Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tada tikrai sunku suprasti kodėl kartais būna važiuojama lėtai atsiliekant arba lekiama pilnu greičiu jau ir taip viršijant grafiką. Būtent todėl ir suabejojau ar tokia sistema įdiegta
    Atsakymas paprastas - vis dar yra atsilikusio mąstymo vairuotojų, kuriems nerūpi. Kuo dažniau keleiviai skųsis dėl tokių atvejų, tuo greičiau situacija gerės. Skundą patikrinti labai paprasta - transporto parko vadovybė tiesiog pasižiūri borto kompiuterio duomenis (tam net nereikia išeiti iš kabineto, nes prie sistemos prisijungiama internetu) ir tampa aišku, į kokią stotelę kurią dieną kokiu laiku atvyko, kiek laiko stovėjo stotelėje, ar buvo atidarytos durys, ar stovėjo uždarytomis, kokiu greičiu važiavo... Visa informacija ekrane. Deja, kažkodėl nėra etatinio darbuotojo kuris nuolat tikrintų tokius duomenis - tuomet nereikėtų keleivių skundų. Dabar be keleivio skundo niekas taip ir nepatikrina.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      Atsakymas paprastas - vis dar yra atsilikusio mąstymo vairuotojų, kuriems nerūpi. Kuo dažniau keleiviai skųsis dėl tokių atvejų, tuo greičiau situacija gerės. Skundą patikrinti labai paprasta - transporto parko vadovybė tiesiog pasižiūri borto kompiuterio duomenis (tam net nereikia išeiti iš kabineto, nes prie sistemos prisijungiama internetu) ir tampa aišku, į kokią stotelę kurią dieną kokiu laiku atvyko, kiek laiko stovėjo stotelėje, ar buvo atidarytos durys, ar stovėjo uždarytomis, kokiu greičiu važiavo... Visa informacija ekrane. Deja, kažkodėl nėra etatinio darbuotojo kuris nuolat tikrintų tokius duomenis - tuomet nereikėtų keleivių skundų. Dabar be keleivio skundo niekas taip ir nepatikrina.
      O vairuotojams yra privaloma kiekvienoje stotelėje būtinai atidaryti duris, ar ne?

      Comment


        Neprivaloma. Tačiau išvykimo laikas iš stotelės fiksuojamas nuo arčiausiai vairuotojo esančių durų uždarymo momento. Jei durys nebuvo atidarytos laikoma, kad stotelėje nusustota.

        Comment


          Parašė disident Rodyti pranešimą
          O vairuotojams yra privaloma kiekvienoje stotelėje būtinai atidaryti duris, ar ne?
          Kelių transporto kodekse nurodyta, kad sustoti stotelėje miesto ir rajono maršruto viešasis transportas privalo tik tuo atveju, jei yra prie durų stovinčių ir pasiruošusių artimiausioje stotelėje išlipti keleivių arba stotelėje laukiančių žmonių. Priešingu atveju sustoti neprivaloma. Tačiau daugelyje Lietuvos keleivinio transporto įmonių vidaus darbo tvarkos taisyklėse numačiusios prievolę, įpareigojančią vairuotojams sustoti stotelėje bet kokiu atveju. Tai papildomas saugiklis, užtikrinantis, kad, jei vairuotojas nesustotų ir dėl to pasiskųstų keleivis, būtų pretekstas pateikti vairuotojui pastabą, skirti baudą ar kitokią drausminę sankciją.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Nuo šiandien visi ilgi Vanhoolai gatvėse , tai yra visi 10 ilgi autobusai tarp ju ir Den Oudsten dirba pamainiais grafikais.

            Comment


              Gal kas galėtumėt paaiškinti, kas yra pamaininiai grafikai ir pertraukiami?

              Comment


                Pamainis grafikas tai yra kai autobusa vairuoja ta dieną du vairuotojei vienas rite kitas po per pietus paskeičia su rite vairavusiu vairuotoju, ritinės pamainos vairuotojai dirba mazdaug nuo 4:30 iki 14h , o antros pamainos vairuotojei dirba maždaug nuo 14h iki 23:30h . Buna atvėjų kai vairuotojei keičiasi ir 11h arba 16h pagal paskirtą laiką.
                Pertraukiamas grafikas yra yra piko metu važuojantis autobusas , jis dažniausiai dirba 4h ritiniu laiku ir 4h po pietiniu laiku , mazdaug nuo 6h iki 10h ir nuo 14:30h iki 19h .
                Dar yra Kaune vienpamainiai grafikai kuriais dirba tik rytinės pamainos vairuotojas , arba savaitgalį vienpamainiai pradeda maždaug 8-10h rite santikinai važuoja apie 8,9 valandas iki 16-18h.
                Aisku Kaune nesenei Kaune pradėjo daugėti darbo dienos metu vienpamainių grafikų kurie pradeda nuo 9-11h ir dirba iki 18-20h

                Comment


                  Kas atsitiko 10 ir 37 autobusams, kad jų Centre nematyt?

                  Comment


                    Vydūno alėjoje nuvirto elektros stulpas ir buvo susidaręs didelis kamštis

                    Comment


                      Šiandien 21ame maršrute dirba 800 (Ilgas Den Oundsten) trumpu grafiku.
                      803 23ame , 801 23 žemagrindio grafiku ir 806 23ame.
                      Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.04.25, 09:38.

                      Comment


                        Neatlaiko naujieji VanHool krūvio. Šiandien 803 apturėjo stabdžių bėdą. Vos spustelėjus pedalą, iškart kirsdavo stabdžiai pilnai. Kelionė labai netolygi buvo, griuvinėjo žmonės praktiškai kiekvienoje stotelėje.

                        Comment


                          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                          Neatlaiko naujieji VanHool krūvio. Šiandien 803 apturėjo stabdžių bėdą. Vos spustelėjus pedalą, iškart kirsdavo stabdžiai pilnai. Kelionė labai netolygi buvo, griuvinėjo žmonės praktiškai kiekvienoje stotelėje.
                          Ir dėl šitos vienos situacijos apibendrini, kad naujieji VanHool neatlaiko krūvio? Galbūt tai vairuotojo nepatyrimo/nepripratimo prie autobuso problema?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Komodoaras sako tiesą , bet tik dėl 803 yra bėdos, šiandien pats važiavau juo tai prieš pat stotelę lėtinant ir vos riedant užsiblokuoja stabdžiai ir staigiai stoja.
                            Kiti Vanhoolai dirbai gerai , tik minusas juose pakankamai karšta, nes liukai paslėpti. 801 turėjo pries pora dienų bėda , perkaito variklis ir išsiliejo skysčiai.

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Ir dėl šitos vienos situacijos apibendrini, kad naujieji VanHool neatlaiko krūvio? Galbūt tai vairuotojo nepatyrimo/nepripratimo prie autobuso problema?
                              Iš pradžių galvojau, kad vairuotojas persistengia su stabdžiu, tačiau išgirdau jo pokalbį su jį pakeitusiu vairuotoju. Taip pat skambino į parką ir pranešė, kad su stabdžiais bėdos. O šioks toks apibendrinimas kilo keleta sykių pastebėjus, kad plastmasės viduj atšoka, sykį apšvietimas vidaus sinchroniškai su duobėm įsijunginėdavo, arba šiaip bildesiai girdėdavos. Taip, tai pavieniai kartai, bet ant skirtingų autobusų pastebėti, tai taip ir apibendrinau.

                              Comment


                                Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                ...perkaito variklis ir išsiliejo skysčiai.
                                Ar kartais ši bėda nepaveldėta iš VanHool A300 trumpų autikų? Esu girdėjęs, kad ir užsidegęs A300 buvo.

                                Comment


                                  Kol autobusai įmonei yra sąlyginai nauji, tol ir gali būti įvairiausių problemų. Paskui tiek vairuotojai, tiek mechanikai pripranta ir atranda įvairių gudrybių.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Reik tikėtis greit įpras. Šie autobusai tikrai papuošia miestą, bei yra labai komfortiški bei talpūs.

                                    Comment


                                      Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                      Ar kartais ši bėda nepaveldėta iš VanHool A300 trumpų autikų? Esu girdėjęs, kad ir užsidegęs A300 buvo.
                                      Taip butent , nes variklis yra ties viduriu ir jei atkreipet dėmesį pas naujuosius Vanhool kad vienintelė variklio viteliacija yra dugne, šone jokių grotelių nėra. Todėl vasarą gali būti problemų dėl variklio perkaitimo.

                                      Comment


                                        O kas yra tame autobuse paslėpta po plastmase, kur nuo variklio per saloną iki stogo eina? Išmetamųjų dujų vamzdis ar kas nors daugiau?

                                        Comment


                                          Tiksliai nežinau , bet manau identiškai A300 turėtu buti, variklis ir visi agregatai apačioj, o papildomi dalykai viršuteliau .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X