Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    53 Veža mases turistų iki Akropolio?
    Ne visus - nekantriausi išlipa Kalvarijų turguje .
    Mikroautobusai ko gero buvo be reikalo panaikinti, siekiant visus sugrūsti į troleibusus. Jie ir tvarkingai atrodydavo, ir būdavo greiti, ir užtikrindavo patogų susisiekimą su centru iš visų rajonų. Tai dauguma vietoj jų turbūt rinkosi ne troleibusus, o nuosavus automobilius. Kita vertus dabar Vilniuje su taksi situacija nebloga (kainos požiūriu), neskaitant oro uosto .

    Comment


      Parašė Petr Rodyti pranešimą
      Automatiniai jau seniai turi būti visur, juos taip ar taip reikia visus keisti. Tie seni yra teisiog katastrofa, nes stabdomas visas eismas gatvėse. Taip, iešmų reikėtų nemažai, bet nutesiant KT greitųjų maršrutų trasomis galima būtų paversti daug dabartinių autobusų maršrutų į troleibusų. Troleibusų nestojimas nepopuliariose stotelėse inicijuotų autobusų maršrutų įvedimą, kurie stotų visuose, taigi iš to nėra jokios prasmės. Be to ekspluatuoti greituosius troleibusus būtų pigiau nei autobusus.
      Taip, automatiniai seniai turi būti, bet jų statymas prie kiekvienos stotelės skamba brangiai. Ir taip, žinau, kad troleibusų eksploatacija yra pigesnė ir palaikau šią idėją, tik... Gal didesnė nauda būtų A juostų (tik VT) tiesimas, bei nepopuliarių stotelių pavertimas į "Pagal pareikalavimą"?
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        Ne visus - nekantriausi išlipa Kalvarijų turguje .
        Mikroautobusai ko gero buvo be reikalo panaikinti, siekiant visus sugrūsti į troleibusus. Jie ir tvarkingai atrodydavo, ir būdavo greiti, ir užtikrindavo patogų susisiekimą su centru iš visų rajonų. Tai dauguma vietoj jų turbūt rinkosi ne troleibusus, o nuosavus automobilius. Kita vertus dabar Vilniuje su taksi situacija nebloga (kainos požiūriu), neskaitant oro uosto .
        Kaip greitą ir patogų VT siūlot mikriukus? Priminkit, kiek civilizuoto pasaulio miestų įsidiegė šią nuostabią sistemą per pastarąją dekadą?
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Nutiesiant troleibusų kontaktinį tinklą visose dabartinėse greitųjų autobusų maršrutų gatvėse, pristatant ten iešmų ties kiekviena stotele bei priperkant tiek dvigubų troleibusų, kiek reikia aptarnauti visus G maršrutus, išlaidos bus tokios milžiniškos, kad ta pigesnė troleibusų eksplotacija atsipirks tik per kokius 20 metų

          Comment


            Nuo kada VT turi atsipirkt ir dar pelną nešt? Ir tikrai geriau uostyt autobuso dujas (ypač Pylimo g.)?

            KT Ukmergės ir D&G gatvėse ir į Pilaitę turėjo būt nutiestas seniausiai.
            Paskutinis taisė lukass; 2018.06.20, 22:34.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Kaip greitą ir patogų VT siūlot mikriukus?
              Jie puikiai galėjo būti tol, kol atsiras kas nors nauja ir modernaus. Mikroautobusų buvo atsisakyta vien todėl, kad buvo privatūs, o ne dėl funkcionalumo, patogumo ar panašių priežasčių. Miestiečių nuomonės, rodos, niekas neklAusė.

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Jie puikiai galėjo būti tol, kol atsiras kas nors nauja ir modernaus. Mikroautobusų buvo atsisakyta vien todėl, kad buvo privatūs, o ne dėl funkcionalumo, patogumo ar panašių priežasčių. Miestiečių nuomonės, rodos, niekas neklAusė.
                Tai ir atsirado nauja ir modernu - "Greitieji" maršrutai.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                  O sveikas protas neprieštarautų įvedinės naują VT rūšį ir nekeisti esamų maršrutų? Taip, Burinskienės studija labai kategoriška, tačiau ar ja būtų 100% vadovaujamasi? Mano nuomone, kelių stotelių dubliavimasis, iš naujos VT rūšies liūto dalies neatimtų (A27, A37), tačiau jei dubliuojamasi didžiojoje dalyje trasos (A53, A10), tai jau nelabai...
                  Vietoj 53 į Stotį galėtų būti nukreiptas 56, o 10 važiuotų Rinktinės/Apkasų gatvėmis (faktiškai dar būtų galima jį nukreipti tolyn Subačiaus gatve į Gurius, ir jau 33 būtų galima naikinti tačiau mano nuomone, 6 ir 10 maršrutų dubliavimas su nauja VT rūšimi taip pat būtų per didelis - 6 būtų galima tiesiog naikinti, kadangi jis ar taip ar taip žiauriai dubliuoja 12, o 10 nukreipti Antakalnio gatve (nors to maršruto keleivių srautų nežinau, jeigu ten nėra daug žmonių, važiuojančių iki pat Saulėtekio, tai gal tada neverta ?). Visi kiti Kalvarijų maršrutai galėtų likti tokie kokie yra, arba kiek pakoreguoti, kad nevažiuotų taip giliai į miestą (35/36/66 - manau optimaliausia juos trumpinti iki Ateities st; na dar 30 būtų galima nukreipti Rinktinės gatve)

                  Kiek opesnė problema man atrodo naujos VT rūšies dubliavimasis su troleibusais Pylimo gatvėje - dubliavimosi atkarpa ten gana didelė, bet nukreipti tuos troleibusus V.Kudirkos gatve, kaip kad siūlo galimybių studija yra gana kvaila - žmonės prisidėtų dar koks 10 minučių papildomo vaikščiojimo nelygiu reljefu. Galbūt tada tikrai protinga būtų tą tramvajaus/BRT sistemą pakišti po žeme miesto centre ?

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    • 49/69 Bukčiai/Šiltnamių g. - Lazdynai - T. Narbuto g. - Kalvarijų g. - Baltupiai (Ateities g.)
                    Priveža žmones iš Baltupių iki 1G, iš Lazdynų ir apylinkių iki Laisvės arba Konstitucijos pr., bei šiaip papildo VT maršrutų tinklą. Naikinti negalima, nes Kalvarijų gatvė nėra šio maršruto centralė (važiavimo tikslas). Galima nukreipti Ulonų gatve, tačiau vėlgi, ar tam yra tikslo?
                    Kol baigtųsi visi tramvajaus/BRT įrenginėjimo darbai, Vilniuje turbūt ir Kernavės gatvę spėtų pastatyti, galėtų eiti per ją

                    • 34 Stotis - Olandų g. - Kalvarijų g. - Baltupiai - Visoriai
                    Sujungia Olandų gatvę su miestu, Baltupius su Santariškėmis ir Visoriais. Taipogi nepanaikinsi, nebent nukreipsi kitomis gatvėmis. Yra tam tikslo? Ne, nėra.
                    Irgi nukreipti Kernavės gatve. Kad mažiau dubliuotųsi Jeruzalės gatvėje, būtų galima nukreipti Baltupio, kaip kad 48/50

                    • 50 Bajorai - Baltupiai - Kalvarijų g. - Antakalnis
                    Sujungia Bajorų kalvas su miestu, papildo maršrutus Baltupiuose bei sujungia juos su Antakalniu. Nei panaikinamas, nei iškeliamas, nes kitaip dings šio maršruto esmė.
                    O šitą būtų galima nukreipti Apkasų/Verkių gatve. Pastarąja dabar niekas nevažiuoja, taigi pagerėtų susisiekimas Šiaurės Miestelyje.

                    Vis dar yra noras panaikinti šitiek maršrutų ir palikti nemažą miesto dalį be tiesioginio susisiekimo? Vien 53 naikinimas arba sutrumpinimas paliktų visus turistus be Akropolio
                    Gal nereikia taip dramatizuoti niekam tas tiesioginis susisiekimas nenukenčia, visi maršrutai važinėtų lygiagrečiomis gatvėmis

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                      Nuo kada VT turi atsipirkt ir dar pelną nešt? Ir tikrai geriau uostyt autobuso dujas (ypač Pylimo g.)?
                      Vadovaujantis tokia logika, imkim ir išsikaskim kokius 10 metro linijų - gi VT vistiek neturi pelno nešt o jeigu kalbant rimtai, tai VT atsipirkt nebūtina, bet miestui skirtumas tarp 5 ir 25 milijonų eurų išlaidų tikrai yra.(skaičiai paimti iš lempos: vienu atveju naujų TP pirkimas, A juostų nubraižymas/kelių platinimas ir šviesoforų sistemos pritaikymas, kitu atveju viskas tas pats ir papildomai KT tiesimas/iešmų statymas. Be to, troleibusai brangesni už autobusus). Palaikyti autobusų sistemą yra žymiai pigiau

                      KT Ukmergės ir D&G gatvėse ir į Pilaitę turėjo būt nutiestas seniausiai.
                      Kas iš to, kad turėjo ? Mes dabar kalbam apie realią situaciją, o ne “kas būtų jeigu būtų”

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Vietoj 53 į Stotį galėtų būti nukreiptas 56, o 10 važiuotų Rinktinės/Apkasų gatvėmis (faktiškai dar būtų galima jį nukreipti tolyn Subačiaus gatve į Gurius, ir jau 33 būtų galima naikinti tačiau mano nuomone, 6 ir 10 maršrutų dubliavimas su nauja VT rūšimi taip pat būtų per didelis - 6 būtų galima tiesiog naikinti, kadangi jis ar taip ar taip žiauriai dubliuoja 12, o 10 nukreipti Antakalnio gatve (nors to maršruto keleivių srautų nežinau, jeigu ten nėra daug žmonių, važiuojančių iki pat Saulėtekio, tai gal tada neverta ?). Visi kiti Kalvarijų maršrutai galėtų likti tokie kokie yra, arba kiek pakoreguoti, kad nevažiuotų taip giliai į miestą (35/36/66 - manau optimaliausia juos trumpinti iki Ateities st; na dar 30 būtų galima nukreipti Rinktinės gatve)
                        56 nukreipimas logiškas, tačiau nuo centro jis nestotų prie Akropolio. Iki stoties galėtų važiuot GV tiltu ir Švitrigailos g.
                        A10 sujungti su 33 negalima, nes maršrutų dažnumas skiriasi, į Gurius būtų vežamas oras.
                        T10 neapsimoka leist Antakalnio g., puikiai pasitarnautų dažni 17+2 (vis tiek didžioji dalis keleivių ne iki Saulėtekio važiuoja).
                        Panaikinus T6, reikia trigubai dažnint T12.

                        Kiek opesnė problema man atrodo naujos VT rūšies dubliavimasis su troleibusais Pylimo gatvėje - dubliavimosi atkarpa ten gana didelė, bet nukreipti tuos troleibusus V.Kudirkos gatve, kaip kad siūlo galimybių studija yra gana kvaila - žmonės prisidėtų dar koks 10 minučių papildomo vaikščiojimo nelygiu reljefu. Galbūt tada tikrai protinga būtų tą tramvajaus/BRT sistemą pakišti po žeme miesto centre ?
                        Apie tunelį po senamiesčiu niekas nei svarstė, nei tuo labiau dabar nesvarstytų (nebent metro).
                        Dubliavimas didelis, tačiau jei KT Pylimo g. palikus nuo Basanavičiaus g. iki Šeimyniškių g. (tik 3 stotelės)? 1,2 ir 7 troleibusai galėtų važiuot Švitrigailos g. o 12 paliktų Ž. Panerių ir Vilkpėdės susisiekimą su senamiesčiu.
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                          Vadovaujantis tokia logika, imkim ir išsikaskim kokius 10 metro linijų - gi VT vistiek neturi pelno nešt o jeigu kalbant rimtai, tai VT atsipirkt nebūtina, bet miestui skirtumas tarp 5 ir 25 milijonų eurų išlaidų tikrai yra.(skaičiai paimti iš lempos: vienu atveju naujų TP pirkimas, A juostų nubraižymas/kelių platinimas ir šviesoforų sistemos pritaikymas, kitu atveju viskas tas pats ir papildomai KT tiesimas/iešmų statymas. Be to, troleibusai brangesni už autobusus). Palaikyti autobusų sistemą yra žymiai pigiau

                          Kas iš to, kad turėjo ? Mes dabar kalbam apie realią situaciją, o ne “kas būtų jeigu būtų”
                          Niekas ir nesiūlo 10 metro linijų. Juk KT tiesimo kaina nė iš tolo neprilygsta tramvajaus ar BRT (2014 m. Kaune 1 km KT nutiest kainavo viso labo apie 480 tūkst. Eur). Troleibusus taip ar taip perka naujus, tiesia A juostas (nors ir nepakankami tempai), taip kad...

                          O kaip suprast Palaikyti autobusų sistemą yra žymiai pigiau? Nuolat remontuot Karosas, pilt kurą, teršt aplinką visada pigiau, nei turėti ekologišką ir greitą VT.

                          O Vilniuje galėtų būti toks tramvajus:

                          Paskutinis taisė lukass; 2018.06.21, 06:30.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            Kai pagalvoji, jog tokie traukiniai jau prieš 117 m. buvo, o mes vis dar apie autobusus ir talonėlių pirkimų problemas kalbam...

                            Wuppertal Suspension Railway
                            https://en.wikipedia.org/wiki/Wupper...ension_Railway

                            Buvo labai gražūs, patogūs ir miesto vaizdą gerinantys, o visokie ten Liuksemburgai, Bergenai, Jeruzalės, Nicos, Tulūzos, Edingurgai, Orhusai, Krokuvos nieko nesupranta ir naujus tramvajus įsirenginėja, tik mes protingiausi su savo vos bepavažiuojančiais supuvusiais troleibusais ir kosminėmis fantazijomis.

                            Parašė kutas Rodyti pranešimą

                            Jeruzalės LR patogumas tas, kad centre linija eina pėsčiųjų gatvėmis. Įdomu, kaip atrodytų Pylimo gatvė atiduota tramvajui ir pėstiesiems.
                            Atrodytų maždaug taip, labai baisu?



                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                            Jūs sakote, kad tramvajus jokių linijų nesudarkytų, o jau kitoje eilutėje sakote, kad 13 maršrutų yra neracionalu ir juos reikėtų pakeisti tramvajumi. Logikos nerasta, na bet panagrinėkime detaliau tuos 13 maršrutų:
                            Aš nesakiau, kad reikia naikinti 13 maršrutų, tik visiškai nelogiška, kad 13 maršrutų važiuoja vienas paskui kitą Kalvarijų g., todėl ir sakau, kad tramvajų reiktų paleisti ta intensyviausia VT arterija, o dabartinius maršrutus palikti kaip privežančius ir tik kertančius tramvajaus liniją, na kaip ir visuose kituose miestuose, kurie turi tramvajų.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.21, 08:34.
                            Flickr

                            Comment


                              Troleibusų minusas, kad jie ir tarpusavyje vienas kitam trukdo. Reikia tikėtis, kad visokie hibridiniai ar vien elektriniai autobusai "be ragučių" ateis. Čia dėl taršos. Ir nereikės tada palaikyt dviejų iš esmės dubliuojančių viens kitą tinklų.

                              VT neturi atsipirkti "pats savaime". Tačiau jis turi atsipirkti bendrame biudžete. Infrastruktūra reikalinga, kad ja besinaudojantys kurtų vertę ir ta vertė neša pajamas. Kuo patogiau, tuo daugiau kas norės čia būti/gyvent/dirbt, tuo efektyviau kurs vertę. Paskaičiuot netrivialu, todėl ir atsiranda spekuliacijos, ypač politikų. Vieni meta kortą, kad brangu ir neatsipirks, t.y. nežiūri visumos, o kiti ta visuma manipuliuoja. Rezultatas - niekur nejudama, tik dalis biudžetininkų pasiima kasdienes procesines algas...

                              Comment


                                Vienu žodžiu, nieko naujo. Prieš šimtmetį Vilniuje tramvajus taip pat nebuvo įrengtas dėl biurokratinių rietenų savivaldybėje.

                                Comment


                                  Kad jau taip palaikomas tramvajus, pažiūrėkim koks turėjo/turėtų būti (čia visi visi naujų transporto rūšių variantai bei galutinės patvirtintos tramvajaus trasos su brėžiniais):
                                  • Naikinamas visas dabartinis VT Pylimo ir Basanavičiaus gatvėse. Nuo stoties esamus maršrutus nukeipti nebūtų didelis nuostolis, tačiau palinkti Savanorių pr. be susisiekimo su senamiesčiu yra prasta idėja.
                                  • Naikinama Žaliojo tilto stotelė, įrengiant kitoj upės pusėj "Operos st.". Stotelė dabartinėj vietoj, nutiesus tramvajų, prarastų persėdimo mazgo funkciją, kadangi niekas net 1 stotelės nedubliuotų jo, tačiau dauguma žmonių ten išlipa ir eina į Šnipiškes. Stotelės perkėlimas išaugintų atstumą ir laiką. Taip pat, kaip būtų su stotele troleibusam/autobusam Žygimantų g. link katedros, kadangi Opera būtų persėdimo punktas?
                                  Click image for larger version  Name:	OPERA.PNG Views:	1 Size:	225,2 kB ID:	1649828
                                  • Stotelė "Pramogų parkas" įrengiama salelėje Gerulaičio/Kalvarijų sankryžoje. Vieta pati prasčiausia, būtų prarasta persėdimo galimybė. Labiau tiktų vieta tarp Kareivių ir P. Lukšio gatvių.
                                  Click image for larger version  Name:	Pramogų parkas.PNG Views:	1 Size:	208,0 kB ID:	1649829
                                  • Tiesti antrą liniją iki Ukmergės žiedo norima Žalgirio g., nes "įvedus tramvajaus liniją Konstitucijos pr. centrinėje juostoje, reikia panaikinti esamą troleibusų liniją ne tik šioje gatvėje, bet ir Šeimyniškių bei T.Narbuto g. iki Sėlių gatvės ir liekantis troleibusų tinklas tampa labai pažeidžiamas ir mažai efektyvus.", nors "vertinant visos VT sistemos pokyčius, ekonomiškai greičiau atsiperka Konstitucijos prospekto trasa.". Kaip 3 stotelių dubliavimas gali sumažinti tramvajaus patrauklumą? Kaip T9 ar T19 atims keleivius iš tramvajaus? Kodėl tada šveicarai tokie kvaili ir leidžia troleibuso ir tramvajaus dubliavimąsi?
                                  Jei tiesiant tramvajų nebūtų bukai naikinami trumpi dubliavimai, išspręstos persėdimo problemos ir pan., tramvajų palaikyčiau.
                                  Paskutinis taisė lukass; 2018.06.21, 09:52.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Vienu žodžiu, nieko naujo. Prieš šimtmetį Vilniuje tramvajus taip pat nebuvo įrengtas dėl biurokratinių rietenų savivaldybėje.
                                    O ne dėl PPK, kaip skelbiama?
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė kutas Rodyti pranešimą

                                      Jeruzalės LR patogumas tas, kad centre linija eina pėsčiųjų gatvėmis. Įdomu, kaip atrodytų Pylimo gatvė atiduota tramvajui ir pėstiesiems.
                                      Nematau, nieko blogo jei Pylimo g., Jogailos g. ir Vilniaus g. iki Goštauto g. ir Tilto g. būtų išimtinai skirta tik VT. Kelionė nuo stoties iki centro pagreitėtų visus du kartus, o gal net tris.
                                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.06.21, 10:01.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                        O ne dėl PPK, kaip skelbiama?
                                        Atleiskit už tamsumą, kas yra PPK?

                                        "Zuoko" tramvajaus variantas, mano manymu, nėra geriausias. Pats sprendimas turėtų būti kompleksinis.

                                        Savanorių pr. iš Vakarinių rajonų veiktų linija B.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Atleiskit už tamsumą, kas yra PPK?

                                          "Zuoko" tramvajaus variantas, mano manymu, nėra geriausias. Pats sprendimas turėtų būti kompleksinis.

                                          Savanorių pr. iš Vakarinių rajonų veiktų linija B.
                                          Pirmasis Pasaulinis Karas.

                                          Kaip suprast kompleksinis?

                                          Apie kokią B liniją kalbat? Juk tokios galutinės linijos:

                                          Click image for larger version

Name:	VT.PNG
Views:	63
Size:	105,5 kB
ID:	1649839
                                          Paskutinis taisė lukass; 2018.06.21, 10:14.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X