Parašė Vilnietizz
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keista, kaip iki šioliai šis vairuotojas vairuoja autobusą. Viešojo transporto, (mikriuku, taxi), vairuotojų medicininis patikrinimas vyksta kas du metus. Šis vairuotojas jau senai turėjo būti "nurašytas". Matomai pinigai gyditojams davė leidimą jam dirbti šį darbą. Gale vasaros, dėka vieno keleivio, demaskavo troleibuso vairuotoją, kuris paaiškėjo kad serga psichine liga. Tad po medicininio patikrinimo jį atleido iš darbo.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tai tik vieną...o kiek dar tokių yra...Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKeista, kaip iki šioliai šis vairuotojas vairuoja autobusą. Viešojo transporto, (mikriuku, taxi), vairuotojų medicininis patikrinimas vyksta kas du metus. Šis vairuotojas jau senai turėjo būti "nurašytas". Matomai pinigai gyditojams davė leidimą jam dirbti šį darbą. Gale vasaros, dėka vieno keleivio, demaskavo troleibuso vairuotoją, kuris paaiškėjo kad serga psichine liga. Tad po medicininio patikrinimo jį atleido iš darbo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
005 troleibusas nukentėjo avarijoje Kovo 11-osios gatvėje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad dabar jiem ne tik remonto, bet ir nepervežtų keleivių nuostolius suskaičiuotų.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąkaip pasakojo 005 vairuotoja, du keleiviai ir vairuotojas buvo girti, vairuotojas bande sprukti, bet pareigunai uzdejo antrankius, spejama vairuotojas buvo apsvaiges ne nuo alkoholio...nes kvapelio nebuvo...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Važiavau už šito nukentėjusio troleibuso tik antra juosta. Smagiai davės po kelią mersiukas.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąju laimei stiklai sveiki, kitaip nuostolis didelis butu
 svarbiausia keleiviai nenukentejo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
353 vakar buvo rezervas, tai matyt ir issiunte i petrasiunusParašė DGroove Rodyti pranešimąRetas įvykis - Jelcz'as dirbo 12 maršrutu vakar. Įprastai, kiek teko matyti, visada važiuoja 11 arba 14.
Atvaizdas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu iš tikrųjų buvo nustatytas tyčinis neklusnių keleivių tramdymas, prispaudžiant juos durimis - tada tokį Autrolio žingsnį vertinu labai teigiamai. Vairuotojas turi teisę asmeniškai keleivį paprašyti pateikti bilietą, įsigyti bilietą, pažymėti bilietą, pareikalauti keleivio išlipti, šiam nepaklusus nutraukti reisą, iškviesti policiją arba keleivių kontrolę ir t.t. Tačiau neturi jokios teisės tyčia kelti grėsmės keleivio sveikatai ar ją trikdyti, nes, matote, jis nepakluso taisyklėms. Pagaliau, durys tikrai tam nėra skirtos. Vilniuje į tai buvo numota ranka. Visi skundai atmesti - nei vienas vairuotojas dėl to greičiausiai net neįspėtas. Logika tokia: "Keleivis pats kaltas." Sveikintina Kauno pozicija. Prieš pradedant auklėti keleivius elgtis kultūringai ir pagal taisykles, reikia išauklėti vairuotojus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Norėčiau paklausti gerai žinančius Kauno gyventojus, kokiu maršrutu dažniausiai dirba Karosa B741 192? Nes kaip nebandau, neišeina pagauti. O savaitgaliais dirba?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai cia klausimas ar tycia spaude, ar tiesiog nenoredavo ileist ir uzdarydavo duris zuikiui bebandant ilipti. Tarkim isleidzia zmones ir iskart uzdaro, kad zuikis neiliptu, bet kartais nepavyksta uzdaryt pries nosi - zuikis greitas, todel prispaudzia.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąJeigu iš tikrųjų buvo nustatytas tyčinis neklusnių keleivių tramdymas, prispaudžiant juos durimis - tada tokį Autrolio žingsnį vertinu labai teigiamai. Vairuotojas turi teisę asmeniškai keleivį paprašyti pateikti bilietą, įsigyti bilietą, pažymėti bilietą, pareikalauti keleivio išlipti, šiam nepaklusus nutraukti reisą, iškviesti policiją arba keleivių kontrolę ir t.t. Tačiau neturi jokios teisės tyčia kelti grėsmės keleivio sveikatai ar ją trikdyti, nes, matote, jis nepakluso taisyklėms. Pagaliau, durys tikrai tam nėra skirtos. Vilniuje į tai buvo numota ranka. Visi skundai atmesti - nei vienas vairuotojas dėl to greičiausiai net neįspėtas. Logika tokia: "Keleivis pats kaltas." Sveikintina Kauno pozicija. Prieš pradedant auklėti keleivius elgtis kultūringai ir pagal taisykles, reikia išauklėti vairuotojus.
Reikai daugiau tokiu vairuotoju, nes kai kurie visiskai nekontroliuoja, gali naglai eit net nemuses bilietelio - nieko nesako.
Arba isvis ne piko metu esant vienam ilipanciam keleiviui ir nuliui islipanciu vis tiek atidaro galines ar vidurines duris, prie kuriu stovi vienintelis ilipantis keleivis - zuikis. Ir nieko. Nors vazineju retai, bet tokiu atveju jau nesuskaiciuojamai daug maciau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš tikro, tai šiek tiek trūksta tvarkos. Reikėtų papildomų nurodymų, kokiais atvejais ir kada atidaromos/uždaromos kurios durys. Pvz, prie priekinių durų grūdasi apie 20 žmonių, o vidurinės atdaros. Ką darau? Lipu per vidurines, nes buvo skelbta, kad piko metu galima lipti per visas duris. Tačiau nėra jokių apibrėžimų, kada iš tiesų yra tas piko metas.
Protingiausia būtų įrengti žalios/raudonos spalvos lemputes durų išorėje. Piko metu degtų žalios lemputės, ne piko raudonos. Pamatęs, kad troleibusas prisipildė, vairuotojas tiesiog įjungtų žalias lemputes ir leistų visus per visas duris, ir visiems viskas būtų aišku.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Is esmes gali visuose, kur imanomas dvigubas, bet realiai dazniausiai 23, 36, 39. Praeita savaite vaziavau 24. Skubek gaudyt, nes jis vos pavaziuoja, greiciausiai paleidus dujinius keliaus i patvori.Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti gerai žinančius Kauno gyventojus, kokiu maršrutu dažniausiai dirba Karosa B741 192? Nes kaip nebandau, neišeina pagauti. O savaitgaliais dirba?
Comment
 

							
						
Comment