drovėjosi su asocialiais asmenim važiuot.

                                Comment


                                  Man labiausiai nepatinka, kad dabar vienkartinis bilietas galioja tik viename autobuse, tame, kuriame jis pažymimas. Anksčiau dar kaip anksčiau, tačiau nuo gruodžio jau ganėtinai brangu bus, jeigu tarkim reikia su persėdimų kur nors nuvažiuoti. Jeigu nėra kur nors šone spaudos kiosko tai kelionė į vieną pusę atsieis 5Lt. Grįžtam atgal ir jau 10. Pati vienkartinio bilieto kaina gal ir logiška, tačiau reikėtų, kad jis galiotų tam tikrą laiko tarpą, o ne tik viename troleibuse/autobuse, nes tai tikrai sukelia nepatogumus. Techniškai tai labai nesunkiai įgyvendinama. Jau dabar naujesni žymėjimo įrenginiai, kurie ne bado skyles, o uždeda skaičiukus, bei gale užrašo pažymėjimo laiką. Pats tas būtų, jeigu bilietas galiotų tarkime ~60 arba kokių ~90min. Tada sau ramiai galėtum nuvažiuoti kur reikia už protingą kainą, be jokių laukimų autobuso/troleibuso, kuris tiesiai nuveš kur reikia, arba jei tokio apskritai nėra.

                                  Comment


                                    Europoje dažniausiai taip ir yra. Labai patogu ir patrauklu. Tada net kiek didesnė bilieto kaina yra suprantama ir pateisinama.
                                    N N N

                                    Comment


                                      Dabar to galiojimo tam tikram laikui tai neturės kaip padaryti. Visgi dėl komposterių keitimo į e.bilieto nuskaitymo įrenginius, daugelyje autobusų/troleibusų tie elektroniniai komposteriai buvo numontuoti ir laikinai pakabinti paprasti senoviniai musantys skylutes.

                                      Comment


                                        O aš kiek pastebėjau, tai bent jau vienas žymintis, o ne mušantis komposteris visada autobuse/troleibuse būna.

                                        Beje, tie e.bilieto ekranai, jau kokia savaitė kaip veikia, t.y. šviečia ir rodo kažką. Tik savo bilieto ten prikišt dar nepabandžiau, nes vis labai daug žmonių būna ir nebūna kaip brautis ten prie jo .

                                        Comment


                                          Kam reikalingas tas valandinis bilietas? Jei daug vazineji, yra daug patogiau ir pigiau menesinis. Tada is viso negalvoji, ar paejeti stotele-dvi pesciomis, ar vaziuoti. Ar laukti butent to troleibuso ar autobuso, kuris nuves tave i ten, kur reikia, ar lipti i bet kuri autobusa, ar troleibusa, o po to persesti. As taip vazineju i darba ir atgal. Kartais su 3-4 persedimais. Bet taip iseina greiciau, nei laukti ir vaziuoti su vienu persedimu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X