Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šveicarija , Ženevos tramvajai 2023 metais

    Comment


      Daugpilis pagaliau susirado ES tramvajų gamintoją - čekišką EVO. Tramvajai surenkami vietinėje geležinkelio remonto įstaigoje, panašiu principu kaip Vilniaus Amber troleibusai. Pagal pilotinį projektą, tokių bus 4. Click image for larger version

Name:	1843929.jpg
Views:	571
Size:	195,4 kB
ID:	2083335

      Comment


        Pora tramvajų iš Stokholmo. Važiuoti neteko, bet labai gražiai atrodo gatvėse

        CAF Urbos III






        Comment


          Suomijoje anksčiau nei planuota baigta 25km Helsinki-Espoo tramvajaus linija.



          Darbai - 369m EUR (buvo skirta 382m EUR, bet kainavo mažiau, nei buvo tikimasi)
          Tramvajai - 108m EUR
          Depas - 70m EUR

          Comment


            O kodėl vagonuose durys yra ir kairėj pusėj, jei panašu stotelės daromos tik iš dešinės?
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Pora tramvajų iš Stokholmo. Važiuoti neteko, bet labai gražiai atrodo gatvėse
              Gilus užkampis, todėl tramvajus veža tik orą ir du negrus. Net Jonas nepanoro naudotis šiuo superviešuojutransportu /S

              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                Gilus užkampis, todėl tramvajus veža tik orą ir du negrus. Net Jonas nepanoro naudotis šiuo superviešuojutransportu /S
                Gėda prisipažinti, bet iš/į oro uostą važiavau taksi ir Boltu. Tiesa, bent jau alektrinėmis mašinomis.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  O kodėl vagonuose durys yra ir kairėj pusėj, jei panašu stotelės daromos tik iš dešinės?
                  Tai gal būna, kur iš kairės stotelės yra.

                  Comment


                    Paaiškinsiu. Durys vienoje pusėje:

                    Durys iš abiejų pusių:
                    Paskutinis taisė tomczu; 2023.11.01, 12:31.

                    Comment


                      Ortofoto į paskutinį paveiksliuką kam įdomu: https://www.google.lt/maps/place/It%...74c9?entry=ttu

                      Bėgiai prieš stotelę susikeičia vietomis. Teoriškai neturėtų būti problema pereiti bėgius ir būti vagonams iš dešinės, bet matyt taip patogiau. Ok, ačiū.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Gilus užkampis, todėl tramvajus veža tik orą ir du negrus. Net Jonas nepanoro naudotis šiuo superviešuojutransportu /S
                        Stokholme buvo daug, bet dabar yra labai mažai tramvajų linijų, tiksliai nepamenu, gal net tik ta viena, centre, turistams pavežioti vasarą.

                        Na, ne, yra truputį daugiau negu 1 maršrutas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Stockholm
                        Paskutinis taisė manometras; 2023.11.01, 13:31.
                        ПТН ПНХ
                        «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                        Comment


                          Parašė manometras Rodyti pranešimą

                          Stokholme buvo daug, bet dabar yra labai mažai tramvajų linijų, tiksliai nepamenu, gal net tik ta viena, centre, turistams pavežioti vasarą.

                          Na, ne, yra truputį daugiau negu 1 maršrutas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Stockholm
                          Be Skanseno, kitų muziejų bei Gröna Lund atrakcionų parko Djurgården saloje yra vilų rajonai, todėl Spårväg City linija tęsiasi iki salos pakraščio, t.y. Waldemarsudde. Djurgården didesnė sala negu turistams atrodo. Gražių ten vilų yra ir parkų su paviljonais jūros pakrantėje.

                          Tvärbanan, Nockebynan, Lidingöbanan taip pat priskaitoma tramvajams, nors labiau light rail. Roslagsbanan ir Saltsjöbanan yra klasifikuojami kaip light rail. Centre esanti Spårvagn City yra klasikinio tramvajaus linija.
                          Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.01, 16:27.

                          Comment


                            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                            Tvärbanan, Nockebynana, Liidngöbanan taip pat priskaitoma tramvajams, nors labiau light rail. Roslagsbanan ir Saltsjöbanan yra klasifikuojami kaip light rail. Centre esanti Spårvagn City yra klasikinio tramvajaus linija.
                            Važiavau tuo centriniu klasikiniu į Skanseną. O Roslagsbanan traukinuką per langą mačiau pravažiuojant ir girdėdavau apie jį minint metro. Visada maniau, kad tai traukinukas, o ne tramvajus.
                            Paskutinis taisė manometras; 2023.11.01, 13:48.
                            ПТН ПНХ
                            «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                            Comment


                              Parašė manometras Rodyti pranešimą

                              Važiavau tuo centriniu klasikiniu į Skanseną. O Roslagsbanan traukinuką per langą mačiau pravažiuojant ir girdėdavau apie jį minint metro. Visada maniau, kad tai traukinukas, o ne tramvajus.
                              Techniškai, Roslagabanan yra siaurojo geležinkelio sistema, veikianti nuo 1885 metų. Jeigu reikia "įsprausti" į tarptautinio klasifikavimo rėmus, ši sistema yra light rail. Egzistuoja planai pratęsti atkarpą nuo Stockholm Östra stoties iki T-centralen su stotimi po žeme.


                              Šaltinis
                              Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.01, 14:12.

                              Comment


                                Liepoja, didelis ir tankus* Latvijos miestas, kuris šiuo metu investuoja nemažus pinigus (žinoma, su ES pagalba) į tramvajaus infrastruktūros upgreidinimą. Važinėja nauji Kroatijoje pagaminti tramvajai TMK 2300. Panašūs tramvajai važinėja Zagrebe.

                                Vienas akivaizdus minusas: durna "lietuviška" bilieto sistema. Panašiai, kaip ir Vilniuje: neaišku, nei kaip, nei iš kur gauti bilietą, jeigu nepraleidi pusės dienos ieškodamas internete ir skaitydamas visokius durnus Latvijos valdiškus puslapius, kurie, kaip ir durni lietuviški puslapiai, informaciją pateikia nekonkrečiai, aptakiai ir yra velnas žino, kam naudingi. Bilietus, kaip išsiaiškinau, lyg ir kažkokiuose kioskuose pardavinėja, bet jei esi Liepojoje savaitgalio dienos vakarą, tai sėkmės rasti veikiantį kioską. Galima bilietą nusipirkti iš vairuotojo, bet priima tik grynus. Žodžiu, jei turi tik kortelę ir yra savaitgalio vakaras, you're out of luck. Tai teko važiuoti zuikiu

                                O šiaip labai simpatiški tramvajai, kurie vaikšto kas 6-7 minutes, talpina daugiau žmonių, nei bet koks Vilniaus autobusas/troleibusas ir šiaip net tokį nusmurgusį ir apleistą miestą, kaip Liepoja, padaro gražesnį ir malonesnį





                                Interjeras paprastas, bet tokio dydžio sistemoje, kur kelionės laikas tarp abiejų linijos galinių stotelių neviršyja kokių 20 minučių, pilnai užtenka








                                Didelėje dalyje linijos vyksta bėgių ir pabėgių/pagrindo keitimo darbai








                                Video


                                *pakankamai didelis ir tankus turėti tramvajaus sistemą
                                Paskutinis taisė John; 2023.11.01, 23:15.

                                Comment


                                  Parašė manometras Rodyti pranešimą

                                  Stokholme buvo daug, bet dabar yra labai mažai tramvajų linijų, tiksliai nepamenu, gal net tik ta viena, centre, turistams pavežioti vasarą.

                                  Na, ne, yra truputį daugiau negu 1 maršrutas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Stockholm
                                  Pasitikslinau informaciją dėl Spårväg city linijos. Remiantis paskutiniu sprendimu, ši antžeminio tramavajaus linija bus pratęsta iki Ropsten per naują statomą rajoną Norra Djurgårdsstaden ir keleivinių keltų uostus (aktualu keltais atvykstantiems iš Baltijos šalių). Biudžetas skirtas ir vyksta projektavimo darbai. Ši atkarpa pakeis autobuso liniją. Tad, iš esmės, antžeminio bėginio transporto Stokholmo gatvėse bus matyti daugiau.




                                  Šaltinis: https://www.dn.se/sverige/ovantat-be...ten-snabbas-pa.

                                  Be to, vyksta Tvärbanan lengvojo geležinkelio linijos pratęsimo darbai iki Helenelund. Ši linija jau gana ilga ir suteikia galimybę keliauti bėginiu transportu aplenkiant T-centralen. Šiuo metu galima keliauti tarp Sickla (Nacka) ir Bromma oro uosto.

                                  Žemėlapyje: T - metro, B - autobusų terminalai, L - lengvasis geležinkelis, J - priemiesčio traukinių stotys.



                                  Paskutinėse naujienose skelbiama, kad Tvärbanan estakada ties Enköpingsvägen, netoli Kista Centrum, pabaigta.

                                  Šaltinis: https://www.regionstockholm.se/verks...ingsvagen-klar.





                                  Šaltinis: https://www.regionstockholm.se/verks...sta-Helenelund.

                                  Žinoma, prioritetas lieka požeminiam transportui, t.y. vykstančiai metro sistemos plėtrai.
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 04:08.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Pora tramvajų iš Stokholmo. Važiuoti neteko, bet labai gražiai atrodo gatvėse

                                    CAF Urbos III


                                    (...)
                                    Šiek tiek kitokios komplektacijos CAF Urbos Tvärbanan lengvojo geležinkelio sistemoje. Autorius užfiksavo dvigubą sąstatą.



                                    Dar kitokios komplektacijos modelis buvo gaminamas Lidingöbanan linijai. SL užsakinėjo skirtingus modelius sistemoms su skirtingais poreikiais (signalų sistemos, sistemos tipas, kt.).
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 05:00.

                                    Comment


                                      Edinburgo tramvajus. Pora nuotraukų iš birželio mėnesio, prieš pat atidarant 4.69 km ilgio linijos pratęsimą į Newhaven miesto šiaurės rytuose. Suplanuotas linijos pratęsimo £207.3 miljonų biudžetas nebuvo viršytas kitaip nei statant pirmąją atkarpą nuo oro uosto iki centro. Sutinkama, jog šios atkarpos statybos buvo suplanuotos ir įgyvendintos nepalyginamai sklandžiau.

                                      Man naudojantis linija tarp Centro ir Oro uosto labiausiai kliūna važiavimo greitis ir kelionės trukmė, ypač, kad dalis linijos eina visiškai atskirta nuo likusio eismo. Oro uosto autobusu nr. 100 kelionė trunka keliomis minutėmis trumpiau (32 vs. 28-29 min). Visgi, nepaisant to, kad nauja transporto rūšis siūlo panašią kelionės trukmę, kaip autobusai, atrodo, kad tramvajaus linija pritraukia naujus VT naudotojus. Kiek teko skaityti, atidarius tramvajaus liniją gerokai padidėjo P+R aikštelių populiarumas, kurios seniau buvau aptarnaujamos tik autobusais. O šį rugpjūtį buvo įvykdytas rekordiškai daug kelionių tramvajumi - 1.1 mln: https://edinburghtrams.com/news/reco...th-citys-trams. Tai manau dar vienas įrodymas, kokį didžiulį neišnaudotą VT potencialą turi Vilnius.

                                      Didžiąją dienos dalį važiuoja kas 7 minutes:

                                      Oro uosto stotelėje:
                                      Click image for larger version  Name:	IMG_4572.jpg Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	2087223

                                      Darbo dieną apie 17h Centre (Princess Street) laukiant tramvajaus:
                                      Click image for larger version  Name:	IMG_4992.jpg Views:	0 Size:	2,04 MB ID:	2087224

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Liepoja, didelis ir tankus* Latvijos miestas, kuris šiuo metu investuoja nemažus pinigus (žinoma, su ES pagalba) į tramvajaus infrastruktūros upgreidinimą.
                                        *pakankamai didelis ir tankus turėti tramvajaus sistemą
                                        1. Ten visai kitas klimatas.
                                        2. Liepoja uostas.
                                        3. Jie protestantai.

                                        Vilniui šachas ir matas.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          1. Ten visai kitas klimatas.
                                          2. Liepoja uostas.
                                          3. Jie protestantai.

                                          Vilniui šachas ir matas.
                                          Kadangi Vilniui nesiseka pradėti statyti infrastruktūros antžeminiam ar požeminiam bėginiam transportui, galima pasiūlyti skraidančių cepelinų paslaugą. Nei laidų, nei bėgių reikėtų. Tik hop ir skrendi iš stoties į Pilaitę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X