Tas Kautros valst.nr.DGP 862 , ankščiau Vilniuj nepriklausė? Tas , kuris veždavo nemokamai į Maximą bazę esančios Gariūnų pašonėje , berods dar pro Gariūnus? Ir nemokamai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTas Kautros valst.nr.DGP 862 , ankščiau Vilniuj nepriklausė? Tas , kuris veždavo nemokamai į Maximą bazę esančios Gariūnų pašonėje , berods dar pro Gariūnus? Ir nemokamai.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąTikrai ne. Jis 2007-2008 metais dirbo Alytuje, nemokamame maršrute "Centras - Nauja autobusų stotis"Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Vilniuje į Maximą pirma vežė Vilniaus autobusai su Ramseier & Jenzer (nr. 078) bei trumpomis Karosomis. Vėliau važiavo TOKS su MB O405, kurie paskui dirbo 3-osios elektrinės tarnybiniuose maršrutuose. Po TOKS pradėjo važiuoti Autoturas, kurį įsigijo Kautra. Visi tie "braškiniai" (išskyrus gal 078 - nepamenu tiksliai jo apipavidalinimo) jau nurašyti.
Comment
-
Druskininkai-Kaunas Druskininkų stotyje
Šitas daiktas (net neaišku, kam priklauso: Druskininkų AP-Kautrai?), kuriuo veža į Vilnių. Laimei, važinėja kas valandą, tai galima ir geriau sulaukti. Be to, į Gardiną dar baisiau veža...
Ir Druskininkų miesto autobusai. Nauji, tvarkingi, stotelės su švieslentėm... ir važinėja visiškai tušti. Nuolatos. Nors paimk, ir į Vilnių atvarykVienintelis pilnesnis buvo į Švendubrę (nenuostabu, nes tik dusyk dienoj).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąŠitas daiktas (net neaišku, kam priklauso: Druskininkų AP-Kautrai?), kuriuo veža į Vilnių. Laimei, važinėja kas valandą, tai galima ir geriau sulaukti. Be to, į Gardiną dar baisiau veža...
Atvaizdas
Ir Druskininkų miesto autobusai. Nauji, tvarkingi, stotelės su švieslentėm... ir važinėja visiškai tušti. Nuolatos. Nors paimk, ir į Vilnių atvarykVienintelis pilnesnis buvo į Švendubrę (nenuostabu, nes tik dusyk dienoj).
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPriklauso Druskininkų autobusų parkui
Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąAš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.
O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
Comment
-
Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąIr dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
Jei žmonių požiūris teigiamas, vadinasi jie yra linkę naudotis VT. O kad autobusai pustuščiai, tai kaip ir minėjau - vasara, Druskininkai mažas miestas tad daug kur galima nueiti pėsčiomis, atokesni mikrorajonai turistų netraukia.
Comment
-
O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
Pvz.: jau 2011 metais atidarytas Parko tiltas, tai manau buvo puiki galimybė padaryti iš 4 maršruto žiedinį. Toliau 2 maršruto užsukimas į ligoninę darbo dienomis visai nėra reikalingas, kiek kartų esu važiavęs, niekas niekada nelipdavo ir neišlipdavo. Pagaliau į Švendubrę turėtų važiuoti 5 arba 6 maršrutas, bet tikrai ne 4, kuris prieš tai daro garbės ratą per Laisvės aikštę. Taip pat 1 maršrutas galėtų būti pratęstas iki Mizarų gatvės miegamojo rajono (o jei atidarys oro uostą, tai ir iki jo)
Comment
-
Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
Comment
-
Marijampolė
Geriausias Marijampolės AP autobusas Setra S415 GT-HD, Vilnius-Marijampolė
Marijampolės Vilkamos, Kaunas-Marijampolė
Kautra Vilkaviškio filialui perdavė dar vieną Neoplan N116 Cityliner, dabar jų Vilkaviškyje du.
Kaunas-Druskininkai per Marijampolę, vėliau Druskininkai-Vilkaviškis
Vilnius-Vilkaviškis
Vilniaus Kautros, Vilkaviškis-Vilnius
Kauno Kautros, Kaunas-Vištytis
Ilgasis Kaunas-Vilnius
TOKS, Vilnius-Marijampolė
Šakių AP Sprinteris laukia išvykimo stotyje
Panevėžio AP, Vilkaviškis-Panevėžys
Busturas, Šiauliai-Marijampolė
Jurbarko mažieji autobusai, Jurbarkas-Marijampolė
Comment
Comment