Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Kas iš to ilginimo kai slenka su visu srautu. O A juosta, kad ir tuščia, greitis vis tiek maks 50 km/h, nors kaži ir tiek ar pasiekia?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Gal būtų galima sužinoti bent vieną priežastį, kodėl prailginti (kaip supratau dvigubi) arba net trigubi troleibusai negalėtų būti Vilniuje?
Comment
-
Na, teoriskai galetu, nes Solaris jau dirba ties tokiu. Bet praktiskai manau kad butu daugiau rakstis gatvej nei duotu naudos, kol jam nera fiziskai atskiros juostos. Reiketu pertvarkyt dali sustojimu. Nesiderina su savivaldybes politika pirkti pigiausius modelius. Greitis manau butu dar mazesnis nei iprasto su esamom sankryzom, gatves danga ir kontaktiniu tinklu.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Gal būtų galima sužinoti bent vieną priežastį, kodėl prailginti (kaip supratau dvigubi) arba net trigubi troleibusai negalėtų būti Vilniuje?
Comment
-
Gali būti, bet ne Vilniuje, čia viskas - mission impossible. Čia jums ne Bogota ir ne Urumči..Parašė liootas Rodyti pranešimą
Comment
-
Gaila, kad pas mus durys ne į tą pusę atsidaro (arba transportas vyksta ne ta puse), o tai galima būtų stoteles įrenginėti per vidurį gatvių. Pvz., kaip suprantu judriausios "Žaliojo tilto" stotelės galėtų būti perkeltos į vidurį gatvės, o VT turėtų atskirtą juostą nuo stotelės iki pat Šeimyniškių g. sankryžos. Būtų neblogai atkarpa išbandyti BRT privalumus (labai trumpame ruože).
Comment
-
Stoteles ir su "normaliomis" durimis galima daryti viduryje gatves. Pavyzdys iš kažkurio JAV miesto (neradau iš kurio):Parašė Creatium Rodyti pranešimąGaila, kad pas mus durys ne į tą pusę atsidaro (arba transportas vyksta ne ta puse), o tai galima būtų stoteles įrenginėti per vidurį gatvių. Pvz., kaip suprantu judriausios "Žaliojo tilto" stotelės galėtų būti perkeltos į vidurį gatvės, o VT turėtų atskirtą juostą nuo stotelės iki pat Šeimyniškių g. sankryžos. Būtų neblogai atkarpa išbandyti BRT privalumus (labai trumpame ruože).

Aišku, vietos reikia daugiau.
Comment
-

Įmanomas ir toks variantas.(tik DAUG DAUG DAUG mažesniu masteliu) T.y kelias išplatėja ties stotele ir automobiliai stotelę apvažiuoja.
Daugumoje Vilniaus vietų, kur papildomas juostas daryti yra problematiška, toks variantas visai tiktų (pvz Žirmūnų gatvė).
Tačiau nelabai tinka labiausiai probleminėms vietoms (Kalvarijų gatvės pradžia ir Šeimyniškių gatvė).
Comment
-
O kaip BRT veikia, jei kažkur užsilenkia vienas autobusas/troleibusas? Paprastose gatvėse dažniausiai galima apvažiuot.Parašė liootas Rodyti pranešimą
Comment
-
Nežinau ar gera idėja yra daryti salą Žaliojo tilto stotelėje, nes ta stotelė/sala turėtų būti pakankamai milžiniška, kad galėtų žmonės netrukdomai judėti per visą salos ilgį (jeigu pvz tavo maršrutas sustoja pačiame salo priekyje) ir nebūtų susigrūdę.Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Reikėtų gal savivaldybei pabraižyt ir nusiųst dėl tos atkarpos Žaliasis tiltas - Šeimyniškių g.?
Aš jau pakankamai seniai turiu tokią nuomonę, kad geriausias dalykas ką dabar galima padaryti su Vilniaus viešuoju transportu tai įrengti transport hub‘ą parkelyje prie savivaldybės.
Į jį užsuktų visi sankryžą pravažiuojantys maršrutai ir tada galėtum perlipti į privežamojo į greitąjį/tramvajų/BRT ar iš vieno BRT į kitą. Ir viskas po vienu stogu, paėjus vos kelis metrus, pakeliui dar kavos nusipirkai. Tada sumažėtų kai kurių „lėtųjų“ maršrutų poreikis, nes žmonės ne taip bijotų persėdimų. Įrengti tokius hub‘us ant kiekvienos dabartinių greitųjų maršrutų sankirtos ir išvis bus tobula. Reikia tik sugalvoti kaip tiems autobusai/troleibusai/tramvajams kažkaip neužkimšti visos sankryžos
Padarius tokį hub‘ą Žaliojo tilto stotelę prarastų savo svarbą ir taptų tik „lėtųjų“ maršrutų stotele. Tada ir didėlės „salos“ nereikėtų.
Bet kuriuo atveju pasibraižyti ir nusiųsti savivaldybei, kad ir su didele „sala“ reikėtų.
Ne visos BRT sistemos veikia pilnai atskirtose juostose. Pvz Malmo alla BRT išvis beveik neturi pilnai atskirtų juostų.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
O kaip BRT veikia, jei kažkur užsilenkia vienas autobusas/troleibusas? Paprastose gatvėse dažniausiai galima apvažiuot.
-
Video iš vaizdo registratoriaus Malmo BRT autobuse
https://www.youtube.com/watch?v=D-T63nuspPo
Įtariu, kad jeigu Vilniuje jeigu kažkas ir bus, tai bus kažkas panašaus. Nupaišyti A raidę ant asfalto ir juostą nudažyti raudonai yra pigiau nei perdarinėti visą gatvę.
Beje, atkreipkite dėmėsį kaip krato autobusą, netgi važiuojant lygiu "švedišku" asfaltu
).
Paskutinis taisė Robertas; 2018.04.19, 19:55.
- 2 patinka
Comment
-
žinant Vilniaus vairuotojų kultūrą, net neverta tikėtis, kad ta juosta naudosis tik autobusai.Parašė Robertas Rodyti pranešimąNupaišyti A raidę ant asfalto ir juostą nudažyti raudonai yra pigiau nei perdarinėti visą gatvę.
Comment
-
Ekonomija vairuotojų atlyginimo sąskaitaParašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Kas iš to ilginimo kai slenka su visu srautu.
Greitis žudo!Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąO A juosta, kad ir tuščia, greitis vis tiek maks 50 km/h, nors kaži ir tiek ar pasiekia?
Neįtikinau aš - paklauskite V.Grašio ir kitų policininkų
Kiekoje gatvių, kuriomis važiuoja VT, leistinas greitis >50 km/h?
Ar čia užmanymas VT paleisti tokiu greičiu, kad pėstiesiems net minties nekiltų eiti nedegant žaliai lemputei?
Troleibusams max greitis regis ~ 80 km/h.
Paskutinis taisė Shernas; 2018.04.20, 01:16.
Comment
-
Jie ten Malmėje ką, darbo netekusius Vilniaus ir Kauno mikrobų vairuotojus įdarbino?Parašė Robertas Rodyti pranešimą
...
Video iš vaizdo registratoriaus Malmo BRT autobuse
https://www.youtube.com/watch?v=D-T63nuspPo
Įtariu, kad jeigu Vilniuje jeigu kažkas ir bus, tai bus kažkas panašaus. Nupaišyti A raidę ant asfalto ir juostą nudažyti raudonai yra pigiau nei perdarinėti visą gatvę.
Beje, atkreipkite dėmėsį kaip krato autobusą, netgi važiuojant lygiu "švedišku" asfaltu
).
Visų kitų eismo dalyvių BBD elgesys pernelyg nesiskiria nuo lietuviško.
P.S. Gerokai smagiau, kai A juostai randa ne tik dažų, bet ir ir keliems metrams asfalto.
- 1 patinka
Comment
-
Žinoma, jomis visiškai legaliai galima važiuoti dviračiu, elektromobiliu ar pilna keleivių lengvuoju automobiliuParašė Ignalina Rodyti pranešimąžinant Vilniaus vairuotojų kultūrą, net neverta tikėtis, kad ta juosta naudosis tik autobusai.
Comment
-
Nelabai suvokiu, kuo toks "BRT" skiriasi nuo paprasto "BUS"?? Gerai, kad prie sovietų nežinojo to termino, būtų gyręsi "net analogov". 21 greitasis varinėjo greičiau nei bet koks toks pseudo "BRT".Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Jie ten Malmėje ką, darbo netekusius Vilniaus ir Kauno mikrobų vairuotojus įdarbino?
Visų kitų eismo dalyvių BBD elgesys pernelyg nesiskiria nuo lietuviško.
P.S. Gerokai smagiau, kai A juostai randa ne tik dažų, bet ir ir keliems metrams asfalto.
O šiaip tai jo, išgirtoji vakarietiška eismo kultūra Malmėj "ne kažką".
Comment
-
BRT yra labai liberaliai naudojamas terminas, kuris ilgą laiką nebuvo tinkamai apibrėžtas.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nelabai suvokiu, kuo toks "BRT" skiriasi nuo paprasto "BUS"?? Gerai, kad prie sovietų nežinojo to termino, būtų gyręsi "net analogov". 21 greitasis varinėjo greičiau nei bet koks toks pseudo "BRT".
O šiaip tai jo, išgirtoji vakarietiška eismo kultūra Malmėj "ne kažką".
Dėl to 2012 metais atsirado BRT standartas, kuris sako, kad BRT sistema gali vadintis sistema, jeigu turi šiuos požymius:
Source: https://www.itdp.org/library/standar...d/what-is-brt/Dedicated Right-of-Way
Bus-only lanes make for faster travel and ensure that buses are never delayed due to mixed traffic congestion.
Busway Alignment
Center of roadway or bus-only corridor keeps buses away from the busy curbside where cars are parking, standing, and turning
Off-board Fare Collection
Fare payment at the station, instead of on the bus, eliminates the delay caused by passengers waiting to pay on board
Intersection Treatments
Prohibiting turns for traffic across the bus lane reduces delays caused to buses by turning traffic. Prohibiting such turns is the most important measure for moving buses through intersections – more important even than signal priority.
Platform-level Boarding
The station should be at level with the bus for quick and easy boarding. This also makes it fully accessible for wheelchairs, disabled passengers, strollers and carts with minimal delays.
Klausimas ar Vilniaus sistema kažkada "datemps" iki šitų basic reikalavimų. Ypač turint omenyje, kad didelėje dalyje senamiesčio visiems tiems BRT vistiek reikės dalintis keliais su bendru auto srautu.
Beje, tas pats institutas apibrėžė ir tris geriausių BRT sistemų lygius "Gold, Silver ir Bronze". Įdomu tai, kad Europoje nėra ne vienos sistemos turinčios bent jau "Bronze" statusą.
Comment
-
Pradėkime nuo to, kad valdžia (ne tik miesto, bet ir šalies) VT laiko lochų trasportų, ir visus nepriklausomybės metus prioritetas skiriamas automobilizacijai. Kas dėl Vilniaus VT ir tramvajaus jame, tai dabartinius VT - troleibusai ir autobusai visiškai neišnaudoja savo potencialo dėl realaus VT prioriteto prieš kitą transportą nebuvimo (tai ir A juostos, ir fiziškai atskirtos VT juostos (nepainioti su BRT), ir VT šviedoforų nebuvimas, ir, probleminės sankryžos, ir t.t., taip pat VT nepatrauklus, nes į jį neinvestuojama tiek, kieki reikėtų - transporto priemonės nusidėvėjusios, kontaktinis troleibusų tinklas iš esmės neblogos būklės, tačiau probleminis sankryžose, kur kertasi ar išsišakoja kelios troleibusų linijos, didesniuose vingiuose, seni iešmai ir kryžmės reikalauja sumažinti greitį.
Comment
-
Kas drįso rakint metro temą?
BRT ar tramvajaus statyba su tuneliu po senamiesčiu išaugintų kainą tiek, kad skirtumas su metro kaina sunyktų iki minimumo.Parašė kutas...Beje, BRT taip pat gali eiti tuneliu po žeme (pvz. Sietlo senamiesčio tunelis) - labai norint kastis po žeme, galima pakišti ir po Vilniaus sienamiesčiu. Visur kitur pakankamą greitį užtikrintų pirmenybės suteikimas.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment