Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visgi problemos sprendimas. Tokiu metu ten pats lektuvu nusileidimo pikas, o grizt i Kauna nera kaip. Reikia stoty laukt gera valanda autobuso is Minsko, kad butu galima kaip nors parsigaut namo. Dazniausiai jau tingisi, reikia prasyt artimuju, kad is Kauno vaziuotu pasiimt. Absurdas, bet as uz tokius dusmanus(gaila, kad nesu ju mates tokiu metu)

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Vakar prie Vilniaus oro uosto apie 22:30 val.:

      http://imageshack.us/a/img199/8717/img1413d.jpg

      Ford Transit, valst. nr. ZLO777, registruotas kaip lengvasis automobilis. Užrašas ant lentelės Klaipėda - Kaunas - Vilnius (oro uostas) - Kaunas - Klaipėda.
      Kas čia per maršrutas toks, kad net su lentelėmis?
      Panašu, kad šis maršrutas oficialiai siūlomas "Novaturo", nes lentelė ta pati, kaip ir ant kito autobuso - su "Novaturo" logotipu viršuje.

      Tačiau nepaneigsi, kad egzistuoja ir kiti (daugiau ar mažiau legalūs) analogiški "maršrutai".

      Comment


        Autobusai, gimstantys tankų kaimynystėje

        Štai po apsilankymo gamykloje Sakarya, du autobusus jau užsisakė bendrovė TOKS.
        Įdomu kaip Otokar seksis Lietuvos keliais važinėti
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Tie Otokar savo dizainu šiek tiek primena baltarusišką Vitovtą.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Įdomu kaip Otokar seksis Lietuvos keliais važinėti
            Keletas Otokar jau ne vienerius metus važinėja Lietuvoje - jų turi "Ollex" firma. Neskaičiuojant dar vieno "parodų" egzemplioriaus.

            Comment


              Tikiuosi, kad TOKS užsisakė didesnius.

              Comment


                Kretingos AP autobusai važiuoja pažymėti nauju logotipu(pagaliau atsisakė sovietinio palikimo).

                Comment


                  Ar kas gali paaiškinti, kuo troleibusas blogiau už autobusą?

                  Comment


                    Tiesiog tobula:




                    Royal wedding par Nazar Pavlov Rashid, sur Flickr

                    Comment


                      Geras. Tokiai progai ir tokiems žmonėms autobusą turbūt blizgino visą savaitę

                      Comment


                        Šiandien reikėjo nuvykti iš Ukmergės į Kaunas, pasirinkau autobusą. Pagal mano suplanuotą kelionę iš Ukmergės stoties turėjau išvykti 9.25 val. maršrutu Zarasai - Kaunas kurį aptarnauja Zarasų AP. Tačiau į stotį 9.17 val. visiškai tuščias atvyko Kautros Neoplan N316Ü Transliner (Gar. Nr. 147) su maršrutu ant lentelės Visaginas - Kaunas, nors šis autobusas turėjo iš Ukmergės stoties išvykti 7.55 val. Vairuotojas iš kart keleiviams pasakė, kad labai vėluoja ir niekur nestos išskyrus Jonavos autobusų stotį. Tik pajudėjus iš aikštelės atvyko Zarasų AP Hyundai.
                        Kaune buvome 10.40 min, taigi kelionė trūko 1.20 val. Taigi įskaitant, kad Jonavos tiltas uždarytas ir reikia važiuoti aplinkeliu, tai autobusas visą kelią viršijo listiną greitį. Visą kelią lijo lietus, asfalto danga buvo šlapia, taigi vairuotojas nesaugiai vairavo, taip rizikuodamas keleivių saugumu.

                        Taigi reziume, kad Kautra nuvogė iš Zarasų kaip minimum 8 keleivius į Kauną ir 1 į Jonavą iš Ukmergės. Vairuotojas nesilaikė KET, taip rizikuodamas keleivių saugumu.

                        Ir dar kilo klausimas:
                        Ar gali, jei labai vėluoja, imti keleivius stotyse?
                        Ir kam prirašytas šitas Neoplan nes prie vairuotjo buvo el. bilieto komposteris?

                        Prisegu kelionės bilietą, kaip įrodymą. Grafikus galite pasižiūrėti: www.autubusubilietai.lt

                        Comment


                          http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61598627

                          Comment


                            Parašė Traf Rodyti pranešimą
                            Geras. Tokiai progai ir tokiems žmonėms autobusą turbūt blizgino visą savaitę
                            Įprastai tie autobusai nėra tokie purvini, kad reikėtų tiek blizginti. Tiesiog, situacija buvo neįprasta.

                            Comment


                              Šių metų gegužės mėnesį Švedijos Geteborgo mieste įvyko naujų "Volvo" miesto autobusų pasaulinė premjera:



                              Naujieji hibridiniai autobusai gali būti pakraunami per 5 minutes bei yra projekto "Hyper Bus" dalis.

                              Daugiau informacijos: http://www.businessregion.se/mappfor...89d60b736.html.
                              Paskutinis taisė Silber418; 2013.06.11, 15:38.

                              Comment


                                Kažkaip pramečiau šitą naujieną, bet nuo rugsėjo visos transporto priemonės vežančios keleivius tolimojo reguliaraus susisiekimo maršrutais (tarpmiestiniais) privalės turėti automatiškai atidaromas duris keleiviams. VKTI dirba
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Ir kam to reikia? Bet jei rimčiau paanalizavus, tai praktiškai beveik visiems tarpmiestinius maršrutus turintiems parkams kerta. Ypač per mikrobus. Gal tik "Kautrai", TOKS, klius mažiausiai, o KLAPui iš viso neaktualu. "Kautra" kelis seniausius VW mikrobus permes į priemiestį arba parduos. O rajoniniams AP teks perdarinėti duris. Šiaip dauguma autobusų turi automatines duris. Rankinės durys yra tik dalyje MB T2 arba Vario, taip pat daugumoje rajoninių ir privatininkų mikroautobusų. Teks perdarinėti mikrobų duris.

                                  Comment


                                    Jei neklystu, priemiestiniams maršrutams šios taisyklės negalios.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Taip, rajoniniams tai netaikoma. Labiausiai turėtų nukentėti Transrevis. Nors tie durų atidarymo mechanizmai būna ir labai paprasti, tad brangiai neturėtų kainuoti. Manau, tai yra labai gera pradžia siekiant pagerinti suteikiamų paslaugų kokybę. Galbūt sekantis žingsnis galėtų būti atstumai tarp sėdynių, klimato kontrolės būtinybė ar transporto priemonių amžiaus ribojimas
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Dar vienas klausimas - ar tik priekines duris, ar ir antrąsias, jei jos yra. Nes yra nemažai autobusų, kurių antrosios durys yra atidaromos rankomis, nors priekinės ir automatinės.
                                        Bet kokiu atveju automatinių durų reikalavimas yra tik veiklos imitacija iš VKTI pusės. Geriau uždraustų mikroautobusus naudoti kaip VT priemones.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2013.06.27, 05:02.

                                        Comment


                                          Kelionė tarpmiestiniu autobusu: tualetas skirtas ne visiems

                                          Nuo liepos pradžios įsigaliojusios viešojo transporto reformos sostinėje, jų iniciatorių teigimu, skatins žmones persėsti į viešąjį transportą. Tačiau autobusą pasirinkus ilgai kelionei, pavyzdžiui, iš Vilniaus į Klaipėdą, galima ir nusivilti. Daugumoje jų neveikia kondicionieriai, tualetai yra užrakinami, o paklausti apie reklamuojamą belaidį internetą, vairuotojai tik skėsteli rankomis.

                                          TOKS vadovo komentaras

                                          Vilniaus autobusų stoties generalinis direktorius Arūnas Indrašius, paklaustas, kaip žada kovoti su tokiomis nuolat iškylančiomis problemomis patikino, kad problemų jis neįžvelgia. Anot jo, vasara ar ne vasara, sąlygas stengiamasi gerinti kas dieną, o skundų kyla tik dėl to, kad visiems keleiviams neįmanoma įtikti.

                                          „Palyginus su Europa, galime pasakyti, kad Lietuvoje yra teikiami aukščiausios klasės autobusai atitinkantys aukščiausius standartus šiai dienai. Taip, kad nekiršinkim Dievo, kad tokiuose autobusuose, kokiais važiuoja į pajūrį, yra blogos sąlygos. Pažiūrėjus į Lenkiją, kur šalis yra dešimt kartų didesnė už mus, jie važiuoja prastesniais autobusais. Jeigu ne ta krizė, tai turbūt mes skraidytumėme lėktuvais šiai dienai“, - patikino A. Indrašius, paklaustas, kaip vertina keliavimo sąlygas ilgų maršrutų autobusuose.
                                          Jis pripažino, kad bene daugiausiai skundų vasaros metu gaunama dėl šiltomis dienomis autobusuose tvyrančio karščio. Tačiau patikino, kad „niekada 70 žmonių vienoda temperatūra netiks“.
                                          „Patalpa yra labai uždara, ten važiuoja 50-70 žmonių. Kondicionierius dirba pilnu pajėgumu, pradeda atsirasti kondensatas. Net laša vanduo, kiek jis dirba, norėdamas išvėdinti patalpas. Yra gamintojai, kurie yra numatę kondicionierių, bet nėra numatę, kad iš 30 ar 40 padaryti 15-16 laipsnių šioje patalpoje. Būna, kad sugenda išvažiuojant, bet kai sulipa 70 žmonių į dviejų aukštų autobusą ir jis pradeda šaldyti, jis apšąla. Bet jis dirba pilnu pajėgumu“, - teisinosi A. Indrašius.

                                          Tualetai – ne visiems
                                          Paklaustas apie galimybę keliaujant viešuoju transportu pasinaudoti tualetais, jis patikino, kad autobusas – nėra tualetas, tad jų rakinimas yra vairuotojų apsisprendimo reikalas.

                                          „Tai nėra viešoji įstaiga, kur gali eiti visi be perstojo. Autobusas yra skirtas keleivių ir bagažo vežimui, tai nėra tualetas. Autobusuose tualetai yra naudojami tada, kai žmogų iš tikrųjų prispyrė bėda. Pasitaiko, kad vos išvažiavus iš Vilniaus stoties, kas antras žmogus prašo atidaryti tualetus. Kitiems žmonėms ir kvapas nemalonus, juk atidarinėjamos durys. Tualetai autobusuose skirti ekstra atveju. Kažkada važiavome visi be tualetų. Galėjome nuvažiuoti ir į Klaipėdą, ir į Palangą. O ne taip, kad visi prie Gariūnų jau prašo. Na, atleiskite, turėkite sąžinės“, - supratingumo prašė A. Indrašius.
                                          Su tokia logika nenuostabu, kad TOKS'as skolose skęsta. Dėl Lenkijos irgi blefas...
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X