Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gi pernai nupirko 30 MAN ir Transreviui perdavė keliolika maršrutųParašė Al1 Rodyti pranešimąVVT su autobusais visai striuka. Po velnių, kodėl neperka bent 20-30 panaudotų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 nes kol nupirks pagal visas nelemtas reikiamas procedūras, tai ir šalčiai (dėl ko, įtariu, didžiausios bėdos) baigsis, ir ruduo ateisParašė Al1 Rodyti pranešimąVVT su autobusais visai striuka. Po velnių, kodėl neperka bent 20-30 panaudotų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi neva taip - ateis tie ilgai laukti soliariai. "Trečias ketvirtis" - visur trimituoja..Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai kas pasikeis, kai ateis ruduo? Pagerės padėtis? .
 
 Šalčiai irgi negali neturėti įtakos. Pvz. vakar vakare per pusvalandį mačiau tiek užsilenkusių autobusų, kiek dar nebuvau matęs..
 Paskutinis taisė keleivis13; 2018.01.16, 20:50.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Juk akivaizdu, kad iki rudens padėtis pagerės. Nes bus atvykę bent dalis iš 150-ies naujųjų Solarių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai kas pasikeis, kai ateis ruduo? Pagerės padėtis? Trūksta ne dėl šalčių. Trūksta, nes parkas nėra reikiamai atnaujinamas net ir naudotais autobusais. Kuo ilgiau tempiama su atnaujinimu, tuo padėtis tik blogėja, ir nesvarbu kiek tas konkursas užtruks.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, visiška tiesa, autobusų stygius VVT jaučiamas tik žiemą, smarkiau pašalus, ir tada trumpi autobusai pabyra į visus G ir populiarius kitus maršrutus (7,53) ir kai visai nebėr ką leist, pasitelkiami egzotiškiausi parko autobusai.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąŠalčiai turi labai didelę įtaką. Užšąla kondensatas pneumo sistemose, neįmanoma dirbti be šildymo, problemos dėl šalto variklio paleidimo, akumuliatorių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aviate, navigate, communicate
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 7060, Žolyno g. Priekyje - Neoplan midibusas
  
 
 Du iš trijų raudonųjų - pirmasis perdažytasis 744 ir su originalia Oslo raudona spalva 3017, Stotis (Geležinkelio g.)
  
 
 7055, Pylimo g. Galimai pirmoji darbo diena. Tai jau paskutinis iš 62 Transrevio ir B-bus konsorciumui priklausančių Isuzu, išvažiavęs į Vilniaus miesto gatves.
  
 
 Paskutinės partijos 7062 ir pirmos partijos 7003, Antakalnio žiedas.
  
 
 7003-as vienintelis klijuotas plėvele (kas nuotraukoje, o ypatingai iš arti, tas puikiai matosi). Šviesesnis raudonas kvadratas - taisymo žymės po gero įlenkimo/apibraižymo Tai jau trečias smulkioje avarijoje nukentėjęs Isuzu: 7005-am Dvarčionyse mašina visą kairįjį šoną apibraižė ir toks važinėjo iki perdažymo. Tą pačią dieną kitam Isuzu siauroje miškingoje gatvėje tarp Mileišiškių ir Dvarčionių medžio šaka nuskynė dešinį veidrodį. Tai jau trečias smulkioje avarijoje nukentėjęs Isuzu: 7005-am Dvarčionyse mašina visą kairįjį šoną apibraižė ir toks važinėjo iki perdažymo. Tą pačią dieną kitam Isuzu siauroje miškingoje gatvėje tarp Mileišiškių ir Dvarčionių medžio šaka nuskynė dešinį veidrodį.
  
 
 Ir paraudonavusių midibusų nuotraukas vainikuoja ne raudonasis (kolkas) 197 su trumpąja 203 Karosa antrame plane, Antakalnio žiedas
   
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vaizdinė iliustracija:Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą4019 jau su "pilnu Vilniaus dizainu" - baltais lipdukais užrašu VILNIUS, ir a-la pilies logo 
  
 
  
 
 Ir retokai maršrutuose pasirodanti mokomoji Karosa Nr. 302 – be dizaino. Bet vakar ją buvo galima išvysti tikros (Gedimino) pilies fone – 10 maršrute 
   
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galėjo ne tik lipdukus paklijuot, bet ir švieslentę priekinę sutvarkytParašė aRa Rodyti pranešimą   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paaiskinkit kas zino del priekiniu svieslenciu - taigi ziauriai baisiai atrodo skirtingu auksciu lietuviskos raides kreivai ispaustos i maksimalu svieslentes auksti (pz užrašas Vinciūniškės).. Kodel taip daro? Negi negalima parinkti normalu srifta, nemanau kad skirtsis iskaitomumas jei visoms raidems be bruksneliu ir taskeliu suvienodins ir siek tiek pamazins aukstiPaskutinis taisė SoulMulticast; 2018.02.04, 21:59.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia kaip supratau kalba eina apie Isuzu ir Castrosua švieslentes? Hm, matyt darė taip, kad kuo labiau įskaitoma būtų ir viso ploto išnaudojimui. Palyginkime oranžinį Mobitec (esantį norvegiškuose Manuose) su lenkų Pixel ir skandinavišku Mobitec. Skirtumų nelabai rasime, kas liečia šriftą - ten visos raidės vienodo aukščio.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPaaiskinkit kas zino del priekiniu svieslenciu - taigi ziauriai baisiai atrodo skirtingu auksciu lietuviskos raides kreivai ispaustos i maksimalu svieslentes auksti (pz užrašas Vinciūniškės).. Kodel taip daro? Negi negalima parinkti normalu srifta, nemanau kad skirtsis iskaitomumas jei visoms raidems be bruksneliu ir taskeliu suvienodins ir siek tiek pamazins auksti
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Žemasis Pavilnys" normaliai parašyta, o "Vilkpėdė" - kažkokia makalynė ir šokiai pokiaiParašė Zorro Rodyti pranešimą 
 
  
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Abudu nėra "normalūs", jeigu kalbėsime apie tai, kaip yra rašoma ant daugumos autobusų. Dauguma naudoja tik didžiąsias raides. Kur kas graudžiau atrodo, kai švieslentėje parašyta "114APKIRTIMAI" - ir viskas dėl to paties maksimalaus dydžio šrifto. O juk galėtų būti "114 AP KIRTIMAI" ir tikrai sutilptų.
 - 3 patinka
 Comment










Comment