Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Gal galėtum pacituoti konkrečias vietas? Nes pats skaitęs strategiją nemačiau supriešinimo. Taip, minima, kad troleibusas yra iš esmės atgyvenęs transportas, tačiau nemačiau, kad būtų siūloma jį pakeisti tramvajumi. O kodėl troleibusas atgyvenęs - jau minėjau aukščiau. Nematau tikslo investuoti kad ir šimtą ar du šimtus milijonų litų į viso troleibusų parko atnaujinimą, jeigu po 10-15 metų galima bus nebrangiai įsigyti elektrinių autobusų. Be abejonės, tuos 10-15 metų dar reikia ištempti.
-
Reikia žiūrėti pačią strategiją, nes aš daugiausia mačiau antrinius šaltinius (labai į ją gilintis elementariai neturiu laikoParašė Creatium Rodyti pranešimąGal galėtum pacituoti konkrečias vietas? Nes pats skaitęs strategiją nemačiau supriešinimo. Taip, minima, kad troleibusas yra iš esmės atgyvenęs transportas, tačiau nemačiau, kad būtų siūloma jį pakeisti tramvajumi. O kodėl troleibusas atgyvenęs - jau minėjau aukščiau. Nematau tikslo investuoti kad ir šimtą ar du šimtus milijonų litų į viso troleibusų parko atnaujinimą, jeigu po 10-15 metų galima bus nebrangiai įsigyti elektrinių autobusų. Be abejonės, tuos 10-15 metų dar reikia ištempti.
).
O dėl elektrinių autobusų tai kada juos turėti apsimokės dar labai neaišku, nes baterijų problema dar neišspręsta ir dar kažin kada bus. Normalių elektromobilių dar juk irgi nėra.
Nebent daryti kombinuotą "dujos-elektra" variantą kaip kokią Opel Ampera, bet tada iškyla klausimas ar tai visgi yra bent kiek geriau už seną gerą (modernų
) troleibusą. O jų nepatrauklumo problemą (kad jie seni ir negražūs) išspręsti padėtų elementarus naujų troleibusų nusipirkimas. 
Va, pavyzdžiui tokių:
http://images1.wikia.nocookie.net/__...is_ligne_4.JPGPost in English - fight censorship!
Comment
-
Problema yra VT intensyvumas, kaip ir rašiau, jau dabar piko metu Kalvarijų g. važinėja vienas paskui kitą troleibusai ir autobusai, dažnai turi laukti, kol atsilaisvins eilė stotelėje, nes jau stovi kokie 2-3. Nutiesus tramvajų, būtų galima atsisakyti labai daug maršrutų, tiksliau juos sutrumpti iki privažiavimo iki tramvajaus linijos. Tokie trumpi troleibusai kaip šioje nuotraukoje arba lietuviški Amberiai nebent tik periferiniams maršrutams tinkami, o dvigubi arba trigubi labai brangūs.Parašė index Rodyti pranešimąReikia žiūrėti pačią strategiją, nes aš daugiausia mačiau antrinius šaltinius (labai į ją gilintis elementariai neturiu laiko
).
O dėl elektrinių autobusų tai kada juos turėti apsimokės dar labai neaišku, nes baterijų problema dar neišspręsta ir dar kažin kada bus. Normalių elektromobilių dar juk irgi nėra.
Nebent daryti kombinuotą "dujos-elektra" variantą kaip kokią Opel Ampera, bet tada iškyla klausimas ar tai visgi yra bent kiek geriau už seną gerą (modernų
) troleibusą. O jų nepatrauklumo problemą (kad jie seni ir negražūs) išspręsti padėtų elementarus naujų troleibusų nusipirkimas. 
Va, pavyzdžiui tokių:
http://images1.wikia.nocookie.net/__...is_ligne_4.JPGPaskutinis taisė Lettered; 2013.07.24, 13:18.
Comment
-
Tai mes vienas kitam visiškai neprieštaraujam.Parašė Lettered Rodyti pranešimąProblema yra VT intensyvumas, kaip ir rašiau, jau dabar piko metu Kalvarijų g. važinėja vienas paskui kitą troleibusai ir autobusai, dažnai turi laukti, kol atsilaisvins eilė stotelėje, nes jau stovi kokie 2-3. Nutiesus tramvajų, būtų galima atsisakyti labai daug maršrutų, tiksliau juos sutrumpti iki privažiavimo iki tramvajaus linijos. Tokie trumpi troleibusai kaip šioje nuotraukoje arba lietuviški Amberiai nebent tik periferiniams maršrutams tinkami, o dvigubi arba trigubi labai brangūs.
Tramvajus greičiausiai turės būti, būtent greičio ir intensyvumo problemoms spręsti. Aš prieštarauju Zuoko teiginiams, kad dėl to nebereiks troleibusų, nes būtent jie būtų reikalingi būtent periferiniams maršrutams + privežti prie tramvajaus.
Dėl to ir reikia lygiagrečiai diegti tramvajų ir atnaujinti autobusus su troleibusais, o ne pastaruosius užmiršti ir galų gale išvis sunaikinti.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Nemačiau, kad Zuokas būtų teigęs, jog tramvajus pakeis troleibusus. To niekaip negalima teigti, nes tai tiesiog yra neįmanoma (lėšos ir t.t.).Parašė index Rodyti pranešimąTai mes vienas kitam visiškai neprieštaraujam.
Tramvajus greičiausiai turės būti, būtent greičio ir intensyvumo problemoms spręsti. Aš prieštarauju Zuoko teiginiams, kad dėl to nebereiks troleibusų, nes būtent jie būtų reikalingi būtent periferiniams maršrutams + privežti prie tramvajaus.
Dėl to ir reikia lygiagrečiai diegti tramvajų ir atnaujinti autobusus su troleibusais, o ne pastaruosius užmiršti ir galų gale išvis sunaikinti.
Elektriniai autobusai, kaip minėjau, tikrai bus po 10-15 metų. Mat jau dabar yra elektromobilių ir gan gerų*. Taip, jie kainuoja brangiai. Tačiau su kiekvienais metais technologijos pinga/atsiranda naujos.
* - Tesla Motors gamina elektromobilius (net šiek tiek sportinius) - vienu įkrovimu galima nuvažiuoti iki 260 mylių.
Comment
-
Ką ten rašo spauda nėra svarbu. Tik visiški mulkiai gali preištarauti VT atnaujinimui. Čia priešprieša sudaroma dirbtinai. Tiek autobusų, tiek troleibusų parkai reikalauja atnaujinimo.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPasiskaityk pranešimus spaudoje ir komentarus.
Taip pat aš niekur nesakiau, kad miesto sėkmingumas priklauso vien nuo tramvajaus. Na ir palyginimas su Las Vegasu ar Majami ir apskritai su Amerika privertė net nusišypsoti. Amerika niekada nepraras savo populiarumo paprasčiausiai dėl to, kad ten "valdžia gyvena su gyventojais".
Amerika - atskira kalba. Bet tikrai ten valdžia ne liaudies, o kapitalo.
O kodėl dabar Pylimo g. neatidavus tik VT???Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPagal planus, Pylimo gatvė būtų atiduota tramvajui, ten jokių mašinų nebūtų. Kalvarijų gatvėje mašinų eismas būtų sumažintas (esant Kernavės gatvei). Susikirs su kitu srautu tik prieš Žaliąjį tiltą ir Pramogų arenos; kitur gi važiuos ramiai turėdamas pirmumo teisę (nors ir prieš ŽT ir PA irgi turės pirmumo teisę).
Nesant Kernavės g. Kol kas neaišku, kada ji bus. Tilto dar naujo reikia. Priešingu atveju visi dustų ties Žaliuoju tiltu iš abiejų pusių ir Kalvarijų, Konstitucijos, Šeimyniškių sankryžoje.
Nes yra kitos judėjimo kryptys automobilių srautui stoties link. O jei jų nebus (nebus alternatyvos važiuoti kitaip), tai važinės ir per bėgius, jei jie fiziškai nebus atskirti, o tik kelio ženklais ir kelio ženklinimu. Kas dabar ir dedasi tose gatvėse, kuriose neseniai atsirado A juostos. Dalis spjauna ir važiuoja A juosta. Nes stovėti kelių kvartalų kamštyje niekas nenori vien tik dėl to, kad kiekvieno šviesoforo ciklo metu atsiranda bent po vieną sukantį į kairę, kuris gali negali pasukti visą žalios šviesos degimo laiką dėl tiesiai priešpriešine kryptimi važiuojančių.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąĮmanoma, juk niekas nevažinėja Pylimo gatve link Stoties, nes stovi ženklas.
Tai visiškai niekaip nesusiję su modernumu. Ir iš viso tai išsigalvojimas. Troleibusuose nieko nenutrenkė elektra. O jei kažką ir pakrato, tai yra tokių žmonių, kuriuos nuolat krato statinis krūvis, iš visiškai nesvarbu, troleibuse, darbe ar namie.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąAtveju Lietuvoje atrodo nėra, tačiau šitą aš paminėjau kalbant apie modernumą.
Tik nereikia perdėti. Škoda 14 Tr ir 14 TrM - iš viso 56 vnt. nupirkti ne Zuokui vadovaujant. Kaip ir naujos "Karosos".Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNepamirškim, miestui vadovę kiti merai irgi nieko nedarė troleibusų naudai, dar daugiau - nieko nedarė VT naudai išvis (net autobusų nepirko, nekalbu jau apie atnaujinimą).
[/QUOTE]Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPvz. Senamiesčio gyventojai mažai turės galimybių naudotis nuosava mašina, nes Pylimo gatvėje negalima būtų važinėti. Jeigu mes dabar taip padarytume esant tik autobusams ir troleibusams, iškart susilauktume skandalų Europose mastu, nes niekas (!)kelyje netrukdo važiuoti mašinomis. Esant tramvajui, galima pameluoti, kad taip laužomi bėgiai.
Tik nereikia čia perdėti apie skandalus Europos mastu. Jie tiesiog mūsų nesuprastų, nes Europoje yra normalu, kad miesto centre automobilių eismas ribojamas, o dalimi gatvių leidžiama važiuoti tik VT ir aptarnaujančiam, gyventojų, kurie gyvena tose gatvėse transportui.
30 mln. tokiam miestui kaip Dublinas yra mažai. DARTas yra ne miesto kelionėms, o žmonių, gyvenančių priemiesčiuose kelionėms. Vilnius iš viso yra autsaideris Europos mastu, nes geležinkelis menkai išnaudojamas keleivių vežimui tiek priemiestyje, tiek ir tolimesniais maršrutais, lyginant su kitais Europos miestais. Štai pavyzdinis maršrutas - Vilnius - Trakai. Šalyje su normaliai išvystytu keleivių vežimu geležinkeliais tokiu maršrutu traukiniai kursuotų kas 15-20 min. nuo ryto ik vakaro.Parašė Raptor Rodyti pranešimąKažkas labai didelio, vien per praeitus metus tom dviejom linijom buvo pervežta beveik 30mln. keleivių, tai kad iš ju nieko nėra tai tikrai negalima sakyt.
o del DART'o tai vis del to klydau, bet jie yra 'elektryčkos' kurie važinėja maždaug 10min. intervalais, ir jų maršrutų atstumas nėra toks ilgas (iš viso 53km), tai galima sakyt atlieka tokią pačią funkciją kaip ir metro, tik tą iškelta trasa truputi rėžia į akis, asmeniškai nenorėčiau, kad kažkas tokio Vilniuje atsirastu, žinoma jeigu tai pakišt po žeme, tai būtu visai kitas rėikalas. Bet apie metro Vilniuje geriau diskutuoti kitur.
Comment
-
Kaip tai nesakė. Bloga pas tave atmintis. Troleibusus keisti žada tiek tramvajus, tiek mistiniai elektrobusai. O pirmoji tramvajaus linija sudarkys esamą troleibusų tinką, nes perkirs jį per pusę šiaurė - pietų kryptimi. Daugumai maršrutų teks keisti trasas, dalį uždaryti, didelė centrinio Vilniaus dalis neteks troleibusų tinklo. Autobusų skvarba centrinėje miesto dalyje dar labiau didės. Ekologija, blin, pažanga...Parašė Creatium Rodyti pranešimąNemačiau, kad Zuokas būtų teigęs, jog tramvajus pakeis troleibusus. To niekaip negalima teigti, nes tai tiesiog yra neįmanoma (lėšos ir t.t.).
Comment
-
Palyginai kažkokias "Škodas" (be to naudotas) su naujais "Solaris" troleibusais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik nereikia perdėti. Škoda 14 Tr ir 14 TrM - iš viso 56 vnt. nupirkti ne Zuokui vadovaujant. Kaip ir naujos "Karosos".
Comment
-
Ir vėl lygini "Škodas" su "Solariu". Vadovaujantis tokia logika, tai išvis visi valdžios žmonės super, nes kadaise, vos atsiradus autobusams ir troleibusams, Vilnius irgi juos gavo. Naivu ir kvaila.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaujas "Škodas", 56 vnt., 1996, 1997 ir 1999 partijos. O apie panaudotas TP aš nieko neminėjau. Jos buvo perkamos prie beveik visų merų.
Comment
-
Nesąmones rašinėji. Škodų pirkimo metais jokių Soliarių nei kvapo nebuvo - jų negamino. Kiekvienam laikotarpiui to meto prekės. Gal pradėsi aiškinti, kokie sovietai atsilikę buvo, nes nebuvo interneto? Tai jo niekur tuo metu nebuvo.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąIr vėl lygini "Škodas" su "Solariu". Vadovaujantis tokia logika, tai išvis visi valdžios žmonės super, nes kadaise, vos atsiradus autobusams ir troleibusams, Vilnius irgi juos gavo. Naivu ir kvaila.
Comment
-
Pateik citatas, kur sakė. Troleibusus palaipsniui pakeis elektriniai autobusai. Jeigu šiuo dalyku netiki, tai jau nežinau kas gali pagelbėt.. O tramvajus kad perkirs troleibusų tinklą - tai nieko nuostabaus. Todėl daugelis maršrutų taps visai privežantys arba turės būti pakeistais autobusais (beje, dėl to itin didelio minuso, kad troleibusų maršrutų lengvai nepakoreguosi).Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip tai nesakė. Bloga pas tave atmintis. Troleibusus keisti žada tiek tramvajus, tiek mistiniai elektrobusai. O pirmoji tramvajaus linija sudarkys esamą troleibusų tinką, nes perkirs jį per pusę šiaurė - pietų kryptimi. Daugumai maršrutų teks keisti trasas, dalį uždaryti, didelė centrinio Vilniaus dalis neteks troleibusų tinklo. Autobusų skvarba centrinėje miesto dalyje dar labiau didės. Ekologija, blin, pažanga...
Comment
-
Na, lenkai 1999 jau turėjo Solarių, kaip vilnietiškų. Tačiau Škoda 14 TrM išties savo laiku nebuvo atgyvena. Po vieną kitą net dabar pasaulyje jų pagamina.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesąmones rašinėji. Škodų pirkimo metais jokių Soliarių nei kvapo nebuvo - jų negamino. Kiekvienam laikotarpiui to meto prekės. Gal pradėsi aiškinti, kokie sovietai atsilikę buvo, nes nebuvo interneto? Tai jo niekur tuo metu nebuvo.
Comment
-
Troleibusų atnaujinimas per 20 metų, nuo 1993 metų.
Škoda 14tr - 78
1995 - 24
1996- 1
1997 - 30
1999 - 23
Solaris - 45
2004 - 15
2005 - 15
2006 - 15
MAZ - 2
2011 - 2
Naudoti Talino Škoda 9tr - 21
1995 - 18
1996 - 3
Naudoti Čekijos ir Slovakijos Škoda 14tr - 56
1993 - 4
1994 - 9
1995 - 5
2003 - 2
2004 - 7
2005 - 12
2006 - 4
2007 - 4
2008 - 5
2009 - 4
Išviso per 20 metų:
Naujų - 125
Naudotų - 77
Comment
-
Todėl ir sakau nelyginti tuos laikotarpius. Aš kalbu apie dabartį nuo 2000 metų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesąmones rašinėji. Škodų pirkimo metais jokių Soliarių nei kvapo nebuvo - jų negamino. Kiekvienam laikotarpiui to meto prekės. Gal pradėsi aiškinti, kokie sovietai atsilikę buvo, nes nebuvo interneto? Tai jo niekur tuo metu nebuvo.
Comment
-
Nieko aš tau nepateikinėsiu, nes gavai į kaktą dėl "Škoda" troleibusų ir vis tiek neigi tai, kas akivaizdu.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPateik citatas, kur sakė. Troleibusus palaipsniui pakeis elektriniai autobusai. Jeigu šiuo dalyku netiki, tai jau nežinau kas gali pagelbėt.. O tramvajus kad perkirs troleibusų tinklą - tai nieko nuostabaus. Todėl daugelis maršrutų taps visai privežantys arba turės būti pakeistais autobusais (beje, dėl to itin didelio minuso, kad troleibusų maršrutų lengvai nepakoreguosi).
Troleibusus pakeis tiek tramvajus, tiek elektrobusai. Taip yra sako Zuokas, o tu išsigalvoji, kad tik tramvajus. Bet būtent dėl tramvajaus bus suardytas troleibusų tinklas, ko pasekoje jo ekploatacija taps mažiau efektyvi. O tai savo ruožtu dar labiau prisidės prie valdžiažmogių argumentų naikinti juos nachren. Nors kaip rodo kai kurių Vakarų miestų patirtis, o taip pat ir kai kurių buvusios TSRS miestų patirtis, troleibusai, tramvajai, autobusai ir netgi metro gerai sugyvena ir papildo sistemą. Beje, autobusai yra žemiausia VT grandis, o troleibusai eina greta tramvajaus.
Jie sugebėjo prakišti tramvajų po kur kas didesniu regioniniu infrastruktūros projektu. Grynai tramvajaus nebūtų ES finansavusi. Štai jei Vilnius imtųsi grandiozinio infrastruktūros projekto finansuojamo iš ES - aplinkkelių, esamų gatvių platinimo, viadukų statybos, esamo VT atnaujinimo, galbūt būtų galima prikergti ir tramvajų. Deja, praskolintam miestui to padaryti nepavyks, nes labai daug reikės prisidėti savų lėšų, be to daug infrastruktūros projektų ištrupinta smulkiomis dalimis ir jau vykdoma.Parašė miestas
Neišsisukinėk. Gavai į kaktą ir dabar bandai paneigti tai, kad akivaizdu - Zuoko nuopelnai atnaujinant VT parką ne tokie ir dideli. Be to, žiūrint į tai, kad finansiškai situacija 2000-2009 (iki krizės) buvo kur kas geresnė, VT parkas buvo atnaujintas mažiau nei žymiai sunkesniu laikotarpiu nuo 1995 iki 1999 m.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTodėl ir sakau nelyginti tuos laikotarpius. Aš kalbu apie dabartį nuo 2000 metų.
Comment
-
Realiai pirmoji Škodų partija miestą pasiekė 1996 m. O pagamintos jos buvo 1995 m. antroje pusėje ir pabaigoje. Pats puikiai pamenu, nes mačiau, kaip iš stoties jas iki "Spartos" traukė techninė pagalba, o nuo "Spartos" stotelės savo eiga troleibusai važiavo į parką.Parašė Zorro Rodyti pranešimąTroleibusų atnaujinimas per 20 metų, nuo 1993 metų.
Škoda 14tr - 78
1995 - 24
1996- 1
1997 - 30
1999 - 23
Solaris - 45
2004 - 15
2005 - 15
2006 - 15
MAZ - 2
2011 - 2
Naudoti Talino Škoda 9tr - 21
1995 - 18
1996 - 3
Naudoti Čekijos ir Slovakijos Škoda 14tr - 56
1993 - 4
1994 - 9
1995 - 5
2003 - 2
2004 - 7
2005 - 12
2006 - 4
2007 - 4
2008 - 5
2009 - 4
Išviso per 20 metų:
Naujų - 125
Naudotų - 77
Comment
-
A. Zuokas: „Troleibusų neliks, o namus šildys saulė“Parašė Creatium Rodyti pranešimąPateik citatas, kur sakė. Troleibusus palaipsniui pakeis elektriniai autobusai. Jeigu šiuo dalyku netiki, tai jau nežinau kas gali pagelbėt.. O tramvajus kad perkirs troleibusų tinklą - tai nieko nuostabaus. Todėl daugelis maršrutų taps visai privežantys arba turės būti pakeistais autobusais (beje, dėl to itin didelio minuso, kad troleibusų maršrutų lengvai nepakoreguosi).
Be to, sunkiai įsivaizduojama, kad troleibusai dar važinės 2020 metais, nes tiesiog galutinai susidevės visi riedmenys ir kontaktinis tinklas.Paskutinis taisė Sula; 2013.07.25, 08:27.
Comment
-
Na jo, kai jau mažėja argumentų, belieka tamstai visiems į kaktą duot. Tai kad ne velnio į kaktą negavau, profesore. Tik kvailas žmogus galėjo nesuprasti, kad aš kalbėjau apie naujus modernius tų laikų troleibusus "Solaris". Jokių būdų man "Škodos" neasocijuojasi su modernumu. Bum į kaktą, tamsta.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeišsisukinėk. Gavai į kaktą ir dabar bandai paneigti tai, kad akivaizdu - Zuoko nuopelnai atnaujinant VT parką ne tokie ir dideli. Be to, žiūrint į tai, kad finansiškai situacija 2000-2009 (iki krizės) buvo kur kas geresnė, VT parkas buvo atnaujintas mažiau nei žymiai sunkesniu laikotarpiu nuo 1995 iki 1999 m.
Ką gavo Vilniaus VT per Aleknos, Imbraso, Navicko, Pakso, Paviržio vadovavimą? Jeigu ką ir gavo, tai tik senus trantus. Nors visuose Europos miestuose tiek autobusų, tiek troleibusų parkai atnaujinami kasmet ir dideliais mastais, perkamos NAUJOS transporto priemonės. Mes gi, kaip paskutiniai Europos varguoliai ėmėm naudotą šlamštą. Tuo tarpu būtent per Zuoko vadovavimą mes gavom 90 Volvo, 47 Solaris, 18 MAN, greitu laiku gausim 19 Solaris autobusų, dar vėliau - virš 20 ispanų (dabar nusipirkom dar 12 Noge, kuriems vos 6 metukai (palyginus su kitais trantais, tai čia vos gimę autobusai)). Pabrėžiu: visos šios TP buvo, yra ir bus NAUJOS. Bum į kaktą. Jeigu stebuklingai Vilnius turės tramvajų, tai ir vagonai irgi bus nauji, o ne naudoti (jeigu dar Zuokas sveikas-gyvas bus ir sėkmingai vadovaus miestui).
Comment

Comment