Reimsas, Prancūzija. 182 tūkst. (!) gyventojų turinčiame mieste dvi tramvajaus linijos atidarytos 2011 m.
...
O koks Lietuvos miestų, ypač Vilniaus, pasiteisinimas?
Dabar lyg ir tyli ir nieko nesako. Obetačiau, Pakalnis, buvęs Vilniaus vyr. architektas, piktybiškai ir šlykščiai melavo, kaip Vilniui neva trūksta "tankumo", dydžio ar kitų visiškai iš šiknos ištrauktų dalykų. Buvęs meras Šimašius melavo, kad "nėra vietos", kur statyti. Tai jeigu taip trumpai, pasiteisinimai buvo visiškai primityvus ir bukas melavimas.
Dabar lyg ir tyli ir nieko nesako. Obetačiau, Pakalnis, buvęs Vilniaus vyr. architektas, piktybiškai ir šlykščiai melavo, kaip Vilniui neva trūksta "tankumo", dydžio ar kitų visiškai iš šiknos ištrauktų dalykų. Buvęs meras Šimašius melavo, kad "nėra vietos", kur statyti. Tai jeigu taip trumpai, pasiteisinimai buvo visiškai primityvus ir bukas melavimas.
Ponas Pakalnis po šiai dienai po madeinvilnius straipsniais komentuoja koks blogas Vilniuje tankumas ir netinkamas miestui su tramvajumi
Via Cristoforo Colombo, ta pati gatvė kitu vardu. Važinėja tramvajai. Pati sistema nekažką, maždaug per pusę mažesnė už Daugpilio sistemą pagal bėgių ilgį
Budapešto tramvajai
Foto 2024.05
Budos pusė dešiniajame Dunojaus krante
Széll Kálmán tér. Toje aikštėje, kuri yra viena metro stotelė nuo Pietų stoties (Déli pályaudvar) yra vienas didžiausių Budapešte viešojo transporto persėdimo punktų
Tramvajai Budos krantinėje
Tramvajų prasilenkimas ties Grandinių tiltu (Széchenyi lánchíd)
Deja, taip. Romoje taip pat. Italija nelabai kažką su miestų VT, noirs turi turbūt antrą geriausią greitųjų geležinkelių sistemą Europoje (po Ispanijos).
Milijoniniame mieste toks VT yra visiškai neadekvatus, ir tas matosi plika akimi: visur pilna mašinų, gatvės užkištos, kamščiai ir t.t. Palyginus su kaimyninkėmis šalimis atrodo labai prastai. Romoje lygiai tas pats. Man tik įdomu, kad italai taip prastai tvarkosi su miestų VT, bet yra tarp lyderių pagal tarpmiestinį HSR. Biškutį kontrastų šalis su viešuoju transportu.
Comment