Parašė qwe
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąBet kita pusė nepasmerks Kaip bebūtų, bet visos naujovės susiduria su pasipriešinimu, nepritarimu, pasipiktinimu. Pamenu kaip piktinosi žmogai dėl draudimo rūkyt kabakuose. O dabar toks jausmas, kad niekad kitaip ir nebuvo.
Komentuoti:
-
Tenka beveik kiekvieną dieną važinėti troleibusais (2,19,17,13). Tvarka per priekines duris tikrai neveikia, ar veikia labai minimaliai. Kiek teko pastebėti, tai vienas iš 13 -to maršruto vairuotojų laikosi šios tvarkos, ypač Vytenio stotelėje prie VGTU (Atsistoja iš savo sėdimos vietos ir žiūri, kad žmonės parodytų el. biletus, ar pažymėtų vienkartinius biletus, to nepadarius perspėja garsiai, o jei žmogus neturi/neparodo, prašo išlipti lauk, beje neatidaro ir kitų durų kol nesulipa visi norintys. ) Priverčia ne vieną studentą jis nusišypsoti, jei pamato, kad už 13-to vairo atvažiuoja šis vairuotojas. O šiaip kiti tik imituoja šią tvarką. Iš pradžių atidaro priekines duris, kad suliptų per jas visi, tačiau po keliolikos sekundžių vis tiek atidaro visas likusias duris ir žmonės per jas sulipa. Seniau mėginau laikytis dar šios tvarkos ir rodyti kiekvienąkart įlipant el. biletą, tačiau kai paskutinius 10 kartų, vairuotojas net nepažiūrėjo į įlipančių keleivių pusę, nustojau ir aš keltis sau nepatogumus. O kas dėl vadinamų "bomžų", tai jų tikrai būna ir "pakvimpa" troleibusas ne kartą.
Komentuoti:
-
Parašė amikoKad ir mūsų visuomenė laukiniai. Jei vairuotojas nesutiks vežti keleivio be bilieto, tai bent pusė keleivių pasmerks tokį vairuotojo sprendimą.
Komentuoti:
-
Parašė BoutsenNesupratau ką čią norėjai pasakyti.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kam daryt ta ileidima pro priekines duris jeigu kontroles vis tiek nera is vairuotojo? Koks tikslas? Kad vieno kito bomzo neileistu? Tiesiog protu nepaaiskinamas dalykas. Dabar gaunasi viskas tas pats tik zmonems keliami nepatogumai lipti butent per prieki.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKą tada suprantat, kaip "civilizavimą" neatbaidančiais metodais? Domina konkretūs pavyzdžiai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąToks "civilizavimas" tik atbaido žmones nuo naudojimosi VT.
Komentuoti:
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąSuderinus grafikus, pasvėrus laikus, nebūtų jokių problemų dėl įlipimų tik per priekines duris per piką. Dabar padarytų šią tvarką dabartiniais grafikais, tai aš įsitikines kad autobusai ir troleibusai veluotų iki 15 minučių. Turiu omeny Kaune. Tad reikia visų pirmą viską protyngai pasvertį. Būtų laiko grafikuose, tai ir vairuotojai dėl šios tvarkos sutiktu.
Kita vertus, vėlavimų nebus, jei vairuotojai laikysis priekinių durų tvarkos taip pat, kaip ir Vilniuje.
Komentuoti:
-
Suderinus grafikus, pasvėrus laikus, nebūtų jokių problemų dėl įlipimų tik per priekines duris per piką. Dabar padarytų šią tvarką dabartiniais grafikais, tai aš įsitikines kad autobusai ir troleibusai veluotų iki 15 minučių. Turiu omeny Kaune. Tad reikia visų pirmą viską protyngai pasvertį. Būtų laiko grafikuose, tai ir vairuotojai dėl šios tvarkos sutiktu.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAr nejauti čia dvigubų standartų taikymo- oficialiai leista piko metu įlipti pro visas duris. bet komposteriai palikti tik tp priekyje. Vadinasi, šia privilegija (lipti pro visas duris, jei daug žmonių), gali naudotis tik e.bilieto savininkai. Ar tai logiška?
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTvarka visiems nepatogi, bet kol kas niekas dėl to kojos ar rankos neišsisuko. Transportas važiuoja normaliai ir nėra jokių įspūdingų vėlavimų, dėl kurių čia visi skundžiasi. Savaime suprantama, kad kai žmonių daug, vairuotojui leidžiama atidaryti visas duris ir tai nėra tvarkos pažeidimas - tai jau senų seniausiai numatyta. Jeigu žmogus turi pasižymėti vienkartinį bilietą ir lipą pro galines duris, tai atsiprašau, kur jis pamiršo savo protą?
Mano akimis žvelgiant kontrolė sustiprinta būtent dėl to, kad "kažkas" nesugeba įvesti privalomo e-bilieto glaudimo prie komposterio, ir reikia tikrinti tuos, kas važiuoja su tuščiais bilietais. Bet gi vis tiek - kokia dabar čia problema? Zuikius "filtruoja" priekinės durys (bent jau benamių tai tikrai neįleidžia) ir keleivių kontrolė. Darbo turi ir vairuotojai, ir kontrolieriai. Ar gal nieko neatsitiks, jei vairuotojams uždėsim kontrolės pareigas, nieko nemokėsim jiems papildomai, o kontrolierius atleisim? Pagalvok tu man - keliolika Sodros išlaikytinių bus daugiau, kai jų ir taip jau tūkstančiai...
O kontrolierių tai be abejo negalima atsisakyti- juk vienas vairuotojas nepajėgus visko sukontroliuoti. Priekinių durų tvarką galima traktuoti tik kaip pagalbinę, papildomą keleivių kontrolės priemonę, bet ne kaip alternatyvą kontrolieriams. Vairuotojams gi vistiek anksčiau ar vėliau teks kelti algas, nes nėra efektyvesnių priemonių juos priversti galų gale pradėti laikytis tvarkos. Tvarkos ignoravimas iš vairuotojų pusės (vykdo tik kiek, kad atidaro priekines duris, bet daugeliui nesvarbu, pro kurias tu lipi, o jau tokių, kurie reikalauja rodyti biletus, išvis vienetai) ir yra viena iš milžiniškų vėlavimų nebuvimo priežasčių
Komentuoti:
-
Tvarka visiems nepatogi, bet kol kas niekas dėl to kojos ar rankos neišsisuko. Transportas važiuoja normaliai ir nėra jokių įspūdingų vėlavimų, dėl kurių čia visi skundžiasi. Savaime suprantama, kad kai žmonių daug, vairuotojui leidžiama atidaryti visas duris ir tai nėra tvarkos pažeidimas - tai jau senų seniausiai numatyta. Jeigu žmogus turi pasižymėti vienkartinį bilietą ir lipą pro galines duris, tai atsiprašau, kur jis pamiršo savo protą?
Mano akimis žvelgiant kontrolė sustiprinta būtent dėl to, kad "kažkas" nesugeba įvesti privalomo e-bilieto glaudimo prie komposterio, ir reikia tikrinti tuos, kas važiuoja su tuščiais bilietais. Bet gi vis tiek - kokia dabar čia problema? Zuikius "filtruoja" priekinės durys (bent jau benamių tai tikrai neįleidžia) ir keleivių kontrolė. Darbo turi ir vairuotojai, ir kontrolieriai. Ar gal nieko neatsitiks, jei vairuotojams uždėsim kontrolės pareigas, nieko nemokėsim jiems papildomai, o kontrolierius atleisim? Pagalvok tu man - keliolika Sodros išlaikytinių bus daugiau, kai jų ir taip jau tūkstančiai...
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIlaipinimas per priekines duris nepatogus vairuotojams, nepatogus keleiviams.
Patogumas gali buti aukojamas nebent jei atliekami sie veiksmai:
Bilietai tikrinami 100% keleiviu - tai yra arba perki bilieta, arba ismusi turima, arba patvirtini veikianti e bilieta (jei aparatas indikuoja bilieta su nuolaida - rodai pazymejima)
Atsisakoma kontroles (nes vairuotojas patikrina 100% bilietu)
Savivaldybems, kurios neispildo siu dvieju salygu ir vis tiek iveda visiems nepatogu laipinima pro priekines duris reikia siulyti daugiau mastyti.
Kiek tenka stebėti, Kaunas VT srityje Lietuvoje moderniausias ir sprendimus priima ne skubotai, bet gerai apgalvojus. Todėl tai teikia optimistinių vilčių, kad jei kada Kaune ir bus laipinimo pro priekines duris tvarka, tai ji veiks geriau.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą1. Nesikarščiuok
2. Klaipėdoj įlipančių bilietai tikrinami
3. Kontrolės reidų skaičiaus padidėjimas reikalingas ir tai laikina
4. Diskutuojant apie įlipimo pro priekines duris temą, reikėtų atskirti, kaip yra skirtinguose miestuose ir nesusidaryti nuomonės vien dėl to, kad netinkamai ši tvarka organizuojama viename ar kitame mieste.
Siūlau daugiau mąstyti
Patogumas gali buti aukojamas nebent jei atliekami sie veiksmai:
Bilietai tikrinami 100% keleiviu - tai yra arba perki bilieta, arba ismusi turima, arba patvirtini veikianti e bilieta (jei aparatas indikuoja bilieta su nuolaida - rodai pazymejima)
Atsisakoma kontroles (nes vairuotojas patikrina 100% bilietu)
Savivaldybems, kurios neispildo siu dvieju salygu ir vis tiek iveda visiems nepatogu laipinima pro priekines duris reikia siulyti daugiau mastyti.
Komentuoti:
-
Bent jau Panevėžyje, įlipimas pro priekines duris, nesudaro jokių problemų. Bilietus įsigyjam iš anksto, arba extra atveju, pas vairuotoją, pvz. vėlai vakare, ir tai nesudaro jokių problemų.
Kartais savaitgaliais, jau po 20 val., jei stotelėjė mažai keleivių, tai atidaro ir vidurines duris.
Gal kiek didesnės grūstis piko valandomis, bet ir tai išsprendžiama probema.
P.S. Gal per mažokai važinėju, bet pro priekines duris įlipant mažiau kontrolės, nei kad būdavo važinėjant "Įprastai" - t.y. be priekinių durų.Paskutinis taisė enigma; 2011.02.27, 23:45.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai palaukit, kas cia per bajeris?? As galvojau, kad priekiniu duru visiems nepatogi tvarka ivesta tik todel, kad isvengti zuikiu bei sutaupyti atsisakant kontroles pareigunu. O dabar pasirodo net ir dazniau kontrole tikrina? Tai atsiprasant kas cia per idiotizmas? Antras dalykas kas per idiotizmas vesti sia visiems nepatogia tvarka jei bilietu uztenka tik pamojuoti? Turi buti gi idiegtas elementarus aparatas, kuris supypsi ar dar kazkaip indikuoja galiojanti bilieta.
Zodziu as apakes, tik dabar suzinojau, kad tokia nesamone. Iki siol buvau pries sia visiems nepatogia tvarka, bet suprasdavau ir argumentus UZ, kurie dabar isgaravo perskaicius siuos stulbinancius dalykus!
2. Klaipėdoj įlipančių bilietai tikrinami
3. Kontrolės reidų skaičiaus padidėjimas reikalingas ir tai laikina
4. Diskutuojant apie įlipimo pro priekines duris temą, reikėtų atskirti, kaip yra skirtinguose miestuose ir nesusidaryti nuomonės vien dėl to, kad netinkamai ši tvarka organizuojama viename ar kitame mieste.
Siūlau daugiau mąstyti
Komentuoti:
-
Tai palaukit, kas cia per bajeris?? As galvojau, kad priekiniu duru visiems nepatogi tvarka ivesta tik todel, kad isvengti zuikiu bei sutaupyti atsisakant kontroles pareigunu. O dabar pasirodo net ir dazniau kontrole tikrina? Tai atsiprasant kas cia per idiotizmas? Antras dalykas kas per idiotizmas vesti sia visiems nepatogia tvarka jei bilietu uztenka tik pamojuoti? Turi buti gi idiegtas elementarus aparatas, kuris supypsi ar dar kazkaip indikuoja galiojanti bilieta.
Zodziu as apakes, tik dabar suzinojau, kad tokia nesamone. Iki siol buvau pries sia visiems nepatogia tvarka, bet suprasdavau ir argumentus UZ, kurie dabar isgaravo perskaicius siuos stulbinancius dalykus!
Komentuoti:
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąVilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
Komentuoti:
Komentuoti: