Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pensininkai ir invalidai iki šiol naudojasi laminuotomis kortelėmis. Jų yra kelių rūšių. Moksleiviai taip pat naudojasi popieriniais pažymėjimais, o kur dar visokių profesinių mokyklų moksleiviai, kur dar nukentėję nuo sovietų okupacijos, tremtiniai, sausio 13-osios įvykių ir jų šeimos nariai ir t.t. ir t.t. Kiekvienas iš jų turi atskirus pažymėjimus. Taip kad vieningo pažymėjimo įvedimas galimas tik valstybiniu lygiu. Kol kas apie tai net kalbų nėra, o kiekviena lengvatininkų grupė naudojasi savais pažymėjimais.
    Pensininkui 40 Lt už kortelę - apiplėšimas. Kortelių reikia valstybei, ji tegul ir apmoka. O simbolinę kelių litų suma už išdavimą - kas kita.
    Atidžiau įsiskaityk į mano pranešimą- aš ir nesiūlau įvedinėti vieningo pažymėjimo. Mano pasiūlymas yra toks, kad į studento elektroninio bileto kortelę būtų integruotas studento pažymėjimas, moksleivio kortelę- moksleivio pažymėjimas ir tt. Tai yra, į kiekvieno teisę į lengvatą turinčio asmens vardinę kortleę būtų įrašomas jo grupės savas pažymėjimas- moksleivio, studento, neįgaliojo ar pan. 40 Lt už kortelę nėra tokia jau didelė suma su sąlyga, kad kortelė galios neribotą laiką, tol, kol susidevės (jei ją tinkamai saugoti, galės tarnauti ir iki 8-10 metų). Kortelė reikalinga ne vien valstybei, bet ir pačaim žmogui- jam nereikės su savim nešioti kelių dokumentų, be to, pensininkai neretai namie pamiršta pažymėjimus, ir už tai kaskart turėtų būti baudžiami ne ką mažesne bauda nei tie 40 Lt. Įvedus integruotas korteles, sumažės tokių "pamirštukų" skaičius.

    Kitas, paprastesnis būdas- tiesiog nepardavinėti kioskuose biletų su nuolaida, jei perkantis asmuo nepateikia jo teisę į lengvatą įrodančio dokumento. O jei pildoma interento, tai prieš papildant lengvatinį biletą turėtų būti įvedamas unikalus pažymėjimo numeris.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Bausti vairuotojus už pagautą "zuikį" tikrai nesąmonė, bet štai būdų, kaip sumažinti keleivių, kurie važiuoja su lengvatiniais biletais neturėdami tam teisės, skaičių, tikrai yra. Studentams juk jau išduodami elektroniniai biletai su integruotais studento pažymėjimas. Kodėl tokios kortelės negalėtų būti išduodamos ir kitiems lengvatininkams? Tokiu atveju visiems teisę į lengvatą turinčiams keleiviams- moksleiviams, studentams, pensininkams, neįgaliesiems ir karo veteranams- būtų išduodamos tik vardinės elektroninio bileto kortelės, į kurias būtų integruojami ir dokumentai, įrodantys teisę į lengvatą. Negi tam yra kažkokių techninių kliūčių? Net nereikės nešiotis kelių dokumentų su savim. Žinoma, tokios sistemos įvedimas ir savivaldybei, ir keleiviams kainuos nemažus pinigus, bet tokia investicija turėtų atsipirkti su kaupu. Tarkime, tokios kortelės pagaminimas ir kainuos kokius 40 litų, bet ar tai labai dideli pinigai už kortelę, kuri galiotų ne mažiau kaip 5 metus? Ir piktnaudžiauti teisės į lengvatą neturintys asmenys negalės, ir nebebus bajerių a-lia "pamiršau pažymėjjimą namie". O kortelės, į kurias nėra integruoti jokių rūšių pažymėjimai. būtų papildomi tik bilietais už visą kainą.
    Pensininkai ir invalidai iki šiol naudojasi laminuotomis kortelėmis. Jų yra kelių rūšių. Moksleiviai taip pat naudojasi popieriniais pažymėjimais, o kur dar visokių profesinių mokyklų moksleiviai, kur dar nukentėję nuo sovietų okupacijos, tremtiniai, sausio 13-osios įvykių ir jų šeimos nariai ir t.t. ir t.t. Kiekvienas iš jų turi atskirus pažymėjimus. Taip kad vieningo pažymėjimo įvedimas galimas tik valstybiniu lygiu. Kol kas apie tai net kalbų nėra, o kiekviena lengvatininkų grupė naudojasi savais pažymėjimais.
    Pensininkui 40 Lt už kortelę - apiplėšimas. Kortelių reikia valstybei, ji tegul ir apmoka. O simbolinę kelių litų suma už išdavimą - kas kita.


    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Iš kur ištraukei tokią nesąmonę, kad Vilniuje ruošiamasi kelti bilietų kainas? Ar tau kažkoks draugelis iš savivaldybės pašnibždėjo?
    Labai įmano, nes kainos nekilo jau kelis metus, o kuro kainos augo. PVM'as padidėjo. Be to abu parkai skęsta skolose. Autobusai bankui užstatyti.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    o siap galima sia tvarka atsaukti nes nieko gero nera.... Kadagi vilniuj reikejo sia tvarka suzlugdyti ,nes reikia kelti bilietu kainas ,.... todel ar normalu kai surinkimas dideja, kelti kaina ??? todel skubiai atsaukiama ,motyvuojama kad pajamos mazeja o zujkiu daugeja.....

    Kaune girdejau iskart po nauju metu kels..... is ta tvarka tik laiko gaisinimas...
    Iš kur ištraukei tokią nesąmonę, kad Vilniuje ruošiamasi kelti bilietų kainas? Ar tau kažkoks draugelis iš savivaldybės pašnibždėjo?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Ilaipinimas
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.09.11, 19:19.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Piko metu jokios kontrolės nėra, ir daug kas gali važiuoti zuikiu... Vairuotojas, jei kabina uždara, nemato jokios lemputės ir nelabai girdi, to pyptelėjimo. Jis ir be to turi ką daryti, o ne visą dėmesį kreipti į bilietus. Galiausiai pasibaigs visa ši euforija ir bus pamatyta, kad pajamų nepadaugėjo, kontrolės vis tiek reikia, komercinis VT greitis sumažėjo, ir t.t.
    Kaune nemačiau nei vieno autobuso ar troleibuso, kuriame vairuotojo kabina užimtų visą priekį, o keleiviams palikta tik viena durų varčia. Arba tokių ir nebuvo, arba viskas perdaryta. Žinoma, nemažai vairuotojų patys dirbtinai sumažina praėjimą, atidarydami tik vieną varčią, kas tikrai yra labai blogai.

    Kontrolės atsisakinėti niekas ir nesiūlo. Bet akivaizdu, kad vien jų veiklos neužtenka, norint efektyviai kovoti su "zuikiais". Reikalingi ir kiti ryžtingi, efektyvūs kovos sprendimai. Visų jų čia gal neminėsiu. Priekinių durų tvarka čia nedaug prisidės, bet ir ji duos kažkiek tai naudos. Žinoma, reikia nepamiršti, kad piko metu tokia laipinimo sistema negali sklandžiai veikti. Kaune žmonės tai supranta. Todėl ir manau, kad Kaune tvarka veikia pakankamai gerai, yra viltis, kad gal ir nepatirs fiasko. Su Vilniumi čia net nėra ką lyginti. Dangus ir žemė.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip galima bausti vairuotoją? Tuomet negalima leisti įlaipinti pro visas duris, kai srautai dideli. O kaip, jei važiuoja su lengvatiniu bilietu, nors lengvatos neturi? Juk vairuotojas neprivalo tikrinti dar ir teisės į lengvatą. Gal nereikia marazmų. Visos VT problemos tik dėl nepakankamo jo finansavimo iš savivaldybės biudžeto, o zuikiai tesudaro menką dalį nuostolių. Galiausiai vadovybė iššvaisto daug daugiau, nei zuikių padaryti nuostoliai, tačiau viskas gula ant eilinio keleivio pečių.
    Bausti vairuotojus už pagautą "zuikį" tikrai nesąmonė, bet štai būdų, kaip sumažinti keleivių, kurie važiuoja su lengvatiniais biletais neturėdami tam teisės, skaičių, tikrai yra. Studentams juk jau išduodami elektroniniai biletai su integruotais studento pažymėjimas. Kodėl tokios kortelės negalėtų būti išduodamos ir kitiems lengvatininkams? Tokiu atveju visiems teisę į lengvatą turinčiams keleiviams- moksleiviams, studentams, pensininkams, neįgaliesiems ir karo veteranams- būtų išduodamos tik vardinės elektroninio bileto kortelės, į kurias būtų integruojami ir dokumentai, įrodantys teisę į lengvatą. Negi tam yra kažkokių techninių kliūčių? Net nereikės nešiotis kelių dokumentų su savim. Žinoma, tokios sistemos įvedimas ir savivaldybei, ir keleiviams kainuos nemažus pinigus, bet tokia investicija turėtų atsipirkti su kaupu. Tarkime, tokios kortelės pagaminimas ir kainuos kokius 40 litų, bet ar tai labai dideli pinigai už kortelę, kuri galiotų ne mažiau kaip 5 metus? Ir piktnaudžiauti teisės į lengvatą neturintys asmenys negalės, ir nebebus bajerių a-lia "pamiršau pažymėjjimą namie". O kortelės, į kurias nėra integruoti jokių rūšių pažymėjimai. būtų papildomi tik bilietais už visą kainą.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.10, 23:10.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Lich Rodyti pranešimą
    Aš norėjau pasiteirauti troleibusų vairuotojų. Rugpjūčio pabaigoje ir rugsėjo pradžioje Solaris troleibusuose buvo atidarinėjamos abi priekinių durų pusės, tačiau jau prasidedant šia savaite, pastebėjau, jog atidarinėjama viena pusė. Ar tai daroma dėl to kad nesigrūstų 2 keleiviai vienu metu (vienas žymi, o kitas prašoka, nors paprastai kortelė žymima ir praeinama) ar čia yra jau kiekvieno vairuotojo pasirinkimas ar visas duris daryti, ar ne, o gal dėl šalto oro?
    Kiek mačiau asmeniškai, viena pusę atidarius gaištama dar daugiau laiko, nes turintys kortelę turės laukti kol turintis bilietą jį pažymės (vietoj to kad žymėtų korteles, kol kas krapštosi su bilietu ar laaabai lėtai lipa ir dar su ramentais).

    Aišku, čia iš tolimos fantastikos srities, bet aš vis galvojau apie tai, kaip žmones išmokyti lipto pro visas duris esant pikui, nes dabar (kaip nebūtų ironiška) visi spiečiasi prie priekinių durų, nors visos atviros ir vairuotojos prašymą eiti ir lipti per visas duris ignoruoja
    Paprasta raudonos/žalios spalvos diodo indikacija (škodose virš durų esantiems šviestuvams), soliariuose šalia durų atvėrimo mygtukų ar vietoj jų (nes esu matęs tik kartą kai atsidarė durys jš paspaudus, nors gal ir vairuotojas paspaudė sąvajį, ir tik sutapo laiko momentas), padarytų įlipimą paprastesnį (nors nesu tikras ar net verta tokį siūlymą kam nors rašyti).
    Dar vienas vinis į priekinių durų tvarkos karstą.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Lich Rodyti pranešimą
    Aš norėjau pasiteirauti troleibusų vairuotojų. Rugpjūčio pabaigoje ir rugsėjo pradžioje Solaris troleibusuose buvo atidarinėjamos abi priekinių durų pusės, tačiau jau prasidedant šia savaite, pastebėjau, jog atidarinėjama viena pusė. Ar tai daroma dėl to kad nesigrūstų 2 keleiviai vienu metu (vienas žymi, o kitas prašoka, nors paprastai kortelė žymima ir praeinama) ar čia yra jau kiekvieno vairuotojo pasirinkimas ar visas duris daryti, ar ne, o gal dėl šalto oro?
    Kiek mačiau asmeniškai, viena pusę atidarius gaištama dar daugiau laiko, nes turintys kortelę turės laukti kol turintis bilietą jį pažymės (vietoj to kad žymėtų korteles, kol kas krapštosi su bilietu ar laaabai lėtai lipa ir dar su ramentais).

    Aišku, čia iš tolimos fantastikos srities, bet aš vis galvojau apie tai, kaip žmones išmokyti lipto pro visas duris esant pikui, nes dabar (kaip nebūtų ironiška) visi spiečiasi prie priekinių durų, nors visos atviros ir vairuotojos prašymą eiti ir lipti per visas duris ignoruoja
    Paprasta raudonos/žalios spalvos diodo indikacija (škodose virš durų esantiems šviestuvams), soliariuose šalia durų atvėrimo mygtukų ar vietoj jų (nes esu matęs tik kartą kai atsidarė durys jš paspaudus, nors gal ir vairuotojas paspaudė sąvajį, ir tik sutapo laiko momentas), padarytų įlipimą paprastesnį (nors nesu tikras ar net verta tokį siūlymą kam nors rašyti).
    iš patirties sakau: kai sostinėje galiojo priekinių durų tvarka, tai troleibusų Solaris, dyzelinių Volvo ir dujinių Saffle bei Carrus city l atidarydavo tik vieną priekinių durų pusę. dar vienas minusas, kad kai kuriuose autobusuose buvo padarytos kabinos vairuotojams

    Komentuoti:


  • Lich
    replied
    Aš norėjau pasiteirauti troleibusų vairuotojų. Rugpjūčio pabaigoje ir rugsėjo pradžioje Solaris troleibusuose buvo atidarinėjamos abi priekinių durų pusės, tačiau jau prasidedant šia savaitei, pastebėjau, jog atidarinėjama viena pusė. Ar tai daroma dėl to kad nesigrūstų 2 keleiviai vienu metu (vienas žymi, o kitas prašoka, nors paprastai kortelė žymima ir praeinama) ar čia yra jau kiekvieno vairuotojo pasirinkimas ar visas duris daryti, ar ne, o gal dėl šalto oro?
    Kiek mačiau asmeniškai, viena pusę atidarius gaištama dar daugiau laiko, nes turintys kortelę turės laukti kol turintis bilietą jį pažymės (vietoj to kad žymėtų korteles, kol kas krapštosi su bilietu ar laaabai lėtai lipa ir dar su ramentais).

    Aišku, čia iš tolimos fantastikos srities, bet aš vis galvojau apie tai, kaip žmones išmokyti lipto pro visas duris esant pikui, nes dabar (kaip nebūtų ironiška) visi spiečiasi prie priekinių durų, nors visos atviros ir vairuotojos prašymą eiti ir lipti per visas duris ignoruoja
    Paprasta raudonos/žalios spalvos diodo indikacija (škodose virš durų esantiems šviestuvams), soliariuose šalia durų atvėrimo mygtukų ar vietoj jų (nes esu matęs tik kartą kai atsidarė durys jš paspaudus, nors gal ir vairuotojas paspaudė sąvajį, ir tik sutapo laiko momentas), padarytų įlipimą paprastesnį (nors nesu tikras ar net verta tokį siūlymą kam nors rašyti).
    Paskutinis taisė Lich; 2011.09.10, 21:47.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    rasiau
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.09.11, 19:19.

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    lengvatas ,pazymejimus,... kam priklauso jos o kam ne -tai kontroles darbas .vairuotojus bausti uz tai ,jog kontroles rastas bilieto nepasizymejes keleivis. ( t,y keleivis ilipo ne per priekines duris ,arba prasmuko. siaip dabar jei prasmukai - kelione nemokama .
    be to po 18 val ne miesto centre kontroles ko gero jau nera?
    Dar ir kaip yra. kęstučio stotelėj, prie muzikino. Pastoviai ten stovi ir po 21,00 h

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    buvo
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.09.11, 19:20.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    lengvatas ,
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.09.11, 19:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip galima bausti vairuotoją? Tuomet negalima leisti įlaipinti pro visas duris, kai srautai dideli. O kaip, jei važiuoja su lengvatiniu bilietu, nors lengvatos neturi? Juk vairuotojas neprivalo tikrinti dar ir teisės į lengvatą. Gal nereikia marazmų. Visos VT problemos tik dėl nepakankamo jo finansavimo iš savivaldybės biudžeto, o zuikiai tesudaro menką dalį nuostolių. Galiausiai vadovybė iššvaisto daug daugiau, nei zuikių padaryti nuostoliai, tačiau viskas gula ant eilinio keleivio pečių.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    tik elektroniniai kartiniai bilietai didelis pliusas. tokiu atveju praktiskai kiekvieno keleivio kelione bus uzfiksuota, o del vairuotoju aplaidumo vis tiek sugebes pro vidurines ar galines duris ilipti zuikiai. siuo metu isaugo senu bilieteliu rinkimo is siuksliadeziu paklausa. be to daugelis keleiviui musa pigiausius (0,36 lt ) bilietelius)
    Tam kad perkantysis bilieta is vairuotojo nesudarytu kitiems patekti be bilieto i salona siulau nustatyti 3 litu bilieto kaina perkant ji is vairuotojo,o vienas litas atitektu vairuotojui.Kontroles metu radus keleivi be bilieto(vairuotojo ilaipinimo tvarkos pazeidmas) bausti tiek vairuotoja, tiek keleivi>.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Piko metu jokios kontrolės nėra, ir daug kas gali važiuoti zuikiu... Vairuotojas, jei kabina uždara, nemato jokios lemputės ir nelabai girdi, to pyptelėjimo. Jis ir be to turi ką daryti, o ne visą dėmesį kreipti į bilietus. Galiausiai pasibaigs visa ši euforija ir bus pamatyta, kad pajamų nepadaugėjo, kontrolės vis tiek reikia, komercinis VT greitis sumažėjo, ir t.t.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar pailgins, kursavimo laiką, dar labiau VT bus lėtesnis ir nepatrauklesnis. Kas pas mus iš viso daroma, kad persodinti žmogų iš automobilio? Nieko. Priekinių durų tvarka tikrai to neskatina daryti, nors ir pezama, kad VT bus patrauklesnis. Kuo?
    Kol vieni pirks bilietus pas vairuotoją, tol kiti eis net ir nežymėdami kortelės. Taip kad zuikiai turės progą važiuoti. Be to, įtariu, atsiras auksarankių, kurie pradės gaminti padirbtas korteles. Kaunas - elektronikų miestas!
    Kadangi priekinių durų tvarka iš tiesų pailgina kelionės laiką, todėl piko metu ji yra netinkama. Kaune tiek vairuotojai, tiek valdininkai tai suprato, todėl, jei daug keleivių, atidaromos iš karto visos durys. Ir komposteriai įrengti ne tik prie priekinių durų. Todėl Kaune priekinių durų tvarka veikia tik tuo laiku, kai jai veikti nėra kliūčių. Sutik, tuomet ji turi ir pliusų.

    Vilniuje gi viskas įgyvendinta taip, kad kuo greičiau žlugtų. Komposteriai buvo įtaisyti tik priekyje, vairuotojams algos nepadidintos... Savaime suprantama, viskas galiausiai ir žlugo.

    Kaune vairuotojai yra pakankamai operatyvus- vidurinių ir galinių durų be reikalo atidarytų nelaiko (tiesa, yra ir tokių, kurie tvarkos nesilaiko). Ir bajeriai su padirbtais bilietais nepraeis. Čia Vilniuje galėjai kad ir atsispausdinti kortelę ir rodyti ją vairuotojai, o Kaune nesupypsės signalas, neužsidegs žalia lemputė- ir viskas, apgaulė atskleista.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar pailgins, kursavimo laiką, dar labiau VT bus lėtesnis ir nepatrauklesnis. Kas pas mus iš viso daroma, kad persodinti žmogų iš automobilio? Nieko. Priekinių durų tvarka tikrai to neskatina daryti, nors ir pezama, kad VT bus patrauklesnis. Kuo?
    Kol vieni pirks bilietus pas vairuotoją, tol kiti eis net ir nežymėdami kortelės. Taip kad zuikiai turės progą važiuoti. Be to, įtariu, atsiras auksarankių, kurie pradės gaminti padirbtas korteles. Kaunas - elektronikų miestas!

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    ...be to, retai besinaudojantiems VT neapsimoka pirkti kortelės...
    Aš retai važinėju VT (~5 kartus per metus), bet kortele turiu. Ne todėl kad apsimoka/neapsimoka, o todėl kad patogu. Guli sau rankinukei... ir laukia savo laiko. Nereikia rupintis kur pirkti tuos popierinius jei staiga reik pavažiuoti troleibusu (kitomis VT nevažinėju). Pridejus kortele prie riderio nuskaiciuoja nuo elektronines pinigines vieno bilieto suma ir parodo likuti (nevisai teisingai), patogu kad su viena kortele gali važiuoti keleta keleivių...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip pat buvo ir Vilniuje. Iš pradžių bilietų pardavimai išaugo, o po to visi dėjo ant tvarkos...
    Gal Kaune ir nedės, juolab vairuotojams padidinti priedai už parduotus bilietus.

    Tai, kad bus naikinami popieriniai bilietai, tikrai yra didžiulis žingsnis į priekį. Nebebus galima važiuoti su kelis kartus žymėtu bilietu arba perduoti bilietą kitam keleiviui. Bet, kita vertus, atsisakius talonėlių, turėtų dar labiau padaugėti perkančiųjų bilietus pas vairuotoją (juolab bilietas autobuse vos 20 ct brangesnis už bilietą kioske, be to, retai besinaudojantiems VT neapsimoka pirkti kortelės). Vairiotojams tai bus dar didesnis stimulas kontroliuoti keleivius, bet ar nebus didelių vėlavimų? Turbūt jų neišvengsim. Gal pridės dar kelias minutes..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip pat buvo ir Vilniuje. Iš pradžių bilietų pardavimai išaugo, o po to visi dėjo ant tvarkos...

    Komentuoti:

Working...
X