Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusų surinkimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    O čia kartais ne kokie nors susitarimai su MAZ, kad būtų elementariai apeitas troleibusų pirkimo konkursas?
    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

    Comment


      #62
      Pristatytas pirmasis Vilniuje surinktas troleibusas

      http://www.ekonomika.lt/naujiena/pri...5683.html#3556

      Comment


        #63
        /\

        Vieno sostinėje surinkto troleibuso kaina - apie 720 tūkst. Lt. Dalys gabenamos iš keturių šalių – Baltarusijos, Čekijos, Lenkijos ir Vokietijos.
        Šaltinis : http://verslas.delfi.lt/automoto/pri....d?id=51664631
        Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

        Comment


          #64
          Parašė John
          Kodėl dizainas identiškas MAZ autobusams?
          Nežinau kaip atrodo Maz troleibusai, bet šitas visai neblogai skayčiau, kaip Solaris, tik trumpesnis. Aišku, ne kosminis laivas, bet atrodo neblogai. Beto kaip meras sakė tokie troleibusai iki 50% pigesni nei pirkti surinkti kitoje šalyje. Vien jau tai didelis pliusas.
          Flickr

          Comment


            #65
            Pirmasis Lietuvoje surinktas troleibusas važiuoja be „ūsų“
            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...-be-usu-388883
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #66
              Dalys gabenamos iš keturių šalių – Baltarusijos, Čekijos, Lenkijos ir Vokietijos.
              Kažkodėl nesitiki, kad viskas yra taip kaip sakoma. Man atrodo, kad troleibuso padangos yra Matador, o tai Slovakijos padangų gamintojas. Nors anksčiau buvo teigta jog padangos atkeliaus iš Vokietijos. Taigi jei dalys tik atkeliauja iš ten esančių sandėlių, tai kyla klausimas kas realiai yra visų dalių gamintojai.

              Comment


                #67
                Parašė John
                Maz troleibusai atrodo taip:

                Youtube video

                T.y. jie bent vizualiai yra identiški lietuviškąjam Amber.
                Troleibusas kaip troleibusas, naujas tvarkingas ir tiek. Iš vidaus irgi visai neblogai atrodo. Aišku, surinkinėti patiems troleibusus ir dar iš baltarusiškų dalių ne toks prestižas kaip nusipirkti gatavus kokius nors japoniškus ar vokiškus, jei jau pagal tai vertiname
                Flickr

                Comment


                  #68
                  Parašė John
                  Maz troleibusai atrodo taip:

                  Youtube video

                  T.y. jie bent vizualiai yra identiški lietuviškąjam Amber.
                  Identiški, todėl kad pagrindas МАЗ-Этон Т203.
                  http://etonltd.ru/ru/node/32
                  http://ru.wikipedia.org/wiki/МАЗ-ЭТОН_Т203

                  Comment


                    #69
                    Šaunuoliai! Nors tai ir MAZ, bet atrodo labai gražiai

                    Comment


                      #70
                      Svarbiausia, kad tarnautų gerai ir padėtų sukurti savo "know-how" sritį. O jau iš kur detalės man asmeniškai nėra svarbu.

                      P.S. O koks yra lietuviškas "know-how" atitikmuo?
                      Paskutinis taisė bebop; 2011.11.11, 18:42.
                      Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                      Comment


                        #71
                        Visų pirma geriau ekonomikai, kad vietoje surenka, o jei palaipsniui atsirastų ir didėtų lietuviškų detalių skaičius, tai triskart valio tada.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #72
                          Tas tai taip. Bet dabar, pradžioje, gali būti detalės, kad ir iš Zimbabvės, kad tik gerai tarnautų ir būtų prieinama kaina. Kaip sakant, kad įsuktų visą pramonę (jeigu galima taip pavadinti).
                          Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                          Comment


                            #73
                            Keli minusai, tai kopetėlės troleibuso gale. Jie visiškai nereikalingi. Antra, per didelis vairuotojo kabinos šoninis stiklas. Neabejoju kad ateitija vairuotojai šio stiklo apatinę dalį užklijuos nepermatomą plevelę. Virvių ritės šiek tiek per aukštai, jos neturi siekti galinio stiklo.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Lettered

                              Troleibusas kaip troleibusas, naujas tvarkingas ir tiek. Iš vidaus irgi visai neblogai atrodo. Aišku, surinkinėti patiems troleibusus ir dar iš baltarusiškų dalių ne toks prestižas kaip nusipirkti gatavus kokius nors japoniškus ar vokiškus, jei jau pagal tai vertiname
                              Na nežinau, galėtų bent jau dizainą šiek tiek pakeisti. Nes dabar jis praktiškai niekuo nesiskiria nuo MAZ'ų. Tik iš spaudos ir žinosim, kad čia lietuviškas troleibusas, o atvykėliai iš užsienio pagalvos, kad čia koks MAZ'as Dar baltarusiai gali paduoti į teismą dėl autorinių teisių pažeidimo
                              O Vakarų Europoje ar troleibusai dar gaminami?

                              Parašė Boutsen
                              Keli minusai, tai kopetėlės troleibuso gale. Jie visiškai nereikalingi. Antra, per didelis vairuotojo kabinos šoninis stiklas. Neabejoju kad ateitija vairuotojai šio stiklo apatinę dalį užklijuos nepermatomą plevelę. Virvių ritės šiek tiek per aukštai, jos neturi siekti galinio stiklo.
                              Kam ta nepermatoma plėvelė? Juk ne nuogi už vairo sėdi.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                #75
                                Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                Keli minusai, tai kopetėlės troleibuso gale.
                                Ką gali žinoti, kada teks lipti ant stogo? Vilniuje esu matęs vairuotoją, užlipusią ant stogo atpainioti į nukritusio „ūso“. Ir kopetėlės juk nedaro jokios įtakos važiavimui, nebent jos atsikabintų, nukristų po ratais gale važiuojančiam troleibusui ir tas nulėktų nuo tilto.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Na nežinau, galėtų bent jau dizainą šiek tiek pakeisti. Nes dabar jis praktiškai niekuo nesiskiria nuo MAZ'ų. Tik iš spaudos ir žinosim, kad čia lietuviškas troleibusas, o atvykėliai iš užsienio pagalvos, kad čia koks MAZ'as
                                  Nesiskiria tai nesiskiria, nes tai nėra kažkoks originalus gaminys, o tik surinktas produktas iš jau suderintų detalių. Mes kažką darom sau ir dėl savęs ar tik rūpinamės ką pagalvos kažkoks atvykėlis. Paprastam žmogui nebus jokio skirtumo ir jis tikrai neatskirs, o besidomintys galus "išrišti" gali net su pakeista išvaizda.

                                  Komercinio transporto pavyzdžiai:
                                  Fiat Ducato
                                  Peugeot Boxter
                                  Citroen Jumper
                                  Tai rinka, kurioje prekės pasirinkimui nėra svarbi išvaizda, o svarbiau yra techniniai duomenys ir kaina. Gamintojai visai nepergyvena, kad iš esmės tas pats mikroautobusas siūlomas su trimis skirtingais prekės ženklais. Panašiai ir su autobusais bei troleibusais.

                                  Kam ta nepermatoma plėvelė? Juk ne nuogi už vairo sėdi.
                                  Man irgi neaišku kam ten reikia visai apsiklijuoti tas vairuotojo kabinas. Juo labiau, kodėl tokie "patobulinimai" yra toleruojami. Kartais labai prastai atrodo naujas autobusas ar troleibusas, o jau apklijuotas įvairių spalvų plėvelėm ar lipdukais.
                                  Dar suprantu kai tolimųjų reisų vairuotojai visaip "išpuošia" savo sunkvežimių kabinas. Jiems tas sunkvežimis būna namais dvi ar daugiau savaičių. O čia ateini, atidirbi kelias valandas ir eini namo.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Pirmasis Lietuvoje surinktas troleibusas važiuoja be „ūsų“
                                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...-be-usu-388883
                                    Naujasis „Amber“ troleibusas keleivius sostinėje turėtų pradėti vežioti sausio mėnesį. Pakeitimų turėtų sulaukti ir troleibuso dizainas. Žadama pakeisti iš Kijevo atkeliavusio korpuso priekinę ir galinę dalis.
                                    Čia klaida ar iš tikrųjų iš Ukrainos?

                                    Comment


                                      #78
                                      Gražus tas troleibusas.Nors turi ir minusų,bet turi ir pliusų.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Čia klaida ar iš tikrųjų iš Ukrainos?
                                        O kodel turetu buti klaida? Nemanau.

                                        Comment


                                          #80
                                          "Pakeitimų turėtų sulaukti ir troleibuso dizainas."

                                          Turbūt kiekvieno naujo troleibuso dizainas bus kitoks, priklausomai nuo to, kokių atsarginių dalių ir kur pigiau gaus
                                          Galėtų dar rašyti ant truliko "hand work exclusive"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X