Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.

    Comment


      Lietuvoje jau sunaikintas priemiesčio VT, kaimai irgi nyksta. Taip, tai specialiai daroma.

      Comment


        Parašė Xarru Rodyti pranešimą
        Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
        Tai per smulkūs objetai, kad būtų pastovūs srautai. Taip, VT tikrai paskatintų gyvavimą, o ar turizmo sektorius gaudamas milijonus iš ES ką nors padarė, kad VT ten kursuotų dažniau ir taip pritraukų žmones? Ne.

        Jei žmonių požiūris teigiamas, vadinasi jie yra linkę naudotis VT. O kad autobusai pustuščiai, tai kaip ir minėjau - vasara, Druskininkai mažas miestas tad daug kur galima nueiti pėsčiomis, atokesni mikrorajonai turistų netraukia.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
          Aš manau, kad Druskininkuose esančia VT sistema jau turėtų būti iš esmės šiek tiek pakoreguota - kai kurie autobusai per tušti važinėja tik dėlto, kad sistema yra truputi pasęnusi.
          Pvz.: jau 2011 metais atidarytas Parko tiltas, tai manau buvo puiki galimybė padaryti iš 4 maršruto žiedinį. Toliau 2 maršruto užsukimas į ligoninę darbo dienomis visai nėra reikalingas, kiek kartų esu važiavęs, niekas niekada nelipdavo ir neišlipdavo. Pagaliau į Švendubrę turėtų važiuoti 5 arba 6 maršrutas, bet tikrai ne 4, kuris prieš tai daro garbės ratą per Laisvės aikštę. Taip pat 1 maršrutas galėtų būti pratęstas iki Mizarų gatvės miegamojo rajono (o jei atidarys oro uostą, tai ir iki jo)

          Comment


            Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
              Tai kad tas taškas tik vienas gaunasi, kurio 5 neaptarnauja - Laisvės aikštė. Todėl Druskininkuose visai ne pro šalį būtų įdiegti vienkartinį elektroninį, kuris pvz. galiuotų dar 30min persėdimui nuo pažymėjimo. Taip įmanoma būtų pvz. su 1 nuvažiuoti iki stoties, o ten persėsti (aišku tvarkaraščius suderinti). Ir nereikia ratų sukti ir kelti kitiems nepatogumų.

              Comment


                Marijampolė
                Geriausias Marijampolės AP autobusas Setra S415 GT-HD, Vilnius-Marijampolė


                Marijampolės Vilkamos, Kaunas-Marijampolė


                Kautra Vilkaviškio filialui perdavė dar vieną Neoplan N116 Cityliner, dabar jų Vilkaviškyje du.


                Kaunas-Druskininkai per Marijampolę, vėliau Druskininkai-Vilkaviškis


                Vilnius-Vilkaviškis


                Vilniaus Kautros, Vilkaviškis-Vilnius


                Kauno Kautros, Kaunas-Vištytis


                Ilgasis Kaunas-Vilnius


                TOKS, Vilnius-Marijampolė


                Šakių AP Sprinteris laukia išvykimo stotyje


                Panevėžio AP, Vilkaviškis-Panevėžys


                Busturas, Šiauliai-Marijampolė


                Jurbarko mažieji autobusai, Jurbarkas-Marijampolė
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  EZARA naujas autobusas


                  Comment


                    Otokar Navigo 185SE, Utena - Šiauliai.



                    Panevėžio AS.



                    Neoplan N116 Cityliner laukia išvykimo į Kauną.

                    Comment


                      Vasarai jau baigiantis pradėjo važinėti Vlasavos naujas pirkinys - Ayats Bravo. Autobusas gamintas Ispanijoje, 77 vietų. Kadangi Vlasavos turimi maršrutai labai priklausomi nuo sezoniškumo, greičiausiai šis autobusai žiemą į maršrutus išvažiuos retai. Visgi, vasarą dviejų aukštų autobusai į pajūrį yra kaip ir būtinybė - piko dienomis, po du autobusus važiuodavo vienu išvykimo laiku.

                      Beje, tai pirmas įsigytas dviejų aukštų autobusas tarpmiestiniuose pervežimuose po septynių metų pertraukos. Šiandien, Vilnius-Palanga.
                      Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.08.29, 20:10.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Dar vienas autobusas su 34 garažo numeriu...
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Neseniai Lietuvoje pradėjusi važinėti kažkieno Setra S415HD (ketvirtadienio vakarą Vilniuje, degalinėje šalia "Gerosios Vilties" žiedo):

                          Comment


                            Utenoje
                            Utenos AP aptarnauja tarpmiestinius maršrutus į Vilnius, Druskininkus, Kauną, Panevėžį, Švenčionis. Prieš kelis metus apkarpius, dabar į Vilnių kasdien vežama tik vienu reisu, kiti - penktadieniais/sekmadieniais.

                            Į Druskininkus tądien važiavo Berkhof.

                            Utena-Kaunas


                            Utena-Panevėžys


                            Utena-Švečionys. Maršrutas visiškai atlieka priemiestinio funkciją, važiavimo tarifas jame didesnis nei kituose tarpmiestiniuose. Važinėja, kaip matot, taip pat atitinkamas transportas...
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Kitų vežėjų autobusai Utenoje
                              TOKS Biržai-Vilnius ir Marijampolės AP Ignalina-Marijampolė


                              TOKS Vilnius-Zarasai


                              TOKS Rokiškis-Vilnius


                              Apdaužyta Zarasų AP Setra iš Kauno


                              Vilnius-Zarasai


                              Kaunas-Zarasai


                              Rokiškio AP, Rokiškis-VIlnius


                              Vienas ilgesniųjų maršrutų - Klaipėda-Utena. Autobusas nakvoja Utenoje ir išvyksta į Klaipėdą anksti ryte.


                              Busturo, Utena-Šiauliai


                              Kautros Visaginas-Kaunas


                              Kaunas-Visaginas


                              Autovelda, abu Mercedes tądien aptarnavo Utena-Panevėžys




                              Meteoritturas Visaginas-Utena ir Panevėžio AP Utena-Panevėžys
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                Utena-Švečionys. Maršrutas visiškai atlieka priemiestinio funkciją, važiavimo tarifas jame didesnis nei kituose tarpmiestiniuose. Važinėja, kaip matot, taip pat atitinkamas transportas...
                                Atvaizdas
                                Ne visada taip yra. Esu matęs čia tą patį Berkhof, kur į Druskininkus važiavo. Beje, šis maršrutas pernai buvo vienintelis transportas tarp Švenčionių ir Švenčionėlių vasarą, nes Svirka vasarai pasinaikino visus priemiestinius maršrutus.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  7. Vietinio (priemiestinio) susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių (kelių) trasa, kuria keleiviai vežami vienos savivaldybės (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijoje. Atskirais atvejais, suderinus su Valstybine kelių transporto inspekcija, maršrutas gali tęstis per dviejų ir daugiau gretimų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas. Kai maršrutas tęsiasi per daugiau kaip dviejų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas, jo trasa negali būti ilgesnė kaip 50 km.
                                  Utena - Švenčionys negali būti priemiestiniu, nes 72 km.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Utena - Švenčionys negali būti priemiestiniu, nes 72 km.
                                    Jis ir nėra priemiestinis, rašiau, kad atlieka priemiestinio funciją, nes realiai važiuojančių iš Utenos į Švenčionis retai pasitaiko.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Lietuvoje yra daug maršrutų, kurie atlieka priemiestinio susisiekimo funkciją, nors yra tarpmiestiniai.

                                      Comment


                                        "Kautra" vakar.

















                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Lietuvoje yra daug maršrutų, kurie atlieka priemiestinio susisiekimo funkciją, nors yra tarpmiestiniai.
                                          Geriau taip, nei išvis be VT. Ekspresas Vilnius-Jurbarkas turbūt neturėtų tiek keleivių, kiek stojantis kiekvienoje stotelėje Panemunės kelyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X