Parašė NoBoDyX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Arba 1 maršrutą nuo Ukmergės g. - į Pavilionių ir Gineitiškių.Parašė Darius_ Rodyti pranešimąŠitą manau reikėtų pratęsti iki Pašilaičių 7-to troleibuso žiedo. Vis tik Pašilaičiai labiausiai besiplečiantis mikrorajonas Vilniuje...
Comment
-
ilestmort
problema yra. ja reikia spresti. bet aukstesniam lygyje nei sugeba abonentas su savo populistinem uzmaciom. vien numatomame projekte tramvajaus posukio diametrai kai kuriose centrinio vilniaus rajono gatvese kelia sypsena. pilietine pareiga saves pasiklausti, kodel, kai transporto planavime ir projektavie dirba tikrai aukstos kvalifikacijos specialistai - paskutinis zodis nieko nesuprantancio despoto, katras nori blizguciais tautai uzglaistyt savo finansines ir kitokias nuodemes tai paciai tautai... taciau cia ne apie politika. visi buve pavyzdziai netinka vilniui, nes miestas nera kompaktiskai apgyvendintas, skystas, gyventoju tankumas tik 30 personu hektare. maziau nei ES vidurkis, skaiciuojamas vidutinio dydzio gyvenvietei (ne miestui). taigi jeigu musu sostine panasi savo struktura (ne funkciniu poziuriu) i skandinavijos miestus, turetumeme galvoti apie greitajo tramvajaus linijas: "miesto centro prieigos - tolimesni periferijos rajonai". centras toks mazas, kad butu galima ir pesciomis nukakti ten kur yra trauka (cia masems)... ir tt.
dar apie greiti. visos zmoniu mobilumo teorijos sako: vienam gyventojui per diena 3 keliones po 15 minuciu (transporto priemone nesvarbi, atstumai nesvarbus), vadinasi reikia keisti greiti. abonentas planuoja leta tramvaju lygiagreciai (ne visur) viesojo transporto linijoms. ir dar neslepia ir taip aiskaus fakto - pigiau nebus. retoriskai - tai kokio bb vilnius dabar ismes begale pinigu zaislui, is kurio jau isaugo ir niekada nebenores juo zaisti?
nors ka cia ir sneket. vistiek neipirks.
Comment
-
Motosi kaip žmogus myli VilniųParašė ilestmort Rodyti pranešimąproblema yra. ja reikia spresti. bet aukstesniam lygyje nei sugeba abonentas su savo populistinem uzmaciom. vien numatomame projekte tramvajaus posukio diametrai kai kuriose centrinio vilniaus rajono gatvese kelia sypsena. pilietine pareiga saves pasiklausti, kodel, kai transporto planavime ir projektavie dirba tikrai aukstos kvalifikacijos specialistai - paskutinis zodis nieko nesuprantancio despoto, katras nori blizguciais tautai uzglaistyt savo finansines ir kitokias nuodemes tai paciai tautai... taciau cia ne apie politika. visi buve pavyzdziai netinka vilniui, nes miestas nera kompaktiskai apgyvendintas, skystas, gyventoju tankumas tik 30 personu hektare. maziau nei ES vidurkis, skaiciuojamas vidutinio dydzio gyvenvietei (ne miestui). taigi jeigu musu sostine panasi savo struktura (ne funkciniu poziuriu) i skandinavijos miestus, turetumeme galvoti apie greitajo tramvajaus linijas: "miesto centro prieigos - tolimesni periferijos rajonai". centras toks mazas, kad butu galima ir pesciomis nukakti ten kur yra trauka (cia masems)... ir tt.
dar apie greiti. visos zmoniu mobilumo teorijos sako: vienam gyventojui per diena 3 keliones po 15 minuciu (transporto priemone nesvarbi, atstumai nesvarbus), vadinasi reikia keisti greiti. abonentas planuoja leta tramvaju lygiagreciai (ne visur) viesojo transporto linijoms. ir dar neslepia ir taip aiskaus fakto - pigiau nebus. retoriskai - tai kokio bb vilnius dabar ismes begale pinigu zaislui, is kurio jau isaugo ir niekada nebenores juo zaisti?
nors ka cia ir sneket. vistiek neipirks.
D
Comment
-
Kas nors matet ULTRa?
Labai idomiai atrodo. Sakyciau kaip 21-am amziui pats tas butu
http://www.atsltd.co.uk/
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąproblema yra. ja reikia spresti. bet aukstesniam lygyje nei sugeba abonentas su savo populistinem uzmaciom. vien numatomame projekte tramvajaus posukio diametrai kai kuriose centrinio vilniaus rajono gatvese kelia sypsena. pilietine pareiga saves pasiklausti, kodel, kai transporto planavime ir projektavie dirba tikrai aukstos kvalifikacijos specialistai - paskutinis zodis nieko nesuprantancio despoto, katras nori blizguciais tautai uzglaistyt savo finansines ir kitokias nuodemes tai paciai tautai... taciau cia ne apie politika. visi buve pavyzdziai netinka vilniui, nes miestas nera kompaktiskai apgyvendintas, skystas, gyventoju tankumas tik 30 personu hektare. maziau nei ES vidurkis, skaiciuojamas vidutinio dydzio gyvenvietei (ne miestui). taigi jeigu musu sostine panasi savo struktura (ne funkciniu poziuriu) i skandinavijos miestus, turetumeme galvoti apie greitajo tramvajaus linijas: "miesto centro prieigos - tolimesni periferijos rajonai". centras toks mazas, kad butu galima ir pesciomis nukakti ten kur yra trauka (cia masems)... ir tt.
dar apie greiti. visos zmoniu mobilumo teorijos sako: vienam gyventojui per diena 3 keliones po 15 minuciu (transporto priemone nesvarbi, atstumai nesvarbus), vadinasi reikia keisti greiti. abonentas planuoja leta tramvaju lygiagreciai (ne visur) viesojo transporto linijoms. ir dar neslepia ir taip aiskaus fakto - pigiau nebus. retoriskai - tai kokio bb vilnius dabar ismes begale pinigu zaislui, is kurio jau isaugo ir niekada nebenores juo zaisti?
nors ka cia ir sneket. vistiek neipirks.
labas rytas štai ir aš
pasakiau nesamonę, bet man ji protingai atrodo, nes joje įpyniau keletą visai logiškų ir teisingų žodžių junginių pvz "labas rytas"
o jei rimtai, tai gal galėtumėte detaliau apie projektą, nes paskutinės mano žinios buvo tik apie tai, kad šiuo metu yra daroma techninė galimų maršrutų analizė. o pats jau ir apie projektą šneki ir spindulius žinai kokie bus, taip kad pasakei "A", sakyk ir "B"
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKas nors matet ULTRa?
Labai idomiai atrodo. Sakyciau kaip 21-am amziui pats tas butu
http://www.atsltd.co.uk/
WOW!!! Atrodo tai tiesiog COOL !!! Taip moderniai
)
Comment
-
Absurdas čia, ne transportas. Su mūsų keleivių kultūra antroj dienoj viskas bus aplaužyta, apšnerkšta, o trečia dieną taip sulaužys ir išvogs viską kas yra iš metalo, kad tos geldos nebevažiuos. Esant vairuotojui, mūsų gudručiai sugeba supjaustiti, sulaužyti autobusų, troleibusų salonus, tai čia be vairuotojo, bus visiškas absurdasParašė B.S. Rodyti pranešimąKas nors matet ULTRa?
Labai idomiai atrodo. Sakyciau kaip 21-am amziui pats tas butu
http://www.atsltd.co.uk/Parašas :)
Comment
-
Ar kamerų iškabinimas Senamiestyje ženkliai sumažino nusikalstamumą?Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
Gal tiesiog užtenka įtaisyti kamerą? 
Comment
-
Nemanau, kad kameros senamiestyje ir kamera tokioje transporto priemonėje yra lyginami dalykai: 1) Kiek tų nusikaltimų senamiestyje buvo įvykdyta kamerų stebimose erdvėse? 2) Kiekvienas mąstantis asmuo nesijaus taip drąsiai žinodamas, kad jam ant galvos pakabinta stebėjimo kamera.Parašė vytauc Rodyti pranešimąAr kamerų iškabinimas Senamiestyje ženkliai sumažino nusikalstamumą?
Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Skaičiukų nežinau, bet tose vietose kur yra kameros jis turėtų ženkliai sumažėti, o jei ne, tai bent nusikaltimų išaiškinamumo lygis turėtų ženkliai pagerėtiParašė vytauc Rodyti pranešimąAr kamerų iškabinimas Senamiestyje ženkliai sumažino nusikalstamumą?
Paskutinis taisė Aš; 2006.12.27, 15:28.
Comment
-
Bet tokioje mažoje erdvėje įrengus kamerą, kuri, iš esmės, spoksotų tiesiai tau į veidą, labai smarkiai nukentėtų komfortas. Įsivaizduok jausmą kai tave kažkas nuolat stebi. Manau tikrai ne visiem tas patiktųParašė Mantaz Rodyti pranešimąGal tiesiog užtenka įtaisyti kamerą?
Comment
-
Na man toks jausmas nepatogumų nesukelia, nebent kamera būtų įtaisyta tualeteParašė Ash Rodyti pranešimąBet tokioje mažoje erdvėje įrengus kamerą, kuri, iš esmės, spoksotų tiesiai tau į veidą, labai smarkiai nukentėtų komfortas. Įsivaizduok jausmą kai tave kažkas nuolat stebi. Manau tikrai ne visiem tas patiktų
Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Aš ir sakau, ne visiem tai nepatikų. Bet tikrai būtų kam tai sukelia nepatogumų ir kažkodėl aš manau, kad tokių būtų pakankamai daugParašė Mantaz Rodyti pranešimąNa man toks jausmas nepatogumų nesukelia, nebent kamera būtų įtaisyta tualete
Juk ne tu vienas tuo transportu važinėtum
Paskutinis taisė Aš; 2006.12.27, 15:37.
Comment
-
Tai tie „ne visi“ turbūt nevaikšto ir į didesnius prekybos centrus, kur pilna stebėjimo kamerųParašė Ash Rodyti pranešimąAš ir sakau, ne visiem tai patikų. Tikrai būtų kam tai sukelia nepatogumų
Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Tai turėtų padėti, be to būtų proga tautiečiam kompleksų atsikratyti
Bet ši transporto priemonė pakankamai maža, aš nemanau, kad ji galėtų būti alternatyva tramvajui/metro ar kažkam panašaus
Reikėtų labai daug tokių "vagonėlių", kas galbūt nėra pati didžiausia bėda. Bet, kaip matyti, jie važiuoja tik tam tikra trasa, būtų sudėtinga suderinti daugybės tokių transporto priemonių srautą. Tai, galbūt, labiau tiktų tik tam tikriems miesto taškams sujungti, pavyzdžiui, oro uostui su geležinkelio stotimi (imu tik kaip pavyzdį). Tai galėtų būti papildanti viešojo transporto sistema, bet ne pagrindinė. O tokiai prabangai, manau, mes dar esame nepakankamai turtingi
Na nežinau, aš rinkčiausi laiko patikrintą transporto sistemą, o ne eksperimentuočiau su novatoriška. Tegu eksperimentuoja kiti, protingi mokosi iš kitų klaidų, ne iš savų, o ir eksperimentams, kaip minėjau, nėra pinigų
Paskutinis taisė Aš; 2006.12.27, 15:55.
Comment
Comment