Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geriau visiems po elektrini paspirtuka ir nebus tu kamsciu, bent siltuoju metu

    Comment


      Tai gal jau po dviratį iškart, bent padaugės dviratininkų naujuose dviračių takuose

      Comment


        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

        Netgi tris lijas ... Įdomu iš kur pinigai ...

        Na jei teisingai perskaičiau:
        11 km bėgių ( viena linija su 2 atšakom )
        249 781 708,72 zł ( ~ 60M EUR)
        https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwaje_w_Olsztynie

        15 tramų Solaris_Tramino S111o Ilgis ( 3 sekcijos) 29,3 m plotis 2,5 m , 43 sėdimos vietos
        113 652 000 zł ( ~ 27M EUR)

        https://pl.wikipedia.org/wiki/Solaris_Tramino

        keisti vieną kontaktinio tinklo laidą į 2 surūdijusius bėgius ...

        https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwa...mways_(18).JPG Click image for larger version

Name:	Olsztyn_new_tramways_(18).JPG
Views:	129
Size:	422,5 kB
ID:	1635627
        Už tokią kainą ir Vilniuj neprošal butu tramvaju isidiegt. Absoliutiškai antraip kada yra siūlomas modernusis už kone veik metropoliteno sumą. Stipriai Siūst NX tokius pasiūlytojus privalu.

        Comment


          Parašė evvt Rodyti pranešimą

          Už tokią kainą ir Vilniuj neprošal butu tramvaju isidiegt. Absoliutiškai antraip kada yra siūlomas modernusis už kone veik metropoliteno sumą. Stipriai Siūst NX tokius pasiūlytojus privalu.
          Labai geras pastebėjimas. Mane stebina kai kurie oponentai dėl projekto kainos. Tramvajus nėra joks kosmosas, ir šis pavyzdys tik tai patvirtina. Pagrindinės technologijos išdirbtos per 150 metų. Nedaug betrūko, kad ir Vilniuje tramvajus būtų atsiradęs dar prieš 100 metų.
          Klausimas kitas - ar tokia, aišku, modernizuota transporto priemonė reikalinga Vilniui.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Labai geras pastebėjimas. Mane stebina kai kurie oponentai dėl projekto kainos. Tramvajus nėra joks kosmosas, ir šis pavyzdys tik tai patvirtina. Pagrindinės technologijos išdirbtos per 150 metų. Nedaug betrūko, kad ir Vilniuje tramvajus būtų atsiradęs dar prieš 100 metų.
            Klausimas kitas - ar tokia, aišku, modernizuota transporto priemonė reikalinga Vilniui.
            Lietuvoje viskas pabrangsta kelis kartus, prisiminkim stadiono situaciją.
            Kodėl tramvajus negalėtų būti reikalingas? Ar dabar racionalu, kai Kalvarijų g. važiuoja keliolika VT maršrutų vietoje vieno patogaus tramvajaus? Labai daug kalbama apie tai, kad žmones reikia skatinti naudotis VT, bet nenorima į tai investuoti. Kad žmonės apart pensininkų ir moksleivių naudotųsi VT, reikia, kad jis turėtų privalumų prieš automobilius. Aplinkkeliui ar naujai gatvei išleisti kelis šimtus milijonų visiems logiška, bet tramvajui 60 mln. jau kosmosas.

            Parašė Romas Rodyti pranešimą

            Ir iš tas pas jus komjaunuoliškai chunveibiniškas entuziazmas taip stengtis, kad kažkam būtų kuo blogiau?
            Net prie ruso tokių idėjinių talibanų Lietuvoje neteko matyti, nebent kokiame Astraviece ar Rostove.
            Ši Kalvarijų gatvės atkarpa yra mažiausiai probleminė - tai kažkam kyla absurdiškų minčių ir ją sugadinti su tramvajiniais marazmais.
            Neaišku, ar išvis bus tas tramvajus, bet svarbiausia drausti, riboti ir griauti.
            Gal pabandykit pradžiai użdaryti pusdieniui dvi Žaliojo tilto juostas. Tik neužmirškit nurodyti savo koordinačių, kad dėkingi miesto gyventojai turėtų kur siųsti padėkas.
            Siaurinant Kalvarijų g. dėl tramvajaus, reiktų lygiagrečiai prapaltinti GV gatvę iki 3x3, taip pat sutvarkyti mazgą su Ukmergės g., taip pat dalis automobilių vairuotojų persėstų į tramvajų, tai bendrai kamščiai gal net sumažėtų.
            Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.18, 09:44.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Lietuvoje viskas pabrangsta kelis kartus, prisiminkim stadiono situaciją.
              Kodėl tramvajus negalėtų būti reikalingas? Ar dabar racionalu, kai Kalvarijų g. važiuoja keliolika VT maršrutų vietoje vieno patogaus tramvajaus? Labai daug kalbama apie tai, kad žmones reikia skatinti naudotis VT, bet nenorima į tai investuoti. Kad žmonės apart pensininkų ir moksleivių naudotųsi VT, reikia, kad jis turėtų privalumų prieš automobilius. Aplinkkeliui ar naujai gatvei išleisti kelis šimtus milijonų visiems logiška, bet tramvajui 60 mln. jau kosmosas.
              Teisingai pastebėjote.
              Pas mus viskas pabrangsta ne tik dėl korupcijos, bet ir krūvos apribojimų kažką keisti. Neabejoju, kad pasipiltų masiniai gyventojų protestai.
              Kitas dalykas kurį minėjau - miesto "vystytojai", verslininkai, savivaldybė irgi nesuinteresuoti pokyčiais, bent jau šiame etape.
              Tramvajus technoligiškai yra artimas geležinkeliui, bet pas mus beveik neįmanoma vykdyti bendrų projektų. LG turbūt niekada ir nebus bent susietas su miesto VT.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Lietuvoje viskas pabrangsta kelis kartus, prisiminkim stadiono situaciją.
                Kodėl tramvajus negalėtų būti reikalingas? Ar dabar racionalu, kai Kalvarijų g. važiuoja keliolika VT maršrutų vietoje vieno patogaus tramvajaus? Labai daug kalbama apie tai, kad žmones reikia skatinti naudotis VT, bet nenorima į tai investuoti. Kad žmonės apart pensininkų ir moksleivių naudotųsi VT, reikia, kad jis turėtų privalumų prieš automobilius. Aplinkkeliui ar naujai gatvei išleisti kelis šimtus milijonų visiems logiška, bet tramvajui 60 mln. jau kosmosas.



                Siaurinant Kalvarijų g. dėl tramvajaus, reiktų lygiagrečiai prapaltinti GV gatvę iki 3x3, taip pat sutvarkyti mazgą su Ukmergės g., taip pat dalis automobilių vairuotojų persėstų į tramvajų, tai bendrai kamščiai gal net sumažėtų.
                Tam kalvariju g. ruože palei turgų ir dabar eismo nekažką ten. Jeigu tiem patiem lenkam duot statyt ir nesukt galvos

                Comment


                  Nepamirskit kad isidiegdami tramvaju ivairiuose miestose lenkai taip pat stipriai palaiko savo Soliari. Skiriami simtai mln, bet didzioji dalis siu pinigu lieka salies viduje. Valstybes mastu globaliai jie nedaug tepraranda. Lietuva gi visus pinigus atiduotu arba lenkams arba kazkam kitam, liktu tik maza dalis, ismoketa statybu rangovams.

                  Comment


                    Mažas pastebėjimas - tramvajų atveju palaiko daugiau Pesą, Solaris šioje rinkoje nėra didelis žaidėjas

                    Comment


                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                      Už tokią kainą ir Vilniuj neprošal butu tramvaju isidiegt. Absoliutiškai antraip kada yra siūlomas modernusis už kone veik metropoliteno sumą. Stipriai Siūst NX tokius pasiūlytojus privalu.
                      Vat kai diegsi Kalabybiškių laukuose , maždaug nuo Riešės pro Fabus į Pilaitę - net ir Vilniuje kaina bus panaši.

                      Olštyno senojo(1907-1965) ir naujojo (2015-)tramo trąsos . Jei neaišku - google palydovinės nuotraukos pagelbės ...
                      https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwa...ay_network.svg

                      Ir beje, Olštyne 1939–1971 buvo ir trulikai
                      https://pl.wikipedia.org/wiki/Trolejbusy_w_Olsztynie

                      Manau Vilniuje pasekime protingų pietinių kaimynų pavyzdžiu - praėjus 44 metams po paskutinio troleibuso reiso įsirenkime tramvajų
                      Paskutinis taisė Shernas; 2018.04.18, 23:25.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        ... Tramvajus nėra joks kosmosas, ir šis pavyzdys tik tai patvirtina. Pagrindinės technologijos išdirbtos per 150 metų.
                        Tramas yra reliktas tų laikų, kai riedėti bėgiais buvo greičiau ir kratė mažiau nei arklio traukiamamee vežime per akmenų grindinį.
                        Ir galima palaukti - tuoj kontaktinį tinklą tuoj numarins akumuliatoriai, niekur neleidžiančius nukrypti bėgius - navigacijos sistema.

                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Nedaug betrūko, kad ir Vilniuje tramvajus būtų atsiradęs dar prieš 100 metų.
                        Jei ne Reiganas su javainiais ir ginklų varžybos - SSRS jau būtų nutiesusi linijas iš Pilaitės iki Žalgirio stadiono Ir "5" troleibusas būtų išlikęs ...

                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Klausimas kitas - ar tokia, aišku, modernizuota transporto priemonė reikalinga Vilniui.
                        Ne, nes už siūlomą kainą pavyktų pakloti judančius šaligatvius. Ir net papildomai būtų sutaupoma - nereikėtų kiemsargių ... važiuodami nusivalytų patys

                        Comment


                          Bet realiai, kuo tramvajus efektyviau už BRT? Dėl paties fakto, kad turim tramvajų? Nelabai suprantu. Manau, BRT sistemos įrengimas ir išlaikymas pigiau atsieina

                          Comment


                            Parašė liootas Rodyti pranešimą
                            Bet realiai, kuo tramvajus efektyviau už BRT? Dėl paties fakto, kad turim tramvajų? Nelabai suprantu. Manau, BRT sistemos įrengimas ir išlaikymas pigiau atsieina
                            dar pigiau vazinet nuosavais automobiliais. Tramvaju galima lygint nebent su super prailgintais troleibusais, kuriu Vilniuje nebus del daugelio priezasciu. Tai jei lyginsim siuos du dalykus, tramvajus komfortiskesnis uz panasia kaina.

                            Comment


                              Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                              Tramas yra reliktas tų laikų, kai riedėti bėgiais buvo greičiau ir kratė mažiau nei arklio traukiamamee vežime per akmenų grindinį.
                              Ir galima palaukti - tuoj kontaktinį tinklą tuoj numarins akumuliatoriai, niekur neleidžiančius nukrypti bėgius - navigacijos sistema.
                              Kodėl tada Bergenas, kuris nebeturėjo tramvajaus 50 metų, vėl įsirengė naują liniją? Kam tą daro Liuksemburgas ir kitos pažangios šalys? Jei tramvajus reliktas, kas tada yra supuvusios 30 metų senumo Škodos ar kad ir dabar naujai nupirkti smirdantys dyzeliu autobusai? Bet kas važiavęs naujos kartos tramvajumi Europoje gali patvirtinti, kad tai nepalyginamai komfortiškesnė ir greitesnė transporto priemonė už troleibusus ar autobusus.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                                Tramas yra reliktas tų laikų, kai riedėti bėgiais buvo greičiau ir kratė mažiau nei arklio traukiamamee vežime per akmenų grindinį.
                                Ir galima palaukti - tuoj kontaktinį tinklą tuoj numarins akumuliatoriai, niekur neleidžiančius nukrypti bėgius - navigacijos sistema.
                                Tai kad ir dabar tramvajumi riedieti begiais yra kur kas komfortiskiau nei kratytis per sulinius ir menulio profilio kelius (pvz Savanoriu pr.).
                                Akumuliatoriai "tuoj" keicia jau 10 metu ir nepakeite. Tas "tuoj" tesis dar kelis desimtmecius.

                                Labai "progresyvios" rytu salis, pvz kokia Rusija neivede nuo 90-tuju nei vienos naujos linijos, tuo tarpu tokios atsilikusios visom prasmem, kaip
                                Denmark - ivede linija 2017 m,
                                Luxembourg - 2017
                                Spain - 2017, dar dvi linijos 2011
                                Italy - 2015, dvi 2010, dar 2009, 2008 ir t.t.
                                France - nuo 2010 iki 2014 ivede 10 nauju tram liniju
                                UK - 2014
                                ir t.t. ziureti cia: https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ransit_systems
                                jau nekalbu apie Kinija ir United States.

                                Net nezinau kaip cia imantriau paironizavus apie jusu sarysi su reliktu..

                                Comment


                                  Realiai tokiame viduramžiško gatvių tinklo mieste kaip Vilnius kažin ar tramvajus būtų efektyvus. Čia labiau tiktų hibridas, kai dalis trasų eitų po žeme, kaip metro. Senamiestyje po žeme, naujuose rajonuose viršuje. Kitaip aš niekaip negaliu įsivaizduoti efektyvios sistemos.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Bet kas važiavęs naujos kartos tramvajumi Europoje gali patvirtinti, kad tai nepalyginamai komfortiškesnė ir greitesnė transporto priemonė už troleibusus ar autobusus.
                                    na, yra ir prastesnių pavyzdžių - tramvajus Daugpilyje, kuris krato vietomis daug labiau nei autobusai. aišku, gal čia priežiūros reikalas, o žinant Vilnių, tai nifigą tos priežiūros nebus.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      na, yra ir prastesnių pavyzdžių - tramvajus Daugpilyje, kuris krato vietomis daug labiau nei autobusai. aišku, gal čia priežiūros reikalas, o žinant Vilnių, tai nifigą tos priežiūros nebus.
                                      Daugpilyje vazineja grabai ir nauji rusiški 71-911 bus irgi grabai. Begiai irgi nezina ar nuo 1946 buvo kada perkloti.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Kodėl tada Bergenas, kuris nebeturėjo tramvajaus 50 metų, vėl įsirengė naują liniją? Kam tą daro Liuksemburgas ir kitos pažangios šalys? Jei tramvajus reliktas, kas tada yra supuvusios 30 metų senumo Škodos ar kad ir dabar naujai nupirkti smirdantys dyzeliu autobusai? Bet kas važiavęs naujos kartos tramvajumi Europoje gali patvirtinti, kad tai nepalyginamai komfortiškesnė ir greitesnė transporto priemonė už troleibusus ar autobusus.
                                        Man labai dažnai tenka lankytis Ženevoje ir dažniausiai visur važinėju VT. Jis labai patogus. VT sistemoje ten yra autobusai, troleibusai, tramvajus, keltai, traukiniai. Tuoj bus pirma Metro linija. Aš asmeniškai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajaus. Kuo skiriasi komfortas? Autobuse sėdimos vietos netgi didesnės. Autobusas dažniausiai priveš arčau namų. Tramvajuje gal tik žmonių daugiau telpa, bet keletas autobusų kas keletą min tą atstotų. Kas man ten patinka, tai labai daug A juostų (dažnai grubiai atimant iš automobilistų), bei šviesoforai teikiantys pirmenybę VT.

                                        Comment


                                          Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                          Vat kai diegsi Kalabybiškių laukuose , maždaug nuo Riešės pro Fabus į Pilaitę - net ir Vilniuje kaina bus panaši.

                                          Olštyno senojo(1907-1965) ir naujojo (2015-)tramo trąsos . Jei neaišku - google palydovinės nuotraukos pagelbės ...
                                          https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwa...ay_network.svg

                                          Ir beje, Olštyne 1939–1971 buvo ir trulikai
                                          https://pl.wikipedia.org/wiki/Trolejbusy_w_Olsztynie

                                          Manau Vilniuje pasekime protingų pietinių kaimynų pavyzdžiu - praėjus 44 metams po paskutinio troleibuso reiso įsirenkime tramvajų
                                          Vilnius ir yra tikri kalabybiškių laukai nuo santariškių iki žaliojo tilto. Kai vėjuota kaip šiandien, nereik net žemėlapio matyt kad suprastum besąs kur nori bet jokiu būdu ne mieste.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X