Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tas Kautros valst.nr.DGP 862 , ankščiau Vilniuj nepriklausė? Tas , kuris veždavo nemokamai į Maximą bazę esančios Gariūnų pašonėje , berods dar pro Gariūnus? Ir nemokamai.
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
      Tas Kautros valst.nr.DGP 862 , ankščiau Vilniuj nepriklausė? Tas , kuris veždavo nemokamai į Maximą bazę esančios Gariūnų pašonėje , berods dar pro Gariūnus? Ir nemokamai.
      Tikrai ne. Jis 2007-2008 metais dirbo Alytuje, nemokamame maršrute "Centras - Nauja autobusų stotis"

      Comment


        Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
        Tikrai ne. Jis 2007-2008 metais dirbo Alytuje, nemokamame maršrute "Centras - Nauja autobusų stotis"
        Bet panašus ir Vilniuje judėdavo su "braškėmis".
        Neskubėk ir nespėsi.

        Comment


          Alytuje maršrutą finansavo Maxima, tai nieko stebėtino, kad autobusą panašiai kaip Vilniuje apipavidalino.

          Comment


            Vilniuje į Maximą pirma vežė Vilniaus autobusai su Ramseier & Jenzer (nr. 078) bei trumpomis Karosomis. Vėliau važiavo TOKS su MB O405, kurie paskui dirbo 3-osios elektrinės tarnybiniuose maršrutuose. Po TOKS pradėjo važiuoti Autoturas, kurį įsigijo Kautra. Visi tie "braškiniai" (išskyrus gal 078 - nepamenu tiksliai jo apipavidalinimo) jau nurašyti.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Vežė VAP net su Ikarusais, kai tik pradėjo aptarnauti tą maršrutą.

              Comment


                siandien ukmergej maciau ,,Bors" kompanijos irisbus arway su priekaba,tik gaila neturejau su kuo nufotkint,bet internete panarsiau ir pasirodo jis buvo atvaziaves is lenkijos

                Comment


                  Kautra+ vakar
                  Šventoji-Kaunas


                  Šventoji-Druskininkai


                  Elektrėnų KŪ naujas pirkinys - Mercedes-Benz Sprinter iš Švedijos, Vilniuje
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Druskininkai-Kaunas Druskininkų stotyje



                    Šitas daiktas (net neaišku, kam priklauso: Druskininkų AP-Kautrai?), kuriuo veža į Vilnių. Laimei, važinėja kas valandą, tai galima ir geriau sulaukti. Be to, į Gardiną dar baisiau veža...



                    Ir Druskininkų miesto autobusai. Nauji, tvarkingi, stotelės su švieslentėm... ir važinėja visiškai tušti. Nuolatos. Nors paimk, ir į Vilnių atvaryk Vienintelis pilnesnis buvo į Švendubrę (nenuostabu, nes tik dusyk dienoj).

                    Paskutinis taisė digital; 2025.07.01, 22:22. Priežastis: atkurtos foto

                    Comment


                      Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                      Šitas daiktas (net neaišku, kam priklauso: Druskininkų AP-Kautrai?), kuriuo veža į Vilnių. Laimei, važinėja kas valandą, tai galima ir geriau sulaukti. Be to, į Gardiną dar baisiau veža...

                      Atvaizdas
                      Priklauso Druskininkų autobusų parkui

                      Ir Druskininkų miesto autobusai. Nauji, tvarkingi, stotelės su švieslentėm... ir važinėja visiškai tušti. Nuolatos. Nors paimk, ir į Vilnių atvaryk Vienintelis pilnesnis buvo į Švendubrę (nenuostabu, nes tik dusyk dienoj).

                      Atvaizdas
                      Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Ar dabar Druskininkams užsipirkus du papildomus Temsa midibusus, likę 3 Man NL313 perduoti į Vilniaus filialą?
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                          Priklauso Druskininkų autobusų parkui

                          Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.
                          Aš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.

                          Comment


                            Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                            Aš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.
                            Minėtuose miesteliuose nėra stambių traukos objektų, todėl labai retas turistas ten važiuotų ir dar viešuoju transportu, todėl VT nekursuoja dažnai.

                            O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.

                              Comment


                                Lietuvoje jau sunaikintas priemiesčio VT, kaimai irgi nyksta. Taip, tai specialiai daroma.

                                Comment


                                  Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                                  Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
                                  Tai per smulkūs objetai, kad būtų pastovūs srautai. Taip, VT tikrai paskatintų gyvavimą, o ar turizmo sektorius gaudamas milijonus iš ES ką nors padarė, kad VT ten kursuotų dažniau ir taip pritraukų žmones? Ne.

                                  Jei žmonių požiūris teigiamas, vadinasi jie yra linkę naudotis VT. O kad autobusai pustuščiai, tai kaip ir minėjau - vasara, Druskininkai mažas miestas tad daug kur galima nueiti pėsčiomis, atokesni mikrorajonai turistų netraukia.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
                                    Aš manau, kad Druskininkuose esančia VT sistema jau turėtų būti iš esmės šiek tiek pakoreguota - kai kurie autobusai per tušti važinėja tik dėlto, kad sistema yra truputi pasęnusi.
                                    Pvz.: jau 2011 metais atidarytas Parko tiltas, tai manau buvo puiki galimybė padaryti iš 4 maršruto žiedinį. Toliau 2 maršruto užsukimas į ligoninę darbo dienomis visai nėra reikalingas, kiek kartų esu važiavęs, niekas niekada nelipdavo ir neišlipdavo. Pagaliau į Švendubrę turėtų važiuoti 5 arba 6 maršrutas, bet tikrai ne 4, kuris prieš tai daro garbės ratą per Laisvės aikštę. Taip pat 1 maršrutas galėtų būti pratęstas iki Mizarų gatvės miegamojo rajono (o jei atidarys oro uostą, tai ir iki jo)

                                    Comment


                                      Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
                                        Tai kad tas taškas tik vienas gaunasi, kurio 5 neaptarnauja - Laisvės aikštė. Todėl Druskininkuose visai ne pro šalį būtų įdiegti vienkartinį elektroninį, kuris pvz. galiuotų dar 30min persėdimui nuo pažymėjimo. Taip įmanoma būtų pvz. su 1 nuvažiuoti iki stoties, o ten persėsti (aišku tvarkaraščius suderinti). Ir nereikia ratų sukti ir kelti kitiems nepatogumų.

                                        Comment


                                          Marijampolė
                                          Geriausias Marijampolės AP autobusas Setra S415 GT-HD, Vilnius-Marijampolė


                                          Marijampolės Vilkamos, Kaunas-Marijampolė


                                          Kautra Vilkaviškio filialui perdavė dar vieną Neoplan N116 Cityliner, dabar jų Vilkaviškyje du.


                                          Kaunas-Druskininkai per Marijampolę, vėliau Druskininkai-Vilkaviškis


                                          Vilnius-Vilkaviškis


                                          Vilniaus Kautros, Vilkaviškis-Vilnius


                                          Kauno Kautros, Kaunas-Vištytis


                                          Ilgasis Kaunas-Vilnius


                                          TOKS, Vilnius-Marijampolė


                                          Šakių AP Sprinteris laukia išvykimo stotyje


                                          Panevėžio AP, Vilkaviškis-Panevėžys


                                          Busturas, Šiauliai-Marijampolė


                                          Jurbarko mažieji autobusai, Jurbarkas-Marijampolė
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X