Tas Kautros valst.nr.DGP 862 , ankščiau Vilniuj nepriklausė? Tas , kuris veždavo nemokamai į Maximą bazę esančios Gariūnų pašonėje , berods dar pro Gariūnus? Ir nemokamai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Tikrai ne. Jis 2007-2008 metais dirbo Alytuje, nemokamame maršrute "Centras - Nauja autobusų stotis"Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTas Kautros valst.nr.DGP 862 , ankščiau Vilniuj nepriklausė? Tas , kuris veždavo nemokamai į Maximą bazę esančios Gariūnų pašonėje , berods dar pro Gariūnus? Ir nemokamai.
Comment
-
Bet panašus ir Vilniuje judėdavo su "braškėmis".Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąTikrai ne. Jis 2007-2008 metais dirbo Alytuje, nemokamame maršrute "Centras - Nauja autobusų stotis"Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Vilniuje į Maximą pirma vežė Vilniaus autobusai su Ramseier & Jenzer (nr. 078) bei trumpomis Karosomis. Vėliau važiavo TOKS su MB O405, kurie paskui dirbo 3-osios elektrinės tarnybiniuose maršrutuose. Po TOKS pradėjo važiuoti Autoturas, kurį įsigijo Kautra. Visi tie "braškiniai" (išskyrus gal 078 - nepamenu tiksliai jo apipavidalinimo) jau nurašyti.
Comment
-
Druskininkai-Kaunas Druskininkų stotyje
Šitas daiktas (net neaišku, kam priklauso: Druskininkų AP-Kautrai?), kuriuo veža į Vilnių. Laimei, važinėja kas valandą, tai galima ir geriau sulaukti. Be to, į Gardiną dar baisiau veža...
Ir Druskininkų miesto autobusai. Nauji, tvarkingi, stotelės su švieslentėm... ir važinėja visiškai tušti. Nuolatos. Nors paimk, ir į Vilnių atvaryk
Vienintelis pilnesnis buvo į Švendubrę (nenuostabu, nes tik dusyk dienoj).
- 2 patinka
Comment
-
Priklauso Druskininkų autobusų parkuiParašė Xarru Rodyti pranešimąŠitas daiktas (net neaišku, kam priklauso: Druskininkų AP-Kautrai?), kuriuo veža į Vilnių. Laimei, važinėja kas valandą, tai galima ir geriau sulaukti. Be to, į Gardiną dar baisiau veža...
Atvaizdas
Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.Ir Druskininkų miesto autobusai. Nauji, tvarkingi, stotelės su švieslentėm... ir važinėja visiškai tušti. Nuolatos. Nors paimk, ir į Vilnių atvaryk
Vienintelis pilnesnis buvo į Švendubrę (nenuostabu, nes tik dusyk dienoj).
Atvaizdas
Comment
-
Aš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPriklauso Druskininkų autobusų parkui
Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.
Comment
-
Minėtuose miesteliuose nėra stambių traukos objektų, todėl labai retas turistas ten važiuotų ir dar viešuoju transportu, todėl VT nekursuoja dažnai.Parašė Xarru Rodyti pranešimąAš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.
O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
Comment
-
Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
Comment
-
Tai per smulkūs objetai, kad būtų pastovūs srautai. Taip, VT tikrai paskatintų gyvavimą, o ar turizmo sektorius gaudamas milijonus iš ES ką nors padarė, kad VT ten kursuotų dažniau ir taip pritraukų žmones? Ne.Parašė Xarru Rodyti pranešimąIr dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
Jei žmonių požiūris teigiamas, vadinasi jie yra linkę naudotis VT. O kad autobusai pustuščiai, tai kaip ir minėjau - vasara, Druskininkai mažas miestas tad daug kur galima nueiti pėsčiomis, atokesni mikrorajonai turistų netraukia.
Comment
-
Aš manau, kad Druskininkuose esančia VT sistema jau turėtų būti iš esmės šiek tiek pakoreguota - kai kurie autobusai per tušti važinėja tik dėlto, kad sistema yra truputi pasęnusi.O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
Pvz.: jau 2011 metais atidarytas Parko tiltas, tai manau buvo puiki galimybė padaryti iš 4 maršruto žiedinį. Toliau 2 maršruto užsukimas į ligoninę darbo dienomis visai nėra reikalingas, kiek kartų esu važiavęs, niekas niekada nelipdavo ir neišlipdavo. Pagaliau į Švendubrę turėtų važiuoti 5 arba 6 maršrutas, bet tikrai ne 4, kuris prieš tai daro garbės ratą per Laisvės aikštę. Taip pat 1 maršrutas galėtų būti pratęstas iki Mizarų gatvės miegamojo rajono (o jei atidarys oro uostą, tai ir iki jo)
Comment
-
Tai kad tas taškas tik vienas gaunasi, kurio 5 neaptarnauja - Laisvės aikštė. Todėl Druskininkuose visai ne pro šalį būtų įdiegti vienkartinį elektroninį, kuris pvz. galiuotų dar 30min persėdimui nuo pažymėjimo. Taip įmanoma būtų pvz. su 1 nuvažiuoti iki stoties, o ten persėsti (aišku tvarkaraščius suderinti). Ir nereikia ratų sukti ir kelti kitiems nepatogumų.Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
Comment
-
Marijampolė
Geriausias Marijampolės AP autobusas Setra S415 GT-HD, Vilnius-Marijampolė

Marijampolės Vilkamos, Kaunas-Marijampolė

Kautra Vilkaviškio filialui perdavė dar vieną Neoplan N116 Cityliner, dabar jų Vilkaviškyje du.

Kaunas-Druskininkai per Marijampolę, vėliau Druskininkai-Vilkaviškis

Vilnius-Vilkaviškis

Vilniaus Kautros, Vilkaviškis-Vilnius

Kauno Kautros, Kaunas-Vištytis

Ilgasis Kaunas-Vilnius

TOKS, Vilnius-Marijampolė

Šakių AP Sprinteris laukia išvykimo stotyje

Panevėžio AP, Vilkaviškis-Panevėžys

Busturas, Šiauliai-Marijampolė

Jurbarko mažieji autobusai, Jurbarkas-Marijampolė
Comment


Comment