Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Anksčiau šioje temoje įdėjau straipsnį apie Rusijos Maskvos viešąjį transportą, dabar apie Suomijos viešąjį transportą.

    Suomija: savita šalis su specifine visuomeninio transporto sistema


    Prieš porą metų Lietuvoje viešėję Suomijos keleivinio transporto asociacijos atstovai pakvietė lietuvius apsilankyti savo šalyje. Rugsėjo 16–20 dienomis asociacijos „Linava“ Mokymo centras bei Keleivinio transporto skyrius surengė Lietuvos keleivių vežėjams darbinę kelionę į Suomiją.


    Transporto pasaulis
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment




      PATARIMAI TROLEIBUSO KELEIVIUI



      Pagrindinis: Jei gali nevažiuoti troleibusu, tai ir nevažiuok.

      Jei jau visgi tenka pasinaudoti šiuo keistu daiktu, laikykis sekančių taisyklių:

      1.

      Stenkis įlipti į troleibusą dar transporto mazge. Tada turėsi nors miglotą galimybę išsikovoti sėdimąją vietą, kitaip vadinamą kėde. Tvirtas kėdės perimetras iš karto suteikia tau pranašumą troleibusiniuose karuose dėl išlikimo.
      2.

      Jei atsisėdęs nori ramiai sėdėti ar net snausti, sėsk į galą. Ten pavojų žymiai mažiau - nebent gali apvemti koks sublogavęs vamzdyje gyvenantis keleivis ar duoti per fasadą savimi pasitikintis penkiolikmetis (vyresni banditai paprastai važinėjasi nuosavomis mašinomis, saugodami savo kaulus nuo troleibusinių košmarų).
      3.

      Jei aplinkybės susiklostė nepalankiai ir teko atsisėsti priekyje, pasiruošk dvasinei ir fizinei kovai su beveide armija invalidų, pensininkų ir prijaučiančių. Tau prireiks neregėtos dvasinės stiprybės ir susitelkimo atsispirti jų graudenimams, maldavimams, grasinimams ir kitokiems poveikio metodams, kuriuos minėti asmenys paprastai naudoja siekdami priversti sėdintįjį atsistoti (pavykus jų dviveidiškumas išryškėja kaip ant delno - vos atsilaisvinus vietai jie mikliai ją užima patys).
      4.

      Kaip maro venk naujo modelio troleibusų. Jie pasižymi tuo, kad turi atskirą tvirtą stūmoklį kiekvienai durų pusei. Troleibuso keleivių kiekiui viršijus kritinį, tvirtasis stūmoklis desperatiškai stengiasi uždarytiduris, kas paprastai baigiasi stūmoklio lūžimu ir dvigubai kritiniu keleivių kiekiu paskui žuvusįjį važiuojančiame troleibuse, kas savo ruožtu iššaukia dar vieną stūmoklio lūžimą ir... Kaip supratote, tai panašu į grandininę reakciją. Neužilgo pusė miesto eina pėsčiomis (ką protingi piliečiai daro iš pat pradžių).Tuo tarpu senieji troleibusai yra labiau pritaikyti lietuviškam gyvenimo būdui. Jų durys esant perkrovai tiesiog nepajėgia užsidaryti, ir paslaptingo autostabilizatoriaus poveikio dėka keleivių masė būna priversta pati sumažėti iki žemiau kritinės. Dalis vos netapusių keleiviais asmenų lieka laukti sekančio keturračio įtaiso, tačiau laimingieji sėkmingai pasiekia tikslą (arba, kaip buvo anksčiau pastebėta, važinėjasi ratu).
      5.

      Jei tavo pavardė atsitiktinai Pavarotti arba tiesiog nori išsirėkti - mauk tiesiai į troleibuso pradžią. Ten visada lygiagrečiai rutuliojasi bent trejetas ugningų konfliktų. Gali prisijungti prie bet kurio iš jų ar prievisų kartu - esmės tai nekeičia, užsiėmimo turėsi bent valandai.
      6.

      Niekada nesitikėk sulaukti troleibuso greitai.
      7.

      Niekada nesitikėk sulaukti troleibuso.
      8.

      Kad troleibuso laukti neprailgtų, pasiimk su savimi džiūvėsių, arbatos termosą, tualetinio popieriaus savaitei ir dvivietę palapinę
      9.

      Pamatęs atvykstantį visuomeninį transportą susilaikyk nuo džiaugsmingų šūkavimų, pvz.: "@#$%% aš tavęs jau tris valandas laukiu". Atmink, kad šalia gali būti vaikų, kurie keikiasi žymiai geriau.
      10.

      Jei troleibusas uždarė duris prieš nosį, nenusimink. Patempk už virvutės, ir durys atsidarys. Metodo trūkumas: kartais pro duris išlenda vairuotojas su montiruote.
      11.

      Atmink, kad troleibusas – ne prabanga, o transporto priemonė. Kojų valytis nebūtina.
      12.

      Nepamiršk, kad tai VISUOMENINIS transportas ir pasiruošk, kad visuomenės bus daug.
      13.

      Salone keleivių laukia vietinis servisas: už nedidelį mokestį jums atliks masažą, pramankštins kaulus, pataisys šukuoseną.
      14.

      Jei tau netyčia užmynė ant kojos ar stuktelėjo alkūne po šonkauliais – nekelk triukšmo, o padėk atsikelti nuo grindų savo skriaudikui, kurį netyčia užkliudei trindamas skaudamą vietą. Jei reikia, atlik dirbtinį kvėpavimą.
      15.

      Pirkdamas bilietą nepamiršk pareikalauti čekio, vartojimo instrukcijos ir garantinio talono.
      16.

      Jei važinėji su moksleivio bilietu, nepamiršk nusiskusti ūsų, barzdos ir prisidengti plikės.
      17.

      Neprašyk vairuotojo užleisti tavo mėgstamos muzikos. Jis ne DJ, jis tik stoteles skelbia.
      18.

      Jei grįžti namo iš baliaus, nebūk egoistu ir pasiūlyk išgerti vairuotojui.
      19.

      Avarijos atveju pakanka ištraukti virvutę ir išstumti tik vieną langa.

      Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

      --------------------------------------------------

      Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

      Comment


        Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
        Apie kokius tu čia autobusų pirkimus kalbi ?

        Kad ir kokie tie interesai būtu, viešojo transporto žlugimas būtu vinis į kaktą miesto merui. To tikrai neatsitiktu Taip aš tuo tikiu ir bučiau surizikavęs autobuso parko vietoje, jeigu savivaldybė būtu sukrapsčiusi žadėta suma iš pradžiu dabar vis dar važinėtume už pigiausia bilieta lietuvoje

        Alytus, kad ir kaip besukinėtum nėra Vilnius Jame tos pačios mikruškės kamščiuose sedi. O kitas dalykas tai reikia padaryti, kad tos kainos nebutu vienodos: ką rinktumeis ar autobusą už 1,10 Lt., kuris kiekvienoje stotelėje ar mikro autobusą už 3-4 Lt. Važiuojant pvž iš lūkiškių aikštės į akropolį ? O ir nebūtu dvigubo vėlavimo, nekliedėkite patys.
        Kokius atobusus? Kokius troleibusus? Gal nematai, kokie gatvemis vazineja? Gal juos kas dovanoja ar uz 1000 Lt/vnt. parduoda Lietuvai, Vilniui?
        Manau cia beprasmiska man ka nors irodineti, jei zmogus nemato ar nesuvokia is kur ir uz kiek transporto priemones atsiranda.

        Merui nusispjauti, jei jis gera atkata gautu autobusu ar (ir) troleibusu parku bankroto atveju.
        O tai, kad minimu imoniu vadovai paduotu i teisma ar kitaip (streikais) imtu reikalauti zadetu lesu, nauvu. Ranka ranka plauna... Varnas varnui akies nekerta. Kas gi tuos troleibusu ir autobusu parku vadovus paskyre, jei ne miesto valdzia. Tegul ir konkurso budu, bet gi mes zinome, kaip pas mus tai vyksta. Manai vadovai ims sakotis pries savivaldybe? Kokia jiems is to nauda asmeniskai - jokios. Jie alga gauna, dar ir prisiduria.

        Tu nebuvai Alytuje, tu negyvenai jame mano minimu laiku ir nieko nezinai. Alytuje zymiai maziau keleiviu buvo ir tai pradejus per priekines leisti, autobusai stotelese piko metu stovedavo 3-4 min. kad visi suliptu. Uz zodzius atsakau.
        Jei dabartinius keleiviu srautus Vilniuje piko metu leisti tik per priekines duris, tai autobusai (kai kuriu marsrutu) net ir trigubai leciau iveiks visa marsruta.


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Dar vienas įdomus pastebėjimas - įvesti naktiniai tarifai (3lt).
        http://vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=232
        Manau, teisingas sprendimas. Jei nakti bastaisi, tai ir susimokesi. Taksi vis tiek 10 kartu brangiau kainuos...

        Parašė irvi Rodyti pranešimą
        Del ilipimo pro priekines duris - buvau cikagoje, tai galiu papasakot, ka ten maciau:

        ilipimas i autobusa vyksta tik pro priekines duris. ten prie vairuotojo yra "aparaciukas", i kuri tu lyg atsizymi pravaziuojama bilieta - t.y. aparatas patikrina, ar jis galioja (mes turejome trim dienom skirta bilieta). jei bilieto neturi - sumeti lygtais 4 "kvorterius" (25 jav centai) i plysi ir gauni bilieta.

        islipimas vyksta pro visas duris, gal tik pro priekines nagalima, bet mes pirma karta lipom pro jas jei islipanciu nera - kitos durys ir neatsidaro. norint islipti, jas tereikia svelniai stumtelti. ilipti pro ne priekines duris galimybe kaip ir lieka, bet ji labiau teorine, nes islipus zmogiukams, jos gana greit uzsidaro.

        noriu pasakyti, kad pasiulymas ileidineti zmones tik pro priekines duris nera utopinis. tik reikia daug prie to padirbeti - pirmiausia peraukleti zmones. vienkartinis bilietas galetu kainuoti kazkokia "apvalia" suma, o ne 1.1 ar 1.4 - geriau 1.5, 2 ar 2.5lt, zodziu, kad butu galimybe ilipus sumesti vienos rusies monetas ir vaziuojam. zinoma, turetu buti ir galimybe greitai pasismulkinti monetu - kazko panasaus kaip traukiniu stotyje prie saugyklu. amerikoje maciau zmogiukai nesiodavosi tokius rysulelius vieno nominalo monetu, tik nezinau is kur tokiu gaudavo...
        Na, Cikaga ne pavyzdys. Amerikoje visi ratuoti...
        Kiek ten tu keleiviu...

        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Manau, kad mėnesinio kainos santykį panašiai ir apskaičiavo (ne dabar, o gerokai seniau, nes tas santykis nesikeičia) - kad jis būtų vos vos mažesnis nei važiavimų namai-darbas-namai skaičius, bet gink dieve kad keleivis nesutaupytų.

        Rezultatas - keleiviai, kurie galėtų būti pririšti prie valstybinio parko transporto, yra laisvi rinktis kitas transporto priemones.

        Kaip manai, kodėl kitos įstaigos (pradedant sporto klubais ir baigiant telefono operatoriais) taip stengiasi pririšti savo klientus su abonementais ir ilgalaikėm sutartim? Nes tai padidina paslaugų vartojimą. Miesto transportas šia prasme labai artimas įstaigoms, kurias paminėjau - nes autobusas sudegina kuro 1 km beveik nepriklausomai nuo keleivių skaičiaus.
        Ne taip.
        Vaziuojant tik i darba ir is darbo (ar mokykla ar pan.) be jokiu persedimu - viena transporto priemone.
        1*1.1Lt*2 = 2.2 Lt per diena. Menesyje vidutiniskai 22 darbo dienos - tai 48,4 Lt. Menesinis pigiau!
        Taciau statistika yra tokia, kad dauguma zmoniu vaziuoja kaip minimum su vienu persedimu. Tai pat ir grizta. O jei vien tik i darba vaziuojant kasdien reikia zymeti 4 talonelius, tai menesinis yra gerokai pigiau.
        2*1.1*2 = 4.4 Lt. Per menesi 96.8 Lt. Kai autobsus ir troleibusu menesinis tik 50 Lt darbo dienomis. Ir dar pigiau, jei vienos rusies transportas.

        Taip kad jokio pririsimo cia nera ir zmogus tikrai sutaupo.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          >... Uz zodzius atsakau.....
          Kuom atsakai ?

          Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

          --------------------------------------------------

          Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

          Comment


            Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
            Kuom atsakai ?
            Savo istorine patirtimi tuo metu gyvenant Alytuje. O jei reikia rastisku irodymu, tai ju galima surasti to meto Alytaus rajonineje spaudoje. Deja, tektu vykti i Alytu ir knistis bibliotekoje...

            Comment


              Vadovai autobuso parko neša tiesiogine atsakomybę už parko veiklą: prisipirko autobusų ir dabar nebetūri pinigų, labai protinga Gal iš pradžiu reikėjo pasirūpinti, kad tiems autobusams savivaldybė pinigų skirtu, o ne pirkt paskiau laukt pašalpos.

              Kažkaip neatrodo, kad parkų valdžia su meru rankomis pastaruoju metu gerai sumušinėtu. Esmė ir yra tą, kad vadovai įsikybe į savo kėdes nesvarbu kaip smarkiai juos "dulkina".

              Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

              --------------------------------------------------

              Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Savo istorine patirtimi tuo metu gyvenant Alytuje. O jei reikia rastisku irodymu, tai ju galima surasti to meto Alytaus rajonineje spaudoje. Deja, tektu vykti i Alytu ir knistis bibliotekoje...
                Tai kiek aš suprantu bilietų kainos autobusų ir mikroautobusų tuometiniame Alytaus mieste buvo beveik lygios ? Tai apie ką mes kalbam ?

                Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                --------------------------------------------------

                Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                Comment


                  Kitas dalykas ar tuo metu Alytuje buvo el bilietu sistema ? Ar vairuotojas dar ir turėjo pardavinėti bilietėlius lipantiesiams ? Dar kartą apie ką mes kalbam ?

                  P.S: Kėdainiuose beje kaip tik dabar yra taip, kad žmonės įleidžiami tik per priekinias duris ir taip vairuotojas dar jiems ir bilietus pardavinėja lipant. Jokiu kamsčių, jokiu nepasitenkinimo protestu ar parko bankrotu. Net sugebėjo naują autobusų stotį pasistatyti. Ne nuo sistemos čia viskas priklauso o nuo valdymo parkę metodų ir būtu.

                  Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                  --------------------------------------------------

                  Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                  Comment


                    Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                    Tai kiek aš suprantu bilietų kainos autobusų ir mikroautobusų tuometiniame Alytaus mieste buvo beveik lygios ? Tai apie ką mes kalbam ?
                    Mes kalbam ne apie kainas, o apie tavo pasiulyma lipti tik pro priekines duris, ir to pasekmes keliones trukmei.

                    Tai buvio 1998-1999 metais. Koks dar E-bilietas. Be Vilniaus, Kauno ir Klaipedos jo ir dabar niekur nera. Automobilizacijos lygis lietuvoje buvo dvigubai mazesnis. Be to nebuvo vos ne puses milijono emigrave... Tai viena.
                    Alytuje bilietus pardavinejo kaip ir visur tais laikais - kioske. Bilietus (vienkartinius zymejo komposteriu) ir menesinius tikrindavo konduktore. Ji taip pat vienkartinius bilietus parduodavo nenusipirkusiems kioske.

                    Tu pateiki pavyzdi Kedainius. Kedainiai ne Vilnius, ne Kaunas ir ne Klaipeda. Net ne Alytus. Kiek ten tu keleiviu? Gal 10 000 per diena? Kedainiams tai ir tinka.

                    Del vadovu atsakomybes... Turbut pamirsai ar per daug gerai galvoji apie sali, kurioje gyveni.
                    Paskutinis taisė Al1; 2008.11.14, 17:13.

                    Comment



                      Aš nesuprantu kame panika ? Jeigu tokiuose miestuose kaip Londonas, Čikaga su lipimu pro priekines duris nėra kažkokiu didelių problemų, kodėl Vilnius yra kažkoks utopinis megatripolis kuriame tai nesuveiktu ?

                      Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                      --------------------------------------------------

                      Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Mes kalbam ne apie kainas, o apie tavo pasiulyma lipti tik pro priekines duris, ir to pasekmes keliones trukmei.
                        Tu pats teigiai, kad viena iš priežasčių, kodėl alytaus parkas bankrotavo, ta, kad kainos mikriukų ir autikų buvo panašios ir žmonės pasirinko verčiau važiuoti mikriukais nei ilgiau stovėti eilėje norint patekti į autobusą !!! Tai taip mes čia vis apie tas pačias duris tik kitu kampu Kitaip sakant alytaus parkas padarė visą tai neapgalvotai ir su klaidomis

                        Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                        --------------------------------------------------

                        Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                        Comment


                          Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą

                          Aš nesuprantu kame panika ? Jeigu tokiuose miestuose kaip Londonas, Čikaga su lipimu pro priekines duris nėra kažkokiu didelių problemų, kodėl Vilnius yra kažkoks utopinis megatripolis kuriame tai nesuveiktu ?

                          nezinau kaip cikagoje,bet londone maciau ,kad tame dviaukstyje autobuse vaziuoja tik kokie 8-12 zmoniu. aisku tokiu atveju nera problemos suleisti pro priekines duris. deja vilniuje viskas kitaip: piko metu vaziuoja sausakimsas autobusas.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Mes kalbam ne apie kainas, o apie tavo pasiulyma lipti tik pro priekines duris, ir to pasekmes keliones trukmei.

                            Tai buvio 1998-1999 metais. Koks dar E-bilietas. Be Vilniaus, Kauno ir Klaipedos jo ir dabar niekur nera. Automobilizacijos lygis lietuvoje buvo dvigubai mazesnis. Be to nebuvo vos ne puses milijono emigrave... Tai viena.
                            Alytuje bilietus pardavinejo kaip ir visur tais laikais - kioske. Bilietus (vienkartinius zymejo komposteriu) ir menesinius tikrindavo konduktore. Ji taip pat vienkartinius bilietus parduodavo nenusipirkusiems kioske.

                            Tu pateiki pavyzdi Kedainius. Kedainiai ne Vilnius, ne Kaunas ir ne Klaipeda. Net ne Alytus. Kiek ten tu keleiviu? Gal 10 000 per diena? Kedainiams tai ir tinka.

                            Del vadovu atsakomybes... Turbut pamirsai ar per daug gerai galvoji apie sali, kurioje gyveni.
                            Tai vat pradžioje prieš prieštaraudamas (klikaudamas) idėmiau įsiskaityk į tai, kas buvo rašyta. Pasiūlymas keleivius leisti pro priekines duris buvo tik turint EL BILIETŲ SISTEMĄ. Popieriniai bilietai neegzistuotu tokiu atvėju.

                            Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                            --------------------------------------------------

                            Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                            Comment


                              Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą

                              Aš nesuprantu kame panika ? Jeigu tokiuose miestuose kaip Londonas, Čikaga su lipimu pro priekines duris nėra kažkokiu didelių problemų, kodėl Vilnius yra kažkoks utopinis megatripolis kuriame tai nesuveiktu ?
                              O tu suzinok, kiek ten zmoniu naudojasi visuomeniniu transportu (antzeminiu, ne metro) ir tada kalbek. Ir koks keleiviu tankis.
                              Kai mazai keleiviu, tada ir galima kalbeti apie ileidima tik pro prieki net ir milijoniniame mieste.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O tu suzinok, kiek ten zmoniu naudojasi visuomeniniu transportu (antzeminiu, ne metro) ir tada kalbek. Ir koks keleiviu tankis.
                                Kai mazai keleiviu, tada ir galima kalbeti apie ileidima tik pro prieki net ir milijoniniame mieste.
                                O tu pats žinai kiek ten keliaivių ? Aš tiksliai skaičių nežinau. Bet nemanau, kad ir tu žinai, tokiu atvėju mums abiems reiktu patylėti

                                Bet dabar gaunasi taip, kad Londone/Čikagoje paėmus autobusų ir keleivių santykį jisai gaunasi mažesnis negu Vilniuje ? Kas gali atsakyti į šitą klausimą ?
                                Paskutinis taisė Ežiukas; 2008.11.14, 17:20.

                                Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                                --------------------------------------------------

                                Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                                Comment


                                  Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                                  Tu pats teigiai, kad viena iš priežasčių, kodėl alytaus parkas bankrotavo, ta, kad kainos mikriukų ir autikų buvo panašios ir žmonės pasirinko verčiau važiuoti mikriukais nei ilgiau stovėti eilėje norint patekti į autobusą !!! Tai taip mes čia vis apie tas pačias duris tik kitu kampu Kitaip sakant alytaus parkas padarė visą tai neapgalvotai ir su klaidomis
                                  As sakau, kad keliones trukme pailgejo. Jei nebutu atsirade tuo metu kaip grybu po lietaus mikrautobusu, autobusu parkas butu sekmingai dirbes. Arba jei miesto valdzia butu nustaciusi didesnes vaziavimo kainas mikroautobusais, kas tik veliau buvo padaryta. Bet ne tame reikalas.
                                  As akcentuoju viena dalyka - ileidimas tik pro priekines duris pailgintu keliones laika. Vilniuje, kur ir taip kelione autobusu ar troleibusu daznam zmogui trunka pusvalandi ar daugiau, ji dar labiau pailgetu. T.y. viesasis transportas butu dar letesnis ir nepatrauklesnis. T.y. kamsciu mieste dar padaugetu, nes zmonems butu paskata nesinaudoti viesuoju transportu.


                                  Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                                  Tai vat pradžioje prieš prieštaraudamas (klikaudamas) idėmiau įsiskaityk į tai, kas buvo rašyta. Pasiūlymas keleivius leisti pro priekines duris buvo tik turint EL BILIETŲ SISTEMĄ. Popieriniai bilietai neegzistuotu tokiu atvėju.
                                  Nesvarbu, koks bilietas, bet ji reikia zymeti. Lipant pro vienas duris, aisku, e-bilieto pazymejimas uztruktu trumpiau, nei komposteravimas. Taciau zmonems ilipti irgi reikia laiko - ir del to daugiausiai laiko butu uztrunkama stoteleje laukiant, kol visi sulips. O ilipti uztrunka, ypac lipant seniems, su mazais vaikais, su nesuliais. O dar jei ims bilieto ieaskoti tik ilipus, o ne lauke. Ar isivaizduoji, kas butu ypac piko metu ?
                                  Paskutinis taisė Al1; 2008.11.14, 17:30.

                                  Comment


                                    Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                                    O tu pats žinai kiek ten keliaivių ? Aš tiksliai skaičių nežinau. Bet nemanau, kad ir tu žinai, tokiu atvėju mums abiems reiktu patylėti

                                    Bet dabar gaunasi taip, kad Londone/Čikagoje paėmus autobusų ir keleivių santykį jisai gaunasi mažesnis negu Vilniuje ? Kas gali atsakyti į šitą klausimą ?
                                    Vilniuje darbo d. autobusais ir troleibusais pervezama apie 700 000 keleiviu.
                                    Dabar del Vakaru miestu. JAV didmiesciuose viesuoju transportu kasdien naudojasi apie 15 proc. keleiviu skaiciuojant nuo gyventoju skaiciaus. Tai labai didelis skaicius ir ne visuose didmiesciuose net tiek naudojasi. Cia iskaitomos visos transporto rusys - taigi ir metro. Europoje ne karta yra teke matyti tokius skaicius - viesuoju transportu pervezama apie 25-30 proc. keleiviu skaiciuojant nuo miesto gyventoju skaiciaus.

                                    Kas turi konkreciu skaiciu - rasykit.

                                    Comment


                                      Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                                      Tai vat pradžioje prieš prieštaraudamas (klikaudamas) idėmiau įsiskaityk į tai, kas buvo rašyta. Pasiūlymas keleivius leisti pro priekines duris buvo tik turint EL BILIETŲ SISTEMĄ. Popieriniai bilietai neegzistuotu tokiu atvėju.
                                      O tai kaip tie kurie pirktų bilietelius iš vairuotojo ? Vienas pirktu, o visi žmonės stovėtų lauke ir lauktu kol jis nusipirks ir galės ilipt ? Priedo įgyvendinant tokia ilapinimo sistemą reiktu pakeisti Karosa autobusus kitais, arba perdarinėti jų vairuotojo kabinas. Nes ten priekinės durys tik į vairuotojo kabiną.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        O tai kaip tie kurie pirktų bilietelius iš vairuotojo ? Vienas pirktu, o visi žmonės stovėtų lauke ir lauktu kol jis nusipirks ir galės ilipt ? Priedo įgyvendinant tokia ilapinimo sistemą reiktu pakeisti Karosa autobusus kitais, arba perdarinėti jų vairuotojo kabinas. Nes ten priekinės durys tik į vairuotojo kabiną.
                                        Vairuotojas nepardavinėtu bilietu. Nesugebi jo nusipirkti SMS, internetu, kioske rinkis super greitus mikroautobusus.

                                        Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                                        --------------------------------------------------

                                        Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                                        Comment


                                          Niekad Vilniuje nebus įlipimo vien pro priekines. Patys pagalvokit, kiek žmonių ryte lipa vienoj stotelėj. Palangoj, pavyzdžiui, lipau pro priekines

                                          Comment

                                          Working...
                                          X