Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Rusiskai supranta Google:Parašė digital Rodyti pranešimąBeje, kas supranta rusiškai...
Nuo Geg 2013 Ženevos keleiviai turi prieigą prie naujos vežimėlio be kontaktinių elektros energijos tiekimo linijų, kurie bus užpildyti stotelėse. Jei jis išlaikė bandymą, jis turi teisę keliauti į Ciurichą ir liucernos.
Linijos ilgis 1,8 km nuo Ženevos oro uosto ir parodos Palexpo taps nauja ultra-modernus troleibuso poligonas. Netekę tradicinių "ragais, ar kontaktinių linijų, jis bus įrengtas su specialiais baterijų. Jų energijos šaltinis gali būti atkurta stotyje vos per kelias sekundes. Tai bus įrengta specialiuose įrenginiuose, aparatas yra prijungtas, o keleiviams įlipant bei išlipant.
Troleibusų eiti į Ženevą 1942 m. Nors tramvajų stotelės yra labiau Simpatinė auditorija - skaitykite mūsų straipsnį apie tai, kaip švęsti 150-osioms Ženevos tramvajaus - jokia vežimėlis yra visiškai neįmanoma padaryti, šiandien, 9 Blokuoti troleibusai linijos aptarnauti 90 automobilių. Įdomu tai, kad 1990-ųjų pabaigoje, daugelis senųjų troleibusus nuo Ženevos buvo eksportuojami į Čilę, o ten jie vis dar linksmai eiti į Valparaiso uosto, antras pagal dydį miestas šalyje.
Projektą, pavadintą "Tosa», kuris reiškia "Kelionė į elektros energetikos sistemos optimizavimas", kelia ambicingą tikslą: atkurti transporto tinklą taip, kad atsikratyti kabelių troleibusų linijų miestą. Laidinio tinklo nebuvimas virš galvos, ne tik pakeis miesto veidą, bet taip pat padidinti greitį. Daugiau informacijos rasite: šiandien vidurkis judėti viešuoju transportu mieste - 16 km per valandą.
Naujas aukštųjų technologijų vežimėliai automatiškai įkrauti galutinio sustojimo 3 minutes, ir tarp jų - per 15 sekundžių. Keleiviai turės nesijaučia šį veiksmą, ir ji neturėjo poveikį jų sveikatai. Viešasis transportas atsikratyti, kad reikia remti brangių kabelių ir dažnai remonto darbus.
Bandomojo projekto kaina yra 5 milijonų frankų. Lankyti Viešasis transportas Geneva, Ženeva ir Pramonės paslaugų firma ABB. Jei rezultatai bus teigiami, maršruto ilgis "apklaustųjų" vežimėlio Calvin padidėjimo keletą mylių. Nauja troleibusų linija tipas «Tosa» uždirbti 2014 m. Ir kituose Šveicarijos miestuose Ciuriche ir Liucerna buvo išreikštas susidomėjimas.
Technical High School inžinieriai Liucernos atlikti savo gimtojo miesto tvarką, sukurti modelį, kuris gali būti integruota į autobusą energijos rezervuaro. Didelio tankio baterija, valdoma elektroniniu būdu perimti lūžimo atveju dyzelinio variklio funkcijas.
Prieš mėnesį, viešojo transporto Ciuricho biuras turi savo žinioje pirmasis vokiečių gamybos vežimėlis, įrengta papildoma baterija. , Jis gali keliauti iki 1,5 km ilgio, atjungtas nuo maitinimo linijos.Elektrobus nepriristas prie savo marsruto, troleibusas priristas.Kodėl vadinamas troleibusu, nors nereikia kontaktinio tinklo, o ne elektriniu autobusu, kokius irgi Zuokas siūlo ateity?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nori pasakyti, kad Šveicarijoje politikai yra iš Marso ir užmiršo apie savo piniginę?Parašė Creatium Rodyti pranešimąSvarbiausias aspektas yra tas, kad jie šį projektą vykdo ne tik dėl naujumo, bet ir dėl miesto veido (KT nebuvimas) ir dėl greičio, kas reiškia, kad troleibusais tikrai nepasieksi tokių greičių, kokius galima pasiekti su kitomis priemonėmis.
O kas liečia greitį - kamščiuose tas greitis nelabai reikalingas. O ten kur nėra kamščių troleibusai laisvai spaudžia iki 40-45 km/h (jeigu reikia įsirašyti į grafiką).
Comment
-
Kad tik nebūtų kaip su Maskvos monorailu. Pastatė už vidutinę 221,3 mln. USD kainą. Bet eksploatacijos nuostoliai per metus siekia 30 mln. USD!Parašė VNS Rodyti pranešimąVilniaus tarybos politikai apsisprendė: sostinės gatvėmis važinės tramvajus
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...#ixzz2FVVUUOiA
Nu va pirma linija, jau nebe 300 mln. o 0,5 mlrd. lt.
Įtariu, kad netipinės ir neišbandytos transporto priemonės panaudojimas chroniško deficito kankinamam Vilniaus biudžetui būtų kaip akmuo po kaklu.
P.S. tokia sąvoka, kaip vienbėgis tramvajus iš viso neaptinkama, išskyrus:

(C) wikipediaPaskutinis taisė Sula; 2012.12.26, 12:50.
Comment
-
Matyt, kad kaip tik ne užmiršo, o investuoja ten, kur investicija labiausiai tikėtina, kad atsipirks ir bus naudingiausia.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNori pasakyti, kad Šveicarijoje politikai yra iš Marso ir užmiršo apie savo piniginę?
O kas liečia greitį - kamščiuose tas greitis nelabai reikalingas. O ten kur nėra kamščių troleibusai laisvai spaudžia iki 40-45 km/h (jeigu reikia įsirašyti į grafiką).
Comment
-
Suprantama, kad atsipirks. Kai bus pasirašyta sutartis, iškart pinigai pradės grįžti į pasirašiusių pinigines.Parašė Creatium Rodyti pranešimąMatyt, kad kaip tik ne užmiršo, o investuoja ten, kur investicija labiausiai tikėtina, kad atsipirks ir bus naudingiausia.
Comment
-
Kiek visokių prototipinių sistemų siūlyta VT? Kas suskaičiuos. Taip ir čia. Tai, kad bando, tai nereiškia, kad tokia VT priemonė pasiteisins ir bus įdiegta. Ir kažin kodėl jiems taip parūpo miesto išvaizda? Kodėl tramvajaus KT yra gerai + dargi bėgiai gatvėje, o troleibuso KT yra blogai? Kas dėl centrinės miesto dalies, tai troleibusus net ir dabar galima aprūpinti akumuliatoriais, iš kurių būtų imama energija kelis km centre pravažiuoti be KT. Ir tam nereikėtų jokių pakrovimo taškų stotelėse. Dėl greičio - tramvajus irgi ne ką greitesnis mažo spindulio posūkiuose. O tiesiose atkarpose troleibusas toks pat greitas, kaip ir autobusas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąMatyt, kad kaip tik ne užmiršo, o investuoja ten, kur investicija labiausiai tikėtina, kad atsipirks ir bus naudingiausia.
Comment
-
Ką daryti su Vilniaus viešuoju transportu?
Čia užsiminta ir apie tramvajus, ir apie autikus, ir apie trigubus troleibusus. Manau, tinka šiai temai(nors ir straipsnis dvejų savaičių senumo).
Comment
-
Troleibusai Vilniuje
Skirta diskusijoms apie troleibusų išsaugojimą Vilniuje.
Valdyba: kas autorius ir kas grupę prižiūri. Šiuo atveju : aš ir Marius_vln.
Atsiprašau už offtopic'ą.
Comment
-
Man tik idomu, iš kur tokia tiksli informacija pas jus? Ir duodu pavyzdį: Kalvarijų g. Kaip ten tas nelemtas tramvajus sutilps? Jeigu, net dabar ten per siaura gatvė VT srautui.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą1. Ko gero, pirks papraščiausius 10 ir 12 metrų ilgio autobusus.
2. Kaip tai nekalba? FRT užmezgė šia diskusiją. Troleibusai normali transporto priemonė.
Po 15 metų? Tai kad ne. Jau po trijų - nebeliks troleibusų pirmoje tramvajaus trasoje. Nebeliks 1, 2, 3, 5, 6, 10, 11, 13, 14, 15, 18A, 20. Naikinama 12 maršrutų iš 22 esamų. Kokia ekologija... Vėliau panaikins 18, 21, 8... Lieka tik 7 maršrutai-4, 7, 9, 12, 16, 17, 19... Autobusų pas mus - geri 600... Ekologija puiki.Paskutinis taisė rvr; 2012.12.28, 17:08.
Comment
-
Atims dvi juostas. Ten liks tik 26A, 33, 34. Kažkur dėl Kalvarijų gatvės temoje Vilniaus tramvajus yra renderis. Dėl panaikintų maršrutų - tai akivaizdu, be to, buvo gi apie tai rašyta delfyje.Parašė rvr Rodyti pranešimąMan tik idomu, iš kur tokia tiksli informacija pas jus? Ir duodu pavyzdį: Kalvarijų g. Kaip ten tas nelemtas tramvajus sutilps? Jeigu, net dabar ten per siaura gatvė VT srautui.
Comment
-
Pagal siūlomą planą - Kalvarijų gatvėje per vidurį eis tramvajaus linija, automobiliams - po vieną liniją pirmyn/atgal. Automobilių eismas permėtomas į praplatintą Kernavės gatvę (atrodo teisingai viską parašiau).Parašė rvr Rodyti pranešimąMan tik idomu, iš kur tokia tiksli informacija pas jus? Ir duodu pavyzdį: Kalvarijų g. Kaip ten tas nelemtas tramvajus sutilps? Jeigu, net dabar ten per siaura gatvė VT srautui.
Comment
-
Štai http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2315Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPagal siūlomą planą - Kalvarijų gatvėje per vidurį eis tramvajaus linija, automobiliams - po vieną liniją pirmyn/atgal. Automobilių eismas permėtomas į praplatintą Kernavės gatvę (atrodo teisingai viską parašiau).
Comment
-
Bus ir labai greitai, jei tramvajų pradės tiesti. Nes tramvajaus linija Stotis - Santariškės praktiškai troleibusų sistemą padalins į dvi dalis. Ir naikinti arba koreguoti teks visus troleibusų maršrutus, kurie eina Pylimo, Jogailos, Kalvarijų gatvėmis: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 20. Neperkant dar bent 2-3 metus naujų troleibusų ir netgi nestatant tramvajaus teks pradėti uždarinėti maršrutus, nes dalis Škodų 14Tr jau senesnės nei paskutinės eksploatuotos 9Tr. Turint omenyje užsienio šalių patirktį naikinant troleibusus, tramvajų, visas procesas neužtruks nei dešimtmečio, nes pradžioje pradedama visuomet lėtai, o po to pagreitis įgaunamas. Tuo labiau, kad kuo troleibusų sistema mažės, tuo ji bus labiau nerentabilesnė...Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš tai tiesiog nesuprantu ko jūs apie tą troleibusų naikinimą taip įsikabinę kalbat, kai tas bus daroma ne mažiau nei po 10-15 metų... Toks jausmas, kad jau nuo ryt jie bus išimti iš VT. Juk taip nebus.
Vat ir ne. Tramvajus ten prakištas kaip stambaus valstybinio projekto "Rytų Lenkijos vystymas" dalis. Šiam visam projektui gautas ir ES finansavimas.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąOlštynas.
O kokį megaprojektą gali sukurpti Lietuva? Tuo labiau miestas Vilnius? Už kokias babkes?
Comment
-
Taigi rašė, kad tramvajus bus be laidų ir bėgių.Parašė rvr Rodyti pranešimąMan tik idomu, iš kur tokia tiksli informacija pas jus? Ir duodu pavyzdį: Kalvarijų g. Kaip ten tas nelemtas tramvajus sutilps? Jeigu, net dabar ten per siaura gatvė VT srautui.
Comment
-
Kernavės gatvė ir tiltas naujas per Nerį. Ir dabar žadama už 500 mln. pirmoji tramvajaus linija kainuos minimum milijardą. O realiai kaina dar gali išaugti ir iki 1,5 mlrd.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPagal siūlomą planą - Kalvarijų gatvėje per vidurį eis tramvajaus linija, automobiliams - po vieną liniją pirmyn/atgal. Automobilių eismas permėtomas į praplatintą Kernavės gatvę (atrodo teisingai viską parašiau).
Comment
-
Su depu, visišku linijos pastatymu, Kernavės gatve, archeologija, Mindaugo gatvės platinimu, suma gali siekti ir 1,7 mlr. litų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKernavės gatvė ir tiltas naujas per Nerį. Ir dabar žadama už 500 mln. pirmoji tramvajaus linija kainuos minimum milijardą. O realiai kaina dar gali išaugti ir iki 1,5 mlrd.
Iš esmės būs ko gero, 4 maršrutai. Stotis-Santariškės, Stotis-Žalgirio g., Stotis-Žirmūnai; Santariškės-Žirmūnai (panaudojant atkarpą nuo depo).
Comment
Comment