Šiek tiek lapkričio - gruodžio mėnesio Isuzu fotografijų:
V7041, Bajorų kalvos. Pirmoji darbo diena autobusui bei pirmoji diena pakeistam 26-am maršrutui - į Didžiuosius Gulbinus, su nežymiais pakeitimais - važiavimu per Didžiąją Riešę.
V7048, Bajorų kalvos. Pirmoji darbo diena autobusui. Dėl per mažo posūkio iš Chemijos instituto stotelės link Bajorų, pastarasis į žiedą įvažiavo prieš eismą. Keista, kad neatskiriama stotelė 57-am maršrutui link Bajorų.
V7049, Vilkpėdės žiedas. Į linijas išvažiavęs lapkričio 24.
V7047, Kaimelio žiedas.
Ir vienas iš keturių šviežių pastiprinamųjų pajėgų - V7054, Žvėryno žiedas. Pagal autobuso "švarą" galima spręsti, jog jis dirba ne pirmą dieną (?)
3035, Karoliniškės (st. Pasakų parkas). Tikėtina, jog pastoviai ir dirba 68-am maršrute piko metu.
Labai blogai, kai vieni naujausių autobusų (aišku, neskaitant 2013-2014 m. gautų dujinių) statomi į pertraukiamus grafikus, o savaitgaliais - greičiausiai stovi parke.
Labai blogai, kai vieni naujausių autobusų (aišku, neskaitant 2013-2014 m. gautų dujinių) statomi į pertraukiamus grafikus, o savaitgaliais - greičiausiai stovi parke.
Nepasakyčiau, kad 3035 stovi parke savaitgaliais. Porą savaitgalių teko matyti dirbantį 19-am vienpamaininiu grafiku. Kaip su kitais, informacijos, deja, neturiu.
O kam perdažyti, jei dar danga gera? Tegul ir ne "firminės" spalvos. Tuo tarpu šitie MANai nublukę, kai kurie ir pradėję jau rūdyti. Tuo tarpu daug senų autobusų bus nurašoma per artimiausius metus ar du, todėl jų dažyti nėra prasmės.
Kiek žinau, vvt pastaruoju metu viršutinės dalies virš langų ir stogo nedažo - tik šoną iki langų. Bent senesniems priekį ir galą visą (iki viršaus) dažo
Ne 34, o autobusų parką valdžia ant tiek nustekeno, nepirkdama net panaudotų autobusų, kad kažin kaip jis pratemps iki naujų autobusų? Netgi atidavus dalį maršrutų Transreviui, atrodo, autobusų turėjo atsilaisvinti, bet atsilaisvino tik mikrobai ir keli autobusai, nes dalį Transrevio maršrutų aptarnavo Ridvija ar Ollex.
O ar turi būti daug keleivių ryte beveik maršruto gale? Tikrai ne iš gero gyvenimo jį paleido - daugiau nieko nebuvo.
Sorry, neapsižiūrėjau kad kryptis ne į centrą, o iš centro. Argumentai “daugiau nieko nebuvo” skamba tiesiog kaip VVT nemokėjimas tvarkytis ir nekompetencija - tai tegul nenurašinėja tada senų autobusų tokiu sparčiu tempu, jei pritrūksta aptarnauti maršrutus. Gi tiek aš, tiek kiti forumiečiai paskaičiavome kad atvykus naujiesiems VVT ir Transreivio autobusams, seniausi į gatves išvažiuojantys ir rezerve laikomi autobusai turėtų likti MAN’ai 87X-88X ir Heuliezai. Jeigu jų nepakanka, tai labai įdomu ar VVT tikrai tinkamai tvarkosi su savo resursais
Ką gi, ilgokai lauktas raudonai perdažytas Volvo 7700A Nr. 744 trečiadienį popiet pasirodė 31 maršrute (ir tai, galbūt, tik dėl to, kad pritrūko kitų laisvų rezervo autobusų)
Mano nuomone, atrodo visai gerai Nors pilka dažymo schema man asmeniškai labiau patiko
Pirmasis šventinis desertas - istorinės 22, 43, 52, 56 maršrutų fotografijos Lukiškių aikštėje ir jos prieigose:
VVT 2TP 621 ir Meteorito 9317 paskutinę dieną senojoje Lukiškių stotelėje. Po Lukiškių aikštės rekonstrukcijos į šią vietą sugrįžo tik 52 ir 22, kuris nežymiai pakeitė trasą. 43 ir 56 važiuoja analogiška trasa, kaip ir aikštės rekonstrukcijos metu.
985, Lukiškių gatvė. Paskutinė fotografija iš šios vietos. Po rekonstrukcijos Lukiškių gatvės atkarpa nuo sankryžos su J. Savickio gatve panaikinta ir paversta pėsčiųjų vieta. 22-as stotelę "Lukiškės" pasiekia per Vaižganto, Goštauto, Vasario 16-osios gatves ir stoja kartu su 52-u maršrutu (šalia Šv. Jokūbo bažnyčios).
768, Jokūbo Jasinskio gatvė. Pirmoji darbo diena laikinam apvažiavimui dėl Lukiškių aikštės rekonstrukcijos. Keleiviams paskutinė stotelė - Jokūbo Jasinskio, atstovos ir pietūs - nuvažiavime prie Liubarto tilto, pirmutinė stotelė įlaipinimui - Nepriklausomybės aikštė, kuri buvo automobilių stovėjimo aikštelės vietoje šalia Seimo.
Comment