Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
    Kokie jau čia tie nepatogumai paeiti kelis žingsnius iki priekinių durų. Pilnai sutinku, kad esant sunkesnėms hidro meteorologinėms sąlygoms tai padaryti yra sunkiau. Bet leisti važiuoti zuikiams yra tikrai netoliaruotinas dalykas. Tai yra neteisinga sąžiningų keleivių atžvilgiu.
    Visiškai sutinku- nėra malonu, kai viešuoju transportu, kuris išlaikomas už tavo, sąžiningo keleivio, pinigus, naudojasi "zuikiai" bei benamiai. Bet, mano nuomone, už kelione sąžiningai susimokėjusiam keleiviui, kur kas svarbiau yra kuo greičiau ir saugiau nuvykti iš taško A į tašką B, nei važiuoti laisvu nuo "zuikių" autobusu. O mieste, kur transporto apkrova (ne pervežtų keleivių skaičius, o vidutiniškas keleivių, įlipančiųjų į autobusą vienoje stotelėje, skaičius) didelė (šiuo atveju nelyginkim Vilniaus su Vakarais- ten VT kursuoja taip dažnai, kad beveik niekada nebūna sausakimšas, o be to, pagrindinė apkrova tenka bėginiam transportui, kur niekas nereikalauja lipti pro kažkokias konkrečias duris), priekinių durų sistema neišvengiamai ženkliai pailgina įlaipinimą, ir to pasekoje daug ilgiau trunka kelionė iš taško A į tašką B. Tai yra didžiausias laipinimo pro priekines duris sistemos trūkumas, kuri visų pirma pajunta sąžiningi keleiviai. Vadinasi, tie, kas gali rinktis greitesnę alternatyvą, ją ir rinksis. O tai reiškia, kad mažės parkų pelnas.

    Būtent dėl šių priežasčių aš esu prieš priekinių durų tvarką. O su "zuikiais" kovoti galima ir kitais būdais.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.23, 23:27.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Paprasciausiais butu sustiprinti dabartine kontrole su kontrolieriu mikroautobusu. Uztikrinti ju darbo kokybe ir pakankama kieki. Dar butinai reiketu ispresti problema del nepilnameciu, nes bent jau Kaune juos pastoviai paleidineja. Tuomet is visu butu saziningai surenkamos baudos ir vaziavimas be bileto ir neikliuvimas taptu sunkiai imanomas. Nereiketu gaist laiko kol visi lipines pro priekines. Kito kelio nera. Arba tegu merkia milijonus ilipimo pro priekines duris sklandziam darbui.

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Visiškai sutinku- nėra malonu, kai viešuoju transportu, kuris išlaikomas už tavo, sąžiningo keleivio, pinigus, naudojasi "zuikiai" bei benamiai. Bet, mano nuomone, už kelione sąžiningai susimokėjusiam keleiviui, kur kas svarbiau yra kuo greičiau ir saugiau nuvykti iš taško A į tašką B, nei važiuoti laisvu nuo "zuikių" autobusu. O mieste, kur transporto apkrova (ne pervežtų keleivių skaičius, o vidutiniškas keleivių, įlipančiųjų į autobusą vienoje stotelėje, skaičius) didelė (šiuo atveju nelyginkim Vilniaus su Vakarais- ten VT kursuoja taip dažnai, kad beveik niekada nebūna sausakimšas, o be to, pagrindinė apkrova tenka bėginiam transportui, kur niekas nereikalauja lipti pro kažkokias konkrečias duris), priekinių durų sistema neišvengiamai ženkliai pailgina įlaipinimą, ir to pasekoje daug ilgiau trunka kelionė iš taško A į tašką B. Tai yra didžiausias laipinimo pro priekines duris sistemos trūkumas, kuri visų pirma pajunta sąžiningi keleiviai. Vadinasi, tie, kas gali rinktis greitesnę alternatyvą, ją ir rinksis. O tai reiškia, kad mažės parkų pelnas.

        Būtent dėl šių priežasčių aš esu prieš priekinių durų tvarką. O su "zuikiais" kovoti galima ir kitais būdais.
        Kiekvieną dieną važiuoju į darbą ir atidaro, tik priekines duris, ir stotelėje užtrunka visai neilgai apie 20 sekundžių. Nors per priekines duris įlipą apie 20 žmonių. Ir į galinę maršruto stotelę atvažiuoja laiku.
        Man priekinių durų tvarka patinka. Ir man kelionės laikas nepailgėjo. Kaip važiavo taip ir važiuoja ir visada atvažiuoja laiku. Jau taip yra visą Sausį.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
          Kiekvieną dieną važiuoju į darbą ir atidaro, tik priekines duris, ir stotelėje užtrunka visai neilgai apie 20 sekundžių. Nors per priekines duris įlipą apie 20 žmonių. Ir į galinę maršruto stotelę atvažiuoja laiku.
          Man priekinių durų tvarka patinka. Ir man kelionės laikas nepailgėjo. Kaip važiavo taip ir važiuoja ir visada atvažiuoja laiku. Jau taip yra visą Sausį.
          20 žmonių per visas duris įliptų per maždaug 5-10 sekundžių. O kad į galinę stotelę atvažiuoja laiku, tai arba tvarkaraščius ištempė atitinkamai laiko nuostoliams, arba vairuotojui tenka „atidirbti“ juos kelyje priimant ne pačius saugiausius sprendimus. Ir džiaugtis nėra ko nei vienu, nei kitu atveju.

          Comment


            Užsienio šalyse net didesni keleivių srautai, ir vis tiek veikia priekinių durų sistema. atkreipkite dėmesį į autobusus, gautus iš kitų šalių. Kartais virš durų dar net būna likęs žymėjimas, kad yra dvi eilės: su bilietais ir be jų. Ten ta sistema jau daug metų veikia. Manau, kad ją įvedus irgi buvo daug nepatenkintų, bet įprato. Pas mus bus taip pat. Kėdainiečiai jau daug metų naudojasi tokia tvarka, bet nemačiau nei vieno burbančio. Manau, kad įlipimo laikas pas mus sumažėtų, jei žmonės išmoktų nesigrūsti. Ypatingai tai būdinga pensijinio amžiaus moteriškėms.

            Comment


              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
              20 žmonių per visas duris įliptų per maždaug 5-10 sekundžių. O kad į galinę stotelę atvažiuoja laiku, tai arba tvarkaraščius ištempė atitinkamai laiko nuostoliams, arba vairuotojui tenka „atidirbti“ juos kelyje priimant ne pačius saugiausius sprendimus. Ir džiaugtis nėra ko nei vienu, nei kitu atveju.
              Niekas, nieko netempė. Jam nuo galinio punkto iki galinio punkto visada buvo duota 33 min., net nesant priekinių durų tvarkos. Ir įlipą labai greitai. Kai anksčiau atidarydavo visas duris autobusas iš karto pasidarydavo labai šaltas. O dabar kai atidaro vienas duris. Nors šiltas autobusas yra. Nešaldo jo dabar.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                20 žmonių per visas duris įliptų per maždaug 5-10 sekundžių. O kad į galinę stotelę atvažiuoja laiku, tai arba tvarkaraščius ištempė atitinkamai laiko nuostoliams, arba vairuotojui tenka „atidirbti“ juos kelyje priimant ne pačius saugiausius sprendimus. Ir džiaugtis nėra ko nei vienu, nei kitu atveju.
                Bent jau Vilniuje tai nei vienam maršrutui laiko nedadėjo.

                Nuo didesnių vėlavimų gelbėja tai, kad sistema paprasčiausiai neveikia (daugelis vairuotojų ją ignoruoja, atidaro visas duris). Jei vairuotojai imtų principingai tikrinti keleivius, priekinių durų tvarka jau seniai žlugtų.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė sknts Rodyti pranešimą
                  Užsienio šalyse net didesni keleivių srautai, ir vis tiek veikia priekinių durų sistema. atkreipkite dėmesį į autobusus, gautus iš kitų šalių. Kartais virš durų dar net būna likęs žymėjimas, kad yra dvi eilės: su bilietais ir be jų. Ten ta sistema jau daug metų veikia. Manau, kad ją įvedus irgi buvo daug nepatenkintų, bet įprato. Pas mus bus taip pat. Kėdainiečiai jau daug metų naudojasi tokia tvarka, bet nemačiau nei vieno burbančio. Manau, kad įlipimo laikas pas mus sumažėtų, jei žmonės išmoktų nesigrūsti. Ypatingai tai būdinga pensijinio amžiaus moteriškėms.
                  Močiutės pasakos — užsienio šalyse didžioji dalis keleivių yra pervežami ne autobusais, o metro linijomis, lengvaisiais geležinkeliais, tramvajais ir kitomis transporto priemonėmis, kuriose apie priekinių durų tvarką niekas net nekalba. Autobusų maršrutai ten geriausiu atveju privežamieji prie didesnio centro, iš kurio toliau važiuoji rimtesniu transportu. Gretinti su Lietuva, kur autobusas/troleibusas yra viešojo transporto sistemos pagrindas yra tiesiog absurdiška. O klaipėdiečiai, kėdainiškiai ir kiti nesiskundžia dėl to, kad jie net sapnuose nėra matę tokių srautų, kurie būna Vilniuje ar Kaune. Juk aš (asmeniškai, už kitus neatsakau) ir nesiginčiju, kad priekinių durų sistema veikia Klaipėdoje ar Kėdainiuose. Aš tik sakau, kad Vilniuje ir Kaune prieš įvedant tokią sistemą reikėjo kur kas geriau pagalvoti apie srautus ir jų paskirstymus, reorganizuoti maršrutus ir grafikus atitinkamai, o jau tada įvedinėti.

                  Comment


                    Prašom nuvažiuoti į Vokietiją ir realiai pažiūrėti, kokie srautai keleivių važiuoja autobusais. Nesvarbu kiek procentų keleivių pervežama autobusais ar kitu transportu. Svarbu kiek žmonių įlipa stotelėje. Įlipa vienu metu 20 žmonių ir tai ilgai neužtrunka. Lietuvoje tam pačiam kiekiui žmonių sulipti reikia bent jau 2-3 kartus daugiau laiko. Ir nesvarbu per kiek durų jie lipa. Patys keleiviai sukuria kamščius. Dar net nei puse išlipančių būna nespėję išlipti iš autobuso ar troleibuso (čia Kaune), o kiti laukiantys lauke jau braunasi į vidų. Kai susiduria du priešingi srautai, tai judėjimas praktiškai sustoja. Manau, kad dėl priekinės durų tvarkos dalies trūkumų kalti patys keleiviai. Dar Vilniuje įlipę keleiviai nesugeba paeiti toliau į autobusą, todėl irgi yra stabdomas įlipimas. Gal pasirodysiu nepagarbus kitiems, bet tokiu atveju tiesiog juos nustumiu. Taip pat didelę dalį trukumų sukelia Carnifex išvardinti nepadaryti darbai. Visi žinome, kad Lietuvoje pirmiausia padaromas eksperimentas, o tik po to žiūrima ką buvo galima padaryti geriau. Nors pasakysiu iš patirties, kad visada viskas matosi geriau iš šalies, negu pačiam ką nors darant. Dar transporto įmonių valdžioje dirba žmonės, kurie ne visada yra suinteresuoti savo darbo rezultatais, nes jų atlyginimų neįtakoja rezultatai. Kartais panašu, kad kas nors daroma tik dėl, kad padaryti bet ką, norit pasirodyti, jog nesėdima tuščiai.
                    Paskutinis taisė sknts; 2011.01.24, 15:58.

                    Comment


                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                      Problema yra ne ėjime ligi priekinių durų, o tame, kad troleibusas turi stovėti dvigubai-trigubai ilgiau laiko stotelėje, todėl kelionė tampa kur kas ilgesnė nei reikalinga, ir žmonės pradeda rinktis alternatyvas. Elementari dilema: ar trumparegiškas „taip turi būti ir taškas“, ar visgi suvokimas, kad šiokia tolerancija „zuikiams“ visgi yra pelningesnė alternatyva už apskritai nevažiuojančius keleivius, nes jiems 10 minučių uždelsimas yra per ilgas?
                      Tai kur jis tau ilgiau stovi? Grafikų niekas nekeitė ir troleibusai nevėluoja. Iš kur čia ištraukei, kad jie ilgiau stovi?

                      Comment


                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                        Užsienio šalyse net didesni keleivių srautai, ir vis tiek veikia priekinių durų sistema. atkreipkite dėmesį į autobusus, gautus iš kitų šalių. Kartais virš durų dar net būna likęs žymėjimas, kad yra dvi eilės: su bilietais ir be jų. Ten ta sistema jau daug metų veikia. Manau, kad ją įvedus irgi buvo daug nepatenkintų, bet įprato. Pas mus bus taip pat. Kėdainiečiai jau daug metų naudojasi tokia tvarka, bet nemačiau nei vieno burbančio. Manau, kad įlipimo laikas pas mus sumažėtų, jei žmonės išmoktų nesigrūsti. Ypatingai tai būdinga pensijinio amžiaus moteriškėms.
                        Svarbiausias faktorius yra ne keleivių srautai (žmonių, pervežtų viešuoju transportu, skaičius). Daugelyje Vakarų Europos miestų keleivių srautai, suprantama, didesni. Nors dėl to irgi galima ginčytis, juk automobilizacija ten kur kas didesnė nei pas mus.

                        Svarbiausias faktorius yra transporto priemonių apkrova (kiek keleivių tenka vienai transporto priemonei). Vakaruose, kur daugiausia keleivių pervežama bėginiu transportu, o ir patys autobusai kursuoja kur kas dažniau nei Vilniuje, net ir piko metu į vieną ne bėginę transporto priemonę įlipa ne daugiau kaip 5-10 žmonių. Vilniuje šis skaičius gali viršyti 20-30 (ne visuose maršrutuose, bet daugelyje troleibusų ir kai kuriuose autobusų maršrutuose- tikrai). Kai tiek žmonių įlipa pro vienas duris (o kadangi jos dažniausiai dar ir dvigubai siauresnės, tad lipti įmanoma ne kitaip kaip po vieną, tai galima, sakyti, tai yra tik pusė durų), tai be abejo, įlaipinimas užtrunka daug ilgiau, ko pasekoje- ilgesnis važiavimo laikas, vėlavimai. O juk dar yra rodomas, žymimas, ar kur priglaudžiamas bilietas.

                        Lyginti Vilnių su Panevėžiu ar tuo labiau Kėdainiais neteisinga- pernelyg skiriasi tiek miesto dydis, tiek transporto apkrova.

                        O visų taip giriamuose Vakaruose tramvajus ar metro yra ir kai kuriuose už Vilnių kur kas mažesniuose miestuose.

                        P.S. Taip, įlaipinimas ir išlaipinimas, galiojant priekinių durų sistemai, vyksta vienu metu pro skirtingas duris. Tačiau išlipimas yra labai greitas procesas (užtrunka 6-8 sek.), ir dabar, laipinant pro priekines duris, sutaupoma daugiausia 6-8 sek., kurios anksčiau buvo skirtos įlipantiems palaukti, kol visi išlips. Tačiau keleivių įlipimas pro vienas duris, kurios dar ir siauresnės yra, užtrunka 2-5 min. ilgiau, nei įlipant pro 3-4 duris (priklauso nuo to, kiek autobusas jų turi). Taigi net ir turint omeny, kad dabar įlipimas ir išlipimas vyksta vienu metu, vistiek autobusas stotelėje prastovi 1-3 min. ilgiau, nei stovėtų, jei keleiviai pirmiausia išlipti pro visas, o vėliau įlipantys liptų irgi pro visas duris. Taigi geriau jau būtų, jei keleiviai išmoktų tvarkingai palaukti kol visi išlips, o tik vėliau įlipti į transporto priemonės saloną pro visas duris. Dabartnė situacija, kai lipama pro 0,5 durų, yra blogesnė.

                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Tai kur jis tau ilgiau stovi? Grafikų niekas nekeitė ir troleibusai nevėluoja. Iš kur čia ištraukei, kad jie ilgiau stovi?
                        Nevėluoja, nes daugeliui vairuotojų paprasčiausiai nusispjaut į jų naujas pareigas (daugelis jų visada atidaro visas duris, o į bilietus nė nežiūri). Paprasčiau tariant, sistema neveikia. Jei nuolat važinėji troleibusais, turėtum tai matyti
                        Bet jei vairuotojai imtų griežtai laipinti keleivius tik pro priekines duris, sistema seniau jau žlugtų.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.24, 16:15.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                          Tai kur jis tau ilgiau stovi? Grafikų niekas nekeitė ir troleibusai nevėluoja. Iš kur čia ištraukei, kad jie ilgiau stovi?
                          Kam reikia gincytis su "daltonikais" del spalvu ?

                          Comment


                            Parašė sknts Rodyti pranešimą
                            ... Kartais panašu, kad kas nors daroma tik dėl, kad padaryti bet ką, norit pasirodyti, jog nesėdima tuščiai.
                            Ne kartais, o beveik visada padaroma, o po to ziurima kas gausis.

                            O priekiniu duru taisykle turi buti, bet pirma reikia pertvarkyti marsrutus ir ivesti valandini (dienos) bilieta.

                            Comment


                              Parašė e2ards Rodyti pranešimą
                              Ne kartais, o beveik visada padaroma, o po to ziurima kas gausis.

                              O priekiniu duru taisykle turi buti, bet pirma reikia pertvarkyti marsrutus ir ivesti valandini (dienos) bilieta.
                              Jaunuolis gal galų gale ir argumentą kokį nors išspaus, vien lozungais ir „daltonikais“ nesišvaistęs? Kodėl „turi būti“? Kam jos reikia? Kokią tiesioginę naudą jinai neša ir kaip ta nauda sulyginama su šios tvarkos akivaizdžiais trūkumais? O Oranger tai gali kartoti apsiputojęs, bet faktas yra, kad vienintelė priežastis, kodėl transportas piko valandomis spėja pagal grafiką, yra masinis tvarkos ignoravimas.

                              Comment


                                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                Jaunuolis gal galų gale ir argumentą kokį nors išspaus, vien lozungais ir „daltonikais“ nesišvaistęs? Kodėl „turi būti“? Kam jos reikia? Kokią tiesioginę naudą jinai neša ir kaip ta nauda sulyginama su šios tvarkos akivaizdžiais trūkumais? O Oranger tai gali kartoti apsiputojęs, bet faktas yra, kad vienintelė priežastis, kodėl transportas piko valandomis spėja pagal grafiką, yra masinis tvarkos ignoravimas.
                                o per 6 puslapius neradai atsakymu, ar neieskojai ?

                                Comment


                                  Parašė e2ards Rodyti pranešimą
                                  o per 6 puslapius neradai atsakymu, ar neieskojai ?
                                  Aš matau, kad per paskutinį vieną puslapį gerbiamasis net neatmerkė akių atsakymams, kurie argumentuotai prieštarauja tam, ką priekinių durų fanatikai bando įteigti, pradedant nesąmonėmis, kad zuikių sumažėjo, baigiant nesąmonėmis, kad troleibusai ir autobusai negaišta žymiai daugiau laiko stotelėse, šitaip su vienu neįlipusiu zuikiu prarasdami keleriopai daugiau keleivių, kurių nebetenkina viešojo transporto teigiama paslauga, ir tik kaip užsuktas laikrodis be menkiausio savo argumento kartojate „taip turi būti“. Ar man kaip pirmoje klasėje ant pagaliukų parodyti, kad vieno zuikio sudaromi nuostoliai yra mažesni už trijų, penkių ar dešimties dėl priekinių durų tvarkos nepatogumo neįlipusių keleivių?

                                  Comment


                                    Matau bent vieną (ir nemažą) privalumą, kad taip sunkiau į autobusus pakliūti valkatoms dėl ko netenka dėl kvapų išlipti jau kitoje stotelėje.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                      Aš matau, kad per paskutinį vieną puslapį gerbiamasis net neatmerkė akių atsakymams, kurie argumentuotai prieštarauja tam, ką priekinių durų fanatikai bando įteigti, pradedant nesąmonėmis, kad zuikių sumažėjo, baigiant nesąmonėmis, kad troleibusai ir autobusai negaišta žymiai daugiau laiko stotelėse, šitaip su vienu neįlipusiu zuikiu prarasdami keleriopai daugiau keleivių, kurių nebetenkina viešojo transporto teigiama paslauga, ir tik kaip užsuktas laikrodis be menkiausio savo argumento kartojate „taip turi būti“. Ar man kaip pirmoje klasėje ant pagaliukų parodyti, kad vieno zuikio sudaromi nuostoliai yra mažesni už trijų, penkių ar dešimties dėl priekinių durų tvarkos nepatogumo neįlipusių keleivių?
                                      Gali bandyt rodyt, bet ir skaicius dek legalius, o ne is lubu, nes kaip sake vienas anglas - "statistika tikiu, tik ta, kuria pats suklastojau".

                                      Aisku yra trukumu priekiniu duru taisyklei, bet tik laiko klausimas kada jie bus pasalinti.

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Matau bent vieną (ir nemažą) privalumą, kad taip sunkiau į autobusus pakliūti valkatoms dėl ko netenka dėl kvapų išlipti jau kitoje stotelėje.
                                        Taip, tai iš tiesų yra naujos tvarkos privalumas. Bet valkatų gali sumažėti tik tuomet, jei vairuotojai išties vykdys savo kontrolieriaus pareigas. Dabar, kai sistemą masiškai ignoruoja tiek vairuotojai tiek keleiviai, bomžams ne ką sunkiau patekti į autobuso saloną nei anksčiau. Kontrolieriai į juos irgi dėmesio nekreipia. Bent jau aš nepastebėjau, kad benamių išties sumažėtų.

                                        Ir vis dėlto net ir toks įlaipinimo pro priekines autobuso duris sistemos pranašumas kaip galimas bomžų sumažėjimas, nors ir irgi labai svarbus, yra niekis palyginus su didžiausiu jos trūkumu- daug ilgesniu įlaipinimu, ko pasekoje didėja trasos įveikimo laikas bei transportas nebetelpa į grafikus.
                                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.24, 23:45.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Netenka dažnai naudotis viešuoju transportu, tačiau kokius 5 kartus važiavau jau pakeitus tvarką ir asmeniškai man patiko. Tiesiog yra tvarka. Tikrai nesuprantu kodėl Jūs taip dėl to piktinatės, kai kurie. Kiek man teko asmeniškai su tuo susidurti, absoliučiai jokio diskomforto nepatyriau, visada bilietuką pirkdavau pas vairuotoją, todėl sąmoningai stodavau į eilės galą prie autobuso, kad dėl manęs nereikėtų kitiems laukti lauke. Autobusas šiek tiek gal ir ilgiau stovi, bet ne tame didžiausia bėda.

                                          Asmeniškai man labiausiai kliūna greitis, kuriuo važiuoja autobusai, suprantu, kad tai grafikų kaltė ir neabejoju, kad vairuotojams lengviau nei lengva kompensuoti šiek tiek ilgesnį stovėjimą stotelėse važiavimu vos vos greičiau, nes manau sutiks visi jog dabartinis VT judėjimas yra tiesiog nepateisinamai lėtas. Naudotis VT paslaugomis teko daugelyje Europos didmiesčių ir didžiausias skirtumas, kurį nuolatos pastebiu yra jau minėtas judėjimo greitis.

                                          Didžiausią įspūdį tikriausiai paliko Ispanijos autobusų vairuotojai, kurių dėka supratau, kad tie autobusai nėra nei lėti, nei nemanevringi . Beje, absoliučiai visur, kiek dabar atmintis leidžia prisiminti, įlaipinama tik pro priekines duris, nesvarbu ar tai Prancūzija, Vokietija ar Ispanija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X