Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    pradedam primint kaima su "siloso" bokstais. siaubas, man nepatinka, kad miestas, kuriame gimiau, taip ritasi...
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Tipiškas delfininis straipsnelis - kažkokie "ekspertai" (daugiskaita) skelbia apie pavojų, o pats straipsnis mini tik aptakius vieno Karo akademijos (???) profesoriaus pasamprotavimus...

      Gaila, kad tramvajaus projektas pavirto turgaus lygio isterija... Juk Vilniaus viešajam transportui tikrai reikia esminio atnaujinimo - turbūt su tuo sutiktų didelė dauguma, o kaip tą padaryti (tramvajus, metro, autobusai, garlaiviai, sraigtasparniai, funikulieriai...) - tai jau detalės ir paskaičiavimo reikalas.

      Comment


        >...O mes tavo tramvajui kelia uztversim...
        neilgam, nes baudas uz tai nusibos moket...
        visam sviete tramvajus turi pirma trafiko prioriteta...

        Comment


          Parašė x21 Rodyti pranešimą
          >...O mes tavo tramvajui kelia uztversim...
          neilgam, nes baudas uz tai nusibos moket...
          visam sviete tramvajus turi pirma trafiko prioriteta...
          Nagi per pacias piko valandas visos transporto priemones stovi susigrudusios sankryzos viduryje, visiems giliai dzin kokios sviesoforu spalvos ir niekas niekam baudu neisrasineja

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Nagi per pacias piko valandas visos transporto priemones stovi susigrudusios sankryzos viduryje, visiems giliai dzin kokios sviesoforu spalvos ir niekas niekam baudu neisrasineja
            o reiketu pradet. Taisyklese aiskiai parasyta tokiem atvejam. O visi sulenda betkaip ir uzsikemsa galutinai.
            Geriausias kulturos pavyzdys yra kai sankryza uzsikimsus ir uzsidegus zaliai sviesai vistiek visi pradeda vaziuot nors ir metra ar du, sustoje vidury perejos o kad reik paskui pestiesiems apeidinet tai niekam nerupi.
            Policija irgi gera. Esu mates tai is visos tos makalynes pasigauna koki viena vairuotoja "isrinktaji" ir jam israso bauda, o kiti ir toliau taip vaziuoja.
            Mano galerijos:
            Flickr'e

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Nagi per pacias piko valandas visos transporto priemones stovi susigrudusios sankryzos viduryje, visiems giliai dzin kokios sviesoforu spalvos ir niekas niekam baudu neisrasineja
              Nieko, kai tau į namus ateis viena sąskaita su tavo foto už vairo stovint ant bėgių, o po kelių dienų kita, tai greit atsirinksi kur galima stovėti, o kur ne . Kiek atsimenu, už KET pažeidimus ant bėgiu baudos prasideda nuo 500 ir daugiau Abejoju, ar bus daug norinčių po kelias tokias "premijas" mokėti į biudžetą, kai sumokės vieną, kitą kartą. Taip pat už šiuos pažeidimus numatyti ir balai. Taip po kiek laiko ir vairuotojų gatvėse sumažės...
              Parašas :)

              Comment


                Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                Nieko, kai tau į namus ateis viena sąskaita su tavo foto už vairo stovint ant bėgių, o po kelių dienų kita, tai greit atsirinksi kur galima stovėti, o kur ne . Kiek atsimenu, už KET pažeidimus ant bėgiu baudos prasideda nuo 500 ir daugiau Abejoju, ar bus daug norinčių po kelias tokias "premijas" mokėti į biudžetą, kai sumokės vieną, kitą kartą. Taip pat už šiuos pažeidimus numatyti ir balai. Taip po kiek laiko ir vairuotojų gatvėse sumažės...
                Nagi, nagi, darosi idomiau. Is kur info? Centralizuota sviesoforu sistema jau pazadeta (beja ji tarnaus tik tramvajui, o kiti srautai dar suletes bent dvigubai). Dar fotoaparatais visas sankryzas apdalinsime... ar dar daug liko kad pasivytume METRO kaina? Gal visgi pigiau izoliuoti ta tramvaju nuo kitu transporto priemoniu?
                Vat niekaip nesuprantu, kam ji nuspresta tiesti butent per zaliaji tilta? As pasiulyciau daryti nauja trasa su persedimo punktais prie Lukiskiu aikstes, Europos, Vandens parko. O jau baltupiuose galetu isilieti i ta Jeruzales gatve. Pagal zemelapi gautusi beveik tiesi linija Oro uostas-Santariskes
                Paskutinis taisė Ginthus; 2007.01.30, 07:57.

                Comment


                  Na, įdomu, kaip ten bus. O tai kaip užsieny? Ar daug užtveriančių tramvajui kelią? Juk ir pas juos turi būt įdiegtas veidų/numerių fotografavimas. Beje, manau, kad centrinėse gatvėse įdiegus tą fotografuojančią įrangą, atsiras tokių, kurie jas gadins. Arba prie kiekvienos reiks po kamerą. Dabartinės sveikos, manau, daugiausia todėl, kad stovi ten, kur žmonės paprastai važinėja, bet ne vaikšto. Apie tramvajaus trasos kelkraščius to neišeis pasakyt..

                  Comment


                    žmonės, baikim tas neormalias diskusijas, ir taip aišku, kad čia dar bus įvairių viešų protestų ir panašių marazmų. faktas tik tas, kad ši linija visai neefektyvi...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Nagi, nagi, darosi idomiau. Is kur info? Centralizuota sviesoforu sistema jau pazadeta (beja ji tarnaus tik tramvajui, o kiti srautai dar suletes bent dvigubai). Dar fotoaparatais visas sankryzas apdalinsime... ar dar daug liko kad pasivytume METRO kaina? Gal visgi pigiau izoliuoti ta tramvaju nuo kitu transporto priemoniu?
                      Vat niekaip nesuprantu, kam ji nuspresta tiesti butent per zaliaji tilta? As pasiulyciau daryti nauja trasa su persedimo punktais prie Lukiskiu aikstes, Europos, Vandens parko. O jau baltupiuose galetu isilieti i ta Jeruzales gatve. Pagal zemelapi gautusi beveik tiesi linija Oro uostas-Santariskes
                      Aš manau, kad miesto centrinėje dalyje reiktų tiesti po žeme. Bet tai yra tik mano nuomonė Tai būtų pati geriausia izoliaciją nuo kitų transporto ir pėsčiųjų srautų. Lyg pradžioje buvo svarstyti tokie variantai, bet dabar kažkaip to nebesigirdi. Nežinau kodėl.
                      Dėl stebėjimo ir filmavimo, tai jau dabar daugelis Vilniaus gatvių ir sankryžų yra stebimos ir filmuojamos. Manau, kad tikrai įrengs dar kelias stebėjimo kameras, ypač probleminėse vietose, kad KET pažeidėjai negalėtų išvengti baudų.
                      Parašas :)

                      Comment


                        Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                        Aš manau, kad miesto centrinėje dalyje reiktų tiesti po žeme. Bet tai yra tik mano nuomonė Tai būtų pati geriausia izoliaciją nuo kitų transporto ir pėsčiųjų srautų. Lyg pradžioje buvo svarstyti tokie variantai, bet dabar kažkaip to nebesigirdi. Nežinau kodėl.
                        Dėl stebėjimo ir filmavimo, tai jau dabar daugelis Vilniaus gatvių ir sankryžų yra stebimos ir filmuojamos. Manau, kad tikrai įrengs dar kelias stebėjimo kameras, ypač probleminėse vietose, kad KET pažeidėjai negalėtų išvengti baudų.
                        Taigi, kiekvienas turi savo nuomone. Tame ir beda, kad niekas ne nemegina tu nuomoniu patvirtinti ar paneigti ar juo labiau palyginti. Kiek varciau taip vadinamas "galimybiu studijas" ir panasia makulatura, tai maciau tik to paties tramvajaus propaganda. Sutinku, kad pats tramvajus perveza zmoniu daugiau uz autobusa ar troleibusa (pagrindinis argumentas), taciau kokia ytaka tai tures bendriems srautams? Ar kas svarste kokias nors alternatyvas? Ar sakykime del alternatyvaus sprendimo padideje pradiniai kastai neatsipirks, isvengiant ilgalaikiu nuostoliu? Jokia informacija visuomenei nepateikiama, tad belieka spelioti ir reiksti savo nuomones.

                        Comment


                          Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                          Aš manau, kad miesto centrinėje dalyje reiktų tiesti po žeme. Bet tai yra tik mano nuomonė Tai būtų pati geriausia izoliaciją nuo kitų transporto ir pėsčiųjų srautų. Lyg pradžioje buvo svarstyti tokie variantai, bet dabar kažkaip to nebesigirdi. Nežinau kodėl.
                          Todėl, kad reikia rinktis tarp dviejų: pigus ir geras.
                          Šiuo metu vis labiau artėjama prie pirmojo. Jau nelabai suprantu, kuo jis skirsis nuo to pačio Rygos ar Varšuvos tramvajaus.
                          O štai pavyzdžiui Antverpene tramvajus seniai po truputį kišamas po žeme (centre). Atkreipiu dėmesį - tai ne ne visai METRO.
                          Paskutinis taisė Sula; 2007.01.30, 10:13.

                          Comment


                            Kas del baudu ir vairuotoju drausmingumo, tai as tiesiog isitikines, kad tuose vietuose kur bus palikta bent menkiausia galimybe atsirasti nesusipratimams, jie butinai atsiras! Ir tai, kad del tramvajaus automobiliams reikes stoveti DAR ilgiau, ju vairuotojus, deje, tik labiau isiutins ir esant galimybei jie tikrai uzkis kelia tramvajui. Deje, tokia pas mus kolkas vairavimo (ir ne tik) kultura, ir iki 2011 (ar kada ten?) abejoju kad sulauksime zymiu pasikeitimu. Vienitelis dalykas kuris galetu paderi tai fotkikai, kaip leidziantis nuo seskines kalno (kuris fotografuoja vaziuojancius autobusu juosta), bet kiek as matau is palno, tramvajus kirs lAbai daug sankryzu ir nemaza kelio dalis bus isvis prie pat automobiliu srauto, taip kad tu fotiku reikes tikrai nemazai.

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Tipiškas delfininis straipsnelis - kažkokie "ekspertai" (daugiskaita) skelbia apie pavojų, o pats straipsnis mini tik aptakius vieno Karo akademijos (???) profesoriaus pasamprotavimus...

                              Gaila, kad tramvajaus projektas pavirto turgaus lygio isterija... Juk Vilniaus viešajam transportui tikrai reikia esminio atnaujinimo - turbūt su tuo sutiktų didelė dauguma, o kaip tą padaryti (tramvajus, metro, autobusai, garlaiviai, sraigtasparniai, funikulieriai...) - tai jau detalės ir paskaičiavimo reikalas.

                              Teko matyti man autotramvaju nautraukeles, sio saunaus profesoriaus paskaitose. Bet jis man labiau primena ne tramvaju, o troleibusa

                              Tiesa pasakius prof. Ambrazevicius (vienas arsiausiu tramvajaus
                              priesininku Vilniaus m.) vadovaujasi daugiau asmeninem ambicijom, nei skaiciavimais IMO.

                              Taciau, alternatyvos yra tikrai sveikintinas dalykas.

                              Comment


                                Parašė Sula
                                Todėl, kad reikia rinktis tarp dviejų: pigus ir geras.
                                Šiuo metu vis labiau artėjama prie pirmojo.
                                Atkreiptinas dėmesys, kad tas "pigusis' variantas vistiek kainuos virš milijardo...
                                O kiek kainuotų "gerasis" variantas, atrodo kad niekas ir neskaičiavo...

                                Comment


                                  >..O tai kaip užsieny?
                                  pvz. Rygoj..
                                  >...Ar daug užtveriančių tramvajui kelią?
                                  Ne daugiau nei pravaziuojanciu per raudona, nes baudos labai dideles, o be to nereikia uzmirsti kad tramvajus daug sunkesnis uz autobusa is jam sustoti reik nemazos distancijos, o kolizijos atveju lengva masina sumals, kad neatskirsi jos nuo sedinciu viduje...

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    Atkreiptinas dėmesys, kad tas "pigusis' variantas vistiek kainuos virš milijardo...
                                    O kiek kainuotų "gerasis" variantas, atrodo kad niekas ir neskaičiavo...

                                    Amsterdame pastyta nauja, iš dalies požeminė 8,5km tramvajaus linija kartu su infrastruktūra ir sąstatais kainavo apie 200 mln EUR

                                    "The 8.5km IJtram line in Amsterdam was officially inaugurated by the Dutch minister of transport, Ms Karla Peijs, on May 28. The line runs from Central station to a new housing area at IJburg in the east of the city. The houses are being built on six artificial islands in Lake IJ. The line, which cost a total of 174 million [euro] and includes the 1.8km Piet Heintunnel, is almost totally on reserved right of way. There are nine stops. The maximum speed of the Siemens' Combino light rail vehicles operating the line is 70km/h. The opening was marred on the inaugural and first commercial day by breakdowns of the tunnel's technical equipment, and a strike by transport staff!"



                                    Reikia pažymėti, kad ten gruntas iš ties sudėtingas ir lygis žemiau jūros.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2007.01.31, 07:43.

                                    Comment


                                      gal atrodo ne taip moderniai kaip tas stovintis europos aiksteje, bet "(...) is almost totally on reserved right of way(...)" yra tikrai tai ko MUMS (vilnieciams) reikia

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Amsterdame pastyta nauja, iš dalies požeminė 8,5km tramvajaus linija kartu su infrastruktūra ir sąstatais kainavo apie 200 mln EUR
                                        200 mln. eurų - tai 700 milijonų litų. Beveik tiek pat kiek ir planuojama Stoties-Santariškių linija" (berods, buvo minėta kad kaina būtų apie 600 mln.?).

                                        Kiek suprantu iš nuotraukų tas tramvajus ant estakados?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X