Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusų surinkimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Nėra jokios garantijos, kad tas kompresorius ne iš "Vilniaus troleibusų" atsargų, iš senų Škodų 9Tr...Parašė index Rodyti pranešimąTai tuomet paprasčiausiai reikia kituose naudoti (O geriausiai būtų pakeisti ir šituose, bet tas kainuotų) normalius vakarietiškus kompresorius vietoje neaiškios kokybės baltarusiškų.
p.s. Žinau, kad už tokius žodžius būsiu užsipultas Al1.

O jei angliškai, tai gerai?Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąČia kalbama apie troleibusų prietaisų skydelį, kuriame viskas parašyta rusiškai.
Comment
-
Žinoma, kad ne. Visur turi būti vertimas. Bet kiek mačiau ant Soliarių ir Volvo mažai išvis ten užrašų. O čia milžiniškas ekranas, kuriame viskas Rusiškai ( ar Baltarusiškai). Na bet esmė, ne tame. Esmė ta, kad Lietuvoje surinktas troleibusas turėtų būti lietuviškas iki galo. nemanau, kad brangu būtų pakeisti kalbą, juolab, kad greičiausiai viskas yra viename tekstiniame faile. Manau , kad Vilniaus VT tikrai turi IT specialistų kurie galėtų tai padaryti. O atitinkamai vertimas 1 psl. kainuoja apie 30 lt. bet, kaip supratau Rusų kalbą ten moka visi, tai dėl to neturėtų kilti problemųParašė Al1 Rodyti pranešimąO jei angliškai, tai gerai?
Dear Sir,
Comment
-
Jei bandysi, tai geriau lauk 21, jo maršrutas gi trumpesnis. O trečio gali laukti valandą ir daugiauParašė Depeche Rodyti pranešimąO kokiu numeriu ir maždaug kuriuo metu jis važiuoja?
Dear Sir,
Comment
-
Žymiai geriau. Visgi anglų tai tarptautinė kalba, tuo tarpu rusų tai tik vieno iš mūsų kaimynų, kuris mus vertė šią kalbą mokytis per prievartą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO jei angliškai, tai gerai?
Comment
-
Gal viskas išversta ir yra galimybė pasirinkti kalbą. O vairuotojas rusas įsijungė rusų kalbą.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąŽinoma, kad ne. Visur turi būti vertimas. Bet kiek mačiau ant Soliarių ir Volvo mažai išvis ten užrašų. O čia milžiniškas ekranas, kuriame viskas Rusiškai ( ar Baltarusiškai). Na bet esmė, ne tame. Esmė ta, kad Lietuvoje surinktas troleibusas turėtų būti lietuviškas iki galo. nemanau, kad brangu būtų pakeisti kalbą, juolab, kad greičiausiai viskas yra viename tekstiniame faile. Manau , kad Vilniaus VT tikrai turi IT specialistų kurie galėtų tai padaryti. O atitinkamai vertimas 1 psl. kainuoja apie 30 lt. bet, kaip supratau Rusų kalbą ten moka visi, tai dėl to neturėtų kilti problemų
Nieko gero.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąŽymiai geriau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO jei angliškai, tai gerai?
O negalėtų padaryt kaip Kauno „Solariuose“ su visiška lietuvybe.
Ir apskritai, kur įmanoma reikėtų naudot lietuviškas dalis (kad ir kompresorius).
Comment
-
Šiaip ir anglų ir rusų kalbos, kaip tai nebūtų paradoksalu, yra vienos iš oficialių Europos Sąjungos kalbų. Bet nemanau, kad verta šioje temoje apie lingvistiką diskutuoti.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąŽymiai geriau. Visgi anglų tai tarptautinė kalba, tuo tarpu rusų tai tik vieno iš mūsų kaimynų, kuris mus vertė šią kalbą mokytis per prievartą.
Beje, manau, kad rusų kalbą moka kur kas daugiau VT vairuotojų nei anglų.
Comment
-
Taip, Liono "irisas" atrodo nerealiai gražiai (ir, jei video nemeluoja, važiuoja tyliai). Tik kur keleiviai, negi jie nuolat važinėja tušti? Ir vargu ar jis atlaikytų Vilniaus gatvių duobes, provėžas, įdubusius šulinius,- tam reikalingas labiau "topornas" transportas
Man šiaip jau Amber'is (vilnis) atrodo vis tiek gražiau nei originalas:


Aišku, tai ne apvalusis Maz'as:

Beje, teko šįvakar kalbėti su vienu Soliario vairuotoju,- jei juo tikėti, šiandien Amber'is (vilnis) jau buvo sugedęs...Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Čia ne MAZ'as, o Belkommunmash'as (BKM). Tai ne tas pats gamintojas.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąAišku, tai ne apvalusis Maz'as:
Atvaizdas
Comment
-
Drįstu spėti, kad "europiečių" pakabos išgyvens kelis kartus ilgiau nei rytų Europos gamintojų.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąTaip, Liono "irisas" atrodo nerealiai gražiai (ir, jei video nemeluoja, važiuoja tyliai). Tik kur keleiviai, negi jie nuolat važinėja tušti? Ir vargu ar jis atlaikytų Vilniaus gatvių duobes, provėžas, įdubusius šulinius,- tam reikalingas labiau "topornas" transportas
Comment
-
1) MAZ 103T - ant bamperio parašyta.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
2) ir 3) Autobusas MAZ-203 ir Amberis su jo kėbulu.
4) Belkommunmaš-420-
-"Vytautas"
Comment
-
Mačiau, kaip pagalba tempė tą AMBER`į.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąar galima registruoti kiekvieną amberio pirstelėjimą čia?
tai šiandien apie 9:20 21 maršruto egzempliorius antakalnio gatvėje mėgavosi psichologine, uoj techinine pagalba
ne per dažnai čia jis taip....?
Comment
Comment