O čia kartais ne kokie nors susitarimai su MAZ, kad būtų elementariai apeitas troleibusų pirkimo konkursas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusų surinkimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Pristatytas pirmasis Vilniuje surinktas troleibusas
http://www.ekonomika.lt/naujiena/pri...5683.html#3556
Comment
-
/\
Šaltinis : http://verslas.delfi.lt/automoto/pri....d?id=51664631Vieno sostinėje surinkto troleibuso kaina - apie 720 tūkst. Lt. Dalys gabenamos iš keturių šalių – Baltarusijos, Čekijos, Lenkijos ir Vokietijos.Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
Nežinau kaip atrodo Maz troleibusai, bet šitas visai neblogai skayčiau, kaip Solaris, tik trumpesnis. Aišku, ne kosminis laivas, bet atrodo neblogai. Beto kaip meras sakė tokie troleibusai iki 50% pigesni nei pirkti surinkti kitoje šalyje. Vien jau tai didelis pliusas.Parašė JohnKodėl dizainas identiškas MAZ autobusams?
Comment
-
Pirmasis Lietuvoje surinktas troleibusas važiuoja be „ūsų“
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...-be-usu-388883
Comment
-
Kažkodėl nesitiki, kad viskas yra taip kaip sakoma. Man atrodo, kad troleibuso padangos yra Matador, o tai Slovakijos padangų gamintojas. Nors anksčiau buvo teigta jog padangos atkeliaus iš Vokietijos. Taigi jei dalys tik atkeliauja iš ten esančių sandėlių, tai kyla klausimas kas realiai yra visų dalių gamintojai.Dalys gabenamos iš keturių šalių – Baltarusijos, Čekijos, Lenkijos ir Vokietijos.
Comment
-
Troleibusas kaip troleibusas, naujas tvarkingas ir tiek. Iš vidaus irgi visai neblogai atrodo. Aišku, surinkinėti patiems troleibusus ir dar iš baltarusiškų dalių ne toks prestižas kaip nusipirkti gatavus kokius nors japoniškus ar vokiškus, jei jau pagal tai vertinameParašė JohnMaz troleibusai atrodo taip:
Youtube video
T.y. jie bent vizualiai yra identiški lietuviškąjam Amber.
Comment
-
Identiški, todėl kad pagrindas МАЗ-Этон Т203.Parašė JohnMaz troleibusai atrodo taip:
Youtube video
T.y. jie bent vizualiai yra identiški lietuviškąjam Amber.
http://etonltd.ru/ru/node/32
http://ru.wikipedia.org/wiki/МАЗ-ЭТОН_Т203
Comment
-
Na nežinau, galėtų bent jau dizainą šiek tiek pakeisti. Nes dabar jis praktiškai niekuo nesiskiria nuo MAZ'ų. Tik iš spaudos ir žinosim, kad čia lietuviškas troleibusas, o atvykėliai iš užsienio pagalvos, kad čia koks MAZ'asParašė Lettered
Troleibusas kaip troleibusas, naujas tvarkingas ir tiek. Iš vidaus irgi visai neblogai atrodo. Aišku, surinkinėti patiems troleibusus ir dar iš baltarusiškų dalių ne toks prestižas kaip nusipirkti gatavus kokius nors japoniškus ar vokiškus, jei jau pagal tai vertiname
Dar baltarusiai gali paduoti į teismą dėl autorinių teisių pažeidimo 
O Vakarų Europoje ar troleibusai dar gaminami?
Kam ta nepermatoma plėvelė? Juk ne nuogi už vairo sėdi.Parašė BoutsenKeli minusai, tai kopetėlės troleibuso gale. Jie visiškai nereikalingi. Antra, per didelis vairuotojo kabinos šoninis stiklas. Neabejoju kad ateitija vairuotojai šio stiklo apatinę dalį užklijuos nepermatomą plevelę. Virvių ritės šiek tiek per aukštai, jos neturi siekti galinio stiklo.
Comment
-
Ką gali žinoti, kada teks lipti ant stogo?Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKeli minusai, tai kopetėlės troleibuso gale.
Vilniuje esu matęs vairuotoją, užlipusią ant stogo atpainioti į nukritusio „ūso“. Ir kopetėlės juk nedaro jokios įtakos važiavimui, nebent jos atsikabintų, nukristų po ratais gale važiuojančiam troleibusui ir tas nulėktų nuo tilto.
Comment
-
Nesiskiria tai nesiskiria, nes tai nėra kažkoks originalus gaminys, o tik surinktas produktas iš jau suderintų detalių. Mes kažką darom sau ir dėl savęs ar tik rūpinamės ką pagalvos kažkoks atvykėlis. Paprastam žmogui nebus jokio skirtumo ir jis tikrai neatskirs, o besidomintys galus "išrišti" gali net su pakeista išvaizda.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa nežinau, galėtų bent jau dizainą šiek tiek pakeisti. Nes dabar jis praktiškai niekuo nesiskiria nuo MAZ'ų. Tik iš spaudos ir žinosim, kad čia lietuviškas troleibusas, o atvykėliai iš užsienio pagalvos, kad čia koks MAZ'as
Komercinio transporto pavyzdžiai:
Fiat Ducato
Peugeot Boxter
Citroen Jumper
Tai rinka, kurioje prekės pasirinkimui nėra svarbi išvaizda, o svarbiau yra techniniai duomenys ir kaina. Gamintojai visai nepergyvena, kad iš esmės tas pats mikroautobusas siūlomas su trimis skirtingais prekės ženklais. Panašiai ir su autobusais bei troleibusais.
Man irgi neaišku kam ten reikia visai apsiklijuoti tas vairuotojo kabinas. Juo labiau, kodėl tokie "patobulinimai" yra toleruojami. Kartais labai prastai atrodo naujas autobusas ar troleibusas, o jau apklijuotas įvairių spalvų plėvelėm ar lipdukais.Kam ta nepermatoma plėvelė? Juk ne nuogi už vairo sėdi.
Dar suprantu kai tolimųjų reisų vairuotojai visaip "išpuošia" savo sunkvežimių kabinas. Jiems tas sunkvežimis būna namais dvi ar daugiau savaičių. O čia ateini, atidirbi kelias valandas ir eini namo.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPirmasis Lietuvoje surinktas troleibusas važiuoja be „ūsų“
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...-be-usu-388883Čia klaida ar iš tikrųjų iš Ukrainos?Naujasis „Amber“ troleibusas keleivius sostinėje turėtų pradėti vežioti sausio mėnesį. Pakeitimų turėtų sulaukti ir troleibuso dizainas. Žadama pakeisti iš Kijevo atkeliavusio korpuso priekinę ir galinę dalis.
Comment
-
O kodel turetu buti klaida? Nemanau.Parašė digital Rodyti pranešimąČia klaida ar iš tikrųjų iš Ukrainos?
Comment

Comment