Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra vairuotojų ekipažai, turintys savo troleibusus tam tikram maršrute (paimkim pavyzdį 035 8 maršrute). Maršrutai keičiasi tuo atveju, jei būna rezervas (pvz 285 stovi rezerve ir siunčiamas į 6 maršrutą pakeisti sugedusio), arba kai ekipažas atostogauja ir būna laisvas troleibusas
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Raivo Rodyti pranešimą
      232, 234, 244, 257, 355 - tai rezerviniai troleibusai, retai išvažiuoja į miestą.
      Šie rezerviniai troleibusai, jie visada būna tame „rezerve“?

      Comment


        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
        Šie rezerviniai troleibusai, jie visada būna tame „rezerve“?
        Vasarą, kai yra laisvų eksploatuojamų troleibusų, tikimybė, kad šie išvažiuotų į liniją, labai maža. Žiemą, kai daugiau gedimų, užšalimų, kartais glima pamatyti mieste vieną, kitą. Sugedus linijoje troleibusui, vietoj jo išsiunčiamas rezervinis, kol remontuojamas sugedęs, vairuotojui priskiriamas kuris nors laisvas, parke stovintis, troleibusas iki darbo pabaigos, tokiu atveju yra galimybė kad šių numerių troleibusai gali išvažiuoti į gatves

        Comment


          Dar reiktu paminėti 253 ir 254, kurie taip pat yra rezerviniai,bet yra priskirti prie 345 ir 348,kurie dažnai genda. Galima pastebėt,kad 348 jau greit mėnuo nesimato,o jo ekipažas dirba su 254. Laukime dar vieno stebuklo iš Klaipėdos grįžtančio 331.

          Comment


            Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
            Dar reiktu paminėti 253 ir 254, kurie taip pat yra rezerviniai,bet yra priskirti prie 345 ir 348,kurie dažnai genda. Galima pastebėt,kad 348 jau greit mėnuo nesimato,o jo ekipažas dirba su 254. Laukime dar vieno stebuklo iš Klaipėdos grįžtančio 331.
            331 ar tik ne trisdešimt vienerių metų? Ar jam dar tenka kur nors pavažiuot?
            Ką jis Klaipėdoj veikė?

            Comment


              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
              331 ar tik ne trisdešimt vienerių metų? Ar jam dar tenka kur nors pavažiuot?
              Ką jis Klaipėdoj veikė?
              Kažkokį "euro" kapitalinį daro Vakarų laivų gamykloj Klaipėdoj..
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Matysim kai parvažiuos,bet kiek minėjau, jo vairuotojas,kuris dabar dirba su 255,sakė,kad su išore neaišku,bet bus dar vienas eksperimentas prie 345 348 ir 353. Minejo apie dar didesnius atstumus važiuot be kontaktinio tinklo. Kai parvyks matysim realybei,reik tiketis nebus dar viena krūva š... kaip dabartiniai skirti pinigam plaut.

                Comment


                  Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                  Matysim kai parvažiuos,bet kiek minėjau, jo vairuotojas,kuris dabar dirba su 255,sakė,kad su išore neaišku,bet bus dar vienas eksperimentas prie 345 348 ir 353. Minejo apie dar didesnius atstumus važiuot be kontaktinio tinklo. Kai parvyks matysim realybei,reik tiketis nebus dar viena krūva š... kaip dabartiniai skirti pinigam plaut.
                  Norima šiuose troleibusuose (345, 348 ir 353) įstatyti specialius akumuliatorius, kurie galėtų be kontaktinio tinklo važiuot?

                  Bet tikrai kokį kitą, pagal metais jaunesnį troleibusą parinkt vežimui į Klaipėdą, o ne 331, kuriam jau >30 metų.. Manyčiau čia yra pinigų švaistymas 30mečio sulaukusiam troleibusui daryt kapitalinį ir statyt kažką, kad galėtų be kontaktinio tinklo važiuot..
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Norima šiuose troleibusuose (345, 348 ir 353) įstatyti specialius akumuliatorius, kurie galėtų be kontaktinio tinklo važiuot?

                    Bet tikrai kokį kitą, pagal metais jaunesnį troleibusą parinkt vežimui į Klaipėdą, o ne 331, kuriam jau >30 metų.. Manyčiau čia yra pinigų švaistymas 30mečio sulaukusiam troleibusui daryt kapitalinį ir statyt kažką, kad galėtų be kontaktinio tinklo važiuot..
                    353,345 ir 348 sustatyti lenkiški super kondensatoriai (jei teko matyt,tai dėžės ant stogo) todėl jie maždaug 400 m. gali važiuoti nesant srovės tinkle,geras dalykas,bet teko matyt tik parko teritorijoj kai be „štagų” troleibusas laksto. Minusas tame,kad tai yra eksperimentas ir šie troleibusai dažnai genda,nes 348 likes tik škodos kėbulas,o viskas kaip pas soliari,353 jei ne ši įranga būtu sulaukes 352 likimo kai pameté antra kartą variklį ir buvo nurašytas. Kiek pamenu buvo eksperimentuota ir su 222 ir 245, tik ten dar kitų gamintojų įranga neprigijo. Kažas idomaus dar yra pas 305 po galnémis sedynémis.

                    Comment


                      Man toks techninis klausimas kilo O kaip Kauno troleibusai Skodos praeina tech.apžiūrą,jei pas jas neveikia spidometrai? Veikiantį mačiau tik pas garaž.nr. 349 ar 351
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Spidometrai yra juokas. Visos TA praeinamos už kyšius, nes taip pigiau, nei šalinti neesminius trūkumus.

                        Comment


                          Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                          Dar reiktu paminėti 253 ir 254, kurie taip pat yra rezerviniai,bet yra priskirti prie 345 ir 348,kurie dažnai genda. Galima pastebėt,kad 348 jau greit mėnuo nesimato,o jo ekipažas dirba su 254. Laukime dar vieno stebuklo iš Klaipėdos grįžtančio 331.
                          348 prieš ~20 minučių 7 maršrute pravažiavo pro mane
                          Neskubėk ir nespėsi.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Spidometrai yra juokas. Visos TA praeinamos už kyšius, nes taip pigiau, nei šalinti neesminius trūkumus.
                            Mano nuomonė ten šalint viską kas negerai atseitų naujutėlaitį troleibusą
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                              348 prieš ~20 minučių 7 maršrute pravažiavo pro mane
                              348 jau gera savaitė kursuoja.

                              Comment


                                Dar va techninį klausimuką turiu. Suprantu ,kad čia lyg ir srovės nuemėjas , bet kam jis reikalingas tiesioje linijoje? Ir dar ką ta S raidelė tame trinkampėlyje reiškia? Nes pastebėjau jog per šį dalyką troleibusai lekia nuemę "gazą".

                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  S - "sekcija"? Čia pakabintas sekcijinis izoliatorius - metalinė juostelė be jokios įtampos. Jeigu kas nors pataikys sustoti srovės nuėmikliais tiesiai ant jo, keleiviams gali tekti užsiimti sunkumų stumdymu .
                                  Šito daikto paskirtis - jeigu vienoje atkarpoje nutrūksta laidas, iškart visa linija neatsijungia. Tarkim ties "Atrama" nutrūko laidas, tai įtampa dings ne visame Raudondvario pl. ir Jurbarko g., o tik pvz. nuo Kaniūkų iki Kauno autobusų. Tada troleibusai galės apsisukti autobusų parke ir grįžti atgal į centrą.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    S - "sekcija"? Čia pakabintas sekcijinis izoliatorius - metalinė juostelė be jokios įtampos. Jeigu kas nors pataikys sustoti srovės nuėmikliais tiesiai ant jo, keleiviams gali tekti užsiimti sunkumų stumdymu .
                                    Šito daikto paskirtis - jeigu vienoje atkarpoje nutrūksta laidas, iškart visa linija neatsijungia. Tarkim ties "Atrama" nutrūko laidas, tai įtampa dings ne visame Raudondvario pl. ir Jurbarko g., o tik pvz. nuo Kaniūkų iki Kauno autobusų. Tada troleibusai galės apsisukti autobusų parke ir grįžti atgal į centrą.
                                    Supratau nes pastebėjau,kažkada kai lėkė trolikas ir per jį nenuėmes "gazo" , tai truktelėjimas pasijuto toks įdomus , lyg stabdytų ar kažkas panašaus.
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      <...> Tada troleibusai galės apsisukti autobusų parke ir grįžti atgal į centrą.
                                      Noriu paklausti, kaip troleibusai apsisuks autobusų parke, jeigu ten nebėra kontaktinio tinklo?
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Čia pateikiu tik kaip pavyzdį. O ar ten tinklas dar yra ar jo nėra - šituo nesidomėjau.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Čia pateikiu tik kaip pavyzdį. O ar ten tinklas dar yra ar jo nėra - šituo nesidomėjau.
                                          Paskutiniu metu kiek teko matyt,tai jau išardytas.
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X