Parašė Al1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kamščių Vilniuje visiškai nebūna moksleivių atostogų metu - paskutinę rudens savaitę, vasario vidury, Velykų savaitę (nu ir žinoma vasarą). Tai peršasi išvada, kad didžiausi “kamščiuotojai” yra moksleivių tėveliai, važinėjantys per visą miestą į savo vaikų mokyklas/būrelius. Ne ofisų planktonas.
 - 2 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal nuo ugdymo įstaigų priklauso. Aš neatostogaudavau nei rudenį (per Vėlines), nei vasarį. Užtat puikiai pamenu, kad tuo metu nebuvo ir nėra jokių kamščių, gatvės laisvut laisvutėlėsParašė Al1 Rodyti pranešimąNe, moksleivių atostogų metu atostogauja ir studentai. Ir Velykų savaitę. Kitu metu būna tie kamščiai. Vasara ne į temą, nes visi atostogauja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko panašaus. Gatvėse kamščiai nepriklauso nuo atostogų mokyklose ir universitetuose. Žiemos atostogos iš viso nesiskaito, nes tarp Kalėdų ir pirmosiomis N. Metų dienomis daug kas nedirba, o daug kas laksto po PC ir kitur. Užtat būtent moksleivių ir studentų tikrai VT sumažėja. Ypač Saulėtekyje akivaizdžiai tai matosi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirma, ten ir taip mažai jaunų šeimų su vaikais. Antra, tuose rajonuose geresnis VT, daugiau mokyklų ir darželių, todėl argumentas, kad tėvai masiškai vežioja iš tų rajonų yra nepagrįstas.Parašė acetonas Rodyti pranešimąSkiriasi gan nemažai. Mažesnėse sovietinių rajonų gatvelėse per mokinių atostogas kamščiai iš vis išnyksta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai yra - Naujanuose prie darželių ir mokyklų apie 8 ir 17 val. nuolat mašinų kolonos su vienu suaugusiu ir 1-2 vaikais. O atostogų metu mašinų iškart sumažėja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jokių kamščių nei Antakalnyje, nei Žirmūnuose, nei Naujamiestyje, nei Naujininkuose ir t.t., kurie būtų susiję su moksleivių vežiojimu.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na čia visiška netiesa. Siūlau piko metu apsilankyti Antakalnio Šilo - Grybo sankryžoje ar Smėlio gatvėje, ten pastoviai susidaro spūstys, kurios beje atostogų metu magiškai išnyksta. Taip pat VT padeda tik tada kai vaikas pats juo gali naudotis, nedaug esu matęs žmonių kurie VT vežtų savo dvimetį į darželį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jokių kamščių nei Antakalnyje, nei Žirmūnuose, nei Naujamiestyje, nei Naujininkuose ir t.t., kurie būtų susiję su moksleivių vežiojimu. Ten kamščiai tik dėl tranzitinių srautų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Antakalnyje kamščiai dėl tranzito centro kryptimi ir atgal tiek iš viso Antakalnio, tiek ir Nemenčinės, Pabradės ir t.t., priemiesčių. Be to daug studentų su automobiliais, todėl rudens ir pavasario atostogų metu kamščiai kiek mažesni, kai studentų mažiau važinėja. Be to į vaikų darželius vežantiems iš viso neturi įtakos atostogos - jų darželiuose nėra.Paskutinis taisė Al1; 2021.01.02, 12:31.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bent jau VGTU konsultacijų savaitė nesutampa su mokinių atostogom. Į darželius vasarą savo vaikus veda gerokai mažiau tėvų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAntakalnyje kamščiai dėl tranzito centro kryptimi ir atgal tiek iš viso Antakalnio, tiek ir Nemenčinės, Pabradės ir t.t., priemiesčių. Be to daug studentų su automobiliais, todėl rudens ir pavasario atostogų metu kamščiai kiek mažesni, kai studentų mažiau važinėja. Be to į vaikų darželius vežantiems iš viso neturi įtakos atostogos - jų darželiuose nėra.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia pas mus įsivaizduojama kad pastovėti 2 šviesoforų ciklus yra kamštis todėl ir yra "kamščiai" vilniuje. O realybėje piko metu 5 valandą iš centro į miesto pakraštį nuvažiuoti užtrunka 30 minučių (palyginimui pvz seattle kur automobilizmas didelis - 2 valandas).Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai iš kur gi tie kamščiai Vilniuje tokie, jei jau taip daug ofiso planktono ir vidurinės klasės VT naudojasi? O gal čia kokie ubagai su golpukais, už paskutinius perkantys dyzeliuką ar dujas, užkiša miestą?
 
 O koks kontingentas automobiliuose galima lengvai stebėti stovint prie to paties šveisaforo, ir tikrai ne kostiumuoti dėdės ten sėdi.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bendras numatomas Stokholmo regiono biudžetas infrastruktūros (įskaičiuojamos ir naujų gyvenamųjų vienetų statybos kaštų dalį) projektams 2019 metais buvo 111 mlrd. EUR. (tuometiniu SEK-EUR kursu; skaičiuojamos prognozuojamos išlaidos patvirtintiems projektams). Vien bėginio transporto projektams buvo numatyta daugmaž 10 mlrd. EUR.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Nuo to ir reiktų pradėti, bėgiai, traukiniai ir pan. dalykai kainuoja pan. visame pasaulyje, o Stokholmo miesto biudžetas vienam gyventojui spėju kokius 5-10 kartų didesnis nei Vilniuje. Kažkada buvo FB diskusija apie Vilniaus ir Helsinio palyginimo, tai Poderskis užsiminė, kad nors miestai pan. dydžio, Vilniaus biudžetas 6 kartus mažesnis. Paskutinis taisė Silber418; 2021.01.05, 05:06. Paskutinis taisė Silber418; 2021.01.05, 05:06.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VVT vadovai sako, kad šiai dienai transporto apimtys siekia 60% prieškarantininio srauto, per 2020 m. negauta planuotų 14 milijonų eurų pajamų iš bilietų pardavimų.
 
 Taipogi šiai dienai į valstybės paramą gali pretenduoti tik privatūs vežėjai, ministerija žada šią savaitę svarstyti dėl įtraukimo ir savivaldybių valdomų įstaigų.
 
 Paskutinis taisė bato_usai; 2021.03.16, 00:49.
 Comment




Comment