Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar dabar Druskininkams užsipirkus du papildomus Temsa midibusus, likę 3 Man NL313 perduoti į Vilniaus filialą?
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
      Priklauso Druskininkų autobusų parkui

      Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.
      Aš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.

      Comment


        Parašė Xarru Rodyti pranešimą
        Aš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.
        Minėtuose miesteliuose nėra stambių traukos objektų, todėl labai retas turistas ten važiuotų ir dar viešuoju transportu, todėl VT nekursuoja dažnai.

        O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.

          Comment


            Lietuvoje jau sunaikintas priemiesčio VT, kaimai irgi nyksta. Taip, tai specialiai daroma.

            Comment


              Parašė Xarru Rodyti pranešimą
              Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
              Tai per smulkūs objetai, kad būtų pastovūs srautai. Taip, VT tikrai paskatintų gyvavimą, o ar turizmo sektorius gaudamas milijonus iš ES ką nors padarė, kad VT ten kursuotų dažniau ir taip pritraukų žmones? Ne.

              Jei žmonių požiūris teigiamas, vadinasi jie yra linkę naudotis VT. O kad autobusai pustuščiai, tai kaip ir minėjau - vasara, Druskininkai mažas miestas tad daug kur galima nueiti pėsčiomis, atokesni mikrorajonai turistų netraukia.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
                Aš manau, kad Druskininkuose esančia VT sistema jau turėtų būti iš esmės šiek tiek pakoreguota - kai kurie autobusai per tušti važinėja tik dėlto, kad sistema yra truputi pasęnusi.
                Pvz.: jau 2011 metais atidarytas Parko tiltas, tai manau buvo puiki galimybė padaryti iš 4 maršruto žiedinį. Toliau 2 maršruto užsukimas į ligoninę darbo dienomis visai nėra reikalingas, kiek kartų esu važiavęs, niekas niekada nelipdavo ir neišlipdavo. Pagaliau į Švendubrę turėtų važiuoti 5 arba 6 maršrutas, bet tikrai ne 4, kuris prieš tai daro garbės ratą per Laisvės aikštę. Taip pat 1 maršrutas galėtų būti pratęstas iki Mizarų gatvės miegamojo rajono (o jei atidarys oro uostą, tai ir iki jo)

                Comment


                  Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
                    Tai kad tas taškas tik vienas gaunasi, kurio 5 neaptarnauja - Laisvės aikštė. Todėl Druskininkuose visai ne pro šalį būtų įdiegti vienkartinį elektroninį, kuris pvz. galiuotų dar 30min persėdimui nuo pažymėjimo. Taip įmanoma būtų pvz. su 1 nuvažiuoti iki stoties, o ten persėsti (aišku tvarkaraščius suderinti). Ir nereikia ratų sukti ir kelti kitiems nepatogumų.

                    Comment


                      Marijampolė
                      Geriausias Marijampolės AP autobusas Setra S415 GT-HD, Vilnius-Marijampolė


                      Marijampolės Vilkamos, Kaunas-Marijampolė


                      Kautra Vilkaviškio filialui perdavė dar vieną Neoplan N116 Cityliner, dabar jų Vilkaviškyje du.


                      Kaunas-Druskininkai per Marijampolę, vėliau Druskininkai-Vilkaviškis


                      Vilnius-Vilkaviškis


                      Vilniaus Kautros, Vilkaviškis-Vilnius


                      Kauno Kautros, Kaunas-Vištytis


                      Ilgasis Kaunas-Vilnius


                      TOKS, Vilnius-Marijampolė


                      Šakių AP Sprinteris laukia išvykimo stotyje


                      Panevėžio AP, Vilkaviškis-Panevėžys


                      Busturas, Šiauliai-Marijampolė


                      Jurbarko mažieji autobusai, Jurbarkas-Marijampolė
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        EZARA naujas autobusas


                        Comment


                          Otokar Navigo 185SE, Utena - Šiauliai.



                          Panevėžio AS.



                          Neoplan N116 Cityliner laukia išvykimo į Kauną.

                          Comment


                            Vasarai jau baigiantis pradėjo važinėti Vlasavos naujas pirkinys - Ayats Bravo. Autobusas gamintas Ispanijoje, 77 vietų. Kadangi Vlasavos turimi maršrutai labai priklausomi nuo sezoniškumo, greičiausiai šis autobusai žiemą į maršrutus išvažiuos retai. Visgi, vasarą dviejų aukštų autobusai į pajūrį yra kaip ir būtinybė - piko dienomis, po du autobusus važiuodavo vienu išvykimo laiku.

                            Beje, tai pirmas įsigytas dviejų aukštų autobusas tarpmiestiniuose pervežimuose po septynių metų pertraukos. Šiandien, Vilnius-Palanga.
                            Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.08.29, 20:10.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Dar vienas autobusas su 34 garažo numeriu...
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Neseniai Lietuvoje pradėjusi važinėti kažkieno Setra S415HD (ketvirtadienio vakarą Vilniuje, degalinėje šalia "Gerosios Vilties" žiedo):

                                Comment


                                  Utenoje
                                  Utenos AP aptarnauja tarpmiestinius maršrutus į Vilnius, Druskininkus, Kauną, Panevėžį, Švenčionis. Prieš kelis metus apkarpius, dabar į Vilnių kasdien vežama tik vienu reisu, kiti - penktadieniais/sekmadieniais.

                                  Į Druskininkus tądien važiavo Berkhof.

                                  Utena-Kaunas


                                  Utena-Panevėžys


                                  Utena-Švečionys. Maršrutas visiškai atlieka priemiestinio funkciją, važiavimo tarifas jame didesnis nei kituose tarpmiestiniuose. Važinėja, kaip matot, taip pat atitinkamas transportas...
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Kitų vežėjų autobusai Utenoje
                                    TOKS Biržai-Vilnius ir Marijampolės AP Ignalina-Marijampolė


                                    TOKS Vilnius-Zarasai


                                    TOKS Rokiškis-Vilnius


                                    Apdaužyta Zarasų AP Setra iš Kauno


                                    Vilnius-Zarasai


                                    Kaunas-Zarasai


                                    Rokiškio AP, Rokiškis-VIlnius


                                    Vienas ilgesniųjų maršrutų - Klaipėda-Utena. Autobusas nakvoja Utenoje ir išvyksta į Klaipėdą anksti ryte.


                                    Busturo, Utena-Šiauliai


                                    Kautros Visaginas-Kaunas


                                    Kaunas-Visaginas


                                    Autovelda, abu Mercedes tądien aptarnavo Utena-Panevėžys




                                    Meteoritturas Visaginas-Utena ir Panevėžio AP Utena-Panevėžys
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                      Utena-Švečionys. Maršrutas visiškai atlieka priemiestinio funkciją, važiavimo tarifas jame didesnis nei kituose tarpmiestiniuose. Važinėja, kaip matot, taip pat atitinkamas transportas...
                                      Atvaizdas
                                      Ne visada taip yra. Esu matęs čia tą patį Berkhof, kur į Druskininkus važiavo. Beje, šis maršrutas pernai buvo vienintelis transportas tarp Švenčionių ir Švenčionėlių vasarą, nes Svirka vasarai pasinaikino visus priemiestinius maršrutus.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        7. Vietinio (priemiestinio) susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių (kelių) trasa, kuria keleiviai vežami vienos savivaldybės (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijoje. Atskirais atvejais, suderinus su Valstybine kelių transporto inspekcija, maršrutas gali tęstis per dviejų ir daugiau gretimų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas. Kai maršrutas tęsiasi per daugiau kaip dviejų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas, jo trasa negali būti ilgesnė kaip 50 km.
                                        Utena - Švenčionys negali būti priemiestiniu, nes 72 km.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Utena - Švenčionys negali būti priemiestiniu, nes 72 km.
                                          Jis ir nėra priemiestinis, rašiau, kad atlieka priemiestinio funciją, nes realiai važiuojančių iš Utenos į Švenčionis retai pasitaiko.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X