Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš nesakau kad nevystyti išvis, bet tas vystymas turi atitikti keleivių srautus, finansines ir technines galimybes ir būti racionalus. Nes čia paskaičius susidaro įspūdis kad 50 žmonių kaimui reikalingas VT 3 kartus per dieną į rajono centrą. Juk žmogus gyvenantis kaime ir turintis darbą rajono centre sėda į mašiną ir važiuoja darbą, o ne laukia kol autobusas pradės ryte ir vakare važiuoti. O jei autobusas važiuoja 4 kartus per savaitę - reiškia jis visus savo reikalus rajono centre ir susiderina pagal autobuso grafiką. Dėl 20 minučių stovėjimo stotyje drįsčiau abejoti, nes pvz Anykščių rajone gyvena mano senolė giminaitė. Autobusas iš jos kaimo važiuoja į Anykščius po 8 ryte, 9 būna vietoje ir iš Anykčščių važiuoja atgal 13.30. Taip kad yra 4.5 valandos reikalų tvarkymui. Ir spėja ji ten viską susitvarkyti.

    Comment


      Prisidedu prie tu, kurie sako, kad su kaimo VT vystymu perlenkta lazda. Norint uztikrinti pastovu susiekima reiketu milzinisku islaidu. Reiketu pradet nuo miestu, kur jis tikrai reikalingas, nes kaime automobilis siais laikais reikalingas beveik kaip oras nesvarbu kiek tas VT vaziuotu, o pvz mieste, tikrai nemaza dalis gali be jo apsieiti.

      Comment


        Apie kvotas tai man patiko Nei tai kvepia demokratija, teisėmis, lygybe ir logika, nei ką. Visi matau sutikot, kad geriausias sprendimas - mokesčiai. T.y. jeigu nori - gali turėti automobilį, bet reikės daug mokėt už jo išlaikymą.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Prisidedu prie tu, kurie sako, kad su kaimo VT vystymu perlenkta lazda.
          Hmm, neteko girdėti apie jokį kaimo VT vystymą...

          Norint uztikrinti pastovu susiekima reiketu milzinisku islaidu. Reiketu pradet nuo miestu, kur jis tikrai reikalingas, nes kaime automobilis siais laikais reikalingas beveik kaip oras nesvarbu kiek tas VT vaziuotu, o pvz mieste, tikrai nemaza dalis gali be jo apsieiti.
          Investicijos turėtų būti iš rajonų savivaldybių (bent šiai dienai taip yra), o ne miesto, taigi, finansavimas nesikirstų. Nors mažėjant keleivių rajoniniame VT, keleivių mažėja ir miesto VT.

          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
          Aš nesakau kad nevystyti išvis, bet tas vystymas turi atitikti keleivių srautus, finansines ir technines galimybes ir būti racionalus. Nes čia paskaičius susidaro įspūdis kad 50 žmonių kaimui reikalingas VT 3 kartus per dieną į rajono centrą.
          Jei autobusas važiuoja tik į kaimą su 50 žmonių, tai rajoninio VT išimtis, o ne taisyklė. Didžioji dalis rajoninių maršrutų driekiasi pro ne vieną ir ne du kaimus/miestelius.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
            Aš nesakau kad nevystyti išvis, bet tas vystymas turi atitikti keleivių srautus, finansines ir technines galimybes ir būti racionalus. Nes čia paskaičius susidaro įspūdis kad 50 žmonių kaimui reikalingas VT 3 kartus per dieną į rajono centrą. Juk žmogus gyvenantis kaime ir turintis darbą rajono centre sėda į mašiną ir važiuoja darbą, o ne laukia kol autobusas pradės ryte ir vakare važiuoti. O jei autobusas važiuoja 4 kartus per savaitę - reiškia jis visus savo reikalus rajono centre ir susiderina pagal autobuso grafiką. Dėl 20 minučių stovėjimo stotyje drįsčiau abejoti, nes pvz Anykščių rajone gyvena mano senolė giminaitė. Autobusas iš jos kaimo važiuoja į Anykščius po 8 ryte, 9 būna vietoje ir iš Anykčščių važiuoja atgal 13.30. Taip kad yra 4.5 valandos reikalų tvarkymui. Ir spėja ji ten viską susitvarkyti.
            Tiesiog reikia taip sudaryti maršrutus, kad vienas maršrutas pakeliui apimtų kuo daugiau kaimų, na kad tinklo aptarnavimui reikėtų kuo mažiau transporto priemonių.
            Žinoma, maršrutų nereikėtų leisti kas 10 minučių. Pakaktų ir kelių kartų per dieną. Bet svarbiausia mintis- kad kiekvienas kaimas (nekalbu apie vienkiemius, kur gyventojus galima ant pirštų suskaičiuoti) turėtų bent kokį susisiekimą su rajono centru. Kur keleivių srautai mažesni, gali ir mikroautobusai važiuoti.
            Panašiai yra ir dabar, bet mikroautobusas/autobusas turi užsukti/važiuoti pro gyvenvietę bent 3-4 kartus per dieną, o ne tiek pat kartų per savaitę. Kas dėl kaimų padengimo VT, tai, man atrodo, dabar Lietuvos žemėlapyje pasitaiko "dėmių", kur kelių kilometrų spinduliu nuo gyvenvietės, kad ir nedidelės, joks VT nepravažiuoja. Jei tokių dėmių yra- to neturėtų būti. Nėra gerai ir jei VT į kaimą užsuka tik 2-4 kartus per savaitę.
            Na, o tai, kad visi turi automobilius, nėra pasiteisinimas nevystyti VT. Tiesiog turi būti užtikrinta, kad kiekvienas automobilio negalintis ar tiesiog nenorintis vairuoti žmogus galėtų apsieiti be jo (tegul ir su mažesniais patogumais).
            Vėlgi kartoju, nekalbu apie tuos, kurie gyvena vienkiemiuose. Pro kiekvi9eną trobą autobuso nepaleisi. Bet jei gyvenvietėje yra daugiau kaip 100 gyventojų- tuomet VT turi į/pro ją važiuoti kasdien.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Manau kad ten kur srautas mažas pilnai užtenka tų kelių kartų per savaitę kad ryte važiuotų į rajono centrą ir po pietų grįžtų atgal. Kad žmogus turėtų 5-6 valandas reikalų sutvarkymui ir viskas čia būtų normalu. Gi kaime kitoks gyvenimo būdas ir tos močiutės besinaudojančios VT į "čiliaką" pasėdėti su alaus bokalu vakare tikrai nevažiuoja Esmė kad galėtų pasiekti polikliniką/ligoninę, žemėtvarką, socialinį skyrių, sodrą, didesnį prekybos centrą. Supraskit, kad toms močiutėms kelionė į rajono centrą tam tikra prasme yra įvykis (kuris mūsų kartai ir gyvenant mieste yra sunkiai suvokiamas) ir jos ten važiuoja tik su būtinu reikalu, o ne šiaip pabimbinėti ir po centrinę gatvę gatvę pasipikiruoti, naujų skarelių pademonstruoti

              Comment


                Kas iš to? Močiutės amžinai negyvens.

                Kaime gyvena ne vien seni žmonės, vis daugiau šeimų persikelia gyventi į kaimus. Būtent į jas turėtų būti orientuota rajoninio VT perspektyva. VT turi kursuoti kiekvieną dieną, minimaliai po du kartus - ryte ir per pietus/po pietų.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Na jei kalba eina kad 15-20km spinduliu aplink didmiesčius perka sklypus ir stato namus tai gal ir galima pavadinti kad kraustosi į kaimą. Bet jų iš savųjų džipų į VT tikrai neįkelsi Ir jau ryškėja nauja tendencija, kad pagyvenę tuose priemiesčiuose, susilaukę vaikų ir vaikams pradėjus eiti į mokyklą jie grįžta į miestą, nes užknisa dirbti vaikų vairuotojais ir vežiotojais po būrelius, repeticijas ir t.t.
                  O apie emigracijos mastus ir kryptis puikiai žinome, kaip ir tai, kad kaimas, deja, nyksta ir sensta. Ir tas autobusas, važiuojantis 2 kartus per dieną čia kaimo patrauklumo labai jau nepadidins. Na jūs man parodykit 30-50 metų amžiaus normalią, neprasigėrusią šeimą kaime, kuri neturėtų automobilio... Ypač jei dar ir ūkį turi. Jūs manot kad jis karvių melžt į ganyklą su VT važiuos? Ar rytiniu autobusu daržo ravėt?
                  Aš už normalias, efektyvias VT sistemas miestuose ir ten kur yra pakankami keleivių srautai. Bet svajoti apie kasdieninio (net kelis kartus per dieną) VT sistemas tuščiame kaime tai man atrodo beprasmis finansinių išteklių švaistymas. Suprantu kad tai daugiau socialinė paslauga, tad ji ir turėtų būti teikiama racionaliai, išmintingai, efektyviai.

                  Comment


                    Pirmiausia išsiaiškinkite, kas ką vadina kaimu Rajonuose yra miestelių, miestų, gyvenviečių, kaimų, vienkiemių...
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      http://lt.wikipedia.org/wiki/Kaimas

                      Kaimų tipai

                      Lietuvoje vidutinis kaimo plotas yra 3,5 km², kaimai vienas nuo kito vidutiniškai nutolę 2 km. Priklausomai nuo dydžio ir kaimų tankumo Lietuvoje galima išskirti 4 zonas [6]:

                      Maži – nedaug (iki 50) gyventojų, didelis tankumas (virš 40 kaimų 100 km²): beveik visa šiaurės rytų Lietuva – Biržų raj., Rokiškio raj., Kupiškio raj., Zarasų raj., Anykščių raj., Utenos raj., Ignalinos raj., Jonavos raj., Ukmergės raj., Molėtų raj., Širvintų raj., Švenčionių raj., Vilniaus raj.
                      Vidutiniai – apie 50–80 gyventojų ir apie 30–40 kaimų 100 km², daugiausia vidurio Lietuva: Pasvalio raj., Pakruojo raj., Šiaulių raj., Radviliškio raj., Panevėžio raj., Kėdainių raj., Kalvarijos sav., Vilkaviškio raj., Kaišiadorių raj., Šakių raj., Trakų raj., Alytaus raj., Šalčininkų raj., taip pat Telšių raj., Rietavo sav., Šilalės raj.
                      Dideli – virš 80 gyventojų ir reto tankumo (iki 30 kaimų 100 km²), daugiausia šiaurės ir vakarų Lietuva: Skuodo raj., Mažeikių raj., Akmenės raj., Joniškio raj., Kretingos raj., Klaipėdos raj., Plungės raj., Šilutės raj., Tauragės raj., Jurbarko raj., taip pat Kauno raj., Lazdijų raj., Varėnos raj.
                      Mišrūs – dideli kaimai ir didelis jų tankumas: Kelmės raj., Raseinių raj., Marijampolės sav., Kazlų Rūdos sav., Prienų raj.


                      Europa
                      Suskaičiuoti Europos gyventojai - Lietuvoje žmonių mažėja sparčiausiai
                      http://www.lrytas.lt/pasaulis/europa...arciausiai.htm

                      Tendencijos aiškios, tad investicijos turi būti labai pamatuotos.
                      Paskutinis taisė vilijampolietis; 2013.04.18, 19:24.

                      Comment


                        Manau užmiesčiuose svarbu vystyti ir Park and Ride ir Bike and ride sistemas. Privažiavai mašina arba dviračiu prie artimiausios stotelės ar traukinio stoties pasistatai važiuoji kur reikia. Nes juk suprantama, kad kiekvieną vienkiemį neįmanoma aptarnauti, todėl geriau koncentruotis į pagrindinius maršrutus rajonuose.

                        Comment


                          https://www.facebook.com/MarijampolesAutobusuParkas tai štai autobusų parkas jau ir fb puslapį turi

                          Comment


                            Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                            https://www.facebook.com/MarijampolesAutobusuParkas tai štai autobusų parkas jau ir fb puslapį turi
                            Ir pasirodo, jog Setra 415 GT-HD turi
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                              Ir pasirodo, jog Setra 415 GT-HD turi
                              Bet turi irgi kazkokia sena griuvena su MB zvaigzde, kuria daznai Kaune matau

                              Comment


                                Vakar prie Vilniaus oro uosto apie 22:30 val.:

                                http://imageshack.us/a/img199/8717/img1413d.jpg

                                Ford Transit, valst. nr. ZLO777, registruotas kaip lengvasis automobilis. Užrašas ant lentelės Klaipėda - Kaunas - Vilnius (oro uostas) - Kaunas - Klaipėda.
                                Kas čia per maršrutas toks, kad net su lentelėmis?
                                Paskutinis taisė Mettal; 2013.05.16, 16:41.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Vakar prie Vilniaus oro uosto apie 22:30 val.:

                                  http://imageshack.us/a/img199/8717/img1413d.jpg

                                  Ford Transit, valst. nr. ZLO777, registruotas kaip lengvasis automobilis. Užrašas ant lentelės Klaipėda - Kaunas - Vilnius (oro uostas) - Kaunas - Klaipėda.
                                  Kas čia per maršrutas toks, kad net su lentelėmis?
                                  Gali būt koks nors nelegalus vežėjas?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Žinoma nelegalus, tokių kursuojančių tarp oro uostų ypač daug, tik nevisi dar įsigudrinę ir lenteles užsidėti...
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Šiaip rizikinga jiems yra lenteles dėtis, nes tuomet juos bet kuriuo metu gali sustabyti VKTI ir pareikalauti visų reikiamų dokumentų, kurių jie, žinoma, neturi.
                                      O jei be lentelės, tai vargu ar stabdys.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Lentelę tikriausiai užsideda tik prie oro uosto. VKTI jie nebijo. Kažin ar iš viso VKTI juos gaudo ir žino apie problemą. Prie stočių kartais VKTI pasisukinėja. Vilniuje kelis kartus mačiau.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X