Parašė Edd
Rodyti pranešimą
Kadangi pats dirbu komercinėje firmoje, tai mes tokiais atvejais ieškome sprendimų, o viešojo administravimo srityje yra specifinės problemos.
Šeškinės sen. gyvena 40000, Fabijoniškių sen. - 40000, Pašilaičių sen. – 28000 ir Justiniškių sen. – 32000 gyv.
Tai beveik oficialūs duomenys
Dar ten žinoma senoje Šeškinėje yra keletas nuosavų namų, bet šiaip tik kokiems 10 - 20 proc. Šeškinės gyventojų bus netoli eiti pėsčiomis iki B maršruto trasos. Net nuo Akropolio, kur labai didelis žmonių srautas, bus toli eiti iki tokios linijos. Aš jau nekalbu apie pašilaičius iFabijoniškes, kuriem tikrai reiktų važiuoti su kitu transportu, nes pėsčiomis būtu gan toli. Tai pasakyk, kuo šitas "B" maršrutas yra geras?
Aš čia dėl laiko stokus tik labai trumpai pabandžiau panagrinėti atkarpą nuo Justiniškių iki Ukmergės g. Tramvajus ar metro tikrai jau reikalingas Vilniui, bet maršrutus, trasas projektuotojai turi tiesti ne ten kur jie patys ar jų uošvės gyvena, o ten kur šiandien yra didžiausi visuomeninio transporto keleivių srautai, kur bendrai yra traukos objektai, tokie kaip dideli PC, autobusų, traukinių stotys, galimybė persėsti į kitus labiau apkrautus troleibusų, autobusų, priemiestinio transporto srautus. Kalvarijų g. šiandien tikrai yra labai apkrauta ir jei ne lygiagrečiai einanti G.Vilko gatvė, kuri praktiškai nusiurbia visą individualų transportą, tai ji būtų seniai labiausiai užkimšta Vilniaus gatvė.
) tai ačiū tau labai, juk šiais laikais vieša reklama taip brangiai kainuoja
, net keista
. Tai nori pasakyti, kad visame pasaulyje vien kvailiai gyvena, vietoj to, kad daugiau paleistų autobusų jie rausiasi po žeme, stato estakadas, visokius metro ir pn. naujas transporto rūšis kuria
žodžiu be reikalo švaisto pinigus??? 
Comment